HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Leuk initiatief dames! Denken jullie aan de nodige maatregelen wat betreft ongenode gasten? Stel dat een meelezer mailt vanaf een nicknaam-van-iemand-anders@hotmail, hoe gaan jullie dan na of dit correct is?

Don't wanna spoil your fun, maar wees voorzichtig!

Alvast heel veel plezier gewenst!
Meetingmensen heeeeeel veel plezier, want ik weet zeker dat het gezellig gaat worden. Heb zelf al menig meeting mogen meemaken en ik heb er nog nooit een seconde spijt van gehad.

Dus: have fun, lach, drink, dans en dat op halloween. *denkt dat iedereen verkleed naar de meeting gaat*
quote:Maleficent schreef op 30 juli 2009 @ 21:42:

[...]

ja, waar spreken we af, in Malstad? beetje onlogisch

Je komt gewoon met de trein naar A'dam en dan rijden we samen, duh-uh
Lijkt me heel leuk, maar ben best verlegen en stil bij mensen die ik niet ken...

Ik denk er nog ff over na
quote:Viva Angel5 schreef op 30 juli 2009 @ 21:43:

Leuk initiatief dames! Denken jullie aan de nodige maatregelen wat betreft ongenode gasten? Stel dat een meelezer mailt vanaf een nicknaam-van-iemand-anders@hotmail, hoe gaan jullie dan na of dit correct is?

Don't wanna spoil your fun, maar wees voorzichtig!

Alvast heel veel plezier gewenst!Noteert: Fleurtje vragen Joego's mee te nemen ter bewaking.
Leaf als je in het zuiden woont kunnen we samen gaan, is het wat minder eng..

Ga ff oproepje plaatsen voor regiogenoten!
quote:minny schreef op 30 juli 2009 @ 21:43:

Heb je gelijk in Zwieber, ga het meteen aanpassen Je bent een schat!
quote:juniper8 schreef op 30 juli 2009 @ 21:45:

Leaf als je in het zuiden woont kunnen we samen gaan, is het wat minder eng..Das lief van je, maar ik woon in Rotterdam
quote:Star schreef op 30 juli 2009 @ 21:43:

[...]

Je komt gewoon met de trein naar A'dam en dan rijden we samen, duh-uh Als jij mee gaat dan durf ik wel
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmmm... Mag iedereen van het forum gewoon komen? Ik heb geloof ik proloog van dit topic gemist...
weet je, ik denk dan..... laat die ongenodigde gast maar komen.... ik bedoel, moet je van brutale huize zijn, want die wordt toch zo naar buiten geramd door een paar forumsloeries of joego's van fleur?

Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..
DTEEZ!
Ja, artemis, iedereen is welkom van het forum. Dus kom vooral!
quote:Djoels schreef op 30 juli 2009 @ 21:48:

weet je, ik denk dan..... laat die ongenodigde gast maar komen.... ik bedoel, moet je van brutale huize zijn, want die wordt toch zo naar buiten geramd door een paar forumsloeries of joego's van fleur?

Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..We zetten Meds gewoon bij de deur...probleem opgelost.
Staat genoteerd!
Wow! Wat een leuk initiatief!

*gaat haar agenda checken*
Woont iedereen hier in (de buurt van) de randstad? Of meer mensen die uit Gelderland en omstreken komen?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Artemis, lijkt me wel super je eens te ontmoeten! En de rest ook natuurlijk.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik zat net hetzelfde te denken, Zus!

quote:zusje78 schreef op 30 juli 2009 @ 21:51:

Woont iedereen hier in (de buurt van) de randstad? Of meer mensen die uit Gelderland en omstreken komen?Misschien ik wel
Ohhh, een miet in mijn geboortestad!

Wat goed, Minny en Zwieber
Ja hoor, iedereen is welkom Artemis
Nog meer Meel.
En iedereen een button op met avatar?
quote:zusje78 schreef op 30 juli 2009 @ 21:51:

Woont iedereen hier in (de buurt van) de randstad? Of meer mensen die uit Gelderland en omstreken komen?Ik kom uit Gelderland en heb Minny net gemaild..
quote:Djoels schreef op 30 juli 2009 @ 21:48:

Ik ben er nooit bang voor, je kunt die rare kwast namelijk ook in de kroeg opduiken..Het maakt mij niet uit Djoels Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Better safe then sorry, nietwaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven