HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
quote:Nijntje schreef op 30 juli 2009 @ 22:36:

[...]

Goeie vraag Moordwijf.

Punt 1: eerst worden alle namen opgelezen en moet je naar voren komen en je in 5 minuten voorstellen.

Punt 2: dan gaat Zwieb met de pet rond en gooit iedereen er 100 euro in.

Punt 3: Zwieb, Minny en Mijn moeten daarna heel even naar eh... de winkel *ofzo* om eh sigaretten te kopen. Ja.

Punt 4: de overige dames keutelen de rest van de middag onder het genot van een spaatje of een sapje verder over hoe vreselijk leuk het forum wel niet is.

Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.*hoort iedereen al heel hard in koor roepen: Zwieber niet stelen!*

[...]

Goeie vraag Moordwijf.

Punt 1: eerst worden alle namen opgelezen en moet je naar voren komen en je in 5 minuten voorstellen.

Punt 3: Zwieb, Minny en Mijn moeten daarna heel even naar eh... de winkel *ofzo* om eh sigaretten te kopen. Ja.

Punt 4: de overige dames keutelen de rest van de middag onder het genot van een spaatje of een sapje verder over hoe vreselijk leuk het forum wel niet is.

Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.In de trant van ''hallo ik ben moordwijf ik hou van puzzelen en jullie zijn het laatste stukje''?
quote:juniper8 schreef op 30 juli 2009 @ 22:35:

Moordwijk komt uit Eindhoven toch? Samen gaan?haha ik ga niet naar een meeting. Dan heeft iedereen opeens door dat ik eigenlijk een duf grijs muisje ben ;(
Ik vind het echt gezellig in Café de Beslotenheid, maar ga nu toch maar naar bed. Ik lees morgen wel wie er allemaal bij zijn gekomen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe kunnen we je overhalen :-)

Ben nu de hele tijd op en neer aan het switchen tussen viva en hyves. Hartstikke leuk, maar moet nodig mijn bed opzoeken.

Tot morgen

[...]

Goeie vraag Moordwijf.

Punt 5: aan het eind betaalt Minny eh *kuch* de rekening. Nee echt.Ok, ik weet dat dit waarschijnlijk een hele domme vraag is, maar toch he, omdat niemand anders hem durft te stellen: ¤100,-? Waar haal ik dat ineens vandaan? En het leek me nog wel zo leuk
Whatever, I do what I want
Het is al gezellig druk op de hyves! Leuk hoor. Moordwijf, lekker komen joh. Ik ben op mijn huwelijksreis vroeger terug naar huis gegaan vanwege heimwee dus ik ben een huismus.

Zo heeft iedereen wel wat.

*Daarnaast, ik ben benieuwd naar je*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Moordwijf schreef op 30 juli 2009 @ 22:37:

[...]

haha ik ga niet naar een meeting. Dan heeft iedereen opeens door dat ik eigenlijk een duf grijs muisje ben ;(Ja, dat weten we nu dus ook , beter argument graag!
Dat was een grapje Crini.
ik heb geen hyves
quote:Moordwijf schreef op 30 juli 2009 @ 22:37:

[...]

haha ik ga niet naar een meeting. Dan heeft iedereen opeens door dat ik eigenlijk een duf grijs muisje ben ;(

Lieverd, we zijn allemaal grijze muisjes. Met overgewicht. En een overbite.

Boehoe.
Maak er gewoon een aan voor het forum. Is zo gebeurd Sky
quote:Nijntje schreef op 30 juli 2009 @ 22:43:

[...]

Lieverd, we zijn allemaal grijze muisjes. Met overgewicht. En een overbite.

Boehoe.Bij mij is het nog echt waar ook

Maar eh.. wordt er flink gedronken op zo'n meeting?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 30 juli 2009 @ 21:59:

Vindt het erg netjes van je 5! Kom je ook als Sarah?Nee, dat durf ik niet

(vind 3 uur reizen wel érg lang....)
quote:Zwieber schreef op 30 juli 2009 @ 22:44:

Maak er gewoon een aan voor het forum. Is zo gebeurd Sky

mannen welkom dan?

beter gezegd, overleef ik dat
quote:Moordwijf schreef op 30 juli 2009 @ 22:47:

[...]

Bij mij is het nog echt waar ook

Maar eh.. wordt er flink gedronken op zo'n meeting?Egnie, ik ben de bob. En aangezien ik de dikste ben hoef jij je niet druk te maken...
quote:Viva Angel5 schreef op 30 juli 2009 @ 22:48:

[...]

Nee, dat durf ik niet

(vind 3 uur reizen wel érg lang....)Jammer Saar!
quote:Zwieber schreef op 30 juli 2009 @ 22:42:

Dat was een grapje Crini.o fjoeeeeeeeeeeeeeeeeeh, leuk grapje wel
quote:Skytje schreef op 30 juli 2009 @ 22:48:

[...]

mannen welkom dan?

beter gezegd, overleef ik dat Moet toch hemels zijn tussen al die vrouwen? Tuurlijk welkom!
ben al zover dat ik speciaal een hyves hier voor heb aangemaakt... nu nog even mailen.... schenk eerst even een wijntje in
quote:Zwieber schreef op 30 juli 2009 @ 22:49:

[...]

Jammer Saar!Als er ooit een meeting komt "in het midden" dan zal ik het eens heroverwegen
quote:misschicken schreef op 30 juli 2009 @ 22:48:

[...]

Egnie, ik ben de bob. En aangezien ik de dikste ben hoef jij je niet druk te maken...

Ik maak me niet druk over mijn omvang hoor, ben fokking sexy

Maar nee, ik laat het dnek ik maar aan me voorbij gaan!
Das jammer Sarah!

Ik drink (vrijwel) niks en Zwieber ook niet dacht ik. Is dat goed of juist niet mw?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Teddy82 schreef op 30 juli 2009 @ 22:50:

ben al zover dat ik speciaal een hyves hier voor heb aangemaakt... nu nog even mailen.... schenk eerst even een wijntje in Doen!
quote:Moordwijf schreef op 30 juli 2009 @ 22:50:

[...]

Ik maak me niet druk over mijn omvang hoor, ben fokking sexy

Maar nee, ik laat het dnek ik maar aan me voorbij gaan!ik ook, verpletterend sexy zelfs...*kuch* hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven