Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
zondag 2 augustus 2009 om 23:42
Djiezus man... Ik word al moe als ik eraan denk! Moet dat echt allemaal vannacht nog?! Heb al een beetje keelpijn ook, dus dat krijsen enzo heb ik ook niet zoveel zin in.
We sms-en al, maar eehhh... gewoon relaxte smsjes. Heb de juiste toon nog niet gevonden. Het waren er wel 9, maar ja, hij smst ook gewoon terug, relaxt. Moeilijk dit zeg!!!
HET WORDT DUS DUIDELIJK NOOIT IETS MET MIJ!
Sheeeeeeeer! Ik heb JOU nodig voor de echte tips! mag ik misschien een keer mee op date met jou?
We sms-en al, maar eehhh... gewoon relaxte smsjes. Heb de juiste toon nog niet gevonden. Het waren er wel 9, maar ja, hij smst ook gewoon terug, relaxt. Moeilijk dit zeg!!!
HET WORDT DUS DUIDELIJK NOOIT IETS MET MIJ!
Sheeeeeeeer! Ik heb JOU nodig voor de echte tips! mag ik misschien een keer mee op date met jou?
zondag 2 augustus 2009 om 23:44
zondag 2 augustus 2009 om 23:50
maandag 3 augustus 2009 om 08:59
Aaarrgghhh het is dus helemáál niet goed gegaan! Ik ben naar bed gegaan met telefoon, klaar voor die sms-acties. Alleen, hij bleef maar terug smsen. Allemaal aardige dingen enzo ook nog. En toen... ben ik in slaap gevallen!
Sheer ff serieus nou. Hoe pak jij dat aan? Hoe laat ik nou aan hem weten dat hij de liefde van mijn leven is!? Ik kan het niet alleeeheeeeeen! Zo raak ik hem echt kwijt!
Sheer ff serieus nou. Hoe pak jij dat aan? Hoe laat ik nou aan hem weten dat hij de liefde van mijn leven is!? Ik kan het niet alleeeheeeeeen! Zo raak ik hem echt kwijt!
maandag 3 augustus 2009 om 09:32
maandag 3 augustus 2009 om 10:15
Daar zeg je wat Suup... HIj heeft namelijk wél wat kale plekken! Maar... *denkt diep na* die had ie al toen ik hem ontmoette. Of zou dat betekenen dat hij bij iemand ánders wel hysterisch heeft gedaan? Waarom bij mij dan niehiet!?
Hij smst nooit met hoofdletters en hij schreeuwt ook nooit. Maar misschien valt dat onder negeren?
Ik ben helemaal in de war!
Hij smst nooit met hoofdletters en hij schreeuwt ook nooit. Maar misschien valt dat onder negeren?
Ik ben helemaal in de war!
maandag 3 augustus 2009 om 10:16
Shit hè, Suup daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht
Misschien is de vlam van Frizz zelf wel hysterisch....
Stalkt hij zelf....Frizz, negeert hij ook al of niet?
Jaja nu ik erover nadenk, Frizz ik denk dat hij wel degelijk een relatie met je wil hoor, maar om no even terug te komen pp het topic van Phiep...soms moet je gewoon het tegenovergestelde zegen van wat je bedoeld
Dus als hij zegt geen relatie te willen wil hij dat dus eigenlijk wel!
Pfff...ik wist dat relaties moeilijk waren maar ZO moeilijk....
Misschien is de vlam van Frizz zelf wel hysterisch....
Stalkt hij zelf....Frizz, negeert hij ook al of niet?
Jaja nu ik erover nadenk, Frizz ik denk dat hij wel degelijk een relatie met je wil hoor, maar om no even terug te komen pp het topic van Phiep...soms moet je gewoon het tegenovergestelde zegen van wat je bedoeld
Dus als hij zegt geen relatie te willen wil hij dat dus eigenlijk wel!
Pfff...ik wist dat relaties moeilijk waren maar ZO moeilijk....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 3 augustus 2009 om 10:27
Frizz is het misschien een idee om hem voorlopig te negeren?
Dus geen telefoontjes en smsjes meer beantwoorden en misschien dat hij dan hysterisch schreeuwen en de haren uit zijn kop trekkend voor je deur gaat lopen stalken?
Summertje ik begin maar niet meer aan een relatie denk ik ,het is mij een beetje te ingewikkeld allemaal.
Dus geen telefoontjes en smsjes meer beantwoorden en misschien dat hij dan hysterisch schreeuwen en de haren uit zijn kop trekkend voor je deur gaat lopen stalken?
Summertje ik begin maar niet meer aan een relatie denk ik ,het is mij een beetje te ingewikkeld allemaal.
maandag 3 augustus 2009 om 10:37
Hij stalkt (nog) niet. Maar meestal doen mannen zoiets pas als ze merken dat ze je écht kwijt raken. Negeren doet ie niet eigenlijk. Als ie DAT zou doen zou ik dus échtwel hysterisch worden.
Inderdaad Sum, hij wil het gewoon wél! Hij zegt van niet, maar hij wil het natuurlijk spannend houden! Wat ben ik ook blind af en toe...
Ik ga hem negeren. Dat is de oplossing. Vind ik wel moeilijk. Hoop alleen niet dat hij hysterisch de haren uit zijn hoofd gaat trekken, dan houdt hij echt niks meer over. Sowieso is het meeste zo kort dat er niet aan te trekken valt.
Negeren dus. Hoe lang?
Inderdaad Sum, hij wil het gewoon wél! Hij zegt van niet, maar hij wil het natuurlijk spannend houden! Wat ben ik ook blind af en toe...
Ik ga hem negeren. Dat is de oplossing. Vind ik wel moeilijk. Hoop alleen niet dat hij hysterisch de haren uit zijn hoofd gaat trekken, dan houdt hij echt niks meer over. Sowieso is het meeste zo kort dat er niet aan te trekken valt.
Negeren dus. Hoe lang?
maandag 3 augustus 2009 om 10:52
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2009 @ 10:29:
Suup, ik durf ook bijna niet meer, die geraniums voor mijn raam klinken ineens wel heel aantrekkelijk.....
Goeie tip trouwens om soon-to-be-lief eens helemaal te negeren Frizz
De geraniums voor mijn raam zijn ook heel aantrekkelijk hoor,maar wat moet ik nu volgende maand als ik ga verhuizen?
Mijn nieuwe huis heeft geen vensterbanken.
Dat betekend toch niet dat ik dan aan de man moet hè?
Suup, ik durf ook bijna niet meer, die geraniums voor mijn raam klinken ineens wel heel aantrekkelijk.....
Goeie tip trouwens om soon-to-be-lief eens helemaal te negeren Frizz
De geraniums voor mijn raam zijn ook heel aantrekkelijk hoor,maar wat moet ik nu volgende maand als ik ga verhuizen?
Dat betekend toch niet dat ik dan aan de man moet hè?
maandag 3 augustus 2009 om 11:00
quote:superstar_2 schreef op 03 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Dat betekend toch niet dat ik dan aan de man moet hè? Vensterbanken máken! Djieeez wat moet je anders doen de hele dag?
[...]
Dat betekend toch niet dat ik dan aan de man moet hè? Vensterbanken máken! Djieeez wat moet je anders doen de hele dag?
maandag 3 augustus 2009 om 11:05
Suup, huis afzeggen!
Wie koopt er nou een huis zonder vensterbanken?? suffie
Wat ook nog kan....cactussen gaan kweken
In zo'n kek kasje...
Enne, Frizz, zo lang mogelijk negeren,tot je er zelf bijna aan onderdoor gaat
En dan hysterisch worden of zo
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, kan je alsjeblief Frizz even mentaal komen ondersteunen?
Ik heb er namelijk niet zo veel verstand van daar ik nog steeds manloos ben (maar wel MET geraniums)
Wie koopt er nou een huis zonder vensterbanken?? suffie
Wat ook nog kan....cactussen gaan kweken
In zo'n kek kasje...
Enne, Frizz, zo lang mogelijk negeren,tot je er zelf bijna aan onderdoor gaat
En dan hysterisch worden of zo
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, kan je alsjeblief Frizz even mentaal komen ondersteunen?
Ik heb er namelijk niet zo veel verstand van daar ik nog steeds manloos ben (maar wel MET geraniums)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 3 augustus 2009 om 11:12
Duurt wel lang voor zo'n cactus groot genoeg is om erachter te kunnen gaan zitten hoor. Je hebt ok van die bloembakjes die je met zuignappen aan het raam kan plakken. Ideetje?
Ik ben een slappeling wat negeren betreft. En zoals ik al zei, hij werkt en woon zowat náást mijn werk. Als ik dan per ongeluk langsfiets is het hele effect meteen weg natuurlijk.
Sheera jemigdepemig. Iedereen geeft jou advies hier, maar als jij nodig bent laat je het afweten! Hang je soms weer voor zijn deur? Wat moet ik doen?!
Ik ben een slappeling wat negeren betreft. En zoals ik al zei, hij werkt en woon zowat náást mijn werk. Als ik dan per ongeluk langsfiets is het hele effect meteen weg natuurlijk.
Sheera jemigdepemig. Iedereen geeft jou advies hier, maar als jij nodig bent laat je het afweten! Hang je soms weer voor zijn deur? Wat moet ik doen?!
maandag 3 augustus 2009 om 11:21
Maar ff serieus hè,negeren werkt echt ik heb het zaterdagavond gemerkt met mijn ex.
We waren toevallig in dezelfde kroeg en na hem vriendelijk goedendag te hebben gezegd heb ik hem verder genegeerd.
Na een tijdje ging hij weg en zei tegen zijn vrienden dat hij nog steeds gevoelens voor mij had (na 7 jaar.!! ) en daarom dus niet met mij in die kroeg kon zijn.
We waren toevallig in dezelfde kroeg en na hem vriendelijk goedendag te hebben gezegd heb ik hem verder genegeerd.
Na een tijdje ging hij weg en zei tegen zijn vrienden dat hij nog steeds gevoelens voor mij had (na 7 jaar.!! ) en daarom dus niet met mij in die kroeg kon zijn.
maandag 3 augustus 2009 om 11:33
WAUW! Dat is maar weer het bewijs! Wat ga je nu doen Suup?
Wat wel een beetje lastig is, is dat mijn ik-dacht-soon-to-be-verkering zich niet laat bespelen. Hij vaart altijd zijn eigen koers, en voelt het direct aan als ik een pietsie vrouwelijk (lees: manipulatief) doe om iets voor elkaar te krijgen. Dus ik moet het echt als een prof aanpakken. Sheeeeeer!?
Ik heb trouwens gister 'He Is Just Not That In To You' gezien. Daarin is ook de boodschap 'negeren' (of in ieder geval geen actie ondernemen), totdat de man over de brug komt.
Wat wel een beetje lastig is, is dat mijn ik-dacht-soon-to-be-verkering zich niet laat bespelen. Hij vaart altijd zijn eigen koers, en voelt het direct aan als ik een pietsie vrouwelijk (lees: manipulatief) doe om iets voor elkaar te krijgen. Dus ik moet het echt als een prof aanpakken. Sheeeeeer!?
Ik heb trouwens gister 'He Is Just Not That In To You' gezien. Daarin is ook de boodschap 'negeren' (of in ieder geval geen actie ondernemen), totdat de man over de brug komt.
maandag 3 augustus 2009 om 11:47
maandag 3 augustus 2009 om 12:26
Laten we alsjeblieft niet gaan proberen mannen te doorgronden. Dat lukt ons nooit, omdat wij er altijd vanuit gaan dat iets een goede reden heeft. Ons denkniveau is zoveel hoger, wij kunnen ons niet verlagen tot zoveel simpelheid. Alhoewel ik denk Suup, dat drank een hele goede reden kan zijn voor hem om zoiets te zeggen.
Het is 12.26 uur en ik heb NU al weer een cruciale fout gemaakt. HIJ belde en ik nam op. So far for ignoring...
Het is 12.26 uur en ik heb NU al weer een cruciale fout gemaakt. HIJ belde en ik nam op. So far for ignoring...
maandag 3 augustus 2009 om 16:27
quote:frizzy schreef op 03 augustus 2009 @ 12:26:
Laten we alsjeblieft niet gaan proberen mannen te doorgronden. Dat lukt ons nooit, omdat wij er altijd vanuit gaan dat iets een goede reden heeft. Ons denkniveau is zoveel hoger, wij kunnen ons niet verlagen tot zoveel simpelheid. Alhoewel ik denk Suup, dat drank een hele goede reden kan zijn voor hem om zoiets te zeggen.
Sjesis frizz waarom verpest je het nu weer?
Vanaf nu neem je niet meer op hoor,echt niet..
en nee laten we maar niet proberen om mannen te doorgronden want dat is godsonmogelijk
en nee laten we maar niet proberen om mannen te doorgronden want dat is godsonmogelijk
maandag 3 augustus 2009 om 16:39
quote:superstar_2 schreef op 03 augustus 2009 @ 16:27:
[...]
Maar maar maar dan denk ik... Misschien belt ie wel om me de liefde te verklaren! Weet ik veel dat ie gewoon belt voor een kletspraatje (waar ik dan stiekem ook wel blij van wordt... verliefde sufk*t dat ik ben). Dit gaat dus he-le-maal NIET goed. En Sheera laat me ook gewoon in de steek.
*gaat een lichtje branden... misschien helpt het om hysterisch tegen Sheer te doen?*
[...]
Maar maar maar dan denk ik... Misschien belt ie wel om me de liefde te verklaren! Weet ik veel dat ie gewoon belt voor een kletspraatje (waar ik dan stiekem ook wel blij van wordt... verliefde sufk*t dat ik ben). Dit gaat dus he-le-maal NIET goed. En Sheera laat me ook gewoon in de steek.
*gaat een lichtje branden... misschien helpt het om hysterisch tegen Sheer te doen?*
maandag 3 augustus 2009 om 16:52
quote:frizzy schreef op 03 augustus 2009 @ 16:39:
[...]
Nou dan neem je gewoon op en schreeuw je heel hysterisch: BEL JE OM MIJ DE LIEFDE TE VERKLAREN? NEE? NOU DIKKE DOEI DAN.
Wat denkt hij wel niet zeg ,dat jij soms tijd hebt voor die kletspraatjes van hem?
[...]
Nou dan neem je gewoon op en schreeuw je heel hysterisch: BEL JE OM MIJ DE LIEFDE TE VERKLAREN? NEE? NOU DIKKE DOEI DAN.
Wat denkt hij wel niet zeg ,dat jij soms tijd hebt voor die kletspraatjes van hem?