Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
dinsdag 22 september 2026 om 11:18
dinsdag 22 september 2026 om 14:34
Hier geen fan van koeken en andere zoetigheid. Ik haal het in huis voor bezoek en geef de rest vervolgens aan ze mee naar huis, in mijn la krijgen ze anders vanzelf pootjes. Kind houdt hier gelukkig ook veel meer van hartige snacks. Een stukje brie en wat olijven overleven hier de 24 uur niet.
Snack jij vaak?
Snack jij vaak?
dinsdag 22 september 2026 om 16:02
Ja buienradar elke dag en de 14-daagse, als een echte Hollander.Redhead70* schreef: ↑22-09-2026 15:59Jazeker het Nederlandse en Spaanse nieuws
Volg jij via weer apps het weer veelvuldig
Waar had jij vandaag spijt van?
dinsdag 22 september 2026 om 20:19
dinsdag 22 september 2026 om 20:38
Momenteel van het napraattopic.
Maar over het algemeen gaan mijn haren, vooral mijn nekharen dan, overeind staan van mensen die online zoveel haat laten zien. Ik schrik soms zo van de vele ongenuanceerde dreigende haatcomments onder berichten over politiek, maatschappelijke problemen, mensen die iets kwetsbaars/ persoonlijks delen. Zelfs van Gerda’s van 70+. Vind het daarom soms moeilijk om nog in de mensheid te geloven.
Wat is het lekkerste dat je ooit in een restaurant hebt gegeten?
Maar over het algemeen gaan mijn haren, vooral mijn nekharen dan, overeind staan van mensen die online zoveel haat laten zien. Ik schrik soms zo van de vele ongenuanceerde dreigende haatcomments onder berichten over politiek, maatschappelijke problemen, mensen die iets kwetsbaars/ persoonlijks delen. Zelfs van Gerda’s van 70+. Vind het daarom soms moeilijk om nog in de mensheid te geloven.
Wat is het lekkerste dat je ooit in een restaurant hebt gegeten?
dinsdag 22 september 2026 om 20:51
Een zeebaars.
Kun je goed vis bereiden?
@nieuweling, ik deel je verbazing over de haat. Het lijkt alsof de haters de problemen van de wereld niet meer kunnen bevatten en dat deze haat de uiting van hun onmacht is. Zolang ik dit voor ogen houdt, kan ik nog steeds in het goede van de mens geloven.Nieuweling93 schreef: ↑22-09-2026 20:38Maar over het algemeen gaan mijn haren, vooral mijn nekharen dan, overeind staan van mensen die online zoveel haat laten zien. Ik schrik soms zo van de vele ongenuanceerde dreigende haatcomments onder berichten over politiek, maatschappelijke problemen, mensen die iets kwetsbaars/ persoonlijks delen. Zelfs van Gerda’s van 70+. Vind het daarom soms moeilijk om nog in de mensheid te geloven.
Kun je goed vis bereiden?
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
dinsdag 22 september 2026 om 21:02
dinsdag 22 september 2026 om 21:18
Haar schulden aflossen. Het doet me pijn haar te zien worstelen.
@nieuweling. Grappig, die heb ik ook in sombere of duistere periodes “ook dit gaat voorbij”. Bij mijn liefdesverdriet, “Ik kan ook van je houden als ik niet bij je ben”.
Kun je goed sparen?
@nieuweling. Grappig, die heb ik ook in sombere of duistere periodes “ook dit gaat voorbij”. Bij mijn liefdesverdriet, “Ik kan ook van je houden als ik niet bij je ben”.
Kun je goed sparen?
vlinderkracht wijzigde dit bericht op 22-09-2026 21:20
8.42% gewijzigd
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in