Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
quote:superstar_2 schreef op 03 augustus 2009 @ 16:52:

[...]

Nou dan neem je gewoon op en schreeuw je heel hysterisch: BEL JE OM MIJ DE LIEFDE TE VERKLAREN? NEE? NOU DIKKE DOEI DAN.

Wat denkt hij wel niet zeg ,dat jij soms tijd hebt voor die kletspraatjes van hem? *overweegt deze optie serieus*

Nu maar wachten dan hè... Kan ik wel intussen eten koken en naar de sportschool enzo? Of moet ik meteen ook een beetje een labiel typje worden? Ik wil het deze keer écht goed doen.
Koken JA maar naar de sportschool zou ik niet doen.

Als je daar hysterisch in je mobieltje loopt te tetteren denken ze straks nog dat je niet helemaal goed bij je paasei bent.

En wat als hij hysterisch bij jou door de straat loopt te rennen en te schreeuwen en jij bent niet thuis,nee dat kan echt niet.
Maar in principe is hij nog de hele avond aan het werk dus kan hij niet naar mijn huis komen. Alhoewel... Als ie ECHT van me houdt (en dat zou natuurlijk kunnen he, intussen, want ik heb em al zeker 5 uur genegeerd) dan komt ie misschien wel hysterisch doen voor mijn deur. Wat moet ik dán doen eigenlijk?

*waar zit mijn paasei eigenlijk? - reminiscing the good old meneer Kaktus met zijn lurven en kladden*
quote:frizzy schreef op 03 augustus 2009 @ 18:06:

Maar in principe is hij nog de hele avond aan het werk dus kan hij niet naar mijn huis komen. Alhoewel... Als ie ECHT van me houdt (en dat zou natuurlijk kunnen he, intussen, want ik heb em al zeker 5 uur genegeerd) dan komt ie misschien wel hysterisch doen voor mijn deur. Wat moet ik dán doen eigenlijk?

*waar zit mijn paasei eigenlijk? - reminiscing the good old meneer Kaktus met zijn lurven en kladden*

Negeren natuurlijk,net zolang tot hij eindelijk met die liefdesverklaring komt..

je paasei is je hoofd
Wauwiedepauwie! Ik zie het al voor me, hoe hij daar rent en schreeuwt... Hij probeert haren uit zijn hoofd te trekken maar krijgt er geen grip op, ze zijn te kort... Hij huilt, blijft op de bel drukken en roept dan door de brievenbus: "FRIZZ!!! Je bent de ware voor mij! Doe de deur open, ik wil kinderen met je maken!!!" Oh joy...
Frizz, ik kan verdorie ook niet een middagje rustig naar het strand op je verklooit de boel al weer vreselijk..

Waarom neem je die telefoon nou toch op?

Vertel eerst maar eens heel het verhaal aan Suup en mij

Waar ken je de beste meneer van, hoe flieft ben je en wat is de potentie?

Dan kunnen Suup en ik vanuit die gegevens een strategisch plan opstellen.

Godskelere wat was het warm op het strand zeg.

Maar wel lekker

TE weinig beach boys das dan wel weer jammer

Waren zeker net even allemaal een dagje vrij.

Ik moet jullie eerlijk bekennen...ik heb wel weer eens zin in een fling

Heb me gewoon vanmorgen ff 3 dagen op RP gegooid.

Heel hysterisch tekstje neergezet dat mijn eierstokken rammelen en dat ik NU een man wil om een gezin mee te stichten

Maakt niet uit of hij 3 benen heeft of een waterhoofd.

(of klinkt dat nou weer te hopeloos???)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Strand? Huh? Ik heb amper zon gezien? Was het echt warm? Geen mannen is met sexy lijf? Waarom gá je dan?

RP? Is dat nog steeds gratis? Het is zo vermoeiend, je krijgt er zin van (in fling, liefde, whatever), en dan wordt je bedolven onder de berichtjes, na het openen blijken ze allemaal eng, en als ze niet eng zijn zijn ze dom.

Vind je tekst geweldig! En, hoeveel reacties?!

Ja ik nam op omdat ik nou eenmaal slecht ben in strategisch handelen. Ik zie 'Mr X' op dat beeldscherm staan en al mijn verstand wordt verdrukt door vlinders enzo.

Ik ken em van... *schaam* hij is de broer van een client van mij. Maar ook een vriend van een excollega! Dat klinkt wat beter vind ik zelf.

Anyway, begon allemaal hartstikke leuk, flirten enzo. Al grappend en grollend afgesproken (nog voor date 1) dat hij voor mij een verloofde zou regelen, en ik voor hem een sexrelatie. Want dat waren onze wensen. Afijn, later toch met elkáár afgesproken (in het geheim, want veel te veel mensen zouden zich er anders mee bemoeien en het mijn werk en prive liepen ineens door elkaar) want we vonden elkaar toch wel errug leuk. Het was onvermijdelijk. Een paar keer heel gezellig gehad, lang gewacht met 'jeweetwel', en hij vroeg mij uit zichzelf tot twee keer aan toe wat ik nou wilde. Aangezien ik een beetje (bindings)angstig ben zei ik: 'Ik weet het nog niet', bang dat ik na het uitspreken van 'Ik wil een relatie' per ongeluk heel hard weg zou rennen. Hij zei ook 'Ik weet het nog niet', en ik dacht van, we zien wel lekker. Als er gevoelens groeien dan is het mooi meegenomen, ik geniet gewoon. Intussen zijn we wéken verder, we zien elkaar weinig one-on-one omdat ie 5 weken lang 90 uur p/week werkt, en soms komt het onderwerp ter sprake maar dat is steeds midden in de nacht en dan is hij ZO kapot dat hij niet wijs wordt uit zijn eigen gedachten. Maar naar mijn gevoel zat het helemaal goed, dus ik dacht nergens over na. En begon ongemerkt te fantaseren over een toekomst samen... Todat hij dus zaterdag ineens zei (we hadden het niet eens over 'ons'!) dat hij geen relatie wil. AU...
O-oh... Krijg ik nou niet op mijn kop omdat ik zoveel off topic heb gekletst...?
Hier wel een zonnetje hoor, helemaal in een kek outfitje gehesen voor noppes.....nou ja volgende keer beter.

Dat hele RP gedoe is eens in de zoveel tijd 3 dagen gratis en als ik me dan eens heel hopeloos voel dat schijf ik me ff in, is in elk geval een enorme egoboost hihihi....

Heel gek, nog maar weinig serieuze reacties op mijn profiel.

Misschien moet ik er een beetje sexy foto van mezelf bijplaatsen en waren die geraniums toch niet zo geschikt.

Jeetje Frizz, wat een heftig verhaal wel.

Wel vreemd ineens dat hij zomaar out of the blue begint te roepen dat hij geen relatie wil.

Als je het durft (en dat lijkt mij wel wijs want je hebt het volgens mij goed te pakken) is het toch ter sprake brengen.

Want nu ben je je eigen grens steeds een beetje aan het verleggen

Ahh., nee joh, komt wel, hoef ik het nu niet over te hebben,m is zo'n sfeer killer....

Maar zo onderhand mag je toch best eens vragen hoe hij jullie ziet toch?

Je gaf het advies zelf al in een ander topic....wees eerlijk over wat je voelt, das hij ook
Potverdrie waar zit jij dan?!

Ja daar zeg je wat! waarom krijg ik nooit meer die aanbiedingen? Word ik geboycot?

Hahahaa probeer dan die cactussen eens? Of sexy foto mét cactussen?

Hij riep het niet out of the blue, we spraken over mensen die een relatie hebben en zich er niet naar gedragen. Ik heb het natuurlijk ter sprake gebracht! Meteen in de auto (shoarma zaak leek me niet echt de geschikte plek, haha)! Volgens hém is hij al die tijd duidelijk geweest. Volgens míj dus niet, want waarom zeg je anders dat dat je niet weet wat je wil? Ik heb nogmaals benadrukt dat ik gek op hem ben (wist ie allang), en dat ik de hele tijd in de veronderstelling was dat alles nog open lag. Hij wist nota bene dat ik niet zo ben van de SV's (althans... dat image hou ik in stand). Afijn, we kwamen niet uit de discussie, dus ik heb em afgekapt en gezegd dat het geen hol uitmaakt hoe dit allemaal tot stand is gekomen, belangrijkste conclusie is dat hij geen relatie wil. Eigenlijk heb ik em niet gevraagd hoe hij 'ons' dan ziet, maar das ook niet meer belangrijk toch?
Hallooo, kunnen jullie even iets minder typen de komende tijd. Ik ben vandaag bij mijn nieuwe baan begonnen, dus forummen is nog even een no-go. En s'avonds moet ik vaak voor mijn hobby weg. En er zijn meer topics dan deze, en die moet ik ook volgen. Tsss, beetje rekening met me houden zou jullie sieren.

Nou ja, hoe dan ook, ik ben bijgelezen en tot mijn verbazing hebben we nog niks van Sheertjekoekepeertje gehoord. Zucht.

Gelukkig is Frizzy er nu. Die kan wel wat hysterisch advies gebruiken, lees ik net.

Meid, heb je zijn moeder al lastig gevallen met je verhaal?
Hmmmm ja Chardonnay, ik kom er ook achter dat forummen tijd kost. Ben ermee begonnen wegens een gekmakende rust op het werk. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En eehh... anders slaap je toch gewoon wat minder? Vind dat je zeurt hoor...

Zijn moeder is op vakantie helaas! Kan hoogstens me aan zijn broertje vastklampen. Maar dan vergooi ik wel meteen mijn carriere (als ik dat niet per ongeluk al heb gedaan...)! Aan de andere kant... je moet wat voor de liefde over hebben toch?! Als hij erachter komt dat ik de ware ben kan ik toch gewoon thuisblijven en voor de kinderen zorgen?
Precies! Ik vind sowieso dat als je eenmaal de liefde van je leven aan de haak heb geslagen, dat je niet meer hoeft te werken. Hallo zeg, je bent toch zeker zijn prinsesje.
Charrepar, gefeliciteerd met je nieuwe job!!!

Ga je even meelen zo..

Ik moet zeggen, was een beetje op zoek naar een kletstopic en kan hier voorlopig prima mijn eitje kwijt hihi....

Hier twee weekjes vakantie dus tijd zat om te forummen

Frizz, wake up call meis, als mannen zeggen dat ze niet weten wat ze willen,weten ze dat meestal wel.

Alleen zijn ze vaak niet stoer genoeg om dat recht in onze hysterische poppen gezichtjes te zeggen

En dus wachten ze erop dat WIJ de sterkste partij zijn en dus zelf zeggen, ja doehoeiiim hier ben ik dus te leuk voor.

Dus eigenlijk met een riante omweg heeft hij wel gezegd dat hij geen relatie wil, maar dan niet letterlijk maar zo bijna onmogelijk herkenbaar verpakt
Ha! Prinses Friz! :-)

*gaat onderweg naar zijn werk (bij de bron beginnen) en daarna op zoek naar broertje*

Maar eigenlijk begin ik te denken: fok hem. Wie wil er nou geen relatie met mij?! Tsssssss.... Wat een pannekoek! Of nee wacht, ik moest hysterisch doen... Moeilijk moeilijk! Ik heb nog zó veel te leren!
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2009 @ 21:34:

Frizz, wake up call meis, als mannen zeggen dat ze niet weten wat ze willen,weten ze dat meestal wel.

Alleen zijn ze vaak niet stoer genoeg om dat recht in onze hysterische poppen gezichtjes te zeggen

En dus wachten ze erop dat WIJ de sterkste partij zijn en dus zelf zeggen, ja doehoeiiim hier ben ik dus te leuk voor.

Dus eigenlijk met een riante omweg heeft hij wel gezegd dat hij geen relatie wil, maar dan niet letterlijk maar zo bijna onmogelijk herkenbaar verpakt

Holy sh*t! Dus IK zei dat ik het niet wist terwijl ik het stiekem wel wist maar het niet (eens tegenover mezelf) durfde toe te geven, en HIJ zei dat ie het niet wist omdat hij niet stoer genoeg was om te zeggen dat hij niks wil? Ingewikkeld zeg... En ik dacht nog wel dat het iets positiefs betekende dat hij er zelf over begon.

Maar als ik me dan verder probeer te verplaatsen in het mannelijk brein (eigenlijk een no-go-area), dan snap ik niet waarom hij er niet gewoon een seksding van heeft gemaakt. Mannen willen toch ongecompliceerde seks? Maar hij deed lief en relaxt en was nog terughoudender dan ik...
quote:frizzy schreef op 03 augustus 2009 @ 21:37:

Ha! Prinses Friz! :-)

*gaat onderweg naar zijn werk (bij de bron beginnen) en daarna op zoek naar broertje*

Maar eigenlijk begin ik te denken: fok hem. Wie wil er nou geen relatie met mij?! Tsssssss.... Wat een pannekoek! Of nee wacht, ik moest hysterisch doen... Moeilijk moeilijk! Ik heb nog zó veel te leren!

Nou precies,sjesis wat een rare snijboon zeg.

Ja zeg nou zelf wie wil er nou geen hysterisch prinsesje..
Nee echt jij verdient veel beter hoor frizzygirl.

Ik zeg run frizzygirl run..
Waarom hij er geen sexding van heeft genaakt?

Omdat de meeste vrouwen dan op voorhand afhaken.

Wij vrouwen schijnen namelijk te denken dat wij mannen wel kunnen laten bijdraaien als het om het hebben van een relatie hebben aankomt.

Dat en alleen dat is de reden dat ik niet meer aan relaties begin.

ik heb ook zo'n "ow ik kan je wel even laten zien hoe fantastisch het is om een relatie te hebben met mij" trekje

Dus ik date alleen nog met mannen die stont straal verliefd zijn op mij

Dingetje alleen daarmee is.....die vind ik zooooooooooooooo saai
Nou word ik ineens toch nog hier achter de pc hysterisch! Ik ben de héle tijd (al die 3 maanden) de rust en relaxtheid zelve geweest! Waarom is die snijboon (dankje Suup) dan niet gewoon mans genoeg om te zeggen: 'Lieve schat het zit er niet in.' Hij had ALLE kans! Ben zeker alleen maar goed geweest voor het strelen van zijn ego! En boodschappen doen! En koken! Wat een *&($%#@$!!!!

*trekt haren uit het hoofd*
Eigenlijk he, creëert die "SV" van jou, Frizzy, een hysterisch prinsesje. Met andere woorden, het is zijn eigen schuld dat jij straks schreeuwend en huilend voor zijn deur staat. Maar......... dit weet hij ook. En toch doet hij wat hij doet. Met ander woorden, hij wil dat jij hysterisch gaat doen. Dus wat ga je niet doen? Juist, hysterisch

Wat ga je wel doen? Juist, negeren. En dan komt hij zo weer naar je terug rennen. Vraag maar aan Phiep.

En zo is het cirkeltje weer rond. Wat zijn mannen toch simpel.
Oh en nu even serieus. Frizzy, gewoon kappen met die gast. Geen energie meer insteken. Jij wil meer dan hij, dus het gaat niet werken. Helaas pindakaas. Het is niet leuk, maar beter nu achter komen dan over een half jaar, toch?

Je verdient beter. Go Frizzy, go Frizzy
Sum hij had er in de loop van de tijd een seksding van kunnen maken! Hij had alle kans aangezien ik nog heel wat in te halen had. Was ik dan zelfs daar niet goed genoeg voor?! Ik zou em niet eens van gedachten willen laten veranderen, maar omdat hij zich als vriendje gedroeg dacht ik dat ie dat ook was/wilde/werd...

Hahahahaha tja dat ken ik, daarom werd ik nou verliefd op hem denk ik. Hij was niet strontverliefd op mij, en normaal zijn mannen nogal onder de indruk. Boooohoooring! Godsamme het is me f*cking 5 jaar gelukt me niet gek te laten maken. Verdient deze man nou een klap of een standbeeld?
Char je hebt helemaaaaaaaal gelijk! Negeren, maar niet met het doel dat ie teruggerend komt, maar omdat ie het niet waard is om me druk om te maken.

Nu nog ff kijken hoe ik ga zorgen dat ik dat volhou. Als ik nou ruzie met hem had gemaakt was het makkelijker. Maar we zijn nog steeds gewoon chill. Aangezien ik vroeger nogal een dramaqueen was en dat nu never nooit meer wil (niemand maakt mij gek) ben ik misschien een beetje teveel doorgeslagen naar de ándere kant. Miss Relaxt.
Frizzelpizzel (djeez wat zit ik op de enge koosnaampjes vandaag zeg)

Deden jullie dan niet van dattum?

Hadden jullie alleen een vriendschappelijk iets?

Want anders heeft hij je toch een beetje als SV-tje gehad?

Precies zoals Suup het zo heerlijk omschrijft run frizzygirl run

En wat Char zegt heeft ook wel weer wat...

Hij weet dat dit gedrag hysterische acties veroorzaakt...

Dus als je straks haren trekkend voor zijn deur staat is het zijn eigen schuld

*frizz, ga jij ook naar de meeting*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven