Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hahahaha....hee Miran!!

Ja ik voel me nu echt een van die domme mensen in dat programma....moesten ze Belgie aanwijzen op de landkaart, wezen ze bijv. Italie aan.
hahah jaaa en die mensen die op zo'n bank zaten in het filmpje met een klachtenbrief over de reisorganisatie in de hand....

"hallo vakantieman, ik ben klaas en dit is mijn vrouw nel, nou het zit zo vakantieman............
Thuissss

quote:Miranda01 schreef op 28 juli 2009 @ 23:14:

hahah jaaa en die mensen die op zo'n bank zaten in het filmpje met een klachtenbrief over de reisorganisatie in de hand....

"hallo vakantieman, ik ben klaas en dit is mijn vrouw nel, nou het zit zo vakantieman............ jaaa en die klacht ging dan ook echt nergens over....ja het wc-raampje kon niet dicht, dat is toch niet normaal beste Vakantieman?!
Hey Vleertje, fijn he, vakantie?
Nou inderdaad Vakantieman, wat vindt u daar nou van ??!!
Ik heb iemand toegevoegd aan de groep maar wie was dat ?
quote:Zespri79 schreef op 28 juli 2009 @ 23:25:

Ik heb iemand toegevoegd aan de groep maar wie was dat ?MissThang!!
Lieve meiden, ik ga lekker slapen....ik ben nog steeds beetje brak van van het weekend.

Slaap lekker allemaal X
Ik ook, truste allemaal !

X
Ik ga ook! Trusten!!!
Ik ga ook slapen , morgen Yengo ophalen whoepieee
Weer kaarten gewonnen....

www.weirdoz.eu
oke, even ego-post want snap er helemaal niets meer van.

Heb op zich een leuke avond gehad met mijn 'date'. Leuk gesprek over werk, koetjes en kalfjes...Op een gegeven moment begon hij over relaties, mijn vorige relatie, etc etc,,,Maar allemaal leuk. Zo rond half11 stelde hij voor om te gaan, want morgen allebei werken, maar hij zei daarbij dat het wat hem betreft voor herhaling vatbaar is. Ik ging nog even naar het toilet en hij had in de tussentijd rekening betaald. Dus ik vroeg wat hij van mij kreeg en toen zei hij dat het op zijn kosten was en de volgende keer op mijn kosten...MAAR: ik stuurde hem toen ik in de trein zat smsje om te bedanken voor leuke avond, en nu heb ik helemaal nog niets teruggekregen...Dus nu zit ik maar te piekeren of ik iets verkeerds heb gezegd in tussentijd ofzo....Pfffff stom stom stom, hij doet me meer dan ik zou willen :(

sorry voor egobericht...
Goedemorgen ..

Monroe.. Mannen sturen vaak niet gelijk iets terug omdat ze al hebben gezegd dat ze t gezellig vonden en voor herhaling vatbaar is.

Leuk joh dat je date zo gezellig was.

Hebben jullie ook gezoend ?
Mogge!

Monroe niet meteen in de zenuwen schieten hoor!

Mannen zijn over het algemeen niet zo snel.

Maar leuk dat het zo leuk was! En laat het weten als 'ie iets terug stuurt he! Hoop voor je dat er een vervolgdate komt!

Zesp, vandaag Yengo halen he? Leukkkk!

Ik ga zo weer aant werk. Wil eigenlijk veeeel liever aan mijn plaatsje rommelen. Mijn vader heeft het helemaal bestraat met leuke steentjes, en nu jeuken mijn handen om mijn potten te voorzien van nieuwe plantjes enzo... Maar helaasch, de plicht roept.
MP onder welke naam heb je dit gewonnen ? haha
Iemand nog een goeie tip tegen een insectenbeet? Heb geen anti-jeuk smeerseltjes in huis...

Geen idee wat me heeft gebeten, maar zaterdag op de Tilburgse kermis ontdekte ik een klein bloedblaartje op mijn been. Inmiddels is het een grote harde jeukende schijf geworden met daaromheen een rode warme plek zo groot als mijn hand. Zit midden in mijn kuitspier, heb zelfs spierpijn ervan... Misschien een horzel geweest?
Hoi allemaal,

Ben lekker een dagje vrij

Azijn helpt tegen de jeuk !
Maar dit klinkt als, grotere maatregelen nodig ?

Kijk maar uit dat het geen onsteking wordt Mozz
Goeiemorgen!

@Monroe: Date klinkt goed, toch? Nu even rustig afwachten

@MP: Wat een geluksvogel! Je wint vaker of niet?

@Vleer: Veel plezier met het ophalen van yengo! Fotoooooooooo's!!!!

@Miran: Geniet van je dagje!

@Mozz: Klinkt als de beet van een daas....dat heb ik op de camping ook gehad. Mijn hand helemaal dik en het jeukt en doet pijn. Ik heb er toen tea tree oil op gedaan..werkte wel aardig. Als ik jou zo hoor zou ik wel even naar de dokter gaan..die spierpijn klinkt niet goed..
Oh en ik ben even vakantieboodschappen gaan doen.. Ik kwam met 3 tassen thuis..

Ik moest ook een wereldstekker halen bij de ANWB...voor leden ¤18,95 en voor niet-leden ¤13,95..Gelukkig mocht ik van de mevrouw achter mij haar pasje lenen. Scheelt weer.

Hoe is het weer bij jullie?? Hier regent het heeel hard
Wie wil naar Weirdoz? Ikke niet. En Vleer, dit heb ik zelf gewonnen.

Monroe leuk dat het leuk was, klinkt goed hoor.

Het weer is hier heerlijk, ben aan het poetsen en ga straks mijn klimop onderhanden nemen. Mozza, ga even langs de apotheek anders?
Monroe, chill, hij blijft een man! Leuk dat jullie het zo leuk gehad hebben, daar komt zeker een vervolg op!

Vleer, veel plezier vandaag met Yengo! Je trouwens denk ik niet mij toegevoegd, want ik heb niets 'aangevraagd'.

Mozz, zou het wel even in de gaten houden, hoor. Dat het niet een nog grotere plek wordt.

Pop, weer aan het surfen?

Indi, regen? Hier schijnt gewoon de zon! (nog wel....).

Tjeetje, vind het nogal een geld voor zo'n stekker!

MP, jij blijft wel aan het winnen, zeg.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@MissT.: tja.. ik ook..Maar ik wil wel mijn accu op kunnen laden van mijn camera en mobiele telefoon..

@MissP: Waarom ga je zelf niet? Geen leuk feestje?

Inmiddels is het weer droog hier! Ga straks een eind wandelen met een vriendin en daarna wat drinken..gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven