HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

donderdag 30 juli 2009 om 21:58
quote:zusje78 schreef op 30 juli 2009 @ 21:54:
Grappig Artemis . We hebben elkaar toen in Utrecht gemist, toen had je kamp toch?
Ja, dat klopt! Goed onthouden!
Ik zat me ook net te bedenken dat ik op hyves ook niet echt herkenbaar ben... Ik doe blijkbaar erg mijn best om niet met een foto op het internet te komen.
Maar ik ga je mailen, Minny!
Grappig Artemis . We hebben elkaar toen in Utrecht gemist, toen had je kamp toch?
Ja, dat klopt! Goed onthouden!
Ik zat me ook net te bedenken dat ik op hyves ook niet echt herkenbaar ben... Ik doe blijkbaar erg mijn best om niet met een foto op het internet te komen.
Maar ik ga je mailen, Minny!
donderdag 30 juli 2009 om 21:59

donderdag 30 juli 2009 om 22:00
quote:Viva Angel5 schreef op 30 juli 2009 @ 21:54:
[...]
Het maakt mij niet uit Djoels Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Better safe then sorry, nietwaar?Helemaal waar, ik wilde jouw post overigens helemaal niet afzwakken, al lijkt dat misschien zo... dat was niet de bedoeling
[...]
Het maakt mij niet uit Djoels Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Better safe then sorry, nietwaar?Helemaal waar, ik wilde jouw post overigens helemaal niet afzwakken, al lijkt dat misschien zo... dat was niet de bedoeling
DTEEZ!
donderdag 30 juli 2009 om 22:03

donderdag 30 juli 2009 om 22:05
quote:summerxx schreef op 30 juli 2009 @ 22:04:
Lijkt me wel leuk om eens wat mensen van het forum te meeten .. Maar weet niet of ik durf hoor.. Wie haalt me over..
@ Juniper, goed idee van je. Als je met zn allen binnen stapt maakt het dat toch weer wat makkelijker. Gaan! Is leuk en bevalt het niet, ben je zo weer weg.
Lijkt me wel leuk om eens wat mensen van het forum te meeten .. Maar weet niet of ik durf hoor.. Wie haalt me over..

@ Juniper, goed idee van je. Als je met zn allen binnen stapt maakt het dat toch weer wat makkelijker. Gaan! Is leuk en bevalt het niet, ben je zo weer weg.