HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 30 juli 2009 om 21:43
donderdag 30 juli 2009 om 21:43

donderdag 30 juli 2009 om 21:45
quote:Viva Angel5 schreef op 30 juli 2009 @ 21:43:
Leuk initiatief dames! Denken jullie aan de nodige maatregelen wat betreft ongenode gasten? Stel dat een meelezer mailt vanaf een nicknaam-van-iemand-anders@hotmail, hoe gaan jullie dan na of dit correct is?
Don't wanna spoil your fun, maar wees voorzichtig!
Alvast heel veel plezier gewenst!Noteert: Fleurtje vragen Joego's mee te nemen ter bewaking.
Leuk initiatief dames! Denken jullie aan de nodige maatregelen wat betreft ongenode gasten? Stel dat een meelezer mailt vanaf een nicknaam-van-iemand-anders@hotmail, hoe gaan jullie dan na of dit correct is?
Don't wanna spoil your fun, maar wees voorzichtig!
Alvast heel veel plezier gewenst!Noteert: Fleurtje vragen Joego's mee te nemen ter bewaking.

donderdag 30 juli 2009 om 21:48

donderdag 30 juli 2009 om 21:50
quote:Djoels schreef op 30 juli 2009 @ 21:48:
weet je, ik denk dan..... laat die ongenodigde gast maar komen.... ik bedoel, moet je van brutale huize zijn, want die wordt toch zo naar buiten geramd door een paar forumsloeries of joego's van fleur?
Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..We zetten Meds gewoon bij de deur...probleem opgelost.
weet je, ik denk dan..... laat die ongenodigde gast maar komen.... ik bedoel, moet je van brutale huize zijn, want die wordt toch zo naar buiten geramd door een paar forumsloeries of joego's van fleur?
Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..We zetten Meds gewoon bij de deur...probleem opgelost.

donderdag 30 juli 2009 om 21:54
quote:Djoels schreef op 30 juli 2009 @ 21:48:
Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..Het maakt mij niet uit Djoels Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Better safe then sorry, nietwaar?
Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..Het maakt mij niet uit Djoels Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Better safe then sorry, nietwaar?