Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
quote:Madhe schreef op 02 augustus 2009 @ 20:50:

Wat zeg je Dushi? Had hij om 22 uur nog een date?Iets belangrijks ga er vanuit dat dit voor werk was. Daten doe je toch alleen met je meisje
quote:Dushi74 schreef op 02 augustus 2009 @ 21:05:

[...]

Iets belangrijks ga er vanuit dat dit voor werk was. Daten doe je toch alleen met je meisjeBeetje dom van me inderdaad. Maar je zou het maar meemaken, dat je vriend wel met een ander date. En dat er dan het risico bestaat dat er een meid aan de deur staat als Sheer opendoet. Nee, we moeten inderdaad bij de feiten blijven. Hij moest vast iets doen voor zijn werk.
Ik was alweer achterdochtig natuurlijk want ik dacht arme sheer hij moest gewoon naar huis naar zijn vriendin en hij heeft gewoon gejokt dat hij zijn vriendin uit huis heeft gezet.

Maar gelukkig dat dushi zei dat het vast iets met zijn werk te maken had..
Feitje is natuurlijk wel dat de vriend van Sheer er om 22.00 vandoor ging.

Eerlijkheidshalve.....ik zou not amused zijn hoor.

Hebbie net verkering, heeft tie nu al geen tijd voor je...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, dan hoor je nog smoorverliefd te zijn 24 uur per dag op elkaars lip te zitten toch?
Inderdaad Madhe. Het liefst nog meer dan 24 uur per dag
Ja, en daarbij hoor je helemaal niet te reageren op smsjes of telefoontjes van je sociale contacten. Die moet je de eerste tijd helemaal links laten liggen en pas na je relatie weer oppakken. Wat zeg ik, na je relatie? Waarom zou je dat ooit nog oppakken als je de liefde van je leven hebt gevonden.
quote:Chardonnay schreef op 02 augustus 2009 @ 21:28:

Inderdaad Madhe. Het liefst nog meer dan 24 uur per dag

Euhhhh......confused hier

Hoe die je dat, meer dan 24 uur per dag bij elkaar zijn?

Want daar zou ik me echt graag in willen bekwamen, je weet nooit wanneer het van pas komt
Extra overdreven aandacht geven en elkaar ook nog smsen als je tegenover/naast op elkaar zit. Dan is het gevoelsmatig 48 uur hoor, dus op die manier moet het lukken.
Madhe, jij snapt het. Jij hebt zeker een relatie, he?
Maar eh madhe waar was jouw vriend tot gisteravond 22:00? (toen jij hem begonte stalken en negeren)
Jullie hebben het helemaal mis, hij hád helemaal geen afspraak. Hij deed alleen alsof, zodat Sheer hysterisch kon doen. Je wil tenslotte niet dat je 'gewoon' samen op de bank zit, dan ontstaat er meteen sleur in je relatie.

Helaas deed Sheer dus niet hysterisch. De vraag is nu, zit hier nog toekomst in?!
Dus Frizz, eigenlijk wil je zeggen dat ze na 3 dates al in de sleur zitten?

Djeeezzz.......Suup, dat single zijn he, das helemaal zo gek nog niet.
quote:Summerdance schreef op 02 augustus 2009 @ 21:54:

Nee je hebt gelijk,een relatie is veel te ingewikkeld.

Dan moet je weer stalken en dan weer negeren en dan weer hysterisch doen,om gek van te worden.
Dames, ik ga naar bed. Kan iemand mij even een smsje sturen als er meer bekend is?
Doe ik Char, weltrustren meissie
quote:superstar_2 schreef op 02 augustus 2009 @ 21:50:

Maar eh madhe waar was jouw vriend tot gisteravond 22:00? (toen jij hem begonte stalken en negeren)Bij mij, ik zat er bovenop. Hij kon met geen mogelijkheid weg hoor!
quote:Madhe schreef op 02 augustus 2009 @ 22:07:

[...]

Bij mij, ik zat er bovenop. Hij kon met geen mogelijkheid weg hoor! Oké dan weet je iig zeker dat hij niet de grote liefde van sheer is..
quote:Summerdance schreef op 02 augustus 2009 @ 21:54:

NOG niet. Die sleur moet je dus voorkomen. En dat doe je door... Juist! Toevalletje hier, hysterische actie daar, beetje gillen, wat huilen, je kent dat wel.

Een date gewoon thuis op de bank relaxt en wel... Nee dat wil Sheera's prins HEUS niet.

Ikzelf ben d'r zelf ook nog niet hoor. Mijn dacht-ik-soon-to-be-lover blijkt minder serieus dan ik kwam ik gister achter. En ik ben gewoon rustig gebleven. Heb al mijn kansen dus verspeeld...
He Frizz, wat balen

Hoe ben je daar nou weer achter gekomen dan?

Heb je staan posten voor zijn deur?

Of nam ie gewoon de telefoon niet meer op?

Dat laatste kan ook gewoon een negeer actie zijn hoor...

Wel dom trouwens dat je helemaal niet hysterisch ben gaan doen hoor,ook niet een beetje aan je haren getrokken?
Ja héél gek, maar eehhhmm... door gewoon te praten. We werden het gewoon niet eens. Hij zei nog wel dat hij geen relatie wil omdat hij dus geen zin heeft in dat soort gesprekken, waarop ik zei dat ie niet moest zeuren; "Ik ben tenslotte niet aan het huilen, niet aan het zeuren en ik trek geen haren uit mijn hoofd."

Zie je, ik DACHT dus wel aan dit topic, maar deed per ongeluk helemaal het tegenovergestelde... Stom stom stom... Wat nu!?
Weet je waar hij woont Frizz?

Want dan kan je nog proberen aan te bellen, 100x langs te rijden en anders denk ik ook echt dat je kansen verkeken zijn.

Hadden jullie al lang (nog net geen) verkering?
Natuuuuuuuurlijk weet ik waar hij woont. En waar hij werkt. Ik ken ook al zijn vrienden, én zijn familie. Sterker nog, zijn werk én zijn huis zijn heel dicht bij mijn werk. Dus morgen neem ik gewoon een paar keer pauze en dan ga ik ervoor. Laatste keer dat ik 100x p/dag langs iemands huis/werk fietste was ik 16, maar hij is echt wel heel bijzonder. Ik ga ervoor! Moet ik dan tijdens het fietsen ook proberen haren uit mijn hoofd te trekken?

Ja nou eehhh... bestwel lang ja. Drie maanden. Maar ik maakte me eerder nooit zo druk. Denk dat dat dus mijn grote fout is geweest. Hee zou het helpen als ik me ook lam zuip? Als de cherry on top zeg maar?
Frizz je moet nu in actie komen hoor anders is het te laat.

Dus hup wegwezen hier en ga die man bellen,smsen,stalken,wordt hysterisch,maar doe iets..
Morgen, morgen???

Wat is er mis met vannacht???

Kom op drink een fles whiskey en ga ervoor

Huilen, schreeuwen, haren trekken en o ja, weet je wat ook altijd een hele goeie is...

Je krijsend aan zijn voeten werpen en zeggen dat je alles maar dan ook alles voor hem over hebt

Ik bedoel, na drie maanden mag dat best hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven