* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Oh jaaa Sproet, kun je me helemaal bijpraten over As the World Turns En ik wil sowieso graag een keer naar Amerika, dus ik ben voor hoor
Niemand meer hier...dan ga ik ook maar afsluiten. Fijne avond en slaap lekker allemaal...
Ik heb zomaar het gevoel dat Luus aan het bevallen is, is dat raar? Ik werd er gewoon wakker van om een uur of 3 en het was het eerste waar ik aan dacht... Naja, we zullen zien

En ik mis hier zo'n beetje elk gespreksonderwerp, wel balen hoor. Heb wel veel bijgelezen, maar vergeet ook weer heel veel.

Zo maar weer mijn bed induiken, want babyboy ligt weer lekker te slapen. Hij komt nog steeds om de 2/3 uur, dus als ik net slaap, dan heeft ie alweer honger Maar ik vind het wel knus, zo in een donkere kamer, met een klein drinkend mannetje die me af en toe al zo indringend aankijkt, ik vind hem zoooo knap

Elev, dankjewel voor je lieve kaart en boekje, superleuk!
Goedemorgen ben wat vroeger ivm een afspraak.

Duft jij was wel heul vroeg. Maar wat klink je goed. Volgens mij gaat het bij jou net zo goed als bij South. Klinkt heel gezellig in ieder geval die nacht van jou met Duftyboy. Wat vind miniDufty ervan? Houd broer haar ook wakker of valt dat gelukkig mee? Is ze al helemaal gewend?

Elev heb jij eigenlijk al bedacht wanneer je het Elevmeisje gaat vertellen? Je zat zo te twijfelen.

Neem is het nou vandaag Clomid dag? Of was dat gister alweer?

Luus heeft Duft gelijk?!!!! Ik hoop het zo voor je. Och een nieuwe LGWZ baby. Ik weet dat die er sowieso komt maar ik blijf het zo leuk vinden.

Ik hoop ook echt dat we contact blijven houden en dat we inderdaad straks met alle baby's op een rij een foto kunnen maken. Dan zijn er alweer een paar jarig geweest. Zo leuk!! Ik schrijf ze ook allemaal in mijn agenda om straks geen verjaardag te missen. En Sproet anders komen we voor die foto gewoon naar jou toe hoor. Lijkt me ook enig. Ben in dat deel nog nooit geweest. Kun je vast ook leuk high tea-en ofzo.

Nou moet me nu toch een klein beetje gaan haasten geloof ik. Ik zit zo lekker te relaxen hier op de bank.
D-day voor Luus. Het is woensdag, dus kom maar op Luusbaby, vandaag moet je geboren worden!

Vandaag is clomiddag voor Neem toch? Ik hoop dat je niet te veel last hebt van bijwerkingen. Heb je al snel ovutesten nodig trouwens? Vergeet ze elke keer op te sturen. Die demente zwangeren hier moet je gewoon even herinneren aan hun beloftes hoor!

Ik heb ontzettend ruk geslapen, mijn armen slapen steeds en ik kan gewoon niet lekker liggen op de 1 of andere manier.... Baal ervan. Maar gelukkig kan ik vanmiddag weer een dutje doen. Ga lekker om 12.00 uur naar huis vandaag.
Morning!

Neem vandaag 1e dag Clomid! Ik ga me eerst maar eens even inlezen wat dat allemaal inhoudt. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat allemaal werkt. Ik heb trouwens ook nog ovutesten, wil je die hebben?

*klaagmodus aan*

Ik heb ook slecht geslapen en ben nu vreselijk moe. Ik zit ook nog eens alleen op kantoor en het is hartstikke rustig, blegh dag begint leuk.

*klaagmodus uit*

Luus hoop het zo voor je vandaag D-day!
Nog 2 nachtjes slapen Sjippie....houd je het nog een beetje of begin je te bezwijken onder de spanning?? Het is ook zo retespannend zo'n echo
Ja nog maar 2 nachtjes!! Ben zo blij dat het nu echt bijna vrijdag is. Volgens mij stuiteren Sjipman en ik vrijdag helemaal van de spanning.
Sjip, is zeker weten spannend! Maar je klinkt in ieder geval op en top zwanger, heb er alle vertrouwen in dat het allemaal oké is vrijdag!

Mag je dan onder controle van de vk, of moet je bij de gynaecoloog blijven?

Luus, waar is je baby inmiddels; in buik, uit buik, of ergens halverwege?
Goedemorgen!

Duft, wat fijn om weer van je te horen. Op de één of andere manier maakte ik me vannacht een beetje zorgen. Maar je klinkt heel gelukkig! Hoe is je bloeddruk? Heb je nog veel hoofdpijn?

Neem, spannende dag vandaag! Ik ga ook eens even lezen hoe dat nu precies zit met die clomid. Het zorgt toch voor de rijping van eitjes?

Ben benieuwd hoe het Luus op dit moment vergaat. Maar als er echt iets aan de hand is, had ze dat vast al even gemeld denk ik.
Oh oh; zou Luus al aan het bevallen zijn?? Spannend zeg.

Wel jammer, want ik wil ook een dipstick!!

Vanochtend naar huisarts geweest en ik kan dus pas vanmiddag bellen tussen 3 en 5!! Belachelijk toch?

Maar goed. Hoop toch voor Luus dat het zo ver is. Ga zo eens kijken naar het schilderij. Ben nu wel nieuwsgierig.

Wat was het gezellig druk hier gisteravond. Ik probeer 's avonds niet zo veel op internet te zitten omdat ik dat zielig vind voor Caatman. Dus helaas mis ik best veel dan.

Duft: Wat was je weer vroeg! Zo lief hoe je schrijft over je nieuwe kindje. Echt leuk. Is het nu zwaarder dan bij de eerste of juist niet? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.

Pien: Ik mis jou steeds overdag. Tja, ik zit hier lekker illegaal te forummen en jij niet natuurlijk.

Buikpijn over trouwens? Jij bent ook al bijna op de helft toch?

Chiek: Ben je je geld nu kwijt trouwens of heeft de automaat het weer ingeslikt? Hoop het voor je. Zou ook een actie van mij kunnen zijn.

Sproet: Ga je al zo snel weg?? Iedereen heeft het maar over afscheid en zo. Nee toch? Dit najaar toch pas?? Oh en ik wil ook wel op bezoek komen hoor. Absoluut geen problemen mee.

Sjip: Het wordt spannend deze week. Overmorgen echo toch?

Nou, je kwaaltjes klinken goed hoor. Dus volgens mij krijg je gewoon een mooi knipperlichtje te zien.

Neem: Aan de clomid vandaag. Hoe lang moet je dat slikken dan? Ik weet ook van niks.

Nou, voor iedereen een ultrakorte reactie. Sorry hoor, maar ik mag hier eigenlijk niet zijn.

Hier verder alles goed. Heb rugpijn en ben bang voor nierbekkenontsteking, maar blijkbaar vindt mijn huisarts dat het niet zo dringend is. Dus weet het dan pas vanmiddag. Grrrr..

Ok en nu aan het werk!
Oh ja, ik had zo'n andere draagzak. Lijkt op de baby bjorn, maar daar kunnen ze al vanaf de geboorte in. Heel handig, maar we gebruiken hem in de zomer dus niet omdat het toch wel heel warm is. Ik krijg het warm en Minicaat ook. Dus in het najaar maar weer.
Haaai, nog stééds geen Luusbaby!

Ik heb net wel een afspraak gemaakt voor de 41w controle in het zkh en die staat voor aankomende vrijdag om 14.00. Dan dus een echo en ctg. Daarna, eind van de dag dus strippen.

Maargoed, ik hoop nog steeds dat het vanzelf begint in de tussentijd.

Ik ga direct boodschappen doen vandaag, ben ik daar iig van af.

Ciao!
Caat. even een antwoord op je vraag Ik vind een 2e echt duizend keer makkelijker. Op de een of andere manier is babyboy gewoon veel makkelijker en past hij zich helemaal aan ons, terwijl wij dat bij mini juist andersom deden en daardoor nauwelijks aan een normaal leven toekwamen. We zijn bijv. de hele ochtend op het strand geweest, koffie gedronken, boodschappen gedaan... Onderweg heeft hij een flesje gedronken en heeft verder heerlijk liggen slapen, even rondgekeken, op mijn arm gelegen, helemaal lekker. Ook voel ik me beter, heb geen depressieve gevoelens godezijgedankt, en heb ik ondanks de gebroken nachten genoeg energie. Ik zorg ook beter voor mezelf, eet gezond, slik visolie-tabletten en een aanvullende vitamine en voel me daardoor echt fitter dan destijds. Ik beweeg veel, in de vorm van wandelen, zit regelmatig in de zon en ga op tijd naar bed. Dit klinkt allemaal heel gewoon, maar bij mijn 1e deed ik dat allemaal niet en ik geloof echt dat dat me uiteindelijk genekt heeft. Ik heb nu veel meer een missie, nl. mijn kinderen een fijne jeugd geven. En dat dat soms ten koste van mezelf gaat voelt nu niet meer als een soort last, maar juist als iets vanzelfsprekends. Bij mini zag ik het, natuurlijk door de depressie, veel somberder in. Ik deed veel leuke dingen met haar, overstelpte haar echt wel met genoeg liefde, maar de liefde voor mezelf was ik kwijt en indirect denk ik dat je dan ook je kind tekort doet. Dus nee, een 2e kind is echt niet zwaarder, eigenlijk voel ik me nu veel meer moeder en kan ik ook meer berusten in alle lusten maar ook zeker de lasten waarmee het hebben van kinderen gewoon ook wel eens gepaard gaat. Ik vind het echt een zegen om moeder te mogen zijn van deze 2 lekkere dingetjes!

@Luus, nog geen baby dus... Ik dacht toch echt dat ik een soort telepathisch lijntje met je had vannacht

@Chiek, ik heb dat ook weleens gehad, pinnen en dan het geld vergeten. Trouwens ook een keer bij de Appie, extra geld opnemen, maar dan het geld vergeten mee te nemen...

Ik zit nu naar mijn 2 kids te kijken op de Luvion, zo geestig. Mini doet dansjes in haar onderbroek en babyboy is zijn blauwe muur aan het bestuderen. En dat terwijl ze moeten slapen, want ik wil straks nog even met mini gaan trampolinespringen bij de plaatselijke midgetgolfbaan...
Overigens scheelt het ook wel heel veel dat mijn lief zichzelf een tropenrooster heeft aangemeten. Gaat dus laat naar zijn kantoor en is op tijd thuis en op woensdag blijft hij sowieso thuis. Dat is het voordeel van een eigen bedrijf en het krijgen van een kindje in de zomer, is toch een stuk rustiger. Daardoor kan hij de nachtdiensten samen met mij doen, kan hij daarnaast ook wat later zijn bed uit, dus is ook hij een stuk fitter
Duft, wat klinkt dat goed!! Zo durf ik het ook wel aan. Wanneer hebben jullie aan Mini verteld dat ze een broer of zus kreeg?
Mardie, dank voor je kaartje! Heel mooi geworden en een leuke achterkant ook. Snel gedaan trouwens, maar jullie wisten de namen natuurlijk ook al.

Duft, wat heerlijk dat je er nu zo van kunt genieten! En goed voor jezelf zorgen ís natuurlijk ook heel belangrijk. De eerste weken kwam ik vaak niet eens aan douchen toe, nou, daar wordt een mens ook niet blijer van.
Elev, wij hebben dat al heel snel verteld, volgens mij rond de 12 weken al. In het begin deed het haar nog niet zoveel, ze vond het natuurlijk heel leuk, maar verder was het al snel geen issue meer. Maar hoe meer mijn buik begon te groeien, hoe meer het voor haar begon te leven. Vanaf week 25 denk ik, ging ze het ook aan iedereen vertellen en rond de 30 weken begon haar geduld op te raken Natuurlijk duurt het nog lang voordat de baby komt, maar ik ben wel heel blij dat we het al zo vroeg verteld hebben, zo konden we er zelf ook gewoon open over praten en niet geheimzinnig doen, want kinderen voelen dat toch feilloos aan en het is verwarrend als ze niet precies weten wat er daadwerkelijk speelt. Rond 30 weken zijn we ook begonnen trouwens met poppenluiers, flesjes en dat soort baby-stuff te introduceren, want normaal is ze meer van de auto's Vooral nu is het leuk, want als ik V. een luier geef, dan geeft zij haar "beeeeebie" een luier. Zo cute!
quote:sproet1978 schreef op 29 juli 2009 @ 14:12:

Mardie, dank voor je kaartje! Heel mooi geworden en een leuke achterkant ook. Snel gedaan trouwens, maar jullie wisten de namen natuurlijk ook al.

Duft, wat heerlijk dat je er nu zo van kunt genieten! En goed voor jezelf zorgen ís natuurlijk ook heel belangrijk. De eerste weken kwam ik vaak niet eens aan douchen toe, nou, daar wordt een mens ook niet blijer van.Heel herkenbaar hoor, dat had ik bij mini ook. Koken lukte ook niet, en het huis enigszins aan kant was helemaal een ver van mijn bed show. Ik douche nu meteen als ik opsta, V. slaapt dan nog, mini kijkt naar Bumba en ik douche heel snel Het is een sport geworden om te multitasken onder de douche. Benen scheren als mijn haarmasker intrekt, haar uitspoelen als ik mijn tanden poets...
Hier is Mardie's kaartje ook net binnen en hij is super! Wat zijn jullie toch creabea, Sproet jij ook al. Voel me een beetje simpel met mijn duizend in een dozijn kaartje
Wie van jullie kent er een leuk hotelletje of B&B in de buurt van Brugge of de Haan? Ik wil in September naar Plopsaland, dat vind ik zo leuk voor mini, maar ik wil dat combineren met een lang weekend in een leuke stad of badplaats. Wie o wie?
oooh, schattig, duft! Ik heb zoals je misschien hebt gelezen nu al moeite met mijn mond houden, dus ik denk dat ik blij ben als wij de 12 weken ook gehad hebben en dat wij het dan ook vertellen (nog twee weken). Elevmeisje is echt een ontzettende poppenmama (ze heeft er drie, maar favoriet Loes wordt óveral mee naartoe gesleept en plat geknuffeld) en ze wil altijd alle baby's aaien en vasthouden, dus dat komt wel goed denk ik.

Mmm, ik zit al een uur lunchpauze te houden, moet nodig weer aan het werrek..
Oh ja, ik vind je kaartje ook heel leuk, Mard! En de namen vooral.

Geen idee, Duft, maar lekker weer een weekendje weg. Wij gaan volgende week een nachtje naar antwerpen (3 jaar getrouwd..) met z'n tweeën, net geboekt. Maar Plopsaland, weet je dat zeker? Dat lijkt me echt vré-se-lijk.. Dat weekend heb je dan wel nodig om bij te komen, denk ik.
Leuk kaartje Mard!! Maar dat wisten we natuurlijk al.

Ik ken ook geen leuk hotelletje daar in de buurt, Duft. Ik vind het wel heerlijk om te lezen hoe relaxed je bent nu. Geweldig!

Even klagen: heb zere benen joh, pfff. Ze kunnen niks hebben en vooral mijn rechterbeen doet serieus pijn. Kan nauwelijks lopen joh. Verder veel harde buiken. De baby beweegt ook erg veel en zelfs dat is erg pijnlijk. D'r zit nu ook zoveel kracht achter en tis net alsof ie zo naar buiten aan het worstelen is. Oh en dan ook nog pijn in mijn rug (niet gek als je ziet hoe idioot ik me voortbeweeg nu). Maar... geen weeën.... Ik wil gewoon bevallen, NU! Pleasssssssse....
Het was rustig op mijn werk (lees: dodelijk saai), dus ik kon eerder weg en lig nu lekker op de bank

Mard, wat een leuk kaartje! Lekker to the point zonder al teveel poespas, heel gaaf! Moest wel lachen om je adressering, ik woon toch écht niet in rotterdam!

Duft, wat heb jij de boel toch allemaal lekker draaiende zeg, goed hoor! Aan de ene kant lijkt een 2e kind me erg hectisch omdat je nog een kind hebt die verzorging en aandacht vraagt (en verdient) maar aan de andere kant heb je misschien de onzekerheden die je bij een 1e kind hebt niet, je weet het al min of meer.

Ben weleens in brugge geweest, prachtige stad!! Weet niet meer in welk hotel we zaten, was 500 meter van het centrale marktplein af, iets met navarra ofzo? Was behoorlijk sjiek, maar super!

Elev, alweer 10 weken! Gaat snel zeg! (daar denk je zelf vast anders over ) Voel je je nog goed? Hoe gaat het met je moodswings, of heb je die niet deze keer?

Neem, vandaag clomid dag, dus over een week of 2 een kind maken en over een week of 4 testen....spannend!!

Waar is laal trouwens vandaag??

Al onze ogen zijn nu wel op luus gericht, maar wie weet piept lalie er wel voor, kan zomaar!

Luus, heelrijk vooruitzicht dat er nu schot in de zaak komt! Wie weet beval je nog voor vrijdag, maar anders is vrijdag nog maar 2 nachtjes... en wie weet wat er vrijdag allemaal gebeurt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven