Theehuis!
maandag 3 augustus 2009 om 06:51
Oweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik dacht potverdorie Star om 2.00 gepost, er is iets gaande!!!! Maar nee.....
Toevallig vannacht weer meer dan 3 uur geslapen dus geen blote tieten of Poolse pijpsloeries gezien.
Goed he Inad, was er zelf ook heel erg blij mee! ben er nog meer aan het zoeken/maken van Ofra en Shechunat Ha'Tikva, weet niet of je die ook wil?
Straks naar de dolfijnen, Nemo weet nog van niks!
Toevallig vannacht weer meer dan 3 uur geslapen dus geen blote tieten of Poolse pijpsloeries gezien.
Goed he Inad, was er zelf ook heel erg blij mee! ben er nog meer aan het zoeken/maken van Ofra en Shechunat Ha'Tikva, weet niet of je die ook wil?
Straks naar de dolfijnen, Nemo weet nog van niks!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

dinsdag 4 augustus 2009 om 17:58
Nemo in auto in slaap gevallen en geslapen tot 16.45 nu al een stuk gezelliger dan afgelopen dagen, vanavond weer vroeg naar bed.
Kind had echt zijn dag niet whahahaa.
Ceetje is niet meer mijn vriendin want die doet aldoor modder in mijn gezicht. Ze had wel sorry gezegd maar het geefde dus wel. Waarom ging ze eigenlijk modder op mij gooien mama?
Kind had echt zijn dag niet whahahaa.
Ceetje is niet meer mijn vriendin want die doet aldoor modder in mijn gezicht. Ze had wel sorry gezegd maar het geefde dus wel. Waarom ging ze eigenlijk modder op mij gooien mama?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

dinsdag 4 augustus 2009 om 18:59