Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha Jin is er weer! Gezellig! je klinkt ook helemaal blij! En gefeliciteerd!
Aaaah, goeie tip van die penthouse Hel, heel intellectueel . Helaas alleen de playboy in huis . Verwegvriendin, dus ik moet geduld hebben, MOEILIJK hoor.

Bam, proest. Ik weet niet precies ze gaan morgen of overmorgen weer.

Bridges, hoe gaat het met jou? Vakantie was echt leuk, veel mensen weer gezien. Helaas ´kreeg jongste weer bronchitis, arm schaap,maar gelukkig was ik goed uitegrust met stoomapparaat, medicijnen, thermometer en paracatamol dus we zakten niet te ver af.
Mal, even gemist, wanneer krijg je dat poesje? Gewoon te cute zeg.

Star, wanneer moet je weer naar de vk?

Suus, lijkt me erg lastig hoogzwangeren in de zomer, pfff, ik zou spontaan gaan puffen geloof ik.
WTF???? Niemand sinds gisteren????? Ik scroll me rot mensen. En das helemaal niet goed in mijn positie. Dat snappen jullie toch wel?

Allemaal leuke dingen gedaan zeker? Ik niet, ik heb gewoon gewerkt. Zielig he?
Krijg je er moeie vingers van Suus?

Jin, a.s. dinsdag weer naar de vk.

Venten nog voorgelezen gisteravond?
Suus, een beetje beweging in de vorm van scrollen is juist hartstikke gezond. Hoe gaat het met het dieet? Blijft alles binnen de perken?

Star, moet je dan ook een ctg? Wat controleren ze dan?

Zo, enorm veel geld uitgegeven en de nognetnietretrotuinset gaat de deur uit! Joepie!
Plaatje Jin?

CTG? Nee, waarom zou ik die krijgen? Wat weet jij wat ik niet weet?
Bewegen gezond Jinster?! Dat meen je toch niet met deze hitte he? Ik doe mijn best om koel te blijven en dat lukt alleen met zo min mogelijk beweging

Hier vandaag weer vk: bloedsuiker nog niet goed maar niet erg genoeg voor doorverwijzing. Kind lag zowaar met koppie naar beneden (maar ik stond op en voel haar zo weer omdraaien, net even gecheckt en inderdaad, hoofd onder mijn ribben.... Nog 2 weken en dan moet ze naar beneden liggen en vast. Anders actie. Hellupppp!

Verder alles ok qua bloeddruk en hartje.

Star, moet jij ook nog steeds om 2 weken?
Oh nee, zal wel niet aangezien je een CTG moet
Wat een dwarskont die dochter van jou Suus

Dit was de laatste keer om de twee weken, vanaf a.s. dinsdag moet ik elke week. Voor CTG enzo
Zo Suus, eigenwijs geval wel! Je zou denken dat er nu toch weinig ruimte is he. Veel opstaan dan maar.

Jinny, wat een gedoe met meenemen zeg! Dus je kon het in de kiem smoren? Heb je al foto's geplaatst van je vakantie?

Bridges, ik heb ook bruiloft, maar deze vrijdag. Waar is die van jou?

Hel, gaat o.k. hier! Gelukkig.

Buurt is lastig gevallen door iets heel goors. Denk dat je het niet wilt weten hoor.

Nog actie ondernomen met sporty buurvrouw?
Mogge,

Wat zullen we op deze rete hete dag nou weer eens gaan doen? Zal wel zwembad worden ofzo. Moet eigenlijk ook naar tuincentrum en dierenwinkel (de trutjes hebben vlooien, het is fijn..) maar geen zin, zucht....

Maar ik klaag niet hoor
Goedemorgen!

Ik wil ook iets gaan doen met water, maar zal overal wel erg druk zijn! Weet hier ook geen evrstopte waterplassen waar het rustig is , haha

Ik zag bandy ook al krabben vanochtend, ook maar even een vlooienspul toedienen, hebben we gelukkig nog wel. Die beesten voelen zich wel thuis met dit weer :}
Jij ook al de sjaak dus. Wat de jij er aan? Vlooienband of spul in nek? Ik ga maar een gezinsverpakking Frontline halen, helpt over het algemeen erg goed.

Ik ga zo dus toch maar even... Moet ook een mollen-ding voor de tuin want we hebben die krengen in het nieuwe grasveld zitten, beetje zonde wel.
Spul in de nek, wij hebben ook altijd frontline. ik weet niet of ze ze heeft, maar als ik ze zie krabben gaat er gewoon een familieverpakking tegelijk in ;) hahahahaha.

Ohh zonde ja mollen in je nieuwe gazon, moet je niet hebben.
Ow Suus, mollen in je mooie gras, niet goed. Wat is dat dan voor ding, een val? Ook wel zielig... Maar goed, een things to do lijstje voor vandaag dus. En dochter nog altijd aan het draaien, druktemakertje!

Star, ah, ik wou al vragen waarom je aan de CTG moet maar zie nog net dat jij het ook niet weet.

Bam, badje in de tuin vindt meneer niet meer interessant?

Jin, gos, jongste weer bronchitis, sneu. Zeelucht schijnt wel goed te zijn toch?

Compu, ik word nou toch wel nieuwsgierig. Richting kakkerlakken? Sporty buurvrouw (haha!) nog met vakantie tot eind aug. Sportschool, moet er even niet aan denken. Hopelijk houdt ze ook van roseetjes op het terras enzo.

Gisteren uit werk met een rokende auto 2 uur op wegenwacht staan wachten. Olielek (garageklojo's hadden het blijkbaar wel gezien bij de vorige reparatie want er zat een plakbandje omheen dus die horen nog van mij - Bam kan ik je inhuren om dat varkentje voor me te wassen? ) en motor op een haar na overleden. Nu staat 'ie bij de (andere) garage, waarschijnlijk is 'ie morgen weer klaar. Bah bah bah.

Verder gisteravond en vannacht een hysterische Mare. Vriend had besloten dat het een goed moment was om te stoppen met de speen. Ging op zich goed (overdag had ze hem bij mij alleen nog bij lange autoritten, maar nu blijkt dat vriend hem haar veel vaker gaf - vermoeiend die verschillen...), maar slapen was natuurlijk een drama. Ze heeft uren liggen brullen, krijsen en kermen, helemaal over 'dr toeren en de weg kwijt, zo zielig. Hopen dat het vanavond iets beter gaat. Anders is het misschien nog niet het moment. Maar ja, als we dat ding nu weer wel gaan geven is dat natuurlijk ook een rare boodschap. Gedoe allemaal. Enka, ik weet dat bij jullie dat boekje heel goed heeft gewerkt, hoe is het bij de rest gegaan eigenlijk (of zijn jullie koters nog allemaal lekker aan de speen? )?
Wat sneu Hel, hier geen tips, ik heb een duimende koter.

ohh daar zou ik ook niet blij van worden, stelletje sukkels zeg, denken een vrouw zo af te schepen of zo? Ik ben in te huren hoor ;)

Juul vind badje in tuin ook goed, alleen is Juul zijn vriendje geen waterrat, en dan zit juul in zwembad, en dan komt vriendje en dan wil Juul niet meer, wat dan een hoop drama oplevert, want van mij mag hij dan niet spelen met vriendje of hij moet ook in het zwembad gaan. Want Juul is wel een waterratje en wil eigenlijk wel heel graag zwemmen, maar goed ik kan het vriendje er slechts ingooien, hahaha
Mmm Bam, dus vriendje bepaalt dan min of meer wat er gespeeld wordt? Kan me wel voorstellen dat je daar niet in meegaat als Juul zelf net lekker in bad zat. Maar lastig. Kan je vriendje buiten de deur houden (tuinhek op slot misschien... )?

Mooi, ik bel je als de garageklojo's niet meewerken!

Doen jullie al pogingen om het duimen af te leren?
Hallo dames allemaal!

Wilde nog iets zeggen tegen;

Helenita, zat laatst te hyven en ik zag bij jouw hyvespiepels iemand die ik van heel vroeger ken, grappig! (achternaam begint met een Z.)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Helenita2 schreef op 06 augustus 2009 @ 11:39:

Mmm Bam, dus vriendje bepaalt dan min of meer wat er gespeeld wordt? Kan me wel voorstellen dat je daar niet in meegaat als Juul zelf net lekker in bad zat. Maar lastig. Kan je vriendje buiten de deur houden (tuinhek op slot misschien... )?

Mooi, ik bel je als de garageklojo's niet meewerken!

Doen jullie al pogingen om het duimen af te leren?

haha, hij moet idd buiten het hek blijven ( van de week ging het vriendje dus met kleren aan, de kindjes in het zwembad natgooien met als gevolg dat de kindjes in het zwembad hem teruggooiden: gevolg: Vriendje brullen. dus dan maar buiten het hek ). Maar goed open hek hebben wij, dus dan kijkt hij over de schutting, dus echt zin heeft het niet. Verder ishet een lieffie hoor, haha

Nee, geen poging, zou ook niet weten waarom. Als hij dat lekker vind. Hij mag alleen niet praten met zijn duim in de mond. Juul duimt hoofdzakelijk als hij erg moe is.
zo, ik ben officieel sacherijnig...... In deze hitte naar 2tuincentra geweest: hebben ze die mollendingen gewoon niet. Kind natuurlijk door hitte ook niet bepaald gezellig dus dat was echt een goed idee van moeders. En ik heb dus nog steeds mollen. Na, ik ga maar eens een picknick in elkaar draaien. Eten de freule en ik zo een lekker broodje en fruit in de schaduw in de tuin. Net een echte picknick
quote:Vishnu schreef op 06 augustus 2009 @ 12:14:

Hallo dames allemaal!

Wilde nog iets zeggen tegen;

Helenita, zat laatst te hyven en ik zag bij jouw hyvespiepels iemand die ik van heel vroeger ken, grappig! (achternaam begint met een Z.)Denkdenkdenk. Ooooh, S. Z.? Ze komt uit de buurt van waar jij nu woont, dus dat zou goed kunnen? Grappig. Ken je haar van school? Geen contact meer dus? We werken al jaren bij dezelfde organisatie en zijn bevriend geraakt, zien elkaar regelmatig buiten werk.
quote:Helenita2 schreef op 06 augustus 2009 @ 12:50:

[...]

Denkdenkdenk. Ooooh, S. Z.? Ze komt uit de buurt van waar jij nu woont, dus dat zou goed kunnen? Grappig. Ken je haar van school? Geen contact meer dus? We werken al jaren bij dezelfde organisatie en zijn bevriend geraakt, zien elkaar regelmatig buiten werk.Ja SZ inderdaad! Ken haar van turnen, kom oorspronkelijk uit H. Doe haar maar de groetjes!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:bambino schreef op 06 augustus 2009 @ 12:30:

[...]

haha, hij moet idd buiten het hek blijven ( van de week ging het vriendje dus met kleren aan, de kindjes in het zwembad natgooien met als gevolg dat de kindjes in het zwembad hem teruggooiden: gevolg: Vriendje brullen. dus dan maar buiten het hek ). Maar goed open hek hebben wij, dus dan kijkt hij over de schutting, dus echt zin heeft het niet. Verder ishet een lieffie hoor, haha

Nee, geen poging, zou ook niet weten waarom. Als hij dat lekker vind. Hij mag alleen niet praten met zijn duim in de mond. Juul duimt hoofdzakelijk als hij erg moe is.

Jah, in dat geval zou ik vriendje melden dat 'ie ofwel in het zwembad mee kan komen spelen ofwel maar ergens anders moet gaan spelen. Elke keer drama's schiet ook niet op.

Na ja, wil graag van die speen af omdat haar tanden al behoorlijk naar voren gaan staan (ze heeft er ook wel aanleg voor) en ze erg gaat slissen. Was de leidsters op 't kdv ook al opgevallen. Maar goed, het valt niet mee. 't Is echt haar troost en houvast 's nachts.
Vish, o ja, ze heeft wel eens verteld dat ze vroeger heeft geturnd. Zal haar de groetjes doen (moet ik even speuren naar je irl naam anders zal het haar weinig zeggen )! Ze doet ook veel op een hyves van ons werk, had je dat al gevonden? Hoe is 't het you trouwens, een de kleine man? Zie op de foto's van Star dat het hevig "aan" is?! Leuk hoor!

Juk Suus, klinkt als meer dan genoeg reden om flink sjaggo te zijn. Dus de mollen vieren nog feest in je gazon. Zijn daar geen handige huis-tuin-en-keuken middeltjes voor? Pickick in de tuin, wat een lief plan. Freule weer wat bijgedraaid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven