Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
De lay-out is inderdaad met Firefox (sinds vandaag) ook niet helemaal goed, maar dit is al gemeld op het forum-bug topic
Bij mij trouwens weer gewoon nu.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Knutselkind in "Thuisblijfmoeders"

Een spammert.
Ja, dat vind ik echt.
quote:nouschi schreef op 07 juli 2009 @ 21:57:

Bij firefox ziet het er ook heeel raar uit hoor.Ik werk thuis op een Apple. Misschien dat dat iets uit maakt?
quote:Mamasaar schreef op 08 juli 2009 @ 01:00:

Knutselkind in "Thuisblijfmoeders"

Een spammert.

Bedankt!

Er is iets aan gedaan.
Gezocht: moeders met omgangsregeling voor hun kind(eren)

is verhuisd naar het prikbord.
quote:Viva Angel4 schreef op 08 juli 2009 @ 08:48:

[...]

Ik werk thuis op een Apple. Misschien dat dat iets uit maakt?

Ik werk op een Apple met Firefox en ook daar was het niet goed....

Vandaag weer op de IE en nu is het weer goed?
Stefaniekes maakt reclame voor kinderkleren met 50 % korting
quote:gizz schreef op 10 juli 2009 @ 14:11:

Stefaniekes maakt reclame voor kinderkleren met 50 % korting

Stefanieke heeft mij gemaild om het topic te verwijderen.

Dat heb ik gedaan. Maar heel erg bedankt voor het melden.
hallo angel,

Weet jij waar mijn topic gebleven is?

Ik heb hem gisteren geplaatst en het gaat over Dochter van 4 trekt haar haren uit haar hoofd.

groetjes moedermama
(Sorry voor de bemoeienis engeltjes!)

Staat er voor je, moedermama.
Zou je mijn topic Kinderallegoloog willen verwijderen? Kon mijn eerder geopende topic niet meer vinden, maar inmiddels dus wel , en al geknipt en geplakt, dus is deze overbodig!
quote:maroon5 schreef op 15 juli 2009 @ 22:45:

Zou je mijn topic Kinderallegoloog willen verwijderen? Kon mijn eerder geopende topic niet meer vinden, maar inmiddels dus wel , en al geknipt en geplakt, dus is deze overbodig!Ik heb hem voor je gesloten.
Klikkerdeklik: spam
quote:qwertu schreef op 17 juli 2009 @ 12:35:

Klikkerdeklik: spam

Bedankt!

Er is iets aan gedaan.
Engeltje Vier ik heb een posting gedaan en krijg het advies om Borodini hierover te raadplegen als 'ervaringsdeskundige'. Gelet op haar topics lijkt me dat een goed idee. Ik kan om onduisterere redenen haar niet te vriend maken zonder uitleg of verwijzing naar mijn topic en dat lijkt me wel zo juist. Ik heb wel een vriendenoproepje gezonden, maar dat lijkt me zonder achtergrondmuziek ook zo raar. Toch wil ik graag met haar in contact komen, gesteld dat zij dat wil. Hoe pak ik dit aan?

Groetjes, Muis

(Topic: MCDD, ervaringsdeskundigen)
hi viev, ons topic "geheime genootschap 2e streepje" zat al weer aardig vol. heb een nieuwe aangemaakt. wil je de oude van een slotje voorzien? tnx.
Hey muis,

Ik heb je al wat geschreven in jouw topic, van mij mag de angel mijn email adres aan je doorgeven hoor :-)

Dus bij deze Angel, zou je alsjealsjeblieft mijn email aan Muis door willen geven ? (f)

Bedankt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Of ik tsjek mijn mail gewoon en zie dat je al een uitnodiging hebt gedaan

Tis al opgelost dus :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 18 juli 2009 @ 10:35:

Of ik tsjek mijn mail gewoon en zie dat je al een uitnodiging hebt gedaan

Tis al opgelost dus :-)Mooi!
quote:DJ Momo schreef op 18 juli 2009 @ 10:32:

hi viev, ons topic "geheime genootschap 2e streepje" zat al weer aardig vol. heb een nieuwe aangemaakt. wil je de oude van een slotje voorzien? tnx.Done!
tnx!
Waarom staat het topic over Karlijntje, zusje van Thijs* op slot?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2009 @ 11:13:

Waarom staat het topic over Karlijntje, zusje van Thijs* op slot?Omdat de moeder van Karlijntje dat liever had.
Hallo viva angel,

Hoe kan ik de titel van mijn topic veranderen>

Ik heb namelijk een hele stomme fout gemaakt, de topic zou moeten zijn wie ook een tweede kindje in maart/april 2010!

En ik heb dus 2009 geschreven.......stom, stom! Nu krijg ik straks verkeerde reacties van mensen die hun tweede kindje in maart/april 2009 hebben gekregen.......

Kun jij het veranderen? Of kan ik dat zelf?

Heb geprobeerd bericht te wijzigen, maar ik kom dan niet meer bij de titel. :-(((

Ik hoop dat je mij kan helpen! ALvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven