LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Klasse, Pien! Gelijk met onze nieuwe baby's er in al!
Jeuj je hebt het gevonden!! Ik dacht ik ga eens even fröbelen in die Obie-one-kanobie taal.

Ik voel me alsof ik geslaagd ben voor een examen.
Je hebt het echt snel gedaan hoor! Echt een whizzkid.

En Obi-wan-kenobi taal
Heb je pienman al uitgescholden vanavond, trouwens? En kook jij nog zelf? Ik nauwelijks meer, het is precies het tijdstip dat ik snel misselijk ben en dan die lucht.. Als ik zelf iets klaarmaak is het iets waarvoor ik niet boven het fornuis hoef te hangen en wat zo weinig mogelijk geur heeft, en anders laat ik het aan man over.
Oeps schrijf je dat zo?! Niet zo'n Star Wars fan.

Enne ja hoor kook hier gewoon zelf. Paar weken geleden deed ik dat ook iets minder hoor. Dan liet ik Pienman weten dat ik het niet trok en dan deed hij het.

Ik heb hem nog niet uitgescholden. Net wel even beetje onaardig gedaan. Ik heb aan zijn gril toegegeven dat hij toch een nieuw kamertje wil (ik kan nog niet echt iets heel leuks vinden, vind het of te krullerig of te strak) maar hij wil niet een klein beetje toegeven aan hoe ik het graag wil decoreren/inrichten. Niet eerlijk!
Oh nee, ik bedoelde dat ik gewoon moest lachen om je opmerking, en toen ik het overtypte dacht ik: volgens mij is dat zonder e, dus schreef ik het maar anders. Niet om te juffen hoor.

Zeg maar tegen Pienman dat hij dit beter op een ander moment kan vragen dan. Waarom wil hij het graag nieuw, was je op MP aan het kijken en kon je niks leuks vinden? Ik had zó'n gave retro commode gezien, maar de kleuren van de laatjes staan echt niet bij de lichtblauwe muren, en de kleuren zijn te gaaf en retro. Ik zou er bijna de babykamer voor oververven.
Hai ben ik weer!

Pien, bravo! Goed gedaan met het schema. Maar hoe moet dat straks als jij op reis bent en Chiek en Mien bevallen? Of zitten we dan alweer op topic nummer 5

Moest erg lachen om de opmerking van Pienman, wat een schat. Vind sowieso jullie (jouw en Elev's) hormonale acties erg grappig, sorry, dus blijf ze vooral opschrijven!

Beng, goed hoor, om een weekje thuis te blijven. Zeker met het weer deze dagen, is het vast niet fijn om heen en weer te reizen en de hele dag op kantoor te zitten.

Chiek, trek jij het nog een beetje in je vissenkom?

Luus, dat is niet mis een hb van 4.3. Maar waarschijnlijk net te hoog voor een transfusie. Moet je wel willen natuurlijk, maar ik knapte er erg snel van op. Ja, ik weet ook niet precies hoe het zit met dat bloedverlies. Bij mij was het 1.5 liter meteen bij de geboorte en uiteindelijk 2.3 liter. Het heeft inderdaad te maken met het samentrekken van je baarmoeder en het loslaten van de placenta (wat bij mij allebei niet gebeurde). Dan blijven de bloedvaten inderdaad openstaan ofzo.

Hopelijk doen die staalpillen wat. En ja, toiletbezoek na je bevalling is ook gewoon eng (hoe gek dat ook klinkt).
Ik had een heel leuk kamertje gezien op marktplaats voor 400 euro (vond ik op zich niet goedkoop voor tweedehands) maar Pienman is gewoon meer van de nieuwe spullen. Oh en we moesten er wel anderhalf uur voor rijden. Maar nu heb ik dus spijt.

Enne ik vond je niet een juffie hoor. Meer mezelf stom.
Hey Sproet da's een goeie over die vakantie. Tja moeten we toch even flink doorkletsen.
Mien, geniet je al van je verlof? Of is het nog erg druk met jullie logé?
Pien, ik vind ook dat Pienman jou dan ook een beetje tegemoet moet komen hoor. Heb je nog andere ideeën dan boerenbont?

En Elev, een muurtje overschilderen is toch zo gedaan?
De hele kamer moet dan, Sproet, alle muren en de balken. Bovendien heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat man die commode (en vooral de kleuren) foeilelijk vindt. So, I'm letting it go.

Oh ja, Pienie, wanneer ga je ook alweer? Nou ja, dan moeten er maar even geen kinderen komen in die tijd.
Jeuj, weer een nieuw topic. Niet bij te benen bijna!!!!
Jeetje jullie zijn amper bij te houden zeg... hallo! *waggelt een DD achter LGZW dames aan*

Elev en Pein jullie zijn te grappig. Ik heb nu af en toe weer buien (had ze in het begin wel en toen weer een poos niet) en soms ben ik tegelijk chagerijning maar moet ergens ook wel wer lachen om mijn eigen diva-esque gedrag. Of kan jankn om echt niks, een hele waterval, die eindigt in een lachbui omdat het nergens over gaat. Zucht...

Pien ik vind 400 voor tweedehands ook best duur. Die van ons is 6honderdnogwat, zeg maar 650 geloof ik, nieuw bij de Gardo die had allemaal aanbiedingen want ze bestaan 70 jaar, ik geloof nu nog maar weet niet hoelang nog. Hij was eigenlijk veel meer maar afgeprijsd. Kregen we er ook nog een matras, babyfoon, knuffel, en 10% korting op alles wat we verder nog kopen totdat het geleverd wordt. Heb ik bijvoorbeeld nog een klamboe en en een nieuw matras voor de ouderwetse kinderwagen (ik ben zo verliefd op dat ding, echt super-retro!) gekocht met die korting.
Die kamertjes zijn gebruikt ook gewoon nog duur idd, maar het zijn vaak de kamertjes die ook gerust 2000 euro hebben gekost. Op zich heb ik geen moeite met 300-400 euro voor een gebruikte kamer, als het dan maar echt netjes eruit ziet.

Wij hebben gisteren overigens van Bengman zijn peetoom en tante een nagenoeg complete babyuitzet gekregen. Zakken vol kleertjes, rompertjes, sokjes en hydrofiele luiers. Een babyfoon, een campingbedje met nieuw matras en ws. komt er ook nog een box. Kreeg Bengman zijn moeder aangeboden en ze heeft maar ja gezegd. Heb t nog niet gezien, maar als het niks is kan ik het altijd nog weggooien.

South, als je Southmini wilt laten dopen zonder al te veel poespas dan moet je gewoon informeren of het kan. Denk dat het wel kan hoor. Bij ons kan het sowieso niet, de duivel slaapt tussen ons in schijnt

Gisteren heeft onze hond gevochten. Een andere hond greep 'm en toen werd hij toch boos (terecht). Maar ik zag gisteravond laat dat hij er toch niet zonder kleerscheuren - of eigenlijk oorscheuren - vanaf is gekomen. t arme schaap heeft een winkelhaakje in zijn oor.
Hihi welkom Beng en DD.

Over dat kamertje tja het ontwerp was heel leuk maar wel duidelijk gebruikssporen en helemaal ver in Brabant ergens ophalen. Kunnen die mensen natuurlijk niks aan doen maar dan vind ik 400 euro nog best veel.

Maar wispelturig als ik ben kan ik nu niet weer zo'n leuk ontwerp vinden met raampjes maar zonder krullen poespas.

Hoe is het vandaag met iedereen? Ik hoop dat alle dames ons kunnen vinden. Vast wel toch.

Beng een kus voor het oor van je hond. Arm dier!
Goedemorgen!

Wie heeft nou weer bedacht dat het tegenwoordig maximaal 3 posts is? Was toch 5000? Komt op zich voor laal wel goed uit nu ze net bevallen is. Maar voor pien weggaat moeten we wel flink doortikken hier! Ach, misschien is deze ronde wel maximaal 1000 posts, das waarschijnlijk volgende week al

Zo, mijn verlof is begonnen! 2 dagen eerder maar ik trek het even niet meer.... ik was gisteren helemaal opgeblazen toen ik thuiskwam, en na een enorme huilbui heb ik besloten dat het genoeg is. Heb maximaal 2 uur geslapen door hersenspinsels, muggen, warmte, plassen, niet lekker liggen..... en zit nu als een soort zombie op de bank. Vandaag zo min mogelijk doen in ieder geval!

400 euro voor een 2e hands kamer is niet extreem hoor pien, wat beng ook al zegt, die kamers zijn nieuw vaak 1500 euro of meer geweest! Als je goed zoekt ziten er veel mooie tussen. En dat lange reizen kun je natuurljk voorkomen door te zoeken in een straal van bijv. 25 km rond je woonplaats.

Ik ga even thee zetten en ontbijten, tot later!

Oh ja sproet, 2,3 liter.....
Jawel, iedereen kan ons vinden hoor!

Vanmorgen een kippenvelmoment. Zat net het nieuws te kijken en daar was een item over een soortgelijk iets als Duft heeft meegemaakt. Helaas was dit fataal afgelopen. Mijn keel kneep gewoon dicht...vreselijk. Ben zo blij dat Duftfamilie met de schrik vrij is gekomen.

Ik heb een leuk kamertje gezien waar ze 700 voor vragen. Vind ik veel te veel. Staat al best lang te koop dus ik wacht nog even en dan ga ik bellen. Kijken of we het eens kunnen worden. Het is een compleet aangeklede kamer inclusief accessoires maar die zoek ik liever zelf uit. Dus daar wil ik ook niet voor betalen eigenlijk.
Goedzo Chiek!! Lekker dat je verlof nu al is begonnen. Als je het niet meer trekt moet je aan de rem trekken. Goed gedaan!
Chiek, ondanks je gebroken nacht: gefeliciteerd met je verlof!!!

Heb je nu niet meer gedag gezegd op je werk? Of boeit dat je ook niet zo.

Pien, ik denk als je niet zoekt op complete kamertjes, dat je dan veel goedkoper uit bent. Die complete gevallen zijn inderdaad nieuw gewoon heel duur geweest. Dus misschien gewoon op losse bedjes en commodes zoeken en zo'n grote hangkast heb je ook niet meteen nodig (bij mij past in elk geval alles in de commode en alles wat Sproetekind nu al niet meer aan kan wordt ergens anders opgeborgen).

Tjonge, wat zal ik eens gaan doen met dat bloedhete weer van vandaag? Misschien ga ik vanmiddag als Sproetekind slaapt even een stukje fietsen. Oh, man, ik heb zo'n zin in onze vakantie straks! Lekker een tuin waar we de hele dag in kunnen liggen. Zie alleen een beetje op tegen de reis, hoop dat Sproetekind het onderweg een beetje trekt.
Ha we hebben weer een nieuw deel! Moet nog even de laatste berichtjes van het vorige deel lezen.

Beng, fijn dat de echo en de meting goed waren!! Wat houdt jij voor maat aan met die zwangerschapskleding? Gewoon de maat die je normaal ook hebt?

Ik hoorde het vanmorgen ook op het nieuws, pfff wat een nachtmerrie!

Chiek, goed gedaan meissie! Lekker rustig aan doen en voor jezelf en de baby kiezen op dit moment. Vandaag weer een erg warme dag, hopelijk voel je je er niet al te belabberd door.

Elev heb erg moeten lachen om je beschrijving van de ochtend met naar knoflookruikende oekrainer. Je strijdlustigheid is erg herkenbaar!

Ik ga nog even verder bijlezen en daarna weer vreselijk balen dat ik op kantoor zit en niet lekker thuis. Blij dat ik morgen vrij ben, ik ben er zo klaar mee voor deze week.
Sjip, je kunt gewoon je normale maat aanhouden met positiekleding, met de buik is natuurlijk rekening gehouden! Heb je stiekem al iets gepast of gekocht?

Sproet, wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie? Lekker vooruitzicht hoor, en ook wel spannend, voor de eerste keer met sproetekind! (heeft hij eigenlijk sproetjes? is me niet opgevallen..)

Ik heb nu niet echt afscheid genomen, maar daar kan ik niet echt mee zitten. De collega's die leuk zijn spreek ik ook wel eens buiten het werk om, en het werk was sowieso al af. Het is elk jaar extreem rustig in de zomer, 75% van de collega's is er dan met vakantie en de achterwacht vult zijn dagen met kletsen en internetten. Verder heb ik 3 collega's in dezelfde functie, dus als het drukker wordt ligt er niets stil.

Beng, ik zag het ook op het nieuws en moest gelijk aan duft denken.... je wilt er toch niet aan denken zeg, vreselijk! Voor het geval duft het zelf ook gezien heeft:

Zag trouwens ook een item over tekorten in de kraamzorg elke zomer, hoop dat onze zomermama's daar geen last van hebben!
Nee nog niks gekocht of gepast, kon me nog net bedwingen hihi.
Dat item over kraamzorg zag ik ook idd. Moest gelijk aan Laal & Luus denken. Zeker na zo'n zware bevalling en/of of veel bloedverlies heb je toch echt wel kraamzorg nodig. Eigenlijk vind ik het altijd wel nodig als ik heel eerlijk ben.

Qua positiekleding heb ik 1 a 2 maten kleiner qua broek en 1 a 2 maten groter qua shirt. Maar dat komt omdat ik ben afgevallen op mijn billen en benen en flink ben aangekomen qua borsten en mijn taille verdwijnt met rasse schreden... Normaal gesproken kun je idd je normale maat aanhouden. Maar veel merken gaan uit van M of L. of combimaten M/L. M=38 en L=40

Ze zeggen vaak als je brede heupen hebt en slanke taille dan moet je voor de grootste maat gaan bij twijfel. Bij slanke heupen en dikkere buik dan kun je de kleinere maat nemen. Uitgaande van je normale figuur.

Als je hollandse heupen hebt dan is Q*ueen M*um een aanrader voor broeken. Goede pasvorm. De broeken van P*renatal en M*iss E*tam zitten bij mij vreselijk slecht. N*oppies gaat redelijk. Er zit veel verschil tussen de pasvorm van de merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven