* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Sproet, ja. Maar toch is strontchagrijnig anders, want dan ben ik gewoon helemaal niet te genieten (ook niet voor mezelf), en nu lijkt er weinig aan de hand, behalve als ik het ergens niet mee eens ben (wat nogal vaak is op zo'n dag).

Elevmeisje had nooit iets met roze, maar sinds een paar weken is roze haar 'liefste kleur van de hele wereld' en vindt ze rood stom.

Er wordt voor me gekookt, heerlijk. Ga nu even met elevmeis worteltjes eten. Xx
Nou Chiek...ik hou het ook wel bij hoor Maar bijhouden kost bij lange na niet zo veel tijd...kwestie van een doekje en de stofzuiger en dan kan het zo geregeld zijn. Wat dacht jij dan...

Serieus... hoef je nog maar zo kort te werken? Tjeminee zeg...Maar wel lekker!!! Heb je er nog vakantiedagen aan vastgeplakt dan?

Oh ja Beng, inderdaad jammer van die miskopen...maar ja dat kan helaas gebeuren...hopelijk knapt het door het wassen wel op!

Elev...ik kan me jou helemaal niet voorstellen met moodswings...ik vind je zo'n lieverd en die uitstraling heb je ook, kan me je gewoon niet ontploft voorstellen, zou het bijna willen zien en meemaken
Hahaha, we zitten Laal wel te pesten met haar gepoets. Maar van jou vind ik het lef hebben hoor Chiek, want jij bent NOG erger. Met je plinten poetsen !

Duft, zo leuk om te lezen hoe jullie helemaal in je nieuwe rol zitten allemaal. Geweldig!

Ontzettend leuk kaartje Mard, helemaal gaaf, lekker kort en to-the-point. Super!

Mijn miskopen waren niet superduur, vorige pakket was zo'n meevaller dat het samen nog steeds niet te duur is. Soms heb je dus pech. Heb de verkoopster wel laten weten dat zo goed als nieuw en in zeer goede staat bij mij iets anders betekenen. Sowieso vind ik doorgerookte kleding zo ranzig, echt te vies voor woorden.
Wat heerlijk dat je bijna verlof hebt Chiek!!! Super hoor.
Ik vind roze/roze en vreselijk meisje/meisje best leuk. Van mij zou een dochter ook gerust in prinsessenjurk mee naar de AH mogen. Assepoestermuiltjes aan haar voeten dan weer niet, maar voor de rest vind ik het prima.

Vriendin van mij trekt haar dochter alleen roze aan en dat vind ik dan weer niks. Er mag ook weleens rood/groen of iets anders op het programma staan. Het wordt op een gegeven moment een beetje zielig alles roze (van schoenen tot winterjas tot muts)
Oh Beng, goed dat je dat gezegd hebt tegen verkopende partij!
Soms zie je bij de speelgoedwinkel van die plastic muiltjes met een kroontje en een toverstaf hangen...dat vind ik echt erg...zo zou ik m'n kind niet over straat laten gaan

Ik ga straks helemaal op de stoere tour...voor mij geen roze en hutsel-frustel-dingen...
Er zijn zat jongens die poppen en roze enig vinden hoor Laal

Ik weet nog niet op welke toer ik mag...wil zo graag weten wat het wordt!
Ja dat is waar, maar scheelt dat ik geen van die spullen in huis heb, of hij moet mijn make-up razend interessant vinden

Heb je zelf nog geen gevoel wat het zou kunnen zijn? Een jongen of een meisje...volgens mij had ik gezegd een jongen voor jou...
Ik denk zelf ook een jongen, maar Bengman en mijn schoonmoeder denken een meisje. We zullen vanzelf merken wie gelijk krijgt!
Caatje, fijn dat de pijn ook al wat minder wordt. Maar 100x per dag 6 kilo op en neer tillen is ook best zwaar.

Chiek, nog anderhalve week dus?! Lekker man! Nog even je tanden op elkaar en dan lekker rusten.

Beng, dat lijkt mij ook heel vies zo'n pakket met sigarettenlucht. Onze Bugaboo rook er eerst ook naar, maar na één wasbeurt was het weg.

Ik heb trouwens net 2 hele leuke kleertjes (t-shirt en vest) gekocht voor Sproetekind. Hij kan het pas over 3jaar aan , maar het was zo leuk (met hertjes!) en met 50% korting, dus kon het niet laten liggen. Is van een Deens merk http://www.hjorth-cph.dk/index.php
Hahaha Sproet!! Heb even gekeken, ziet er leuk uit. Lekkere frisse kleuren.
Sproetkind ziet er vast enig uit op zijn 3e verjaardag !

Net een stukje gefietst, we gaan nu nog een stuk met de hond wandelen. Lekker actief he, een mens moet wat.
quote:Lalie schreef op 29 juli 2009 @ 17:12:

Elev...ik kan me jou helemaal niet voorstellen met moodswings...ik vind je zo'n lieverd en die uitstraling heb je ook, kan me je gewoon niet ontploft voorstellen, zou het bijna willen zien en meemaken

Dit laat ik straks even aan man lezen!

Wat ben je toch een schatje.

Sproet, hahaha, hij kan het over drie jaar aan! Ik ken dat. Zo heb ik eens een rompertje maat 50 gekocht dat ik zoooo mooi vond (met uiltjes) terwijl elevmeis toen al 68 had. Voor het volgende kind alvast (want weggeven was geen optie natuurlijk). Leuk merk trouwens!

Zo'n knalroze jurk met plastic kroontje en bijbehorende muiltjes zou ze van mij nou wél weer aan mogen naar de appie, want dan ziet iedereen van kilometers afstand dat het háár smaak is (en een verkleedjurk) en niet de mijne. Allemaal 'gewone' roze kleren dan weer niet. Denken ze dat ík dat mooi vind. Eerlijk gezegd word ik er wel steeds makkelijker in hoor. Makkelijker dan ik ooit gedacht had dat ik zou zijn.

En Chiek mag inderdaad geen grappen maken over Laal, jij wilt voor de bevalling de trapkast nog uitmesten! Alsof die baby daar kijkt, de eerste maanden van haar leven. Wel lekker, bijna verlof! Misschien kun je komende week nog even de woensdag vrij nemen ofzo, of halve dagen werken, dan is het wat beter te overzien.

En wel lief dat jouw dochter niet elke dag als zuurstof verkleed hoeft (hoe ziet dat eruit trouwens?). Mijn zusje was bang dat de onze een tomboy zou worden, nou, niet dus. Misschien krijg jij die. Ik vermoed dat je toch wel van haar zult houden hoor, bomenklimster of prinses...

Beng, gaan jullie het wel vragen bij de 20 wkn echo, of houd je het de hele tijd spannend?
quote:elev schreef op 29 juli 2009 @ 19:23:

[...]

Dit laat ik straks even aan man lezen!

Nou dan zal hij mij wel onwetend vinden

Wat betreft die plastic muiltjes enzo...daar heb je dan ook wel weer gelijk in, dat is dan overduidelijk haar smaak.

Leuke site Sproet!
Helemaal naar beneden gezakt maar toch best gezellig geweest hier vandaag.

Mardie bedankt voor het leuke kaartje!!!

Luus nog steeds geen baby. Nou ja zeg! Hij is wel koppig en standvastig he! En dan ook nog al die klachten. Toch maar weer een en wel een hele dikke.

Sjip jeetje eindelijk bijna vrijdag. Nog 2 nachtjes.

Chiek jij morgen he. Fijn!!!

Duft klinkt goed jouw verhaal. Zal ik maar gelijk een tweede bestellen dan?

Beng bah die kleren. En balen!!! Heerlijk trouwens die halve dagen van jou. Zou ik ook wel willen. Maar ja dat gaat niet op.

Caatje gelukkig was je plas schoon. En doe maar voorzichtig met je rug. Mocht dat bedje wel van de kraamzorg?

Chiek ik vroeg me al een poosje af hoe het met jouw werk is. Maar zo te lezen niet al te best. Rot zeg. Maar wel lekker dat je nog maar zo kort hoeft. Ga je nog verder kijken?

Sproet hihihi over 3 jaar heeft miniSproet een coole outfit. Leuk merk!!

Zat me al helemaal op te winden over de bevalling van Laal maar dat was dus ook maar schone schijn. Jammer!!! Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt.

Hier gaat de gezondheid niet helemaal lekker. Ben onwijs verkouden aan het worden. Blegh! Daar heb ik zo'n hekel aan. En vandaag was het echt heftig met de buikpijn en beetje rugpijn ook. Ben zo bang dat het beginnend bekkengedoe is. Ga er nog maar even niet van uit en af en toe een wandelingetje maken tussendoor.
Ooh bah Pien, da's niet fijn dat je lijf niet meewerkt.

Die halve dagen van mij zijn ook illegaal hoor, de baas is er niet dus niemand die het ziet. En ik zwem in de verlofdagen, dus ik mix een beetje ziekmelden en vrije dagen van mezelf.

Als het ruk blijft qua energiepeil dan ga ik wel gewoon structureel minder werken hoor, kan ik vast wel regelen op het werk.

Vanavond schrok ik toch wel van de berichten op het nieuws over de mexicaanse griep. Bij zwangere vrouwen resulteert het bijna altijd in een longontsteking en 25% meer sterfgevallen zelfs

Niet ziek worden dus, maar hoe zorg ik daarvoor??
Oh bah Beng dat is geen fijn nieuws (hoe begint de Mexicaanse griep? Toch niet met verkoudheid he?! ). Ik denk heel eerlijk dat je het bijna niet kunt voorkomen tenzij je jezelf opsluit thuis.
Symptomen zijn hoge koorts en last van je longen. Bij ons op het werk hebben ze al een crisisteam en noodvoorzieningen ivm Mexicaanse griep.

Bij het eerste geval moeten mensen zoveel mogelijk thuiswerken etc. om verspreiding te voorkomen. Verder extra schoonmaak van deurkrukken en ontsmettende handproducten door het hele gebouw. Ze nemen geen halve maatregelen....

Ik denk dat ik tzt ook maar een laptop ga vragen zodat ik thuis kan werken. Ook voor tijdens mijn verlof, kan mijn werk echt niet 4 maanden missen, dan draai ik door ben ik bang
quote:Bengal schreef op 29 juli 2009 @ 20:50:

Ik denk dat ik tzt ook maar een laptop ga vragen zodat ik thuis kan werken. Ook voor tijdens mijn verlof, kan mijn werk echt niet 4 maanden missen, dan draai ik door ben ik bang Echt?! Oh daar zou ik nou totaal geen last van hebben. Ik merk juist dat ik luier word van zwanger zijn. Vind mijn zwangerschap opeens veel belangrijker.
Op het moment boeit mijn werk me ook niet, maar de winterperiode is altijd enorm druk en ik denk dat ik mijn werk en collega's vreselijk ga missen. Vind het heel gezellig op kantoor altijd.
Jullie gaan weer lekker hard zeg!

Even denken hoor... Een kind verkleed als zuurstok daarmee bedoel ik alle kleuren van de regenboog, en dan door elkaar zeg maar

Mijn moeder noemde dat vroeger altijd "kermisattracties" , daar hou ik niet zo van.

Hoe is je blazer uit de wasmachine gekomen beng?

Ik heb inderdaad nog superveel dagen, heb 1 week voor en 3 weken na mijn verlof geplakt, vandaar dat ik zolang vrij ben! Vind het een heerlijk vooruitzicht!

Luus, zit alles nog?

En trouwens, die trapkast is al gedaan hoor
Blazer stonk na wasbeurt 1 met schoonmaakazijn en Dreft black nog steeds. Ben nu bezig met wasbeurt 2 op intensiever programma met een flinke scheut robijn (stinkt iets harder). Maar da's toch een prestatie van formaat of niet? Nog stinken naar sigarettenrook na een wasbeurt op 30 graden. Yuk!
Heerlijk zo'n lang verlof in het vooruitzicht Chiek! Hoewel ik juist in de bijbel van beatrijs heb gelezen dat je je dagen nog hard nodig hebt t eerste jaar dus zij raadt het af om vakantiedagen aan je verlof vast te plakken. Als je nog niet in staat bent om te werken na je bevallingsverlof dan moet je je gewoon ziekmelden (haar advies). Maar als je veel dagen hebt en het niet naar je zin hebt op je werk dan geef ik je groot gelijk hoor!

Ws. plak ik er ook een paar dagen aan vast ivm KDV. Dat gaat in per hele of halve maand en mijn verlof eindigt vlak voor het einde van de maand. Met een weekje vrij kom ik beter uit qua kinderopvang. En een paar dagen ervoor ivm kerstvakantie. Verlof gaat precies 1 januari in geloof ik als ik 6 weken vantevoren stop. En ik werk echt niet tussen kerst en oud & nieuw.
Ik weet wel wat een kind verkleed als zuurstok is, moppie, maar jij schreef 'zuurstof'. Overigens maak ik me best vaak schuldig aan het aankleden van elevmeis als zuurstok hoor, ik houd wel van kleurtjes. Ze heeft een gaaf oranje broekje van go*dmo*dkid en daar gaat soms een trui met roze/blauwe bloemetjes boven.

Beng, denk je echt dat je je werk gaat missen tijdens je verlof? Aan de andere kant, ik had na een paar weken ook alweer zin om naar vergaderingen van mijn werk te gaan. Ik wilde eigenlijk best werken, maar niet mijn kind achterlaten. Wat dat betreft wordt het deze keer makkelijker denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven