* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Oh verrek! Is laal nog niet hier geweest??

Klote zeg, ik liep net door het huis, kreeg ik toch ineens weer zo'n serieus zware pijnscheut door mijn rechterbeen. Ik viel er zelfs van om en kon me nog aan het aanrecht vastgrijpen. Dit is echt niet leuk meer... Hoort dit bij de bekkenklachten? Zenuw bekneld ofzo? Als dit morgen nog zo is, of erger ga ik toch maar even de huisarts bellen denk ik, want k maak me een beetje zorgen erover. De pijn is zó heftig, dat het gewoon niet goed kan zijn. Ik vind het eng.
Luusje, doe je rustig aan?

Misschien kan man eerder van zijn werk komen de komende dagen om je een beetje te helpen? Als ik jou was zou ik lekker rustigaan doen, op de bank liggen (of in bed), of in ieder geval iets waardoor je ontspannen wordt en het een beetje draaglijk kunt maken allemaal.

Het zijn écht de laatste loodjes, en de uitdrukking klopt bij jou helaas als een bus..

Als je je zorgen maakt inderdaad de vk of de huisarts bellen!
Hè bah Luus! Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Waarschijnlijk is alles vanaf je middel nu overbelast en dan kan er vast best iets bekneld zitten of een beetje opgerekt zijn. Maar als je je zorgen maakt, toch even langs de HA dan morgen (je wilt ook geen trombosebeen hebben ofzo).

En ik vind echt dat jouw kleintje zich vandaag móet laten zien. Je hebt nu gewoon echt recht op een bevalling! Zal ik een paar flessen tonic komen brengen?
Ik heb Laal gesmst...ik vertrouw het niet helemaal.
Haha, moest ze niet nog iets strijken ofzo? Planten verpotten? Deurklinken poetsen?
Volgens mij was ze helemaal klaar, haha. Ik heb nog niks terug, bericht is wel afgeleverd.

Normaal meldt ze zich elke dag wel even.
Ze had wel een afspraak bij de VK vandaag. Weet alleen niet hoe laat.
Hahhaaa, Laal is inderdaad vast aan het wassen en strijken. Of de ramen aan het lappen. Of een andre dringende huishoudelijke klus aan het doen.

Of ze is inderdaad gewoon keihard aan het voorkruipen en haar zoon op de wereld aan het zetten. Zou het dan toch echt?!?!

Eerste miskoop van MP is vandaag ook bezorgd. Jakkes wat een vieze kleding. "Witte" bloesjes liggen al in de container en colbertjes ruiken zo doorgerookt dat ze as we speak in de wasmachine zitten met VEEL wasmiddel. Ws. kunnen ze daar niet tegen en landen die straks naast de bloesjes. Snap niet dat je zoiets durft te verkopen.
Oh Luus, wat ellendig zeg. Maare; heb je geen beenweeen af en toe? Vraag me af of je daar ook oefenweeen kan krijgen. Heb je toch een beetje goed nieuws. Ik heb zelfs ook beenween gehad en dat voelde als kramp telkens.

Ik zou als ik jou was inderdaad op de bank liggen en alleen maar dvd's kijken. Niet meer opstaan. Laat maar voor je koken en kom er maar niet af.

En de vk bellen inderdaad. Gewoon doen, dan voel je je vast weer rustiger.

Laal: Waar ben je!!! Oh, straks is het daar al zo ver.

Jongens kunnen we onze aandacht niet splitsen? Een groepje let op Luus en de andere op Laal.

Oh Elev: Wat lief is Elevmeisje toch. Mijn buuf heeft zo'n kleindochter. Helemaal gek op baby's. Wou ook per se Minicaat zien. Ze is 2 en helemaal op haar hurken: Oh, een baby. Isse zo lief!! Ach.. zo schattig.

Ik was zelf ook altijd een poppemeisje trouwens. Had ook voor elke pop een apart bedje. Ben benieuwd of (als ik ooit een dochter mag krijgen) ik ook zo'n meisje meisje krijg.

Duft: Wat klink je relaxt inderdaad. Zo'n tweede erbij lijkt mij namelijk heel vermoeiend. Maar is voor jou dus juist niet zo.

Misschien moet je inderdaad gewoon je tempo aanpassen en alles wat langzamer doen en gewoon genieten.

Nou, huisarts gebeld. Was niks aan de hand. Urine was schoon. En daar hadden ze dan de hele dag voor nodig. Pfff.. achterlijk gedoe daar zo. Pijn in mijn rug wordt wel minder. Misschien gewoon spierpijn van Minicaat tillen. Zei een collega mij. Zou kunnen natuurlijk. We hebben natuurlijk een heel ouderwets bedje waar je dus echt diep voor moet bukken. Hmmm.. hoop maar dat het overgaat.
Ik ga inderdaad even op de bank liggen, want de pijn is niet meer te harden als ik iets doe of loop.

Oh en Laal komt er zo aan
Laal... zou het echt?? Ze zit zich er wel al een paar dagen over op te winden, misschien was het een teken... (p.s. Sproetje: )

En Luusje, wat een kutzooi hè bij jou. De dagen duuuuren dan maar. Hopelijk ben je nu echtechtecht snel aan de beurt, er is er nog nooit één blijven zitten..

Caatje, gelukkig geen nierbekkenontsteking, en van dat bedje zou het inderdaad wel kunnen komen volgens mij. Is toch je onderrug die je belast bij dat tillen. En ik was dus helemaal geen poppenmeisje, kun je nagaan hoe verbaasd ik was dat elevmeisje dat wel is. Die maakt tegenwoordig ook elke ochtend ruzie omdat ze geen broeken meer aan wil.

Leuk dat je het net nu vraagt, Chiek, ik ben vandaag namelijk nogal strijdlustig. Van een krantenartikel ga ik al helemaal vloeken, en man is ook maar uit de buurt gebleven. Maar voor mijn gevoel is het minder dan bij elevmeisje hoor. Toen blééf het, nu is het af en toe een dagje.

Gaat het met jou weer, Chiekie? Of ben je nog steeds elke dag helemaal op?
Ooh Luus toch

Zou het niet gewoon toch al aan de gang zijn maar dat jij het op een hele raar manier voelt? Ik vind het allemaal maar vreemd klinken.

Houd je maar lekker aan het advies van Caat. Koest houden jij !
Nee hoor, ik ben niet aan het schoonmaken en ook niet aan het voorpiepen Zoals ik Luus al sms-te, de eer is nu echt aan haar. Ik wacht geduldig af, daarna ik pas...

Huis is inderdaad helemaal aan kant en dat is maar goed ook, want de laatste paar dagen last van bandenpijn en harde buiken. Dus nu de komende dagen/weken in de relax-stand en lekker verstand op "0".

Ik heb trouwens beetje last van hoofdpijn, dus vandaar nog niet te veel achter de laptop gezeten...
Hahaha, elevmeisje is een echt meisjemeisje dus. Daar sta je dan als moeder type toomboy Ik vind het wel enorm schattig klinken
Oh, ik zag je al helemaal liggen met je mini-laalman al in je armen, even in een ochtendje eruit geperst en dan opeens komen melden: oh ja, meisjes, ik ben vanmorgen bevallen! Toch jammer.
Maar je houdt meldplicht hoor Laal! Balen dat je hoofdpijn hebt, doe maar lekker rustig aan. Ga maar kijken hoe het stof zich verzameld op je salontafel
ja echt hoor, beng (en eerlijk gezegd was zo'n roze kind een beetje mijn angst ). Ze vraagt elke dag wel een keer of ze haar 'bruidjurk' aan mag (herinner je je die foto? soort assepoester-jurk). Eeh, nee, vandaag niet, schatje. Voor haar verjaardag krijgt ze een echte roze ballerina/prinses/bruids-verkleedoutfit met veel tule en plastic glittertoestanden. Niet van mij natuurlijk maar van haar beste vriendinnetje (die wél elke dag roze aan mag van haar moeder, het is ook niet eerlijk).
quote:Bengal schreef op 29 juli 2009 @ 16:11:

Maar je houdt meldplicht hoor Laal! Balen dat je hoofdpijn hebt, doe maar lekker rustig aan. Ga maar kijken hoe het stof zich verzameld op je salontafel
quote:elev schreef op 29 juli 2009 @ 16:11:

Oh, ik zag je al helemaal liggen met je mini-laalman al in je armen, even in een ochtendje eruit geperst en dan opeens komen melden: oh ja, meisjes, ik ben vanmorgen bevallen! Toch jammer. Hmmm...misschien voor morgen? Dan heb ik toch niets te doen
quote:Bengal schreef op 29 juli 2009 @ 16:11:

Toch jammer dat jullie mijn nesteldrang niet serieus nemen
En ook jammer dat ik verzameld heb geschreven ipv verzamelt en al 2x ben gequote....
Morgen zal ik me keurig op tijd melden...

Duft, wat fijn dat je je zo super voelt! Houden zo! En het lijkt me inderdaad heel prettig als je met een tweede al een beetje weet hoe en wat...al vind ik het wel heel knap, want nu moet je toch echt je aandacht verdelen...maar volgens mij gaat het je echt goed af!

Mard, dank voor je kaartje! Heel leuk geworden!

Chiek, lekker zeg...even een vroegertje! Wanneer ga je eigenlijk exact met verlof? Duurt voor jou toch ook niet heel lang meer?

Caat, gelukkig niets raars aan de hand, maar wel vervelend van die pijn

En Luus, zoals ik net al zei...bij twijfel of angst gewoon even de HA of de VK bellen hoor mop Je hebt je energie straks hard genoeg nodig om je kind op de wereld te zetten...dit soort fratsen kun je er niet bij gebruiken...tenzij het misschien toch een begin is

Elev...leuk dat je het bijna aan Elevmeisje kunt vertellen...en wat lekker dat jullie er een nachtje tussenuit gaan. Leuk zeg Antwerpen, ben ik eigenlijk nog nooit geweest. Volgende maand zijn wij 2 jaar getrouwd, maar we blijven maar thuis denk ik ...
Hihi, die Laal! Gewoon thuis zonder kind, en wij maar denken...

Maar wel fijn dat je hele huis nu aan kant is, vindt de kraamzorg vast ook lekker.

Elev, haha 'strijdlustig', da's ook een lekkere voor 'strontsjacherijnig'.

Ik ben trouwens ook altijd een meisje-meisje geweest (is dus nooit weggegaan, zie KL jurkjes), maar heb geloof ik maar één jaar een roze periode gehad (ik heb een foto van mijn zevende verjaardag,van top tot teen in het roze gekleed), de rest van de tijd vond ik het maar een stomme kleur. Maareh, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe foto van Elevmeisje?
Mijn nichtje is echt een meisje-meisje en dat terwijl haar ouders een jongen hadden verwacht Wel leuk om te zien dat ze nu helemaal meegaan in al dat lieve meisjesgedoe...
Najaaaaa zeg lalie, lekker ben jij, ik heb hier net je kaart zitten schrijven "gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon" , helemaal voor niks gehaast naar de boekhandel dus, je wordt bedankt

Geintje hoor, maar zonder dollen: voortaan dagelijks melden, 's morgens en 's avonds graag

Chicaatje, fijn dat er niks ernstigs aan de hand is, hopelijk nemen je klachten snel af!

Elev, wees blij dat je moodswings nu minder vaak voorkomen dan bij elevmeisje, daar is je hele gezin bij gebaat lijkt me

Ik vind het juist leuk als meisjes ook "echte" meisjes zijn, met poppen en tutten enzo, ik had vroeger zelf ook superveel barbies en poppen. Ik vrees juist voor een jongens-meisje, dat zou ik best jammer vinden , al hoeft elke dag verkleed als zuurstof ook zeker niet!

Beng, zonde van je miskopen! Hopelijk was het niet al te duur?

Ik moet deze week en volgende week nog werken, dan is het voorlopig klaar! Al zit ik er zéér ernstig over te denken volgende week te skippen, ik heb het zó ontzéttend gehad, blegh!

Lalie, besef je wel dat alles weer verslonst in huis als je nu niks meer doet? Dan beval je over 2 weken en is het alsnog een stoffige bende

Kan eigenlijk niet he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven