Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik ga richting bed. Lekker vroeg, maar heb wel wat uurtjes in te halen. Jullie, slaap lekker voor straks.
HidiHi allemaal!

Leuk hoor Gaypride met E en haar zwaagie

Maar geen kater, want ik ben gelukkig op tijd gestopt met drinken

Erg gelachen, leuke sfeer en heerlijk mensen kijken....helemaal TOP! Is toch alleen in Amsterdam zoiets...dat vind je nergens.

Xen: Wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad. Lekkere oppepper.

Olive: Ben ook niet zo van die familiefeestjes hoor, maar fijn dat het gezellig was. Tot over 10 jaar dan maar weer moet je maar denken

WM: Ik ga zo nog ff je blog lezen. Geniet ze nog even!

Pop: Leuk hoor surfen, maar dacht nog even dat je brandingsurfen aan het leren was ipv windsurfen (of is het kiten wat je doet?) Het is geloof ik 23 jaar geleden dat ik voor het laatst gewindsurft heb..weet niet of ik het nu nog zou kunnen Ben bang van niet.

E: Ik heb je toch niet aangestoken met mn smetvrees??

MP: Oe....moet je daar nu weer mee. Best lastig. We moeten binnenkort maar daten toch?

6: Ksssst...trug naar Aapie!

Miran: Dat vind ik nou het nadeel van bezette mannen (buiten het feit dat ze natuurlijk een vriendin/vrouw/heel gezin hebben)...het gaat altijd hoe het hun het beste uitkomt. Het moet meestal in het geniep en de minnares zit altijd te wachten en stemt haar agenda daar op af (tenzij de bewuste man een open relatie heeft, dan is het een ander verhaal).

Indi: Klaar met regelen voor je reis?

Voor de rest die ik vergeet
Zes heeft denk ik even snel mobiel op de wc ons deelgenoot gemaakt van haar wedervaren

Miran, oei. Meer zeg ik er maar niet van.

Wat betreft maandagman; ben beetje bang dat ie meeleest dus even op de groep?
Als je dat wilt of fijn vindt dan gooi je het toch even op de group MP?
hahahaha, Erykah, dat heb ik dan weer, zo'n soort van freudiaanse verspreking

En wat betreft onze date, na de zomer doen? Evt. met MP?

Oh ja, de groep, daar zal ik dadelijk ook nog maar eens gaan kijken, ben zo druk met alles.

Hi Miran! Zwaai terug! Ik ben persoonlijk niet zo tegen een relatie met een gebonden man, hoor, ik ben van mening dat dat zijn verantwoordelijkheid is. (mijn sv is ook gebonden, en heb hem gezegd dat dat zijn eigen verantwoordelijkheid is, en dat hij weet wat de risico's zijn als hij aan een 'buitenvrouw' begitn - dit is dus niet MM, die is gewoon heerlijk vrijgezel, en staat dus bovenaan mijn lijstje!)

Xen, ja dat kan idd lucratief zijn, maar ik geloof dat ik die kleren dan eigenlijk niet meer kwijt zou willen.....

Hey Appel!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hey MT! Nog gewerkt vandaag? Ik las dat je met pagina's bezig was..wie weet doen we wel hetzelfde :-)
Hallooooooooooooo!
Ha Indi!
hoe sta jij dan tegenover de echtgenote MT? vind t wel erg makkelijk gezegd dat t zijn verantwoordelijkheid is.
Hi Indi!

Hey Appel, ja, ben idd met pagina's bezig. Jij ook? Ben nu wel benieuwd wat jij dan precies met die pagina's doet
Haha MT...zet dat ook wel op de group
quote:Xenia66 schreef op 02 augustus 2009 @ 22:14:

hoe sta jij dan tegenover de echtgenote MT? vind t wel erg makkelijk gezegd dat t zijn verantwoordelijkheid is.Zonder iemand te willen veroordelen...wel een scherpe vraag om over na te denken idd
Xen, cross post.

Hij heeft haar toch trouw beloofd? (mijn sv is overigens niet getrouwd, maar stel dat maar even gelijk). Ik niet. Hmmm, dat klinkt idd wel heel makkelijk..... Zal er eens wat dieper over nadenken, zit nu ondertussen ook die pagina's te verwerken.
Jullie zijn veel te snel, hahahahah.

Ja, Appel, zet dat maar even op de groep, dan doe ik dat ook!
leuk om te lezen over Amsterdam! En ook leuk dat WM even langs kwam..

En over relaties met getrouwde/gebonden mannen.. ik ben het met Xenia eens!

Mijn dag was gezellig..Even fijn bijgekletst met Oma..samen pizza gegeten..en nu weer thuis...
Oh Reiz, niks persoonlijks, hoor, maar heb je even van mijn FB afgegooid, kan je nu ook op de groep zien, en ik vind FB nog even iets te persoonlijk!
Hoi, ben er nog even. Zeker, het is een ongelijkwaardige situatie. Maar in mijn geval zit het zo. Als de vriendin van mijn V+ een Nederlandse was, dan was hij al bij haar weggeweest. Echter, zij neemt die kids mee naar een ander land als ze uit elkaar zouden gaan. Dat is best complex...kunnen jullie dat begrijpen?

Ik wacht uiteraard nergens op, zeker bij hem niet, heb ik nooit gedaan. En als ik iemand tegenkom waar ik voor ga, bijv. als het met GL goed zou komen, of toen met TM, tja dan is het jammer voor V+ maar dan is het afgelopen tussen ons.
Ergens heb je natuurlijk gelijk MT, dat jij niemand trouw hebt beloofd, maar ik zou het niet kunnen geloof ik.

Rommelmarktkleren zijn leukk! Ik ben nog steeds vaste klant van de tweedehands zaak hierachter. Scoor ik ook regelmatig merkdingen voor 5 euro ofzo... Ben ik nog veul blijer mee dan als ik het voor 89 piek in de winkel zou hebben gekocht.

6, gekkerd, zitten forummen tijdens je vuurdoop, moest je even je zenuwen kwijt? Maar leuk hee, het wordt nou echt wel een beetje serieus hè? Fijn van genieten!
Cross Miran,

Heb niet het hele verhaal van V+ meegekregen, maar begrijp wel dat door de complexe situatie allemaal lastiger is... Desondanks... sja, ik zou het niet kunnen, zoals ik ook @MT zei. Maar dat zeg ik dus niet uit ervaring. Misschien zou ik het ook doen als ik eenmaal in zo'n situatie zat.

Wel lekker dat je echt geen verwachtingen koestert. Scheelt een hoop gehoop, gewacht en verdriet. Zo is het in ieder geval voor jou nu prima. Da's het belangrijkst.
Miran, sorry hoor, maar deze smoes staat vast in 1 van de 1000 smoezen die hier op t forum vaak voorbij komen..je gaat toch niet met een man die zn eigen vrouw zo behandelt? Goed van je dat je niet wacht en niet hoopt, maar trap niet in zijn zwakke excuus om een buitenvrouw te hebben.
Sorry Xen, ik ben het niet met je eens, wel het gedeelte dat hij fout is en bedriegt, want dat is gewoon zo, dat zegt hij ook, maar ik vind niet dat het een slappe smoes is. In zijn geval niet tenminste, daarvoor ken ik hem echt te goed.Tja, dan kun je zeggen dat hij geen ruggegraat heeft omdat hij om deze reden bij haar blijft. Ieder z'n mening. Ik zou mijn kleine kinderen ook niet graag naar het buitenland zien vertrekken, als ik ze had.

Maarja......het is allemaal ook wel heel persoonlijk dit.

Nu echt truste !!
Meiden, ik ga ook richting bed!

Truste allemaal!

XX
Trusten!
Kan beide kanten van het verhaal begrijpen. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn sv een slappe zak vindt wat betreft zijn relatie, en mij misschien wel een slappe zak(kin) omdat ik alleen met hem ben om de seks. Maar weet je, het is nu eenmaal zo gelopen, en ik krijg van hem wat ik zoek, en hij krijgt thuis duidelijk niet wat hij zoekt, en dat hij dat thuis niet bespreekbaar wil/kan maken, moet ie helemaal zelf weten. Het is niet zo dat ik er bewust voor gekozen heb om een man met vrouw/vriendin aan de haak te slaan.

Wat dat betreft vind ik MM ook veel prettiger, en richt ik me dus op het moment ook meer op hem.

En een relatie met sv zou ik niet eens willen, om meerdere redenen. Maar zoals het nu is als ik bij hem ben, vind ik heel prettig, hij geeft me wat ik nodig heb, en ik denk hem dat ook te geven. Voel me er prettig bij.

(sorry voor het hak op de tak-verhaal, vind het moeilijk om het in tekst uit te leggen...)
Trusten, Xen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven