Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Jaaaaaaaaaaaaaa! Vanaf nu ga ik heel hard duimen dat hij/zij gewoon lekker blijft zitten!
En natuurlijk gefeliciteerd!
Mag je nu ook eerder bij de gyn langs voor een echo gezien je voorgeschiedenis?
waar is iedereen? lijkt zo zielig dat alleen ik reageer
Aaaah lieve Polleke!!! Gefeliciteerd!!!!

En tuurlijk hoop ik voor je dat het nu " gewoon" goed blijft gaan!

Liefs
OOOOOOOH POLL!!! WAT GOED!!! ik zit te janken!! wow. ik dacht eerst al bij die glaasjes champ. maar nee, nu is het moment pas daar. oooooooh! joepie, weer een jompel!!

gaat gelijk marriss smsen.
JEEE Poll: wat een fijn nieuws. Kan me voorstellen dat je je wat dubbel voelt en dat de komende weken voor jou wel spannend zullen blijven. Ik duim voor je!
ah, toch nog meer forummers hier!
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POLL GEFELICITEERD!!!!!

Ik heb de tribune net gemist maar fantastisch!!!

Het is je gegund hoor!!

JIPPIE JIPPIE JEE!!!!
En zo"n acht weken na de laatste nieuwe zwangere werd het ook wel weer eens tijd! Hopelijk benje trendsetter poll en volgen er nu snel nog meer zwangeren!
JAAAAAAAAAAAAAA, GOED ZO POLL!!!! Gefeliciteerd en nou maar hopen dat het deze keer ECHT goed blijft gaan!!!

Enneh Rain, jij hebt gewoon te vroeg getest!
zou mijn cheerleadrijmpje geholpen hebben? hihihi.

in dat geval rain, wanneer ga jij weer? dan doen we weer een dansje voor good luck! (dikke knuf voor je neg. test)
Oh, en Polleke, je schreef dat je eigenlijk wel dacht dat je zwanger was. Als wannabe zwangere ben ik natuurlijk wel benieuwd waaruit je dat kon opmaken.

Ben echt blij voor je. Mijn dag is goed!!!
wow, momo, dat schema is snel bijgewerkt! Pluspuntje gescoord!
idd heel flitstend snel momo!
quote:speculaas78 schreef op 02 augustus 2009 @ 14:07:

wow, momo, dat schema is snel bijgewerkt! Pluspuntje gescoord! stuurt marris nog maar een sms
quote:DJ Momo schreef op 02 augustus 2009 @ 14:08:

[...]

stuurt marris nog maar een sms je neemt je taak als tabelvoerder wel heel serieus, want ik begrijp dus dat je alle vakantievierende forummers per sms op de hoogte brengt van alle ontwikkelingen? Good job!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Gefeliciteerd Polleke!!!

Super!! Het begin is er! Nu gaan we de komende weken heeeeeeel hard duimen dat je gauw een kloppend hartje mag zien bij de echo!!

ohja gw, op speciaal verzoek stuur ik wie daar behoefte aan heeft een sms. marriss is zo'n speciaal verzoek (enige tot nu toe hihihi). ze kon de spanning van mexx' baby en ik in ziekenhuis anders niet aan

een paar dagen geleden was geopperd om aan de kaartjes adreslijst een nul zes toe te voegen, eigenlijk niet gezien hoeveel er zijn toegevoegd.
Moom, voor mij mag je dat rijmpje best nog een keer doen. En ik ga pas woensdag weer hoor als het dan nog hoeft natuurlijk. En ik denk het echt niet hoor.

En dat rijmpje moet je trouwens maar voor alle niet zwangere hier doen want het wordt echt hoog tijd dat we nu eens allemaal over dikke buiken, kinderwagens en weet ik wat kunnen kletsen toch!

Specu, ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe dat voelt dat zwanger zijn voordat je hebt getest. Dus Polleke kom maar door met je verhalen!
welke reisgids naar ijsland raad je aan? Ik zag dat de LP uit mei 2007 was, maar die was nu wel bij de duitse bol in de aanbieding (jaja, 2 hele euries gaan er af).
Ja precies Rain, dat wil ik ook!!

Jij test gewoon woensdag positief, dan doe ik dat volgende week maandag. Oke?

Hier lichte menstruatiekramp en felle steken ter hoogte van m'n eierstok. Pfff, wat is dat nou weer...?? (ik lijk Ils wel )
quote:speculaas78 schreef op 02 augustus 2009 @ 14:20:

Hier lichte menstruatiekramp en felle steken ter hoogte van m'n eierstok. Pfff, wat is dat nou weer...?? (ik lijk Ils wel )

had ik ook. was dus niets.

GW, ik ben LP fan. had zelfs nog een editie ervoor. zoveel veranderd er niet. prijzen kijk ik nooit zo naar (veel gratis trouwens, watervallen enzo), en de rest, sja, hoeveel verandert daar nu eenmaal?
gaat pompons afstoffen en nieuw dansje instuderen voor woensdag...
Trek je ook een kek glitterpakje aan?

Ik word ook niet echt gerust van al die pijntjes en steekjes. Volgensm mij kun je het beste helemaal niets voelen. Dat lijkt nog het meest betrouwbare voorteken voor een zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven