Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
quote:DJ Momo schreef op 02 augustus 2009 @ 20:45:

september, zucht. klinkt dat even ver weg!

Dacht al dat het aan mij lag....

Zou gewoon pas een baby in Mei zijn dan!
Oooooh, dat klinkt echt wel dramatisch! Maar mei is wel een hele mooie maand waarin allemaal jonge dieren worden geboren enzo, dus eigenlijk -biologisch gezien- is het de perfecte maand om te bevallen! (zei de bioloog)

Charlotte, ik was geimponeerd door je buik op hyves en ben helemaal geimponeerd dat je je gewone broeken nog aan kunt!

Polleke, toch een klein feestje gevierd vandaag?
Nou, dan kan ik die bestelde broek wel terug sturen, als je idd met de pens van charlotte nog je gewone broek aan kunt!

En erine, als je een positieve test hebt maakt het niet uit of dat nu 31 aug of 1 september is, dus je gewoon daarop focussen!

Zo en nu kruip ik mijn bedje weer in, morgen weer werken en geen zin. Morgenavond naar U2 en ik heb dinsdag maar weer meteen een dag vrij genomen. Kan ik lekker rustig bij komen!
Nou GW ik krijg mijn spijkerbroek ook nog wel dicht (sommige dan, als ik sta) Maar als ik ga zitten gaat het toch al wel irriteren.

Ik zit nu in week 14 maar ook ik heb al 2 zwangerschapsjurkjes, een aantal shirtjes, en nu dan 1 broek besteld. En ik moet zeggen die jurkjes is al een hele verademing hoor.

Ik ben verder nergens aangekomen alleen op mijn buik, Verder op mijn benen en kont niets. Maar mijn pens groeit gestaag.

Het is maar net waar je aankomt denk ik. Maar ik vind het in ieder geval heerlijk om al wat ruimere kleren aan te hebben hoor.
Meisjes, voor mij morgen jullie ophouden met het rijmpje, dansje of weet ik wat allemaal.

Gisteravond na de sex kwam het al een beetje los zeg maar. En tís nog niet veel maar verwacht het nu echt morgen of overmorgen. Dus mijn nieuw P-day wordt ook pas in september.

1 september om precies te zijn....

En ik ben echt wel heel erg verdrietig nu. Weet het allemaal niet meer hoor....
ach, arme rain. Ik vind het zo k*t voor je! , want verder weet ik ook niet wat te zeggen. Kan me voorstellen dat je zo langzaam een beetje moedeloos word.
poll wat een super nieuws! gefeliciteerd! ik ga zo ontzettend hard voor je duimen dat het goed blijft gaan! ben wel een beetje laat he, ga dadelijk eerst m'n mobiele nummer eens op hyves zetten. kennen jullie die kettingbomen nog, voor als op school het 1e lesuur uitviel

rain voor jou een hele dikke knuffel vind het ontzettend balen en rot dat het niet gelukt is deze ronde, had het jullie zo gegund.

gw volgens mij heb ik tot een week of 16 m'n gewone kleren aangehad. daarna zat het gewoon niet meer lekker. ik heb toen 3 broeken gekocht, shirtjes heb ik nog gewoon mijn normale aan hoor, die zitten iets strakker, maar och als ze uitgerekt zijn kan ik mooi volgend jaar heel veel nieuwe kleren gaan shoppen!

hier net weer leuk nieuws op het werk, collega nummer 5 in dit jaar is zwanger! hihihi, ik hoop dat ze bij de directie gaat vragen of ze thuis mag werken
Aaah, lieve rain toch.... .Ik word echt ook weer verdrietig van jouw nieuws. Zit jij al te denken aan stappen richting het medisch circuit? Getverdemme zeg. Het is je zo gegund.

Soms denk ik ook: ik moet gewoon weg hier van het forum, want het is een soort van zelfkwelling om maar te blijven lezen over blije zwangeren en pasgeboren baby's. Maar aan de andere kant: het blijft gewoon ook heel lekker om hier ongegeneerd te kunnen zeuren, dus ik ga nog niet weg. Vage buikpijn is hier ook nog aanwezig. Herkenbaar van vorige maanden. Is dus geen goed voorteken.

Nogmaals, dikke voor jou!!!
allereerst, een ultieme knuf voor rain.

vervolgens nog meer herkenning in speecs post. bijvoorbeeld zo'n zeikmiep die de derde keer minder pos. testte dan de 1e en de 2e. stomme trut. hoeveel bevestiging heb je nodig? word er echt woest van.

en dan inderdaad, juist daarom blijf ik hier. dat gevoel van herkenning. een plekje waar ik de ilsen ed van deze wereld ongeneerd kan uitschelden. een plekje waar ik een luisterend oor vind, en wat ontlading.

(en omdat anders het mooie jompel schema niet meer wordt bigjehouden ).
quote:DJ Momo schreef op 03 augustus 2009 @ 10:38:

vervolgens nog meer herkenning in speecs post. bijvoorbeeld zo'n zeikmiep die de derde keer minder pos. testte dan de 1e en de 2e. stomme trut. hoeveel bevestiging heb je nodig? word er echt woest van.

Inderdaad, om woest van te worden! Wel een geweldige knuffel-smail trouwens! Dat moet onze Rain een beetje helpen, kanniet anders!
ps. heb bedacht dat ik heel even de temp curve afwacht deze maand. vanmorgen een steady 36.2
hahahah dat jompelschema doet het m he momo. Als jullie inderdaad maar weten dat je tegen ons lekker aan kan zeiken. En jullie zijn helemaal nog geen ils hoor.

Geldt natuurlijk ook voor jou speec.

Rain verdemme wat is dat weer balen zeg. En de stemming zat er nog zo lekker in van Poll. Laat de moed niet zakken. Ik weet het is moeilijk en anders mag je ook lekker bij ons komen uithuilen hier hoor. Dat vinden we helemaal niet erg.

Pff ik ga straks weer werken en dan weer 2 nachten. Ik word er nu al moe van. Maar ja dinsdag een gesprekje dus kijken wat daar uit komt.

Big voor jullie allemaal.

O ja en Erine ik woon op ongeveer een kwartiertje rijden van het strand, ik kom er alleen nooit in de zomer. mij te druk.
x-post met speec.

ik hoop dat de knufsmail rain een beetje helpt, idd, speec. en anders iemand anders die het nodig heeft.

en tot slot: rug is weer minder dan gisteravond. ga zeker niet te laat naar huis vandaag. telefoon vannacht 2 (?) keer gegaan. voel me echt kut.
Nou, dan ook een voor jou Moom! Zou die rugpijn niet van je ongesteldheid kunnen komen?

En ja, jij hebt natuurlijk een absolute aanwezigheidsplicht hier, vanwege je jompel-verantwoordelijkheid. Die druk rust op jouw schouders...

Ik ga morgen een thermometer kopen (heb ik niet eens,....). Als ik dan ongesteld word (waar ik echt bang voor ben), kan ik gelijk beginnen met temperaturen. Daar wil ik de wekker wel voor zetten. Geen probleem. Bovendien vind ik het als wetenschapsnerd leuk om schema's en getallen bij te houden...
speec, nee, heb nooit klachten van mijn menstruatie. (afgezien van pukkel, pms). serieus. heb meer buikpijn tijdens mijn ei dan tijdens mijn menstruatie. het moet dus wel de druk van dat schema zijn.
Ai, de spanning slaat op je spieren... Die jompelverantwoordelijkheid is natuurlijk ook heel wat. Maar ik WEET dat je het kunt. Je hebt nog maar 1 fout gemaakt bij de vakantie van Marriss , dus het komt vast goed. Even diep ademhalen en concentreer je weer op het schema. En probeer het af en toe los te laten he? Dus als je in bed ligt of op het toilet zit, laat je dat hele schema even voor wat het is en dan denk je aan iets anders. Dat helpt vast. Je moet af en toe los durven laten en je hoofd leeg kunnen maken, zodat je -als het nodig is- vol energie verder kunt om jompels in het schema te zetten!

Zo, genoeg psychische ondersteuning?
Aaaahhhh wat zijn jullie toch ontzettend lief.

Ik heb gisteravond al de hele avond zitten janken dus heb even geen tranen meer. Maar bij het zien van die onwijs lieve knuffel van Momo zitten ze weer erg hoog. Maar nu dan van ontroering hoor.

En Specu, ook ik denk wel eens dat ik er mee kap met dat hele forum. En zeker omdat ik natuurlijk ook nog wel eens meelees met andere topics en daar worden ze met bosjes zwanger. Wat dat betreft hebben wij echt een 'slecht'' topic hoor! Maar zoals jij ook al zegt is het ook fijn om er met jullie over te praten en helemaal omdat er helaas ook een aantal al zo lang bezig zijn hier. Nou ja, ook ik blijf dus voorlopig maar hangen hier.

Oh ja, en ik ga nog niet tempen. Heb ik echt geen zin in. Doe gvd al een test of 10 (ovutesten wel te verstaan) in de maand. ik vind het wel welletjes. Nee, ik kijk het nog 2 rondes aan, dan zal ik een ronde gaan tempen en de HA bellen. Want dan zijn we een jaar bezig. Ach, tenslotte ben ik natuurlijk "pas" 9 maanden bezig. Maar aangezien ik vandaag in een niet al te beste bui ben denk ik dat het bij mij wel helemaal niet zal lukken. En het allerergste lijkt me wel dat je het een jaar aan het doen bent zonder resultaat en dan naar de dokter gaat en dan blijkt inderdaad dat er iets is. Een heel jaar stress en zo weggegooid. Maar da's een beetje doemdenken en dat komt door mijn bui vandaag. Sorry!

Nogmaals, ik vind jullie allemaal hardstikke lieve meiden. Bedankt voor het steunen en alle knuffels. Dikke kus terug!
Mexx en Mexxman gefeliciteerd met jullie zoon!!!!! Echt super...

Ik, hoop dat je je al beter voelt, sterkte...

En Poll Gefeliciteerd meid!!!! Ben zo blij voor je...

Moet de rest nog ff bijlezen....

Een zwaai naar iedereen...
Polll!! Joehoe! Gefeliciteerd!!!

Specu: Denk dat je in de war bent. Ik kan mn broeken al heeel lang niet meer aan. Denk dat je Riz bedoelt??

Husky: Ja, denk om je rug! Bij mij is het in 1 week tijd ook heel snel achteruit gegaan! Dus minder werken is zo gek nog niet hoor.

Ik: Wat fijn dat je weer thuis bent en dat jullie kleine meid nog veilig in je buik zit! Hoop dat het een beetje lukt met rust houden!!

Fanatic: Druk aan het shoppen geweest las ik. Leuk he? Al die spulletjes...

Mexx: Wat een mooi mannetje zeg!! Gaat alles goed?
Erine: Het gaat wel goed met me hoor! Moet alleen rustiger doen en vaak gaan liggen overdag. Dat is het minste. Heb ik eindelijk die schoonmaakwoedehormonen ( mooi woord voor Scrabble) kan ik er niks mee...

Nah ja, even doorzetten nog!
dank voor de pepper speec. ik zeg: kom maar door met die jompels! ik reken op je, volgende week!!!!!
Sorry charlotte, scheel gelezen denk ik! Fijn dat het verder goed met je gaat.

Momo, ik doe m'n best, maar ik word toch een beetje pessimistische gestemd door de vage krampen en pijn in m'n onderrug...

Net de tent in de tuin opgezet om hem schoon te maken. Krijg gelijk weer vakantie-heimwee.....
doe mijn best, doe mijn best. ja, das niet genoeg he?

pff, kan me heel moeilijk concentreren vandaag. heb het gewoon moeilijk met mezelf. aan de ene kant wil ik dat deze maand (weer) vruchteloos proberen voorbij is, zodat ik dan tenminste door kan. aan de andere kant wil ik die stap nog niet doen, en gewoon NU zwanger raken. zodat ik de molen niet in hoef. is gewoon zo tegen onze afspraak in. zo ontspannen als we besloten hebben voor een kindje te gaan. dat is dan gelijk helemaal weg. overigens, ik ben van mening dat ik er de afgelopen 11 rondes echt extreem relaxed mee om ben gegaan. nooit op commando sex. wist wel ongeveer de juiste dagen, zeker naarmate ik langer zonder pil raakte herkende ik wel de signalen zeg maar, maar nooit bijvoorbeeld van "als ik nu zwanger ben, dan ben ik op donderdag 11 april 2010 uitgerekend en dan wordt het volgens de chinese kalender een jongen/meisje/puppy" had ik van tevoren wel van mezelf verwacht eigenlijk. mss 'helpt' het daar toch mee dat ik niet regelmatig in die zin ben dat ik keurig om de 28 dagen de m in de maand vind. daardoor wisselen ook die uitkomsten natuurlijk wel. het valt me ook zwaar tegen hoe lang het duurt. de eerste maanden denk je nog alas. maar op een gegeven moment vraag je je echt af waarom je die *rekent even snel* 14 ofzo jaar zo spastisch met die pil gedaan hebt.

sorry voor mijn monoloog.
hé gatsie, wat een elende hier vandaag! Geen idee hoe je plaatjes moet plakken hier, maar voor iedereen die het nodig heeft een heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!

Heeft trouwens iedereen z'n adres op hyves gemieterd die een geboortekaartje wil? dan weet ik een beetje hoeveel ik er moet bestellen, dat wil ik deze week even doen..
momo daar heb je gelijk in hoor, ik vind jou juist tot de relaxte categorie behoren wat betreft het zwanger worden. nou kan dat natuurlijk aan de andere kant van het computerscherm misschien wel iets anders zijn dan hoe het altijd zal overkomen, maar toch!

duveltje leuk kaartjes bestellen! ik was al wel begonnen met tellen hoeveel kaartjes we moeten bestellen, had de adressenlijst voor de uitnodigingen voor onze bruiloft nog van 2 jaar terug, die kon ik mooi als uitgangspunt gebruiken.

polleke hoe gaat 'ie? heb je het ziekenhuis nog gebeld vandaag?

charlotte, ga ik zeker doen! mijn baas wilde vandaag nog even een gesprekje, hij wilde zeker weten of ik het advies van de verloskundige om het rustiger aan te doen wel serieus genoeg nam, en hamerde erop dat ik alle rust moest nemen die ik nodig heb! da's dan wel weer netjes toch.

specu moest wel lachen om je opmerking dat een wetenschapsnerd het wel leuk vind om een temperatuurtabelletje bij te houden en als het dan effe resultaat oplevert is het natuurlijk nog leuker! maar ik ga voor een jompel voor jou op 10 augustus, dan is manlief jarig hier, dus dat is vast een goeie dag!

rain kom nog maar even langs hier om effe te kletsen, misschien lucht het een beetje op. en als je nog geen zin hebt om te temperaturen dan moet je dat ook gewoon nog niet doen toch. hoop dat je je morgen weer iets happy-er voelt.

yaya werk ze, pas goed op jezelf he. ben benieuwd wat er uit komt dinsdag.

voor de rest die ik niet genoemd heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven