Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 18 januari 2009 om 20:37
Ik ga samenvoegen MV, dank voor het melden.
zondag 18 januari 2009 om 20:43
Ik was wat voorbarig geloof ik.
Het topic over wat te eten morgen heb ik gesloten. Die andere zijn allebei nog gewoon open.
MV, ik heb nog een suggestie voor de Index en ga je zo even mailen!
Het topic over wat te eten morgen heb ik gesloten. Die andere zijn allebei nog gewoon open.
MV, ik heb nog een suggestie voor de Index en ga je zo even mailen!
zondag 25 januari 2009 om 14:34
Lieve Angel, durf het bijna niet te vragen maar ik kan mijn topic niet meer vinden op het forum. Een hele tijd geleden (wel een lang tijdje hoor) heb ik een topic geopend over recepten met pizzaquicksaus. Ik zou die graag bij mijn index willen toevoegen bij ontbijt.
Angel, kan jij hem nog vinden? Please.
Angel, ben een beetje laat met mijn antwoord terug van je mail. Vandaag ga ik je even terugmailen!!!!
Angel, kan jij hem nog vinden? Please.
Angel, ben een beetje laat met mijn antwoord terug van je mail. Vandaag ga ik je even terugmailen!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 25 januari 2009 om 21:40
Heb je ook via google gezocht? De zoekfunctie hier werkt namenlijk voor geen meter...
maandag 26 januari 2009 om 08:19
maandag 26 januari 2009 om 13:25
quote:Mamasaar schreef op 26 januari 2009 @ 01:05:
[ 'Uit eten?' Neenee! 'In eten!!!' - Buonissimo, kok aan huis! ]
Haai Engel.
Dit is iemand die reclame aan het maken is voor zijn bedrijf.
klopt
'Uit eten?' Neenee! 'In eten!!!' - Buonissimo, kok aan huis!
[ 'Uit eten?' Neenee! 'In eten!!!' - Buonissimo, kok aan huis! ]
Haai Engel.
Dit is iemand die reclame aan het maken is voor zijn bedrijf.
klopt
'Uit eten?' Neenee! 'In eten!!!' - Buonissimo, kok aan huis!
maandag 26 januari 2009 om 13:29
maandag 26 januari 2009 om 21:55
quote:mylenevalerie schreef op 26 januari 2009 @ 13:25:
[...]
klopt
'Uit eten?' Neenee! 'In eten!!!' - Buonissimo, kok aan huis!Ik heb het topic verwijderd. Dank voor het melden MV en Mamasaar!
[...]
klopt
'Uit eten?' Neenee! 'In eten!!!' - Buonissimo, kok aan huis!Ik heb het topic verwijderd. Dank voor het melden MV en Mamasaar!

vrijdag 30 januari 2009 om 18:36
Ahhhhhhhh @#%^&*()) grrrrrrrrmmmmmm.
-zucht, kreun, steun-
Zo weer opgelost.
Beste Angel, de index bijwerken liep niet hoe ik wilde vandaag. Opeens stond er een quote ipv een wijziging.
Wat is goed? De posting van 15 dec. deel a t/m k
de posting van 15 dex. deel k t/m z
Ertussen staat een posting van 30 jan. 2009, die quote kan weg, alles eruit heb ik weer in die andere gezet. Snap jij het nog? Pffff.
Weet je, misschien kan je het achter de schermen zien hoelang ik bezig geweest ben met het bijwerken. Hij pakt bij alle topics waar ik ook reageer in de index "mylenevalerie reageert in .................".
Nou haal ik al die code weg dan na # (en het extra nummer). Maar hij plaatst het tóch.
Maar goed. Zou je die quote van mij tussen deel 1 en 2 willen weghalen?
Sorry voor het extra werk. Baalde er zelf ook van.
-zucht, kreun, steun-
Zo weer opgelost.
Beste Angel, de index bijwerken liep niet hoe ik wilde vandaag. Opeens stond er een quote ipv een wijziging.
Wat is goed? De posting van 15 dec. deel a t/m k
de posting van 15 dex. deel k t/m z
Ertussen staat een posting van 30 jan. 2009, die quote kan weg, alles eruit heb ik weer in die andere gezet. Snap jij het nog? Pffff.
Weet je, misschien kan je het achter de schermen zien hoelang ik bezig geweest ben met het bijwerken. Hij pakt bij alle topics waar ik ook reageer in de index "mylenevalerie reageert in .................".
Nou haal ik al die code weg dan na # (en het extra nummer). Maar hij plaatst het tóch.
Maar goed. Zou je die quote van mij tussen deel 1 en 2 willen weghalen?
Sorry voor het extra werk. Baalde er zelf ook van.
donderdag 19 februari 2009 om 07:32
Angel, gisteravond is er een kaasfondue topic geopend. Nou hebben we al een heel leuk topic daarover met dezelfde topictitel. Is het misschien handig die 2 kaasfonduetopics samen te voegen?
Dit is het topic wat we al hadden van Abs.Einstein;
Kaasfondue
Dit is het topic wat we al hadden van Abs.Einstein;
Kaasfondue
donderdag 19 februari 2009 om 08:36
Ik ga het voor je aanpassen. Is inderdaad een erg leuk topic.
Ik heb een link naar het oude topic geplaatst met de vraag om daar verder te gaan.
Ik heb een link naar het oude topic geplaatst met de vraag om daar verder te gaan.
maandag 9 maart 2009 om 11:38
maandag 16 maart 2009 om 08:12
quote:kusunum schreef op 16 maart 2009 @ 01:52:
Laat trouwens de titel maar zo, het dekt iig de lading van de vraag, laat me gewoon weer te veel op me kop zitten.
(wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet, laat me maar even moet me niet zo veel van andere aantrekken)
Laat trouwens de titel maar zo, het dekt iig de lading van de vraag, laat me gewoon weer te veel op me kop zitten.
(wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet, laat me maar even moet me niet zo veel van andere aantrekken)
woensdag 18 maart 2009 om 16:08
Lieve Forummers,
Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.
Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.
Ik zal in de topics waar dit op van toepassing is een berichtje zetten en sluiten. Jullie kunnen dan een nieuw topic starten.
Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.
Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.
Ik zal in de topics waar dit op van toepassing is een berichtje zetten en sluiten. Jullie kunnen dan een nieuw topic starten.