December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinus1977 schreef op 28 juli 2009 @ 21:15:

Zo ff bijgelezen weer. Ondertussen kwamen nog wat vriendjes van Jp langs die niet wisten dat ie er niet was, maar goed die kon ik ook niet meteen de deur uitgooien natuurlijk (ook al zat ik al in slobberbroek en hemdje met lenzen uit en raar haar, want ik was net in bad geweest met Manu...)

Ooow erg is dat he, onverwachts mensen als je er zo uitziet

Fijn dat alles goed was bij de VK!

Leahs hoesten ging prima overdag. Net vlak voor bed toch nog maar wel een grote slok bisolvon laten nemen, vindt ze lekker dus is geen straf, en hopelijk blijft het hierbij.

Oh ja, de mexicaanse griep. Kan me helemaal voorstellen dat je het een beetje eng vindt. Ik vind het sowieso een beetje eng. Ben inmiddels ook weer begonnen met de probiotica bij de meisjes (udo's choice infant probiotics heet dat) om hun immuunsysteem weer een goede boost te geven. Gebruik ik nu al een jaar af en aan en heb echt het idee dat het werkt.
quote:marloes23 schreef op 28 juli 2009 @ 20:38:

We hebben Amber voor 's nachts toch maar weer even een luier aan gedaan, het is al een paar keer toch mis gegaan tegen de ochtend en dat geeft thuis niet zo, maar straks in de caravan is dat niet handig, dus ik heb haar uitgelegd dat we na de vakantie weer gaan oefenen en daar was ze het wel mee eens!

!

Wij zetten Leah voor wij naar bed gaan op de wc en dat gaat goed, ze is altijd droog 's morgens. Maar we houden nog wel even de broekjes aan. Gaan over anderhalve week op vakantie en daar wil ik ook de luierbroekjes aan blijven houden, wil niet dat ze een ongelukje heeft in het bed in het appartement. Na de vakantie gaan we het dan helemaal zonder doen.

En jaaaaa, Leah kan ook van die reuzepoeps doen! Bigger than you daddy, zegt ze dan
Nog even een voor Tinus omdat alles goed was bij de vk!
Feck, ze hoest zich alweer te pletter. Wat is dat toch, geen kuchje te bekennen overdag en nu heeft ze zo'n echte rokershoest :(
Oh, en werken terwijl je een hoop dieren hebt gaat prima hoor!

Wij hebben altijd veel beestjes gehad en er is een tijd geweest waarin ik ook gewerkt heb

En als/wanneer ik weer aan het werk ga is het nu helemaal geen probleem omdat ik dan alleen wat uren wil werken waarin M. thuis is.

(en zo dus geen kdv oid nodig hebben)

Laat het hier even bij, wil een beetje betijds te bed.

Kuss!
en anders heb je de hondenopvang voor de honden (op mijn werk tenminste, is dan weer dagbesteding voor clienten bij ons)

toch kinkhoest - een nachtelijke blafhoest??

er is speciaal plakfolie wat je kan gebruiken bij sjablonen en spuitverf. zoek eens bij hobbyzaken... dan kan je toch nog zelf een sjabloon maken..

zo morgen Renske weer halen. Casper vraagt af en toe naar haar en dan vertellen we dat ze bij oma is en is alles weer goed. vanavond was hij ook doodmoe. hij had weer eens niet geslapen op de kinderopvang en viel zowat om.. (zo schattig hoe die op papa hing tijdens het eten..)
Waaah ga weg Sannie, met je kinkhoest!

't Is meer een rochel, geen geblaf. Maar ze is ook een beetje een aansteller hoor, als ze de bisolvon toevallig ziet staan gaat ze heel overdreven hoesten, want dat vindt ze zo lekker.

't Is nu weer still, fingers crossed.

Leuk dat Renske weer terugkomt!
Sannie:

Ook opvang voor pony, kippen, katten, schapen, geiten, konijnen, cavia's en kalkoenen?

Fijn dat Renske weer bijna thuis is!

Ainne:

Het kan zijn dat ze last van slijm heeft wat in haar keel loopt als ze ligt?

Enne; Feck??

Ga zo echt naar bed!!

Maar toen had je nog geen kids Nurse. Scheelt aanzienlijk denk :-)

Ainne; hoop op een goede nacht voor jullie !!!!

Tinus; fijn dat het goed was bij de vk !!

Nurse; denk dat Lily het heeft gedaan en Holden haar beschermt......

Sannie; lekker he kindje halen ??

Ainne; kan ik op dat topic met een gerust hart vertellen dat Floortje vandaag naar het kdv is geweest zodat (ontaarde) paps en mams even lekker naar de IKEA konden :-) ?? Lijkt me leuk om de reacties te horen. Timo heb ik gedumpt in het speelhoekje dusssss.....

Marloes; gaat goed met Amber zeg !! Leuk !!

Nurse; hoop dat het niet te hard wordt de ontlasting. Dan gaat het pijn doen en is de cirkel rond. Ik kan je een meubel winkel aanbevelen met Rox. Timo heeft in de vakantie bij seats en sofas in zijn broek gepoept en vandaag bij profijt meubelen :-)

Tip is toch echt wel een kwartier na het eten even springen of dansen/rennen en dan op de wc zetten. Desnoods afleiden met een boekje oid.

ehhhhh.....

Vandaag dus bij IKEA geweest. Helaas toch daar weer leuke meubels gezien. Het is zo verdomd handig daar dat je al je kasten zelf kan samen stellen enz. En prijstechnisch natuurlijk. En bij trendhopper leuke accesoires van blond amsterdam enz. Leuk leuk !!

Floortje was helemaal afgedraaid na het kdv. Had het weer erg leuk. Met de bolderkar naar de winkel, spelen op haar toekomstige groep. Ze vindt het echt leuk daar.

Timo gaat morgen bij mijn zus spelen en wij gaan nog even naar een meubel boulevard. T schijnt heerlijk weer te worden dus vooruit :-)

Oh en hopen op goed nieuws. Vriend van P belde. Ze zijn opgeroepen voor gesprek morgen nav een punctie bij zijn vrouw. Ze is 18 of 20 weken zwanger van de tweede. Bij de eerste hadden ze al twijfels nav de punctie. Is een genetische kwestie zo ver ik weet. Maar dat meisje is precies een week voor Floortje geboren en helemaal gezond. Daar hoop ik ook zo op dat ze nu weer `mazzel' hebben !!!!! Anders is het zo ver ik weet niet levensvatbaar geloof ik. Oh wat kut zeg !! Ik had hem maandag nog aan de telefoon en zei ik al dat ik 3 weken wachten zo lang vond. Hij vond van niet. Was heel nuchter.....
O mette; vergeet ik helemaal. Fijn toch dat het zo snel klaar was met de bv ?? Als je dan toch (tegen je zin) moet afbouwen, dan maar zo toch ? Tuurlijk voelt het dubbel. Ik ben het nu ook soms echt beu. Maar dan denk ik bv aan jou en andere die zo veel moeite (moeten) doen op het op gang te houden of vol te blijven houden en dan denk ik wat loop ik nou te zeuren, even een paar maanden vol houden......

Pepijn is heel vaak heel onrustig met drinken. Spuugt dan veel, perst veel. Meestal is het zo tegen de dag dat hij weer moet poepen. Dat doet hij max 1 keer pw en 2 dagen van te voren heeft hij het er al moeilijk mee zeg maar. Vanmorgen had hij na het zwemmen gepoept en prompt is hij weer een stuk rustiger aan het drinken vmi. Maar die onrust is heel vervelend. Steeds los laten, trekken (au !!), spugen. Ik word er zelf ook onrustig van. Soms zelfs zo dat ik een fles klaar ga maken. Anders worden we gek van elkaar. Ook niet de bedoeling lijkt me.

Ik ga Pepijn maar eens een laatste voeding geven. Hij blijft maar slapen. Zit eigenlijk op P te wachten. Is op een verjaardag hier in de buurt. Hij neemt het er gelijk van geloof ik :-). Ik kijk atwt af en ga op 1 oor. Truste !!
toch heerlijk even thuis met kind op kdv.. ze vinden het super daar... ik ga morgen ws naar ikea (wel met kinderen, maar ook een oma) ik heb casper ook nog niet afgemeld voor onze eerste vakantieweek. Misschien wil ik wel iets met Renske wat niet handig is voor casper...

pony's kan ik niet aanbevelen in de opvang bij ons, ik moest dit weekend nog naar m'n werk omdat een client een dikke voet had, nadat hij z'n paard geschopt had... (en het zielige is dat het beest niets terug had gedaan en het gewoon over zich heen liet komen)

flodder je moet weer gaan werken als je ATWT kan volgen.. er is meer in de wereld..

ik heb net (met wat rose erbij, okey..) het topic over werken en KDV gelezen.. poeh, wat een gezeur over mannen en oneigenlijk gebruik. Maar het bizarre is dat ik dus 4 dagen zou mogen afnemen, omdat we beiden 4 dagen werken. ach ik ben blij met onze oplossing en vind het nog altijd beter dan vrienden van ons (zij werkt 20 uur, hij 40, maar wel op andere momenten, dus ze zien elkaar niet meer, ook een manier om je relatie in stand te houden...) ik ben blij dat wij een aantal uren tegelijk werken en dan ook elkaar nog eens zien...

welterusten.. (oh en ik duim voor die vriend van P, dat soort dingen zijn zo klote...)

De `sprookjesboom'

Oh de Ikea, de Ikea.... Sinds maandag hebben wij ook eindelijk - na tien (!) jaar wachten een Ikea in Ierland. Sommige idioten lagen om 4.30 al voor de deur maandag. Het duurde zo lang omdat hier een bepaalde wet is/was dat winkels niet groter dan een bepaald oppervlakte mogen zijn. Daarbij ligt de vestiging naast de ringweg van Dublin, en daar zijn ze ook al jaren mee bezig, al zolang als ik hier woon, om die te verbeteren. Ze mogen dan ook pas om 11 uur open, omdat de spits dan voorbij is.

Kan niet wachten om zelf ook te gaan, maar we wachten nog maar een maandje of zo, veels te druk daar nu. Ik denk dat we nu ein-de-lijk een bank aan gaan schaffen. Je wil niet weten hoe lelijk de huidige is, hij is nog van de vorige bewoners en hebben hem voor een prikkie overgenomen toen we het huis kochten. Wel fijn, want het geld was echt wel op toen (we kwamen vanuit een huurhuis en hier huur je volledig gemeubileerd, inclusief pannen, borden, bestek, dus we moesten nogal veel kopen).

Leah had gelukkig een prima nacht uiteindelijk én ze is niet uit bed gevallen.

Floddertje, ik herken wat je zegt over de BV, je wordt het echt wel zat op een gegeven moment he, ik was ook blij toen ik mijn zes maanden duty gedaan had bij Aimee. Eindelijk, na twee jaar óf zwanger zijn óf BV geven was mijn lijf weer van mij. Bij mij was het trouwens ook zo opgedroogd, net als bij Mette, ik vond dat inderdaad wel fijn.

Floddertje wat een prachtige ogen hebben jouw kinderen.

Sannie, gezeik he, dat topic. Mensen gunnen elkaar niets lijkt wel.
Hoi meiden!!

Gezellig, dr is weer het 1 en ander gebept

Flodder:

De speeltuin heeft zn werk gedaan; een mega goeie boekbroek net verschoont bij onze R.

Dat afleiden heb ik idd ook geprobeerd maar dit werkte niet... ja, ze wilde wel snoepen OP de wc... neuj, daar ga ik niet aan beginnen; eten op de pot

En jaa, ik denk dat je gelijk hebt! (nu ik een aflevering verder ben)

Weet je al iets meer over die vriend van P? Hopelijk is het goed nieuws!

Enne, dat drinken van Pepijn dat herken ik wel bij A.

En nu hij wat ouder wordt is ie sneller afgeleid en rukt zonder blikken of blozen mn tepel mee in de richting dat ie wilt kijken (Auw!) Spugen doet hij dan weer niet maar dat van dat poepen herken ik ook... voorheen poepte ie elke dag een paar keer en nu 1x in de 3 dgn oid...

Leuke foto's trouwens! Had ze ook op hyves gezien, hihi, jullie meiske in die boom!

Sannie:

Eigen schuld, dikke bult. Dan is een pony wel aan te bevelen alleen moeten zulke eikels bij zo'n dier uit de buurt gehouden worden. Ik hoop dat ie er nog lang last van heeft.

En ik raad je aan om smileys te gaan gebruiken hoor

Deze zin: ''flodder je moet weer gaan werken als je ATWT kan volgen.. er is meer in de wereld..'' Staat erg onvriendelijk terwijl je het zo niet bedoelt (denk ik)

Ainne:

Wahaha! om 4:30 bij de Ikea voor de deur liggen!?

Dan hebben ze er echt met smart op zitten wachten zeg!

En ik wil wel weten hoe lelijk jullie bank is...

Picture?

Nou, de meissies liggen op bed, onze A. ligt hier naast me in de box te spelen met zn handjes en ''uuuhhhh''-geluidjes te maken. Mn huis is nog aan kant omdat we vanmorgen eigenlijk de hele tijd buiten zijn geweest (en er dus geen zooi is gemaakt) , zijn ook ff naar bakker en speeltuin gewandeld dus kan ik nu even lekker iets voor mezelf doen

Kussss!

Ik zal binnenkort een foto maken Nurse, je weet echt niet wat je ziet. Het is zo erg, dat ik me bijna schaam om mensen bij ons thuis uit te nodigen, geen grapje.

Gelukkig dat R weer leeg is, haha!
Ben ik ook erg blij mee! Haha!

Enne, je bank., kun je dr niet nog iets van maken met bijv. een grand foulard? Dan zit ie misschien nog wel klote maar ziet ie dr iig gepimpt uit.
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 29-07-2009 13:41
Reden: smiley verkeerd
% gewijzigd
Hij zit prima, dat wel.

Neuh, kleed erover heeft geen zin. Het probleem is dat ie ENORM is en dan heel erg pompous (hoe zeg je dat in het NLs?), overheersend zeg maar. En de zitkamer is piepklein wat het alleen maar erger maakt (we hebben een grote achterkamer en open keuken, maar dit is een aparte zitkamer. Hmm lastig uitleggen, maar zal een foto maken en dan mogen jullie allemaal lachen, ik zal niet beledigd zijn. De rest van het huis is wel leuk, puh!

Ehm, voor de duidelijkheid, er zijn hier natuurlijk zat meubelzaken, we zijn niet van Ikea afhankelijk, haha.

En nu lunchtijd, even bedankkaartjes halen voor de creche, vrijdag laatste dag voor de crechevakantie en dan in september gaan ze over naar de volgende groepen. Geen babyroom meer voor ons!
Zal proberen niet te lachen Ainne

Hihi, heb al de tijd dat ze nu al op bed liggen nog niets gedaan
Tinus, er was hier net een nieuws-item op de radio over zwangerschap en de mexicaanse griep. Heb er gelijk op gegoogled en voila, artikeltje voor je:

http://www.chron.com/disp/story.mpl/ap/ ... 52292.html
Thanks AInne! Ik had een NL-artikel gelezen van dezelfde strekking. Word je niet blij van...
Nee inderdaad. Doe maar voorzichtig.
Heb min of meer al besloten om mijn schoonfamilie maar even telefonisch welkom terug te heten. Hopelijk snappen ze het wel. Nu nog even JP overtuigen. Alleen balen voor familie: badkamer is nog niet af, dus nu moeten ze geduld hebben met douchen...
quote:[message=3627171,noline]TheNurse schreef op 28 juli 2009 @ 22:42Enne; Feck??

: [/fgcolor]

Feck is de nettere versie van fuck, zelfs ouwe omaatjes en klanten kunnen dat zeggen en niemand die er aanstoot aan neemt.

Nee hoor t is niet goed. Hij heeft trimosie 13 (en 11) en is niet levensvatbaar. Ze hebben een echo gehad en het is dus een jongetje. Hartje klopte nog wel maar al niet meer optimaal. In de hersens was ook een vlek te zien. Jat jeetje wat kut. De oudste schijnt drager te zijn van deze afwijking. Vriend van P ook. En over deze zwangerschap hebben ze 2 jaar gedaan en is dus mis. Wat prijs ik me weer extra gelukkig !!!!!

Ze wordt maandag over een week ingeleid met 20 weken.......
Flodder: ik heb even teruggezocht in je berichtengeschiedenis waar je het nu precies over had... maar wat een kutnieuws voor je vrienden! Weet ook eigenlijk niet zo goed wat te zeggen verder. Hebben ze er zelf voor gekozen dat ze nog een dikke week met een zwangere buik blijft lopen? En misschien een rare vraag maar ik heb een beetje meegelezen op een bepaald topic hier. Er is daar een reactie geplaatst die ik niet snel meer ga vergeten. Kan het zo zijn dat het kindje nog leeft als het geboren wordt? Want er lijkt me niks ergers dan je kind in je armen dood te zien gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven