Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@Giorra: Ik heb maar 3 vriendinnen. Waarvan er 1 wisselende diensten heeft, dus is moeilijk mee af te spreken. En een ander gaat binnenkort bevallen, dus die zal ook moeilijk af kunnen spreken. Dus denk dat mijn ouders dan de pineut zijn
jaaaa de echo was helemaal goed!!!! en we krijgen een jongen!! mijn gevoel zat toch juist!

Was wel heel mooi om te zien allemaal!

Gaan de andere zwangere nog een 3d echo laten maken? wij wel denk ik! we hebben nu geen dvd mee gekregen want dat apparaat was sinds vanmorgen kapot :(

Wel foto's meegekregen.
peach, wat fijn dat de echo goed was!!! En een jongen erbij in ons topic, nu zijn het er al 3!! Hoe reageerde je vriend erop?
ja al 3 jongens haha, het gaat hard!

mijn vriend was erg blij, voornamelijk dat alles goed was natuurlijk! maar een jongen vind hij wel erg leuk!

wil jij het weten bowie met de 20 weken echo?wat denk je zelf?
Jippie Peach, wat fijn dat alles er goed uitzag en dat jullie een JONGETJE krijgen. Nu wordt het weer tijd voor een meisje om het evenwicht erin te houden. Heb je genoten? Wij doen geen 3d echo.
@giorra: Ik moet eerst maar eens een foto maken!! Dan zet ik 'm op hyves, echt waar!!! Heb jij em er al opgezet? Ik ben benieuwd.
@Peach: leuk dat jullie een jongen krijgen en dat je gevoel daarover juist was! Wij willen tussen wk 20 en wk 26 een pretecho, dus 3D-echo laten maken. Maar goed moet eerst nog de 20 weken bereiken.
Even geen reactie....

Net getest... en.... ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hadden gewoon 2 streepjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Jippie de pippie!!!
Morgen toch nog maar even dubbel checken, mn man zegt: even een slag om de arm houden, maar het zijn ECHT twee streepjes, niet dezelfde kleur maar duidelijk genoeg!

x
Oh lieve liedje...................... wat geweldig voor jullie!

2streepjes zijn 2streepjes! Super
Nou Liedje zeg, dat had ik echt niet verwacht, wat super joh! Gefeliciteerd.... . 2 streepjes is 2 streepjes, ook al is die ander lichter, maar je gaat vast nog wel een aantal testen doen (is heel normaal, hebben wij vast ook allemaal gedaan!) Super gaaf voor jullie!!!
Hoeraaaaaa Liedje!!! Wat onverwacht!!

Onwijs gefeliciteerd meid!!
@Liedje, haha, moet ook wel grinniken om de reactie van je man....zo typisch mannelijk!! Zo reageerde mijn vriend ook!!

@ peach, ja wij willen het ook graag weten! Tot een week of 3 a 4 geleden was ik ervan overtuigd dat het een jongen wordt. Nu weet ik het niet meer zo zeker. In winkels wordt ik echt naar de meisjeskleertjes 'getrokken' Ik heb ook allemaal ideeen voor een meisjeskamer. Dat wordt nog leuk als het een jongen blijkt te zijn!

Ga je het trouwens vertellen aan je omgeving of houden jullie het voor jezelf?

en hoe is het dat voor de anderen? Vertellen of niet?
@bowie: Wij vertellen het wel als iemand er naar vraagt, als men er niet om vraagt dan niet, maar ik kan het toch niet voor me houden. Ik ben benieuwd of jullie een meisje krijgen, gezien je gevoel, nog even geduld!

@liedje: Al een beetje bijgekomen? Hoeveel testen heb je ondertussen al gedaan..hahaha..dit is ook zo'n herkenbaar moment!
@ Paulita, meis, miss en peach: Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd of de 'Chinese geslachtsvoorspelling' bij jullie klopte?

Via deze link kun je het controleren

...ik weet het....bijgeloof....

Volgens de chinese kalender krijgen wij een meisje...
Nog geen testen gedaan... je weet nooit wat wij gedaan hebben, gesport.... Maar was snel weer terug want ik kreeg telkens een glimlach op mijn gezicht... Ik kan nergens anders aan denken.

We hebben onze ouders al gebeld... ze vonden het zo leuk, ik moest het gewoon tegen iemand vertellen. Morgen toch maar voor de zekerheid een gewone test kopen, nu was het er 1 die ik kreeg bij ovulatietesten.

vanmiddag heel toevallig met mn man in de prenetal gelopen... een beetje bekeken wat we leuk vonden, toen ging ik testen en waren er twee streepjes!!!

Ik zit momenteel helemaal op de roze/blauwe wolk!
Volgens de chinese kalender krijgen wij een meisje...misschien zagen we een pinkie??? Bij de eerste zwangerschpa zouden we ook een meisje krijgen en dat was dus wel zo, maar nu ws. dus niet! Hoop je stiekum op een meisje??
Ik snap dat je nergens anders aan kan denken, dit is zo'n heftig gevoel, als je net weet dat je zwanger bent! Leuk dat jullie ouders zo leuk reageerden...geniet lekker van dit gevoel en ik weet wel zeker..morgen weer 2 streepjes!
@Liedje; geweldig je bent dus toch gewoon zwanger!!!!!!!!!!!! IIk had eerlijk gezegd toch al zo'n gevoel, die duizeligheid enzo.. Hoef je geen geduld meer te hebben, eh nou ja ik was bijv. weer erg ongeduldig tot de echo, hoop niet dat jij dat straks hebt. Hoe voelen jullie je nu? Echt gaaf hoor!

@Peach; een goeie echo, super, gefeliciteerd! En weer een jongen, waar blijven de meiden? Ik denk dat wij een meisje krijgen, maar de chinese kalender een jongen...allebei prima als t maar gezond is.

@Paulita; ik zal de foto misschien straks op hyves zetten, vind mezelf er niet zo leuk op staan, maar ja.. Opschieten, t kost maar 5 minuutjes, foto maken en erop zetten hahahah
aaaaaaaaaaaaaaaaah liedje!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meid!!! jeetje wat leuk!!!!
Dank je wel allemaal... alleen morgen nog even bevestiging en dan ben ik helemaal gelukkig... (stiekem ben ik dat al heel erg )
Liedje gefeliciteerd! Morgen maar weer testen als je dat graag wilt! Ik zou de ochtendurine pakken, dan weet je het echt zeker.

@Bowie: wij zouden volgens de Chinese kalender een jongetje krijgen. Of het klopt weet ik als het goed is over 5 weken. Wij houden het dan voor onszelf. Ik heb nog helemaal niets gekocht voor mezelf of ons kindje. Denk dat dat ook pas komt als ik weet wat het wordt.
Zo ik heb een buikfoto geplaatst, ik heb het gedurfd, wie volgt? Liedje ;)?

T zit vast goed, 2 strepen zijn 2 strepen hoor!

@Meiske; als je straks weet wat t wordt, kun je de winkels leeg gaan kopen! Maar jezelf mag je nu flink verwennen, doen hoor!
O ja dat gekke uitsteeksel is mijn riem..ben echt een meisje hoor ;)
@Giorra... whahaha, ik zal effe een buikfoto maken, zou je t al zien? Nee hoor grapje... ik lees een paar minuten geleden dat mijn baby'tje nu 2 mm klein is.... schattig he?

Lieve niet zwangeren, ik weet zeker (en hoop het met mijn hele hart) dat we jullie snel ook kunnen feliciteren! Ik leef met jullie mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven