* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Laal jij gaat vanaf nu aan de radijsjes en worteltjes *zegt Pien heel streng*.
Een keer streng spreken is genoeg.
Oh Sjip!!! Helemaal vergeten. Gefeliciteerd!!! Jihoe!!! Mooi knipperlichtje dus!! Wat fijn zeg.

Gisteren helemaal niet meer aan gedacht. Ben doodmoe op de bank neergeploft en nergens meer aan gedacht. Maar alles goed dus? Gaan jullie het anders vanavond saampjes vieren?? Is wel zo leuk en dan kan je het er ook gewoon over hebben. Neem aan dat jullie het de visite gisteravond niet verteld hebben...
quote:Peanutje schreef op 01 augustus 2009 @ 17:20:

Laal jij gaat vanaf nu aan de radijsjes en worteltjes *zegt Pien heel streng*.
Oh Laal ik moet zo om je lachen!!!
En ik om jou gek mens
Lekkerrrrr, ik vind tompoucen ook heerlijk!
Oh ik heb echt heel vlug vlug bijgelezen. Wilde alleen even checken hoe het hier was. Wel gezellig volgens mij.

Laal; Staat er nu al iets te gebeuren bij jou?? Ik snapte het niet helemaal. Maar je bent er nog gewoon dus volgens mij is alles goed nog daar.

Luus: IK heb je helemaal niet langs zien komen vandaag! Toch nog aan het bevallen??? Je hebt nu natuurlijk hoe dan ook meldplicht he?

Voor de rest weet ik het niet en moet de was nog doen en me daarna omkleden. Caatman en ik gaan uit eten en dan naar de film. Minicaat is uit logeren bij zijn opa en oma en die is net een half uurtje geleden opgehaald. En dus moet ik gaan, maar heb ook nieuwe foto's op de groep gezet.

Tot later meisjes!! Niet gaan bevallen als ik er niet ben he??
En toch ben ik een beetje teleurgesteld dat het niet de zelfmaak tompoucen zijn. Is dat heel erg?
Luus, waar ben je eigenlijk...nu toch wel uitgeslapen? Kom je eens even melden...
Oh ja Luuhuus????!!!!!
Fijne avond Caat! Have fun!

Hier nog geen spannende dingen hoor...verlies van slijm(prop) geeft aan dat het einde van de zwangerschap nadert las ik net. Nou dat klopt aardig... Verder merk ik nog barweinig, af en toe harde buiken, maar dat is niets nieuws. Dus ik wacht het allemaal maar gewoon af.
quote:Peanutje schreef op 01 augustus 2009 @ 17:34:

En toch ben ik een beetje teleurgesteld dat het niet de zelfmaak tompoucen zijn. Is dat heel erg? Nee hoor, geheel begrijpelijk...die andere zijn veeeeeel kleiner, dus dat snap ik heel goed
Peunut. Zonder meteen helemaal bekend te zijn voor elkaar kunnen we elkaar ook toevoegen via 'mijn viva' en daar een buikenfoto plaatsen? Dan wil ik Laal ook graag zien!

En natuurlijk vind je het leuk. Vind het ook oprecht heerlijk voor je dat het nu allemaal goed gaat. Net zoals ik Beng's verhaal ook over en over kan lezen want dat is toch echt een prachtwonder.
Oh de tompoucen komen nu door de deur. Doei!! Fijne avond allemaal.
Nou, het gaat allemaal niet door. Caatman is nog op schiphol. Zou zijn broer ophalen van China vanmiddag. Hebben ze weer allemaal verboden spullen meegenomen en nu staat ie vast bij de douane.

Wat baal ik hier weer van zeg!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Daar gaat ons leuke avondje weg!! Bah, bah, bah!!
Ah neeeeee dat meen je niet Caat. *Zucht* Ze zijn toch wel vaker via Schiphol teruggekomen? Ze weten toch wel wat wel en niet mag? Ik zou ook heel boos zijn.

Kwam eigenlijk even melden dat Pienman da bomb is. Hij heeft gewoon mini zelfmaak tompoucen meegenomen. YES!!!!
Fijne avond Pien! En denk ook nog even aan mij als je een tompouce naar binnen werkt

Hoe werkt dat dan Aruba? Moeten we elkaar dan toevoegen als vrienden? Want ik ben onderhand ook wel nieuwsgierig naar jouw buik

Aaaaahhhh Caat! Wat vervelend zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt! Breng je minicaat weg met een goede reden, zit je vervolgens alleen op de bank
Ik zal jullie wel toevoegen. En dan kan je via 'mijn viva' fotobeheer foto's toevoegen.
Niks aan de hand hoor! Ik had me toch vanmorgen nog gemeld?

Heb de halve dag lui op de bank gehangen, tv gekeken en soms half gedommeld (niet geslapen helaas).

Begin van de middag wilde ik héél graag íets gaan doen. Maar met dat lamme been durf ik me niet meer publiekelijk te vertonen (voel me al genoeg een bezienswaardigheid) en lopende dingen ondernemen is ook geen optie dus.

Nah, toen hebben lief en ik bedacht dat we maar wat zouden gaan rijden (ik vind de autostoel erg lekker zitten voor mijn bekken (als ik niet hoef te rijden). Maar wel dat we dan langs de prax*s zouden gaan en langs de supermarkt: lief die dan naar binnen zou gaan en ik die dan gewoon in de auto bleef, in de airco. Zo was ik er toch even uit vandaag, maar hoefde ik me niet in het openbaar te vertonen. Daarbij, was de wasstraat door rijden ook écht een plezier vandaag! Het liefst was ik drie keer gegaan! Ideaal uitje dus voor een niet mobiele hoogzwangere.

quote:Lalie schreef op 01 augustus 2009 @ 17:38:

verlies van slijm(prop) geeft aan dat het einde van de zwangerschap nadert las ik net. Nou dat klopt aardig...

Waar blijft mijn prop?? Misschien dat lief straks de prop er maar uit moet trekken en de boel zo op gang komt.

Heb wel de hele dag wederom veel harde buiken, achter elkaar. Vaak gepaard gaande met rugpijn. Hopelijk doet het iets met de baarmoedermond. Ik wil erg graag maandag wél verstreken en 1cm ontsloten zijn, zodat strippen kan.
Ja, ik ben ook echt superpissed hier!!! Dat weten ze onderhand wel ja. Wat een achterlijke #$%#$$## mensen zijn het toch!! Oh, ik heb er zo de P in. Caatman ook trouwens.

En terwijl ik dit type, belde hij me net. Ze lopen naar de auto. Wel te laat voor het etentje, maar niet voor de film vanavond. Oh... grrrrrrr... Maar goed.. laat gaan. ZEN!!!

Ga nu eens bedenken hoe we dat doen met eten nu. Hij is nu met een uurtje thuis. We zouden naar de pizzeria om 19.00 uur en dan naar de film om half tien. Harry Potter trouwens net als Pien.

Nou, misschien komt het toch nog goed. Fieuw...

Dit is echt niet goed voor mijn zenuwen.
Uitnodiging is verstuurd naar je mailbox. Als je die accepteert kunnen jullie in ieder geval mijn foto's zien.
Jeetje Caat, wat balen. Beetje dom ook.

Maarrre, spare rib expr*ess is toch ook een goed alternatief?

Lekker Pien, tompoucen! Ik geloof dat ik daar ook nog een fase van heb gehad!
Yeah, we mogen een half uurtje later in het restaurant zijn. Pffff.

Net surrogaatoma gebeld. Die had ik ook al eerder aan de lijn en die vond het zo sneu voor ons. Was er al bijna weer heen gereden om daar maar op visite te gaan dan en dan flink aan de zuip te gaan terwijl ik even lekker kon schelden op schoonfamilie.

Zei net tegen haar dat het wel doorging en dat mijn schoonfamilie volgens mij gewoon aanvoelde dat het te goed ging met ons contact. Moest nodig verandering in komen.
quote:Luaska schreef op 01 augustus 2009 @ 18:03:

Jeetje Caat, wat balen. Beetje dom ook.

Maarrre, spare rib expr*ess is toch ook een goed alternatief?

Lekker Pien, tompoucen! Ik geloof dat ik daar ook nog een fase van heb gehad!Beetje dom inderdaad zoals onze Maxima zou zeggen. Grrr. en zo waren ze dus continu toen wij gingen trouwen. Om gek van te worden. Wij zijn toen ook niet naar China op vakantie gegaan maar gewoon 2 weken Cyprus gedaan toen puur om bij te komen van die (af en toe) debiele mensen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven