HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

donderdag 30 juli 2009 om 21:34

donderdag 30 juli 2009 om 21:38
quote:Banba schreef op 30 juli 2009 @ 21:36:
Wil wel, kan niet. Ik ben 22 oktober uitgeteld, dus lijkt me geen optie. Maar het wordt vast heel gezellig, dus ik kom naar de wegens-groot-succes-in-de-herhaling-meeting. Veel plezier allemaal!!Moet ik een laptop met live internetverbinding meenemen zodat je er toch bij kan zijn?
Wil wel, kan niet. Ik ben 22 oktober uitgeteld, dus lijkt me geen optie. Maar het wordt vast heel gezellig, dus ik kom naar de wegens-groot-succes-in-de-herhaling-meeting. Veel plezier allemaal!!Moet ik een laptop met live internetverbinding meenemen zodat je er toch bij kan zijn?

donderdag 30 juli 2009 om 21:38

donderdag 30 juli 2009 om 21:41
donderdag 30 juli 2009 om 21:41
Ik ben er ook die dag!
Banba,
jammer dat je niet kan komen, maar dan idd maar naar de volgende meeting.
Juniper,
Als ik jou was zou ik gewoon gaan. Vindt je het niks ga je na 1 drankje toch gewoon weer weg. (kan dit makkelijk zeggen want ik weet zeker dat het gezellig wordt en dat de eigenaar van het restaurant je eruit moet gooien)
Zwieber,
Je bent top!
Mal,
Het is in het weekend dus kunnen we op je rekenen?
Banba,
jammer dat je niet kan komen, maar dan idd maar naar de volgende meeting.
Juniper,
Als ik jou was zou ik gewoon gaan. Vindt je het niks ga je na 1 drankje toch gewoon weer weg. (kan dit makkelijk zeggen want ik weet zeker dat het gezellig wordt en dat de eigenaar van het restaurant je eruit moet gooien)
Zwieber,
Je bent top!
Mal,
Het is in het weekend dus kunnen we op je rekenen?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?