De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 3 augustus 2009 om 21:30
Franssie, nu dus op vakantie. Je leest het niet meer, maar veel plezier!
Hera, hoe was Luke zijn verjaardag?
12-9, hoe was je avondje zonder kids. Lekker uitgeslapen?
Quintie, ga eens kijken of ik die foto’s al had gezien.
Leuk dat we zaterdag de kleine kunnen komen bewonderen!!!
Wat voor maat kleren past ze nu? Vind ik altijd lastig om te kopen. En om nu weer mega kaplaarzen te kopen.
DDDJ, lekker ff bij je paps en mams. Laat je maar verwennen en nog ff verder opknappen.
Als ik straks bevallen ben, dan sms ik Quintie uiteraard.
Als zij hier een berichtje plaatst, zouden jullie het dan ook op het aug/sept topic willen melden? Daar gaat het nu ook allemaal een beetje beginnen, spannend!
De baby is continu in beweging. Pijn doet het nog niet, maar schiet soms wel omhoog, voelt gewoon raar aan.
Ben zo benieuwd hoe ze er nu bij ligt. Heb nog steeds het idee overdwars.
Druk, maar gezellig weekend gehad.
Was het vandaag wel zat, dus lekker rustig aan gedaan. Ook nog even gezwommen.
Morgen begint de yoga weer. Hadden 3 weken vakantie. Ben benieuwd…
Hera, hoe was Luke zijn verjaardag?
12-9, hoe was je avondje zonder kids. Lekker uitgeslapen?
Quintie, ga eens kijken of ik die foto’s al had gezien.
Leuk dat we zaterdag de kleine kunnen komen bewonderen!!!
Wat voor maat kleren past ze nu? Vind ik altijd lastig om te kopen. En om nu weer mega kaplaarzen te kopen.
DDDJ, lekker ff bij je paps en mams. Laat je maar verwennen en nog ff verder opknappen.
Als ik straks bevallen ben, dan sms ik Quintie uiteraard.
Als zij hier een berichtje plaatst, zouden jullie het dan ook op het aug/sept topic willen melden? Daar gaat het nu ook allemaal een beetje beginnen, spannend!
De baby is continu in beweging. Pijn doet het nog niet, maar schiet soms wel omhoog, voelt gewoon raar aan.
Ben zo benieuwd hoe ze er nu bij ligt. Heb nog steeds het idee overdwars.
Druk, maar gezellig weekend gehad.
Was het vandaag wel zat, dus lekker rustig aan gedaan. Ook nog even gezwommen.
Morgen begint de yoga weer. Hadden 3 weken vakantie. Ben benieuwd…
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:29
Quintie, heb je foto’s bekeken hoor, had ze nog niet gezien.
Wat een poppie zeg. Dacht eerst dat ze heel erg op Jano leek als baby, maar toch wel een ander koppie hoor. Of heb ik het nou mis?
Ik heb ff lekker uitgeslapen. Had vannacht zo liggen dromen. (nachtmerrie) Dus daarna best wel een tijdje wakker gelegen. En tuurlijk zo’n 4 keer eruit om te plassen.
Dus nog een rustig dagje is wel lekker.
Alleen vanaaf naar de yoga, verder niets afgesproken.
Wat een poppie zeg. Dacht eerst dat ze heel erg op Jano leek als baby, maar toch wel een ander koppie hoor. Of heb ik het nou mis?
Ik heb ff lekker uitgeslapen. Had vannacht zo liggen dromen. (nachtmerrie) Dus daarna best wel een tijdje wakker gelegen. En tuurlijk zo’n 4 keer eruit om te plassen.
Dus nog een rustig dagje is wel lekker.
Alleen vanaaf naar de yoga, verder niets afgesproken.
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:39
Mooi huisje hoor Nala! Leuke foto's! Echt mooi gedaan allemaal!
Meteen maar even doorgegaan met foto's kijken, Quint, wat een prachtig meisje heb je toch! Echt een schatje en ook al een speldje in die mooie haardos, lief hoor, daar heb ik ruim anderhalf jaar op moeten wachten en toen leek het nog eigenlijk nergens naar, haha!
Meteen maar even doorgegaan met foto's kijken, Quint, wat een prachtig meisje heb je toch! Echt een schatje en ook al een speldje in die mooie haardos, lief hoor, daar heb ik ruim anderhalf jaar op moeten wachten en toen leek het nog eigenlijk nergens naar, haha!
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:47
Hoe gaat het eigenlijk een week na de bevalling? Voel je je al weer een beetje beter?
Ik mag vanmiddag weer met mijn dikzakje naar het cb, ben benieuwd wat ze zeggen, haha! ben wel nieuwsgierig wat hij weegt, heb hier op de weegschaal al eens gestaan met hem, maar goed die is niet zo heel erg betrouwbaar.
Nala veel plezier met de joga straks. Ik ga even gezellig met dochter spelen en koekjes eten enzo. Ze heeft net keurig op het potje geplast, dus we gaan het maar proberen, alles zit mee. Ik of man zijn deze week thuis, het is mooi weer, dus ik hoop dat het lukt!
Liefs Kay
Ik mag vanmiddag weer met mijn dikzakje naar het cb, ben benieuwd wat ze zeggen, haha! ben wel nieuwsgierig wat hij weegt, heb hier op de weegschaal al eens gestaan met hem, maar goed die is niet zo heel erg betrouwbaar.
Nala veel plezier met de joga straks. Ik ga even gezellig met dochter spelen en koekjes eten enzo. Ze heeft net keurig op het potje geplast, dus we gaan het maar proberen, alles zit mee. Ik of man zijn deze week thuis, het is mooi weer, dus ik hoop dat het lukt!
Liefs Kay
dinsdag 4 augustus 2009 om 17:25
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:59
Hoi meiden!
Nou... het begint erop te lijken dat ik me weer een beetje mens voel, al lopen de tranen me nog de hele dag over de wangen, vreselijk! Komt vriendlief thuis van werk, legt een arm om me heen en geeft me een kus... hup ik weer huilen! Op zijn vraag wat er is snotter ik dan 'ik ben zoooo gelukkig'... erg hoor, die kraamtranen!
Maar verder, tja... ik voel me nu pas weer iets beter, ik kan tenminste weer normaal zitten. Ik ben wel erg moe de hele tijd, die gebroken nachten... pfff! Dat is wel weer heeel erg wennen hoor. Ik hoop dat ze gauw gaat doorslapen...
Enne, ik heb net weer nieuwe foto's geplaatst.
Ik ben een ruime week niet online geweest, of amper eigenlijk, dus heb weer even nodig om in het ritme te komen hoor! Ik las wel Nala dat jij nog steeds moeite hebt met rust nemen. Voor jou schiet het nu ook wel heel erg op he, je bent er bijna! Spannend hoor. En wat betreft kleertjes... ze past nu 50 en sommige pakjes 56, maar ze groeit hard dus misschien is 62 een betere optie.
Ik ga nu even het eten afmaken, er zit hier een heel moe en hongerig jongetje naast me... maar ik ben weer terug hoor dus tot snel!
Nou... het begint erop te lijken dat ik me weer een beetje mens voel, al lopen de tranen me nog de hele dag over de wangen, vreselijk! Komt vriendlief thuis van werk, legt een arm om me heen en geeft me een kus... hup ik weer huilen! Op zijn vraag wat er is snotter ik dan 'ik ben zoooo gelukkig'... erg hoor, die kraamtranen!
Maar verder, tja... ik voel me nu pas weer iets beter, ik kan tenminste weer normaal zitten. Ik ben wel erg moe de hele tijd, die gebroken nachten... pfff! Dat is wel weer heeel erg wennen hoor. Ik hoop dat ze gauw gaat doorslapen...
Enne, ik heb net weer nieuwe foto's geplaatst.
Ik ben een ruime week niet online geweest, of amper eigenlijk, dus heb weer even nodig om in het ritme te komen hoor! Ik las wel Nala dat jij nog steeds moeite hebt met rust nemen. Voor jou schiet het nu ook wel heel erg op he, je bent er bijna! Spannend hoor. En wat betreft kleertjes... ze past nu 50 en sommige pakjes 56, maar ze groeit hard dus misschien is 62 een betere optie.
Ik ga nu even het eten afmaken, er zit hier een heel moe en hongerig jongetje naast me... maar ik ben weer terug hoor dus tot snel!
dinsdag 4 augustus 2009 om 21:07
Aaah Quint, wel erg gelukkig dus!!! en tja, de gebroken nachten, die horen er helaas bij.... Ben nog wel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar goed die houden we nog te goed toch? Eerst maar lekker wennen en iets van een ritme krijgen! Enne tranen horen er gewoon bij hoor, lekker laten stromen! Hoe vindt Jano het allemaal?
Nala, je lijf houdt je goed in de gaten en fluit je direct terug!!! Nog maar een tandje langzamer allemaal dus! Je (schoon?)moeder kwam toch ook elke week even helpen poetsen? Goed gebruik van maken hoor!
Nala, je lijf houdt je goed in de gaten en fluit je direct terug!!! Nog maar een tandje langzamer allemaal dus! Je (schoon?)moeder kwam toch ook elke week even helpen poetsen? Goed gebruik van maken hoor!
dinsdag 4 augustus 2009 om 21:16
Detlev is weer officieel goedgekeurd, doet alles wat hij zou moeten kunnen volgens de arts. Weegt nu 9.3 kilo en is 69,5 cm (met ruim 8 maanden). Wat betreft zijn lengte is hij iets aan de zware kant, maar dat had ik niet anders verwacht, haha. Het is nu officieel en klein dikkertje. Toch heel anders dan met kayleigh die bungelde steeds wat onder de curve!
Verder lekker dagje gehad, genoten van het mooie net niet te warme weer. Veel buiten geweest in de tuin beetje opruimen enzo! Kayleigh heeft vanmorgen op 1 ongelukje na keurig op het potje geplast. Toen gingen we naar het cb en toen maar even een luier aangedaan. Daar resulteerde dat meteen in een lekkere poepluier, haha! Dus kind van bijna 3 maar verschoont tussen alle babietjes daar in, haha! Morgen gaan we de ochtend maar weer beginnen met de luier af, dan zien we wel hoe het gaat!
Nu lekker gossip girl kijken en een wijntje drinken, heerlijk relaxen en hopen op een goede nacht van zoonlief. Hij heeft er de laatste tijd een gewoonte van gemaakt om 's nachts poepluiers te creeeren... en dan het liefst op een ander tijdstip dan een voedersessie, zucht... Nou ja ooooooit slaapt ie beter!
Nou tot de volgende keer!!!!
Verder lekker dagje gehad, genoten van het mooie net niet te warme weer. Veel buiten geweest in de tuin beetje opruimen enzo! Kayleigh heeft vanmorgen op 1 ongelukje na keurig op het potje geplast. Toen gingen we naar het cb en toen maar even een luier aangedaan. Daar resulteerde dat meteen in een lekkere poepluier, haha! Dus kind van bijna 3 maar verschoont tussen alle babietjes daar in, haha! Morgen gaan we de ochtend maar weer beginnen met de luier af, dan zien we wel hoe het gaat!
Nu lekker gossip girl kijken en een wijntje drinken, heerlijk relaxen en hopen op een goede nacht van zoonlief. Hij heeft er de laatste tijd een gewoonte van gemaakt om 's nachts poepluiers te creeeren... en dan het liefst op een ander tijdstip dan een voedersessie, zucht... Nou ja ooooooit slaapt ie beter!
Nou tot de volgende keer!!!!
dinsdag 4 augustus 2009 om 21:48
voor Q . Lekker laten stromen die tranen, helemaal als ze van geluk zijn.
Ik heb nu met de 2e veel meer last van de hormonen dan met de 1e. Maar wat een mooie meid,zeg
Nala, lekker bijgekomen bij de yoga? Raar idee hé dat jij nu de volgende bent.
DDDJ, weer helemaal fit?
Jac
Kayleigh, wat goed van kleine kay!
Wauw Detlev is goed gegroeid. Hoop voor je dat hij snel een goed poepritme krijgt
Ga weer gauw verder. Viva is zo traag!!!!!!!
Ik heb nu met de 2e veel meer last van de hormonen dan met de 1e. Maar wat een mooie meid,zeg
Nala, lekker bijgekomen bij de yoga? Raar idee hé dat jij nu de volgende bent.
DDDJ, weer helemaal fit?
Jac
Kayleigh, wat goed van kleine kay!
Wauw Detlev is goed gegroeid. Hoop voor je dat hij snel een goed poepritme krijgt
Ga weer gauw verder. Viva is zo traag!!!!!!!
dinsdag 4 augustus 2009 om 22:43
Zag je foto’s en blog al Quintie.
Lijkt me idd wel weer erg wennen als je in jouw situatie dan weer gebroken nachten hebt.
Gaat het verder wel goed met je kleine meid en Jano?
Klopt Kay, schoonmoeder komt 2 middagen in de week. (toevallig deze week maar 1 keer)
Maar daar red ik het niet mee. Ben ik dan zo’n schoonmaakmuts? Hoe deden jullie dat? Of deden jullie mannetjes ook veel in huis?
Wat goed dat Kayleigh al zo veel plast op het potje. En Detlev weer goedgekeurd bij het CB.
Ga morgen op zoek naar voedingsbh’s. Maar moet je de maat kopen die je nu hebt, of moet je echt al 1 of 2 maten groter kopen?
Yoga was net erg gezellig. Ook wel weer confronterend, want de bevalling zit er nu wel echt aan te komen.
Werden er allemaal een beetje giebelig van.
De yoga juf vertelde over oefenweeën, blijkt dus dat ik er vanmiddag met het stofzuigen eentje had.
Was echt 1 pijnscheut. En was daarna weer weg.
Wel apart dat we het er vanaaf nog over hadden.
Ga nu lekker mijn bedje in. Bis morgen!
Lijkt me idd wel weer erg wennen als je in jouw situatie dan weer gebroken nachten hebt.
Gaat het verder wel goed met je kleine meid en Jano?
Klopt Kay, schoonmoeder komt 2 middagen in de week. (toevallig deze week maar 1 keer)
Maar daar red ik het niet mee. Ben ik dan zo’n schoonmaakmuts? Hoe deden jullie dat? Of deden jullie mannetjes ook veel in huis?
Wat goed dat Kayleigh al zo veel plast op het potje. En Detlev weer goedgekeurd bij het CB.
Ga morgen op zoek naar voedingsbh’s. Maar moet je de maat kopen die je nu hebt, of moet je echt al 1 of 2 maten groter kopen?
Yoga was net erg gezellig. Ook wel weer confronterend, want de bevalling zit er nu wel echt aan te komen.
Werden er allemaal een beetje giebelig van.
De yoga juf vertelde over oefenweeën, blijkt dus dat ik er vanmiddag met het stofzuigen eentje had.
Was echt 1 pijnscheut. En was daarna weer weg.
Wel apart dat we het er vanaaf nog over hadden.
Ga nu lekker mijn bedje in. Bis morgen!
woensdag 5 augustus 2009 om 09:02
Murning!
Hier helaas niet zo lekker geslapen en ook nog eens vroeg wakker.
Ging met koppijn naar bed en werd vannacht wakker van de pijn in mijn maag en een beetje misselijk.
Denk toch een beetje zenuwen voor de vlos vandaag.
Echt gek, is voor het eerst. Maar ben zooo benieuwd hoe mevrouw ligt en of mijn gevoel nog steeds klopt, dat ze overdwars ligt.
Ga denk nog maar ff enveloppies schrijven.
Vanmiddag eerst lunchen met mijn mams en ff winkelen, dan naar de vlos.
Hier helaas niet zo lekker geslapen en ook nog eens vroeg wakker.
Ging met koppijn naar bed en werd vannacht wakker van de pijn in mijn maag en een beetje misselijk.
Denk toch een beetje zenuwen voor de vlos vandaag.
Echt gek, is voor het eerst. Maar ben zooo benieuwd hoe mevrouw ligt en of mijn gevoel nog steeds klopt, dat ze overdwars ligt.
Ga denk nog maar ff enveloppies schrijven.
Vanmiddag eerst lunchen met mijn mams en ff winkelen, dan naar de vlos.
woensdag 5 augustus 2009 om 09:59
Volgens mijn normen en waarden ben jij een echte schoonmaakmuts hoor Nala. Weet niet helemaal wat dit over mij zegt... Maar als ik 2 keer per week hulp had, dan zou ik (op de was en afwas enzo en een stofzuigbeurt) er verder geloof ik niets meer bij doen, haha. maar goed ik ben ook niet echt een goede poetser en manlief stofzuigt en dweilt meestal en toen ik hoogzwanger was helemaal, dus hoefde ik me alleen maar zorgen te maken over de was en de vaatwasser, haha en dat vind ik niet de vervelendste klusjes. O ja en ik strijk dus ook niet (man strijkt zijn eigen overhemden).
Over die voedingsbh, ik heb dezelfde maat aangehouden als ik tijdens mijn zwangerschap had.
Over die voedingsbh, ik heb dezelfde maat aangehouden als ik tijdens mijn zwangerschap had.
woensdag 5 augustus 2009 om 10:03
En balen dat je niet echt lekker hebt geslapen. Hoop dat de baby er goed voorligt! Ik kon met mijn stuitliggertje kayleigh heel goed voelen hoe ze in mijn buik zat en had ook steeds het gevoel dat ze niet meer ging draaien. Achteraf gezien al vanaf het eerste moment dat ze me vertelden dat ze verkeerd om lag.
Maar succes vanmiddag en veel plezier met lunchen!
Maar succes vanmiddag en veel plezier met lunchen!
woensdag 5 augustus 2009 om 10:23
Aaahhhh!!! Nu word ik wel gek!
Makelaar belde net. Hebben vrijdag opeens een bezichtiging in ons oude huis!!!
Begin maart was dat voor het laatst!
Gaan dus vanaaf en morgenochtend met de hulptroepen het maar eventjes kijkerproof maken.
Kay, mijn mannetje doet helaas weinig in huis. Als ik het vraag en vooral nu, zal die het best wel doen. Maar hij werkt zoveel en nu helemaal met het nieuwe bedrijf. Hij is nu toch de Big Boss.
Dus das wel een verschil denk, dat het huishouden echt op mij aankomt.
Maar ik moet gewoon makkelijker worden.
Is alleen ook wel weer moeilijk met 2 honden.
Makelaar belde net. Hebben vrijdag opeens een bezichtiging in ons oude huis!!!
Begin maart was dat voor het laatst!
Gaan dus vanaaf en morgenochtend met de hulptroepen het maar eventjes kijkerproof maken.
Kay, mijn mannetje doet helaas weinig in huis. Als ik het vraag en vooral nu, zal die het best wel doen. Maar hij werkt zoveel en nu helemaal met het nieuwe bedrijf. Hij is nu toch de Big Boss.
Dus das wel een verschil denk, dat het huishouden echt op mij aankomt.
Maar ik moet gewoon makkelijker worden.
Is alleen ook wel weer moeilijk met 2 honden.
woensdag 5 augustus 2009 om 13:05
woensdag 5 augustus 2009 om 13:43
Nala, volgens mij normen ben je ook wel een poets hoor. Als ik jou over iets hoor denk ik vaak oh ja kan ik ook wel weer eens doen. Man doet hier ook wel veel.
Wat goed dat jullie weer bezichtiging hebben, duimen dat het wat wordt.
En ik zou maar 1 voedingsbeha kopen en dan in je maat die je nu hebt, dan kan je na de tijd snel genoeg een bij kopen en weet je zeker dat je de goede maat hebt. Lelijke krengen zijn nog best duur en je gebruikt ze nooit meer. Beetje zonde als ze niet goed zitten.
Succes bij vk
Hera, puzzelse!
Ga lekker de tuin in, zwaai
Wat goed dat jullie weer bezichtiging hebben, duimen dat het wat wordt.
En ik zou maar 1 voedingsbeha kopen en dan in je maat die je nu hebt, dan kan je na de tijd snel genoeg een bij kopen en weet je zeker dat je de goede maat hebt. Lelijke krengen zijn nog best duur en je gebruikt ze nooit meer. Beetje zonde als ze niet goed zitten.
Succes bij vk
Hera, puzzelse!
Ga lekker de tuin in, zwaai
woensdag 5 augustus 2009 om 14:23
Hoi hier!
Even een egoberichtje van mij, heb extra echo gevraagd bij reguliere vk, vanwege de verdenkingen bij de 20-wekenecho.
Hartsystole was gelukkig verdwenen. Goed nieuws!
Slechtere nieuws is dat linkervoetje niet goed staat. Dwangstand heet dat. Mss gips/tape en/of operatie..
Nu weer naar Tris, die gelukkig even een slaapje heeft gedaan!
Doei!
Even een egoberichtje van mij, heb extra echo gevraagd bij reguliere vk, vanwege de verdenkingen bij de 20-wekenecho.
Hartsystole was gelukkig verdwenen. Goed nieuws!
Slechtere nieuws is dat linkervoetje niet goed staat. Dwangstand heet dat. Mss gips/tape en/of operatie..
Nu weer naar Tris, die gelukkig even een slaapje heeft gedaan!
Doei!
woensdag 5 augustus 2009 om 14:57
voor Jac. Fijn dat het hartje nu goed was.
Bestaat er nog een kans dat het voetje weer goed gaat staan of kan dat niet. Sorry geen verstand van en 1e keer dat ik er iets over hoor.
Lekker dat Tris even heeft geslapen.
Nala, ik heb 1 voedingsbeha gekocht inderdaad in de maat die ik toen had. En gewoon bij Terstal of de Hema of zoiets. Dan vallen ze prijstechnisch erg mee.
Luke ligt nu alweer lekker 2 uur te slapen, jochie was ook helemaal op.
Durf het nu wel hardop te zeggen, meneer slaapt al sinds het begin van onze vakantie door
Tot 6:30 of 7 uur en heel soms 8 uur of 8:30
Maar gaat na de voeding van half 7 netjes weer verder slapen tot 9 uur.
Heerlijk.
Nala hoe was het bij de vk?
Bestaat er nog een kans dat het voetje weer goed gaat staan of kan dat niet. Sorry geen verstand van en 1e keer dat ik er iets over hoor.
Lekker dat Tris even heeft geslapen.
Nala, ik heb 1 voedingsbeha gekocht inderdaad in de maat die ik toen had. En gewoon bij Terstal of de Hema of zoiets. Dan vallen ze prijstechnisch erg mee.
Luke ligt nu alweer lekker 2 uur te slapen, jochie was ook helemaal op.
Durf het nu wel hardop te zeggen, meneer slaapt al sinds het begin van onze vakantie door
Tot 6:30 of 7 uur en heel soms 8 uur of 8:30
Maar gaat na de voeding van half 7 netjes weer verder slapen tot 9 uur.
Heerlijk.
Nala hoe was het bij de vk?
woensdag 5 augustus 2009 om 17:43
Gelukkig was met het hartje alles goed Jacinta. Alleen iets minder van het voetje.
Gelukkig is het niet iets ernstigs, maar je wilt liever dat er natuurlijk helemaal niets aan de hand is.
Ben bij de Hema geweest voor bh. (vriendin had em daar ook vandaan) Maar verkopen ze daar niet meer. Ga dus online ff kijken. Vond deze er nog leuk uitzien, want vind de meeste spuuglelijk. En zijn nog een beetje betaalbaar. Thx voor de tips iig!
Hera, wat super dat Luke doorslaapt!!!
Bij de vlos was alles goed. Hartje klopte prima en mijn bloeddruk was goed.
Vocht vasthouden kan je echt niets aan doen. En helemaal niet als het zulk warm weer is.
Dus maar veel met de pootjes omhoog en in koude voetenbadjes.
Helaas kon de vlos niet voelen hoe mevrouw erbij lag. Had ik al verwacht, door het vele vruchtwater.
Dus volgende week een echo. (hebben we nog niet genoeg gehad )
Ze begon er ook over wanneer we moeten bellen als de bevalling zich aandient. *slik*
Zo maar ff happie eten en dan vanaaf en morgenochtend naar het oude huis. Moet toch iets gebeuren voordat de kijkers het vrijdag mogen zien.
Gelukkig komt mijn schoonmams helpen. Onze reddende engel.
Gelukkig is het niet iets ernstigs, maar je wilt liever dat er natuurlijk helemaal niets aan de hand is.
Ben bij de Hema geweest voor bh. (vriendin had em daar ook vandaan) Maar verkopen ze daar niet meer. Ga dus online ff kijken. Vond deze er nog leuk uitzien, want vind de meeste spuuglelijk. En zijn nog een beetje betaalbaar. Thx voor de tips iig!
Hera, wat super dat Luke doorslaapt!!!
Bij de vlos was alles goed. Hartje klopte prima en mijn bloeddruk was goed.
Vocht vasthouden kan je echt niets aan doen. En helemaal niet als het zulk warm weer is.
Dus maar veel met de pootjes omhoog en in koude voetenbadjes.
Helaas kon de vlos niet voelen hoe mevrouw erbij lag. Had ik al verwacht, door het vele vruchtwater.
Dus volgende week een echo. (hebben we nog niet genoeg gehad )
Ze begon er ook over wanneer we moeten bellen als de bevalling zich aandient. *slik*
Zo maar ff happie eten en dan vanaaf en morgenochtend naar het oude huis. Moet toch iets gebeuren voordat de kijkers het vrijdag mogen zien.
Gelukkig komt mijn schoonmams helpen. Onze reddende engel.