Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
quote:Aruba schreef op 30 juli 2009 @ 16:07:

Sap? Ik mis wat. Stond dat ergens dan?mijn bevalling
Liever toch niet op de wc hoor!
Serieus joh? Wist ik echt niet meer
Wel zielig voor de baby als hij in de pot geboren wordt. Hopelijk komt hij gewoon op een bed ofzo ter wereld. Of waar je zelf maar wilt.

Volledige ontsluiting zonder pijn? Dat is wel gevaarlijk, je zou zomaar niet eens merken dat je gaat bevallen. Trouwens mijn schoonmoeder heeft dat ook gehad. Die dacht een beetje bloedverlies te hebben en waar zou dat vandaan komen? Oeps de bevalling was al begonnen.
En zéker niet dat het sap was.
Ik ga ook even huisvrouw spélen.

Doei doei!

Aruba geef je hond een knuffel van me.
Als je de hik voelt van je kindje op een bepaalde plek. Wat zou daar dan zitten. Borstkas of hoofd?
He wat jammer. Maar heel goed. Succes met spelen
Borstkas lijkt me. Daar hikt het toch. Of rug denk ik eerder. Anders ligt je kindje wel in een hele rare bocht.
Ja zal wel lukken (alhoewel...).

Ik kom straks nog wel even kijken hier hoor! Doei!
Oh, was gezellig hier! Lig al de hele dag een beetje te suffen op de bank

Ik las iets over poetsdrang? Ik had het heel erg voor we naar Canada gingen, maar het is nu weg......Hoop dat het nog een beetje terug komt. Gelukkig komt schoonmoeder rond de bevallingsdatum, kan zij het mooi doen

Verder geen nieuws. Vader's bui was gisteravond omgeslagen, hij snapte niet waarom ik juist die dag de notaris had gebeld. Goh, met wie zou hij een gesprek erover hebben gehad? heb gezegd dat ik ook zijn gebruik van die datum niet snap. Meer niet, ben benieuwd of ie het uitvogelt.

Morgen jarig. Noorman heeft vrij genomen, we gaan naar ons nieuwe huis om te meten e.d. Veel zin in. We zijn gisteravond al lekker uit eten geweest. Doen we vaker de laatste tijd, zal er straks niet heel veel van komen, denk ik.
Probeer te ontdekken of hij al ingedaald is vandaar. Hoor het maandag wel weer
Hoe reageerde hij op jouw vraag over de datum? Het kwartje viel niet meteen?
Nee, die is nog steeds niet gevallen, geloof ik. Zegt genoeg he?

Hij had m'n tante ook gebeld (moeder's zus) en gezegd dat ze over een paar jaar ook wel willen trouwen. Snap het niet zo, dat is toch al eens geweest....
Eerst registreren en dan ooit nog eens trouwen? Zit je vader niet op een grote onbereikbare roze wolk? Heel irritant is dat. Ik herken het van mijn eigen vader. Maar die heeft al meerdere relaties na die met mijn moeder gehad.

Dat dat kwartje niet meteen viel is wel erg pijnlijk. Het lijkt wel of hij het verleden wil ontkennen ofzo... Dat is verdrietig als je dat als dochter zijnde moet aanschouwen. Ja toch?
Marloussie, fijne 29e verjaardag morgen! Bijna 30... Tsjonge. Nog anderhalf jaar, dan ga ik ook voor 'The Big 3-0.'

Ik heb wel opruim- en poetsdrang gehad, alles kreeg een grondige opruim- en schoonmaakbeurt. Gelukkig was mijn zwangerschapsverlof al klaar na twee weken en werd het toen bevallingsverlof. Vanaf dat moment kon de kraam het verder netjes houden, en hoefde ik het niet nog een keer helemaal te doen. Heerlijk. Tot nu toe houden we het ook nog aardig bij: de was is elke dag schoon en opgevouwen, het is netjes en relatief schoon. Relatief... Want zo schoon als in de kraamtijd is het echt niet. Maar dat hoeft ook niet.

Rits, wat lief van je zoontje. Ik heb het vaak met de voetjes van Miep. Die zie je dan echt zo boven de wagen uitsteken. Haha.
O ja, over de hik. Dat voelde ik altijd onder mijn navel net boven mijn schaambeen, toen Miep was ingedaald.
Dat is het idd, Aruba. De enorme roze wolk, maar daar zit ie dus al 2 jaar op....Ik heb vandaag geen contact opgenomen, vaak doe ik dat als we een iets minder prettig gesprek hebben gehad, maar nu vertik ik het. Ik doe toch niets verkeerd?

Dank je, Ring! Bijna 30 idd, het gaat hard! ;)

Meisje heeft ook de hik onder mijn navel, voelt als een tikje. Erg grappig.
Hoi Lieve Meiden! Het gaat hard hier, toen Maxem en ik gisteravond "het licht uitdeden" zaten we nog op pag 212.

Leuk. Fijn om zo warm welkom geheten te worden, ik kom zeker vaker langs.

Ben net thuis, was lange dag. Nu eerst even eten, tot later!
Soms gaat het hard ja. Maar soms ook een tijdlang niet hoor. Zo hard als we in het begin gingen en met het plaatjes plakken enzo gaat het niet meer hoor

Eet smakelijk!
Hoi, zit ik net klaar om met jullie bij te praten gaat de bel, wel heel gezellig, maar nu is 't alweer half 11. Zie dat alle dames vanavond andere plannen hadden....

Slaap lekker allemaal, zoen voor alle nieuwe babies! Tot snel!
Welterusten. Je hebt zo te zien een druk sociaal leven. Volgens mij doe je het heel goed.

Het is idd hard gegaan met de pagina's. Ja knippen en plakken dat doen we haast niet meer. Grappig was ik al weer bijna vergeten.
Welterusten. Je hebt zo te zien een druk sociaal leven. Volgens mij doe je het heel goed.

Het is idd hard gegaan met de pagina's. Ja knippen en plakken dat doen we haast niet meer. Grappig was ik al weer bijna vergeten.

Voor de demente dames onder ons tadaaa in driefout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven