HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

zaterdag 31 oktober 2009 om 11:52
Veel plezier dadelijk!!
Het leek me leuk en een beetje spannend, maar toch te spannend als ik daar zit/sta en dan weet dat ik eigenlijk thuis moet zijn voor de laatste loodjes scriptie.
Ga me dadelijk uitschrijven bij de hyves. Geen idee of al mijn reacties dan ook weg zijn enzo.. Nieuwsgierigen mogen nog wel hyvesvriendje worden, als dat lukt...
Voor een volgende meet heb ik iig al een Vivanaamhyve
Het leek me leuk en een beetje spannend, maar toch te spannend als ik daar zit/sta en dan weet dat ik eigenlijk thuis moet zijn voor de laatste loodjes scriptie.
Ga me dadelijk uitschrijven bij de hyves. Geen idee of al mijn reacties dan ook weg zijn enzo.. Nieuwsgierigen mogen nog wel hyvesvriendje worden, als dat lukt...
Voor een volgende meet heb ik iig al een Vivanaamhyve
zaterdag 31 oktober 2009 om 11:59
quote:watervrouw2 schreef op 31 oktober 2009 @ 11:52:
Veel plezier dadelijk!!
Voor een volgende meet heb ik iig al een Vivanaamhyve Vervelend, scriptiestress. En heel jammer dat je niet kan komen!
Veel plezier dadelijk!!
Voor een volgende meet heb ik iig al een Vivanaamhyve Vervelend, scriptiestress. En heel jammer dat je niet kan komen!
zondag 1 november 2009 om 01:29
maandag 9 november 2009 om 18:27
Vandaag heeft Jonna de opbrengst gebracht voor Energy4all, die jullie hebben opgehaald op de HalloMeeting
Heel erg bedankt, zoals jullie zien is hij meteen druk aan het tellen geslagen, het zit met dat wat Zwieber nog daar heeft net onder de 200 euro, en wij ronden het naar boven af en storten 200 euro naar de stichting namens de Vivadames
Jonna, heel erg bedankt voor het brengen en leuk je ontmoet te hebben. In maart ben ik erbij (dus dan kan ik het zelf meenemen )
Heel erg bedankt, zoals jullie zien is hij meteen druk aan het tellen geslagen, het zit met dat wat Zwieber nog daar heeft net onder de 200 euro, en wij ronden het naar boven af en storten 200 euro naar de stichting namens de Vivadames
Jonna, heel erg bedankt voor het brengen en leuk je ontmoet te hebben. In maart ben ik erbij (dus dan kan ik het zelf meenemen )
Stressed is just desserts spelled backwards