Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met..

22-06-2009 23:07 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boeren, bieren en bitterballen!

Alweer het vierde topic waarin tussen het kletsen over de dagelijkse dingen door de kilo's gestaag worden verloren. Om met AbsoluteEinstein te spreken: samen zijn we al een forse kleuter kwijt!

anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 22:21
Reden: vers tabelletje
% gewijzigd
Meurning!
Ja! Ik heb heel veel zin!

Heb alleen niet zo'n zin in de reis, zou willen dat we er gewoon in een keer zouden zijn. Maar goed, niets aan te doen.

Tas is al voor de helft ingepakt, kleding zit er wel zo'n beetje in. Ben nu alle andere losse spullen aan het verzamelen.

Age, ik zou lekker op je dakterras blijven liggen. Of wil je perse naar de Canal Parade?

Floor, goede morgen!!
Mogguh allemaal,ook zij die een kater hebben.

Walgelijk lopen trutten en treuzelen vanmorgen en zit nu pas aant ontbijt...lunch inmiddels.

Twee heerlijke maisboterhammen uit de oven met pizza Quicksaus..echt een culinair hoogstandje!

Zag het bij de supermarkt waar ik normaal nooit kom maar deze week dus wel en in het kader van jeugdsentiment meegenomen.

Het is nog lekker ook

Ga vandaag eens even aan de poets en was,pfff

Maar dan hoef ik donderdag voor we vertrekken iig niet zooo te stressen.

Ha,zie jij ook op tegen de rit Drift...ik ook...1500km!!
Ook môgge/middag/wat dan ook

Da's idd balen hè, zo'n lange reis. Vorig jaar naar Z-Fr was ik vergeten om koele kleding voor het grijpen te leggen dus de laatste 300 km in veel te warme spijkerbroeken moeten afleggen...smelt. Als je dan 3 kwartier voor een tolpoortje in de zon staat, ben je NIET blij! Dus tip voor jullie (maar dat hebben jullie vast allang zelf bedacht): leg in een apart tasje bovenop dunne kleding!

Ik ben eerlijk gezegd wel bij dat we dit jaar gaan vliegen...ben wel erg benieuwd, heb nog nooit gevlogen (Olief ook niet, dus kunnen we samen ons vliegdebuut beleven).

Zo hé Flora, wat was jij aan het nachtbraken vannacht zeg en dan nu toch al weer redelijk fit op! Ik vrees dat je later vanmiddag nog wel een inkakkert krijgt
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, ik hoef niet zo ver als jij gelukkig. We blijven in noord Italie maar hopen wel in een dag onze eindbestemming te behalen.

*gaat verder want is met vanalles bezig behalve met nuttige dingen*
Zo, ik ben de queen of uitslapen vandaag, werd om half 2 wakker. Ben er wel rigoreus van opgeknapt, ik had echt zo'n kutbui gisteravond, niet te kort. En dat zonder directe aanleiding en zonder PMS. Maargoed, vandaag is alles weer goed en ik kreeg net een mailtje van de veelbelovendste date-meneer: We gaan vanavond een biertje drinken Heb wel veel geleerd van die vorige, gewoon heel snel afspreken zodat je nog niet al te veel verwachtingen hebt, veel relaxter dan eerst een maand mailen en doodgaan van de zenuwen.

Ja, vinden jullie reizen zo vervelend, Drift en Olijf? Ik vind het juist super, vanaf het moment dat ik in de auto stap ben ik altijd volledig relaxed, beetje slapen, beetje autorijden, beetje naar buiten kijken, helemaal tof. Ben nu in september een weekend aan het plannen dat ik met wat ex-kroeg-collega's naar Zuid Frankrijk scheur om 2 dagen langs te gaan bij een andere ex-collega die daar een restaurantje heeft geopend, helemaal leuk.

Age, klinkt goed, je avond! Ik geef even de voorkeur aan poetsen en opruimen vandaag, maar anders had ik het wel leuk gevonden om mee te gaan. Denk trouwens dat ik morgen ook even naar de Parade ga, maar ik weet het nog niet zeker. Heb in elk geval bedacht dat ik maar even een weekend niet met werk bezig moet zijn, al heb ik zat te doen, volgens mij was te weinig lucht in m'n kop ook een reden van de kutbui (hehe, ik schreef kutbij ) van gisteravond.

Biebelie, PizzaQuickSaus, daar was ik echt verslaafd aan vroeger! Plakje kaas erop en dan uit de oven inderdaad, jum. Heb het al in geen eeuwen meer ergens gezien...

Oh, mensen die U kennen, denk eens even mee over een leuk maar op zaterdagavond niet stampvol terras?
Hé wat leuk Moos, een date met veelbelovendste date-meneer! Misschien een terrasje zoeken in de buurt van Twijnstraat/Ledig Erf? Is misschien ietsie rustiger omdat je net wat uit het centrum zit? En is erg leuk daar!
quote:Moosey schreef op 01 augustus 2009 @ 14:26:

Oh, mensen die U kennen, denk eens even mee over een leuk maar op zaterdagavond niet stampvol terras?

Volgens mij bestaat dat niet. Tenminste... niet dat ik weet. Dat vind ik namelijk echt de crime van deze stad. Er is nooit ergens plek op het terras.

Ik heb trouwens geen hekel aan reizen. Maar ik weet gewoon dat het een lange dag gaat worden en ik vrees voor files. En van files hou ik dan weer niet.
En LEUK dat je een date hebt
Mijn ervaring is dat Ledig Erf ook altijd bomvol zit Olijf. Helaas... Want inderdaad erg leuk daar.
Tja, je hebt ook wel gelijk... U en wat rustiger terras gaat niet echt samen... Ik vind het idd zo rond het Ledig Erf zo leuk. Sowieso is dat stuk Utrecht leuk. Ik had ook wel eens college op de Bijlhouwerstraat en dan 's ochtends op een mooie zonnige dag daar lekker op mijn fietsje rustig naartoe rijden, beetje via de zeven steegjes en al die leuke straatjes daar. Het is en blijft een prachtige stad!
Hoest met inpakken Drift?

Hierbij een schopje als je dat nodig hebt: SCHOP (je)
Ledig Erf is zo ongeveer het allerdrukste stuk Utrecht op zomeravonden, volgens mij, afgezien van het Neude misschien Ik zat me te bedenken dat ik pas nog een rustig terras had ontdekt, en dat klopt inderdaad, alleen zit dat binnen de muren van het Universiteitsmuseum waar mijn festival concert heeft vanavond, ook niet echt relaxed dus

Ik hoopte nog op buurtkroegen met terras ofzo, en die zijn er ook vast wel, maar niet in mijn buurt.
Ehhh...het terras van het cafetaria in winkelcentrum Lunetten ofzo?
Dá's een hele goeie ja, zo sfeervol ook
Gosternokke zeg... zit me even te verbazen over de triestigheid van de forummers in het topic 'BN'ers spotten in het dagelijks leven'.

Djiezus... die mensen zijn toch ook gewoon normaal... net als jij en ik. Die lopen ook gewoon dronken rond op Raw Rhythm en laten hun iPod uit hun hand vallen

Ik snap écht niet dat daar een apart topic voor moet komen...

Zo... beetje nog geslapen, maar niet erg lang. Al wel gedoucht. Weet nog steeds niet of ik even de stad in fiets. Niet naar de Canal Parade, maar wel even richting Etos en H&M voor ondergoed.

Blegh... ben best wel kapot. Heb de laatste week redelijk korte nachten gehad en dat is niet zo tof. Wil fit zijn voordat ik aan nieuwe klus begin.
Hehe, ik heb meteen Google-ads over restaurants in Utrecht

Zou maar lekker rustig aan doen vandaag en op tijd naar bed Age.

Ik heb een lekker aanrommeldagje, net nog even wat schoonmaakspullen gekocht en nog wat meer harsstrips (was aan het proberen sugerwax te maken, moet de ideale manier van ontharen zijn en ziet er echt heel handig uit. Maar 3 pogingen later heb ik nog niet de ideale consistentie gevonden, heb er nu genoeg van) gekocht.

Ga met date denk ik maar heel Utrechts onder de Dom afspreken, kunnen we samen een plekje zoeken, wel zo makkelijk.
quote:Moosey schreef op 01 augustus 2009 @ 15:12:

Dá's een hele goeie ja, zo sfeervol ook

Je hebt er waarschijnlijk wel plek

Ik heb in Lunetten gewoond, op Ameland. Toch woonde ik daar lekker, hoekflatje, heel groen. Lunetten is niet echt sprankelend maar met de fiets in een klein kwartiertje in het centrum. Heb er soms nog steeds heimwee naar hoewel ik voor geen goud hier meer weg zou willen.
Zo, ik ben klaar om te gaan. Tas is ingepakt en ook de losse zooi staat startklaar. Nog wat spullen in de koelkast en wat toiletspullen die ik vannacht op het laatste moment in een tas gooi maar verder gaat het helemaal goed komen.

Nog wat andere dingen doen, beetje op tijd eten en vroeg gaan slapen staan verder nog op het programma.

Moos, sugarwax klinkt mij een beetje pijnlijk. Geen idee of dat zo is want ik onthaar altijd gewoon met een mesje.

En slim om maar gewoon onder de Dom af te spreken. Op 't Wed is ook leuk maar ook daar moet je geluk hebben met een plekje. Buurtkroegen weet ik niet zo veel trouwens. In Lombok (aan de Vleutenseweg) zitten twee leuke plekken waar je lekker buiten kunt zitten. Maar dat is voor jou niet echt de juiste kant van de stad en ook daar is het altijd druk bij mooi weer.

Age, klaart je vermoeidheid wat op of is het een beetje verloren zaak voor vandaag?
Nou, ik ben dus deze week eens begonnen met koude wasstrips, een vriendinnetje zei dat dat zo makkelijk was, en dat bevalt me wel enorm, moet ik zeggen. Zelfs bikinilijn is goed te doen (nee, dat had ik ook niet verwacht ) alleen oksels willen nog niet heel erg. Maar het spul is vrij duur en die strips vrij groot, wat op een gegeven moment bij bikinilijn niet handig meer is. Maargoed, die sugarwax (waarmee je heel precies zou moeten kunnen waxen) lukt me dus echt niet. Plakzooi. Heb dus nog maar wat strips gekocht, en ook kleintjes die eigenlijk voor gezichtsbeharing zijn, s kijk hoever ik daarmee kom. Maar geen stoppels meer lijkt me wel bijzonder fijn.

Lekker dat je klaar bent Drift! Lombok had ik inderdaad ook al aangedacht, maar da's voor ons allebei uit de richting. Ach, we zien het wel. In het ergste geval halen we bier bij de AH to go en gaan we in een park zitten, ook prima.

Olijf, niks mis met Lunetten hoor! Ik woon er vlak bij, in een wijk met even suf imago, maar ik woon hier perfect. Dacht vroeger dat ik in het centrum wilde wonen, maar zo nu de rust, de zeeen gratis parkeerplek, het groen en de nabijheid van de snelweg niet meer willen missen.
Een leven zonder stoppels lijkt me ook wel wat ja

Misschien voor mij een idee binnenkort die wasstrips een keer te gebruiken. Nou ben ik wel een watje op dat gebied maar wie weet... En ik kan me inderdaad voorstellen dat die sugarwax echt een zooitje wordt.

Je plan 'met een biertje in het park' is eigenlijk ook wel heel leuk
Fijn dat al het inpakken al klaar is Drift! Hier moet het nog. Net wel een rondje durp gedaan voor boodschappen, laatste dingetjes halen enzo. Heb echt geen zak zin nu alles te pakken, maar gelukkig is huis redelijk schoon dus er hoeft niet zo veel meer (en morgen is het koopzondag voor wat nog wel moet)

Ik heb het overigens bij een run-in met koude wasstrips gelaten, niet zo'n succes. Al vond ik het laten harsen van mijn wenkbrauwen wel praktisch. Mmm, aan mijn ervaring heb je ook niets.
Ik heb trouwens bedacht dat ik hier misschien wel heen ga met nog wat mensjens, iemand hier nog zin om mee te gaan?

21 oktober Shantel (Tivoli) Hippe BalkanBeat
Klinkt leuk! Had wel meegewild, maar ben op vakantie dan. Oh, that reminds me, moet nog een treinticket kopen voor de heenweg...
Het meest onwaarschijnlijke allertijden is gebeurd...

Ik pas een spijkerbroek in maat 42!!!!

Ik ben dus toch de stad in geweest. Dom dom dom... Want 1 brug met mensen die naar de Parade kijken kon ik wel doorstaan dacht ik zo. Er niet aan denkende dat het Rembrandtplein natuurlijk hét hart van Gay A'dam is

Dus een stuk moeten omfietsen, ondertussen roze mensen proberen te ontwijken. Stad zelf was ook teringdruk.

Maar dus wel een spijkerbroek gekocht!! En bijna al mijn aankopen die ik nog moest hebben.

De eerste zaterdag in augustus... de dag dat heel Amsterdam homoseksueel is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven