Theehuis!
woensdag 29 juli 2009 om 15:01
Ik zou niet echt jaloers zijn op Disneyland-gebeuren, maar Frankrijk is leuk
Had ik al verteld dat we drie weken weggaan? Enzo?
Hmmm... wacht je even met werpen tot minimaal de 21e? Dan ben ik weer thuis, vind ik wel zo leuk. Op de 22e mag natuurlijk, das juist leuk (want ErwtenVerjaardag )
Had ik al verteld dat we drie weken weggaan? Enzo?
Hmmm... wacht je even met werpen tot minimaal de 21e? Dan ben ik weer thuis, vind ik wel zo leuk. Op de 22e mag natuurlijk, das juist leuk (want ErwtenVerjaardag )
Peas on earth!
woensdag 29 juli 2009 om 20:53
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:38
Mag ik nog binnen?
Bedankt voor felicitaties voor verjaardag van Raketje.
Het was een hele ziekenboeg hierzo. Lang leve de zetpil, zodat Raketje toch een beetje jarig was.
Raketje dus griep met zijn verjaardag, paar dagen ervoor Jerry griep en de week ervoor Ben griep.
En nu...tadaaaa... ik longontsteking. Loop al weken te kwakkelen.
Volgens huisarts sterk verminderde weerstand door stress en drukte.
Tja, had ik zelf ook al bedacht na 3 maanden fulltime werken en 3 zieke jongetjes en gebroken nachten.
Nu dus weer een kuurtje.
De jongens gaan van woensdag t/m zaterdag logeren in België. Ikzelf vind het helemaal niet leuk ze zolang te moeten missen, maar is de enige manier om er weer enigzins 'bovenop' te komen. Ben de laatste 2 weken tot het inzicht gekomen dat ik 'op' ben. Ik kan gewoon even niet meer: ik huil om niks, zie nergens de lol nog van in en ben zo intens moe.
Vind het heel moeilijk om te aanvaarden dat het even op is.
Had me de vakantie wel anders voorgesteld. Maar is niet anders.
Dat is meteen ook de reden dat ik hie heel lang niet geweest ben. ik had er de puf niet voor.
Hopelijk ben ik binnenkort weer Theehuiswaardig.
Tot gauw.
Bedankt voor felicitaties voor verjaardag van Raketje.
Het was een hele ziekenboeg hierzo. Lang leve de zetpil, zodat Raketje toch een beetje jarig was.
Raketje dus griep met zijn verjaardag, paar dagen ervoor Jerry griep en de week ervoor Ben griep.
En nu...tadaaaa... ik longontsteking. Loop al weken te kwakkelen.
Volgens huisarts sterk verminderde weerstand door stress en drukte.
Tja, had ik zelf ook al bedacht na 3 maanden fulltime werken en 3 zieke jongetjes en gebroken nachten.
Nu dus weer een kuurtje.
De jongens gaan van woensdag t/m zaterdag logeren in België. Ikzelf vind het helemaal niet leuk ze zolang te moeten missen, maar is de enige manier om er weer enigzins 'bovenop' te komen. Ben de laatste 2 weken tot het inzicht gekomen dat ik 'op' ben. Ik kan gewoon even niet meer: ik huil om niks, zie nergens de lol nog van in en ben zo intens moe.
Vind het heel moeilijk om te aanvaarden dat het even op is.
Had me de vakantie wel anders voorgesteld. Maar is niet anders.
Dat is meteen ook de reden dat ik hie heel lang niet geweest ben. ik had er de puf niet voor.
Hopelijk ben ik binnenkort weer Theehuiswaardig.
Tot gauw.
zondag 2 augustus 2009 om 14:34
Jeetje Luun, schiet weer niet op he..
Ging een van de ijsjes een tijdje geleden niet koemelkvrij? Hoe gaat dat nu?
Meneer Kroll graag morgen beetje lekker weer want we gaan naar dolfinarium!
En Dinsdag koekjesbakweer.
Ben mp3tjes aan rippen van youtube en aan het editen voor een cd van Thomas de trein in de auto. Pfff krijg er helegaar een rsi armpje van.
Ging een van de ijsjes een tijdje geleden niet koemelkvrij? Hoe gaat dat nu?
Meneer Kroll graag morgen beetje lekker weer want we gaan naar dolfinarium!
En Dinsdag koekjesbakweer.
Ben mp3tjes aan rippen van youtube en aan het editen voor een cd van Thomas de trein in de auto. Pfff krijg er helegaar een rsi armpje van.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 2 augustus 2009 om 22:07
Vandaag in t hele land veel geregend, behalve westkant, dus hoop dat je t droog gehouden hebt, Vis (als een vis op t droge )
Wij waren naar Hoorn/Enkhuizen en geen regen gehad.
Heb je mail gehad, coooooooooool Ofra rules!
Kess, welkom terug en hoop dat Kroll gelijk heeft, maar dan wel heel plaatselijk, want ik gedij zo zwanger best goed op niet te warm weer
Luun wat enorm rot weer.. hoe kan dat toch steeds zo blijven doorgaan. Vind het zo rot voor jullie
Star, trek je t nog een beetje allemaal?
Wij waren naar Hoorn/Enkhuizen en geen regen gehad.
Heb je mail gehad, coooooooooool Ofra rules!
Kess, welkom terug en hoop dat Kroll gelijk heeft, maar dan wel heel plaatselijk, want ik gedij zo zwanger best goed op niet te warm weer
Luun wat enorm rot weer.. hoe kan dat toch steeds zo blijven doorgaan. Vind het zo rot voor jullie
Star, trek je t nog een beetje allemaal?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook