NIET groepje
vrijdag 31 juli 2009 om 19:16
zaterdag 1 augustus 2009 om 01:20
zaterdag 1 augustus 2009 om 09:40
Goedemorgen vanuit een rustige huize borodini, alle 3 de kinderen zijn thuis en ze zijn stil en rustig .
A lijkt zijn dieet goed te accepteren, gisteren hadden we macaroni en hij accepteerde dat hij geen geraspte kaas kreeg, en vanmorgen een banaan als "toetje" ipv een cracotte, ook dat vond hij prima.
Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat verlopen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 1 augustus 2009 om 11:11
zaterdag 1 augustus 2009 om 11:19
Ietwat brakke Age zegt: Goeiemorgen!
Ik was naar Raw Rhythm, voor het optreden van Lamb (die 5jr niet hebben opgetreden) maar heb een onverwachts leuke & fijne avond gehad. Yihaaa!! Leuk festivalletje!
Nog even mooi weer vandaag. Vanavond en morgen regen en daarna weer supermooi weer volgens mij. Donderdag zelfs kans op 30 graden!
Succes met k(r)amperen Yam & Myleen! Gezellig hoor
Fijn dat A zijn dieet accepteert tot nu toe Hoop dat je huis nog heel lang rustig mag blijven Borolief!
Mooie beessies Info! Leuke foto's ook
Ik was naar Raw Rhythm, voor het optreden van Lamb (die 5jr niet hebben opgetreden) maar heb een onverwachts leuke & fijne avond gehad. Yihaaa!! Leuk festivalletje!
Nog even mooi weer vandaag. Vanavond en morgen regen en daarna weer supermooi weer volgens mij. Donderdag zelfs kans op 30 graden!
Succes met k(r)amperen Yam & Myleen! Gezellig hoor
Fijn dat A zijn dieet accepteert tot nu toe Hoop dat je huis nog heel lang rustig mag blijven Borolief!
Mooie beessies Info! Leuke foto's ook