Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
HE, IK, wat doe je nu? Mexx is eerst hoor!!!

meis, ik hoop dat je een beetje rust in je koppie en lijfie kunt vinden. je bent daar in goede handen, je dochter maakt het nog goed. het zal allemaal wel op zijn pootjes terecht komen! hou je taai meissie!!!!

kath, leuk je weer te zien! en je hebt gelijk, het komt nooit uit. dus wat dat betreft groot gelijk dat je weer mee gaat doen in de poule!

en wat betreft die coup:
nagekomen bericht, gisteren alle hotels geregeld. we eindigen nu in versailles, idee was eerst in vernon/giverny te stoppen. toen besefte ik me opeens dat versailles best dicht bij disneyland parijs is hahahaha. mss dat we daar dus ook nog een dagje heengaan.
Jeetje Ik, dat is schrikken! Heel veel sterkte en je bent op de beste plek waar je kunt zijn op het moment! Hou die kleine nog maar even binnen!

Moom, lekker gevoel dat alles geregeld is! En disneyland is best leuk voor een dagje (maar ik denk wel heel erg druk zo midden in de zomer..). Maarreh, kun je dat soort uitstapjes niet beter bewaren tot je koters hebt van een jaar of 4?
Kath, ik ben een enorme disney fan, vind die parken fantastisch. een koter of 2 zou natuurlijk een fantastisch excuus zijn, maar daar trek ik me weinig van aan laatste keer was Disneyland Hong Kong, daarvoor 2 keer Disney World, en iets van 15 jaar geleden Disney Parijs. dus niet dat ik er elk jaar heen MOET ofzow. denk dat mocht ik zwanger blijken, ik sowieso het laat schieten. mag dan nl. al niet meer in mijn favo attracties (tower of terror en rock n roller coaster).

ik voel overigens weer van alles, prikjes boven playground (en in mijn boob, ja maar 1.. vind ik een stuk minder, heb een keer een bultje gehad in mijn borst, bleek na biopt niets te zijn (die biopt naald nog heel lang gevoeld daarna overigens!!) maar daarna heeft mijn vaders zus ook b-kanker gehad, dus vind dat altijd maar eng... voel nu niets afwijkends ofzo, dat niet. maar toch..)
Hmm..moom, wel even goed in de gaten houden hoor!! Nou ja, we gaan er gewoon vanuit dat het bevruchte gouden ei deze pesterijtjes uitvoert, en geen andere enge dingen waar we niet aan willen denken.

Oeh, disneyland, it!!

Dames, heb wat humoristische input nodig... moet wat vragen invullen voor een interviewtje voor het personeelsblad, en wil er natuurlijk wat leuks van maken... maar heb even niet zoveel inspiratie. Deze vraag bijv.: wat is het leukste moment van je werkdag? (behalve dat je om 17u weer naar huis mag) Wat voor funnys kan ik daar nou even op antwoorden... kan echt níets bedenken.

Kath, welkom terug!!

Trouwens, ben hier even volkomen illegaal. Heb de netwerkkabel uit mn laptop getrokken en zit nu via het mobiele systeem (waarmee ik thuis ook inlog) te werken. Dan is er dus niets geblokkeerd. Lekker puh.
momo dat soort dingen zijn ook eng, anders gewoon nog een keer laten controleren voor de gemoedsrust!

heb weer gesprek gehad met m'n baas...

"we hebben het opnieuw besproken maar blijven er toch bij dat we geen voorstander zijn van thuiswerken"

"en vorige week toen ik een spoedklus had en gevraagd werd of ik dat op m'n vrije dag wilde afmaken?"

"ja maar dat is incidenteel en dat mag wel, maar we keuren het niet goed dat je structureel 5 uur per week thuis werkt"

"oooh, dus we mogen alleen thuis werken als het jullie uit komt omdat er bepaald werk snel af moet?"

"euh nou ja, zo willen we het niet helemaal omschrijven..."

nee maar het is wel zo. goed, ze vroegen nog of ik dan echt niet wilde overwegen om 32 uur te blijven werken, maar dat doet husky niet. meteen aangegeven dat het dan 27 uur wordt verdeeld over 3 dagen, en dat vindt husky genoeg.

hey fanatic zag ik de machtige tabel dat jij ook vandaag weer voor controle moet (moest ook haast wel want ik moet morgen en dan moet jij bijna ook wel in die week ) laat je effe horen hoe het was?

vind het wel spannend hoor voor Ik...
marriss, iets van "als ik op het gouden ei weer een nieuwe jompel zie??" of moet je dan te veel uitleggen...
marriss, flauw en kantoor, dan moet ik gelijk aan debiteuren-crediteuren denken. iemand zin in een potje stiften?

al vind ik husks suggestie eigenlijk ook wel mooi

en good for you! screw the IT guys.
Hahah Hus, nou, ik hou het als optie in mn achterhoofd. Maar ik weet niet hoe groot de kans is dat het 'm wordt hoor

Bij jou ook zeikerds zeg, met dat thuiswerken. Ik zou ook geen 32u willen werken als ik moeder ben!! Jammer dat ze niet aan het thuiswerken willen. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.
fanatic, justdeb en husk, laten jullie weten hoe het bij VK was?

Poll en Erine, bij jullie nog p-nieuws?
murron, duvel, maya, leo, charlotte, riz, alles wel met de buikjes?

mulan, hoest daar? heb je 'n tijdje niet gelezen?
Ik !!! wat gaan we nou krijgen??? In het ziekenhuis aan de weeen remmers? Moet zeggen dat ik erg schrok van je bericht.

Kath : Welkom terug !

Erine : Gefeliciteerd met het leven als getrouwde vrouw!!

Husk&Momo : Ik moet idd vandaag naar de VK. Maar de afspraak staat pas om 18:50 dus het kan even duren voordat er een update hier staat (aangezien ik ook mijn ma moet bellen en daarna komt mijn schoonmoeder misschien langs)
ja heej, fanatic. de oma's in spé moeten maar even wachten hoor. vievertz-tantes hebben voorrang!
Hahaha, sorry. Maar mijn mama heeft voorrang hoor. Die leeft zo mee (woont ook 15 km de andere kant op) ook al heeft ze al 4 kleinkinderen ze wil alles weten!

En mijn schoonmoeder tja, ik hoop dat ze nou vanavond een keer enthousiast is als ze het kamertje en de wagen ziet. Maar haar reactie zal wel zijn : Oh, leuk.
hihihi, tuurlijk, fanatic gekkie! ik was grapje maken doen!
Ikke weet momo, ikke ook wel moeten lachen om grappie van momo.

Maar serieus... ik hoop echt dat ze nu een beetje "gezelliger" overkomt hoor..
dat hoop ik ook fanatic..
Hallo dames,

Naar aanleiding van Momo's haifberichtje even laten weten dat het goed gaat hier! Lekker rustig, nog een paar weken vakantie! Qua babyplannen: we seksen wanneer we zin hebben en ik kijk niet meer naar de periode van de cyclus, bereken niks meer. We zien het wel!

Loslaten is het centrale thema in mijn leven momenteel.

Ik lees zo nu en dan wel mee hier hoor!!! Blijf dus wel aanwezig alleen heb gewoon niet zoveel te melden.

Fijne dag en groetjes!
Zo, even een berichtje van schier.

Alles hier prima en relaxed. Ik heb wel vertrouwen in de echo van de 10e en kan het eigenlijk verbazingwekkend goed naast me neer leggen!

Ik, dat is wel schrikken! Ik hoop dat het allemaal tot rust is gekomen nu met de weeenremmers.

Verder kom ik even de piezerts van de komende dagen (polleke en erine) even toejuichen!

Was je trouwdag leuk erine? (Sorry, nog niet alles terug gelezen).

Zo, het is hier ook droog geworden ondertussen, dus we gaan maar weer even voor ons dagelijkse fietsrondje....
Hallo!

Ik, jeetje, wat schrikken zeg! Hoe lang ben je nu zwanger? 33 of 34 weken toch? Hopen dat de kleine meid nog even lekker blijft zitten hoor!!

GW: lekker aan het genieten op schier? Lekker uitwaaien daar zeker!!

kath: leuk even weer van je te lezen!

Gister ben ik weer naar de verloskundige geweest. Kindje groeit goed en lag al mooi met het hoofdje naar beneden, dus hopelijk blijft het zo liggen. Mijn bloeddruk was alleen wel een stukje hoger als normaal, maar gelukkig nog niet te hoog.

momo, ik moet 11 augustus weer naar de verloskundige

zo eens even eten koken, vanavond lekker met de laptop voor de tv, man is aan het werk..
Haai GW Heel goed van je dat zo kan relaxen! Geniet er nog maar even lekker van daar.

Duvel, fijn dat alles goed was! Hoge bloeddruk betekent lekker rustig aan doen toch? Dan is een avondje zonder man voor de tv héél goed
haha marriss: idd, lekker met de voeten omhoog, afstandsbediening voor mezelf.. ik red me wel!
Ik meissie, dat was niet de bedoeling! Wat rot voor je dat je nu in het ziekenhuis ligt. Maar idd: jullie zijn er in goede handen. Krijg je ook al medicatie om de longetjes sneller te laten rijpen?

't Komt allemaal goed hoor, dat weet ik zeker. De kleine is gewoon erg ongeduldig.

Murron, jou heb ik al een tijdje niet gezien hier volgens mij, hoe is ie? Hoe ver ben je nu?
Jeetje IK toch, dat is niet de bedoeling meid. Het is rot dat je in het ziekenhuis ligt, maar je bent daar in goede handen en die kleine ook.

Hoe lang moet je nog aan de weeen remmers en krijg je ook nog andere medicijnen? Het gaat allemaal wel goed komen, probeer de rust te vinden, ookal is dat moeilijk maar het is beter voor jou en de kleine.

We denken aan je hoor.

Momo!!! wat las ik voor tekenen. Ik hoop het voor je. Je verdient het.

Fanatic het zou inderdaad prettiger zijn als ze nu wat spontaner is die schoonmoeder van je. Anders geef je d'r maar een schop onder d'r kont. (grapje)

Duvel fijn dat alles goed is met je en de kleine. Hoge bloeddruk betekend inderdaad rustig aan doen zoals mariss al zei. Dus volg die goede raad op.

Kath leuk om te lezen dat je het weer gaat proberen en dat alles goed met je gaat.

Verder is er een hoop bijgeschreven in een paar dagen. Heb 2 nachten en het is niet meer bij te houden.

Vandaag heb ik behang getrokken op de kinderkamer. pff nog een klein stukje en dan is het af. Alles op zijn gemak maar we zijn toch al bezig met verbouwen dus dan maar in 1 keer door.

Ook gisteren nog een maxi cosi gekocht. 2e hands maar dat staat er niet op. Hij ziet er nog harstikke mooi uit en het scheelt me 80 euro. Dus dat vond ik de moeite waard.

Mijn beste vriendin is 3 dagen geleden bevallen van een kleine meid. Ze had al een zoontje dus dit is echt helemaal top. Ze was wel wat laat want ze was de 14e al uitgerekend.

Op mijn werk ga ik ook maar eens een gesprekje hebben. Ik had gezegd dat ik zolang mogelijk wel onregelmatig wilde werken maar ik krijg voor volgende periode een tropenrooster in mijn mik geschoven. Dat ga ik echt niet meer trekken. Dat rooster is al niet uit te houden als je geen kind in je buik hebt laat staan als dat wel zo is.

Ze zullen het wel aan moeten passen anders ga ik op mijn strepen sta en dan ga ik helemaal geen nachtdiensten meer draaien. En dat doe ik nu nog wel. Hoewel het wel veel zwaarder valt als eerst.
Hai !!! Nou alles was goed bij de verloskundige. Ben nu 1 kilo aangekomen in 1 maand, dus ik ben weer terug op het gewicht waar ik mee begonnen ben.(dus eigenlijk ben ik voor mezelf nog steeds niets aangekomen.

Bloeddruk was ook goed, aan de lage kant, maar ik heb er geen last van. Hartje klonk ook heel goed Dus eigenlijk alleen maar positieve berichten !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven