LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Thanx voor de tips!!

Borsten zijn bij mij altijd een probleem, die dingen passen niet normaal in blousjes enzo. En nu is het langzaamaan helemaal erg aan het worden.

Ben benieuwd of ik er over een tijdje stutpalen onder moet zetten.

Ik heb het nieuwsitem ook gezien, ik kon het bijna niet geloven! Ik heb er met ongeloof naar zitten kijken... Wat een drama voor die mensen, ik weet nu hoe snel dit soort dingen kunnen gebeuren. Dat je leven in een seconde heel anders kan zijn, dat het leven zo'n dramatische wending kan krijgen. Mijn god. Ik bedacht me wel hoeveel geluk we hebben gehad. Dat we er snel bij waren. Maar mijn hemel je moet er toch even niet aan denken.
Beng, mijn heupen en ik waren inderdaad ook blij met een Q*ueen M*um spijkerbroek! Wat ik wel grappig vond, was dat ik met positiekleding (meer gepast dan gekocht) bijna altijd in een S paste. Ook mijn trouwjurk was een S-je. Dat streelt dan toch weer je ego als je je een aangespoelde walvis voelt. (Vroeg me ook af of ze het erom doen, gewoon iets een S noemen terwijl het eigenlijk een M is, zodat vrouwen zich goed voelen en eerder overgaan tot aankoop)
Lieve Duft, dat nieuwsitem zal jou nog wel meer aangrijpen dan de meeste andere moeders. De schrik zit er natuurlijk nog goed in bij jullie. Maar jij zult in het vervolg ook veel alerter zijn, dus kans op herhaling is klein, houdt je daar maar aan vast. En ja, het had bij jullie ook heel anders af kunnen lopen. Je schrijft al dat je er niet aan moet denken en misschien is dat ook het beste om te doen. Niet denken aan hoe het fout had kunnen gaan, maar denken aan wat een groot geluk je hebt met je gezinnetje.
Goedemorgen!

Ik heb het weer gevonden.

Chiek, ook verlof, jeej! Zijn we weer saampjes. En gaan we inderdaad maar eens flink doortikken, want de heugelijke komst van Chiekmini en Miniemeisje moet natuurlijk meteen vermeld worden in het schema. Meer roze!!

Duftje toch! Ik heb het niet gezien, kom pas net mijn bed uit gerold, maar toch !

Sproet, ik geniet me suf van mijn verlof! Het is op zich best druk met de logé inderdaad, maar toch heb ik tot nu toe elke dag een middagdutje gedaan en zit ik hele dagen op de bank boekjes te lezen en spelletjes te doen op mijn DS.

Ik wil zo graag de kleertjes gaan wassen, maar ik moet van mezelf wachten tot ik 35 weken ben. Dat is zondag, dan ga ik los.
Duft, kan me goed voorstellen dat je je afvraagt "wat als...." , maar gelukkig is het bij jullie goed afgelopen en zijn jullie met de schrik vrijgekomen. Het heeft echt niet aan jullie gelegen, want zoiets gebeurt in een fractie van een seconde, en kan iedere ouder overkomen! Geef babyboy maar lekker veel knuffels!

Mini, waarom wil je pas bij 35 weken alles gaan wassen? Dat heb ik al lang gedaan, kleertjes, beddegoed, de hele meuk is al gewassen en wieg en ledikant zijn opgemaakt en wachten op een schone slaapster Mijn idee was/is juist om bij 35/36 weken letterlijk álles af en in huis te hebben zodat ik daarna alleen nog maar op de bank hoef te liggen
Duft het nieuwsbericht zal jullie inderdaad helemaal erg aangrijpen. Maar gelukkig is het bij jullie goed afgelopen!
Pien hier. Even snel tussendoor. Moet toch meehelpen aan het vroeg vollullen van de nieuwe versie.

Duft ik hoopte eigenlijk dat het berichtje jou zou ontgaan. Ik vond het zo aangrijpend toen ik het las en ik kon me alleen maar indenken hoe dat voor jou zou moeten voelen. Maar helaas is het je dus niet ontgaan.

Ik heb wat kleding gekregen van familie maar daarvan passen de broeken maat 38 niet over mijn benen. Normaal heb ik 36/38. What happened?! Ik heb gelukkig nog genoeg eigen kleding die meerekt. En de kleren die niet passen heb ik snel teruggedaan in de vuilniszak.

DD superbedankt voor de winkeltip. Ik heb daar al meer leuke betaalbare dingen gezien. Krijgen we toch nog allebei onze zin. Denk ik.

Chiek wa goed zeg dat je gewoon hebt besloten thuis te blijven. Lekker voor jezelf zorgen als je je zo rot voelt. Ik ben vergeten wat jij ook alweer precies doet maar ben er altijd zo nieuwsgierig naar.

Mien jij ook lekker aan het genieten. En inderdaad gewoon doen waar je zin in hebt hoor daar zijn geen tijdsregels voor. Je mag echt heus vandaag al kleertjes wassen. Gaan die ook in de droger eigenlijk?
Oh Chiek, ik ben bang dat ik overtijd ga lopen, en dan liggen die kleertjes zo lang ongebruikt in de kast. Maar het is al bijna zondag.

Minieman heeft gister een shirt voor me gekocht om in te bevallen! Zwart, met drukknoopjes bovenin. Zijn vriend zei dat hij nog een half uur heeft staan wikken en wegen welke hij moest kopen. Schattig hè?
Wat lief van Minieman!!

Pienie, ik heb straks waarschijnlijk wel positiekleding die naar jou kan doorschuiven. Broeken die mij nu passen maar straks ws. te strak zijn als ik ook maar iets aankom op benen en heupen. Sowieso 1 zwart rokje wat ik heb gekocht is me in no-time te klein. Het moet maar net je smaak zijn natuurlijk, maar een zwart rokje of spijkerbroek kan niet veel mis mee zijn toch? Hip en trendy is het toch allemaal niet die positiekleding.

Verbazingwekkend genoeg ga ik soms idd in een 38 of M broek, terwijl ik normaal maat 40/42 heb. Maar dat maatje S van jou Sproet red ik echt niet. Dat blijft steken op mijn enkels
Klinkt goed Beng. Misschien pas jij die broek die ik heb gekregen wel.

Het gekke is dus dat ik mijn maat S jurkjes gewoon nog pas en die rekken lekker mee dus die houd ik voorlopig gewoon aan en dat geeft inderdaad een goed ego effect.
hallo jongens!

Wat heb ik het druk zeg!! Maar het gaat super!

Luusbaby drinkt al sinds gisteren alles volledig uit mijn borsten (40 min) en doet het heel goed. Was even oefenen maar hij begrijpt het principe sinds gisterenavond.

Vannacht twee keer 3,5 uur aan 1 stuk kunnen slapen, dus dat viel reuze mee!

Al met al gaat het dus super hier!

Ennn mijn bekken doen eindelijk niet meer zo'n zeer! Scheelt echt een hoop!! Zo blij!

Nu een bagel met rosbief eten, floradixdrankje en dan zelf ff slapen voordat ik weer moet voeden.

Ohja, eerste kloof is al binnen, best pijnlijk idd en stuwing begint een beetje op gang te komen nu. Maar toch gaat het heel goed!

Doeiiii
Dat maatje S gold niet voor broeken, maar daarin had ik ook opeens maat 38 ipv 42. Toch fijn
Luus, dat klinkt super daar bij jou! Wat heerlijk dat je bekken minder pijn doet nu (wel echt een week zoveel mogelijk plat hoor en max 1x per dag traplopen als het kan en dan zijwaarts) En 3 1/2 uur achter elkaar geslapen, niet gek . Wat fijn ook dat de bv nu ook op gang komt en wacht maar, beetje stuwing erbij en Luusmini dénkt niet eens meer aan iets anders. Fijne dag samen!
Sproet, ik moet er inderdaad ook maar gewoon echt niet aan denken, want anders word je echt gek. Het is goed afgelopen en een hele goede leerschool geweest. Maar d at dit dus een ander ook is overkomen en dan wel met fatale afloop blijf ik heel onwerkelijk en beangstigend vinden... En bovenal vreselijk verdrietig voor dit gezinnetje...

Luus, lieverd, wat heerlijk om weer van je te lezen. Klinkt als een hele zware bevalling, kanonne zeg. En een HB van 4,3 is ook niet bepaald hoog te noemen. Enige tip die ik je kan geven is om je echt over te geven aan de kraamhulp, laat haar alles voor je doen, want je rust moet je echt nemen. Ik heb dat met mijn 1e niet gedaan met een vergelijkbaar laag HB en ik was na een week op. De eerste dagen voel je je nog fit en helder door de adrenaline,maar de klap komt pas daarna.Dus lekker relaxen, je laten vertroetelen en hopelijk voel je je snel weer fit en als vanouds want dat roseetje gaan we echt drinken hoor! En wel meer dan 1 ook. Met een peukie erbij! Maar eerst lekker uitrusten en van je kleine mannetje genieten.

Ik moet wel lachen eigenlijk om mezelf, want ik was gister dus echt kachel van 1,5 glas prosecco. Mijn hemel,wat had ik een lol met mezelf. We hadden vrienden op visite, was zo gezellig, mede dankzij de prosecco haha...

We gaan zo lekker lunchen met babyboy. Mini is op de creche, mijn lief heeft vrijgenomen, dus we gaan het er even van nemen. Voor degene die ook van culinaire uitspattingen houden:

http://www.restaurantweek ... recht/restaurants/results

Voor 25 euro op niveau eten. Je moet wel snel reserveren, want veel is al volgeboekt.
Luus wat een heerlijke berichten bij jou!

Lekker he, dat eerste broodje rosbief! Ik werd daar helemaal wild van...
Ik vind jullie allemaal zo LIEF!

Heb zo'n zin omte knuffelen:)
Foto van Luusbaby op de groep!
YES!!! Ik heb Luusboy op Hyves gezien! Wat een supermooi mannetje!

O, haha, ook op de groep, ga ik daar ook nog even tjekken!

Luus, wat een knapperd!
Luus wat goed dat het allemaal zo fijn verloopt. Fijn wat van je te horen.

Duft doe maar rustig aan, niet teveel nadenken. Enne ik ga zo eens even die link bekijken.
Luusje, wat fijn om je zo positief te lezen!! En rosbief, ooooh, de gedachte dat ik dat nog zeven maanden niet mag... Echt superfijn dat luusmini goed aan de borst drinkt, kolf je die andere dan?

Jullie passen allemaal maatjes S en 38 in positiekleding? Ik had juist de ervaring gisteren (toen ik wat dingen paste omdat de randen van mijn broeken zo snel vervelend zitten) dat ik overal L of XL (ja!) van nodig had. Een spijkerbroek van h*m had ik maat 40 en 42 van meegenomen om te passen, moest ik terug voor groter, en nog eens. De enige die goed zat was maat 46! Nou sorry hoor, maar opeens van 40 naar 46 kon mijn zelfvertrouwen niet aan. Terughangen dus. Pien, ik ben ook blij met mijn jurkjes! Als ik een spijkerbroek aan heb, loop ik de halve dag met mijn knoop (en soms ook rits) open. Denk dat het toch niet allemaal alleen spek is, die buik, het is wel degelijk een beetje naar voren gekomen al (nee, nog niet genoeg voor een buikfoto).

Duft, waren jullie -voor dit nieuwsbericht- wel al een beetje bekomen van het voorval? Kan me zo voorstellen dat je nu nog veel harder schrikt van nieuws als dit, je moet er toch niet aan denken.... Gelukkig is jullie mooie V ongedeerd gebleven.
Luus, hoe reageerden je ouders trouwens op het nieuws dat het een jongen was?? En is je moeder al geweest of komt ze dit weekend met je vader?
Elev ik heb ook L of XL hoor. Mijn Q*ueen M*um spijkerbroek is ook een 42. OK, die zit lekker royaal maar die blijft dan hopelijk ook tot het eind passen. Kan me nu in de 2e hands kleinere maatjes wurmen (maat 42 H&M o.a. ) maar dat is natuurlijk al uitgelopen door iemand anders.

Van H&M krijg ik normaal al bijna een trauma, dat valt zoooooo klein en is zo niet berekend op billen en heupen. Ik heb daar ook heus maat 44 of 46 qua positiekleding.
Luus, wat leuk om je hier te lezen. Ik vind die prille mamaervaringen zo leuk. En idd rustig aan doen hoor, neem de adviezen van Sproet en Duft aub ter harte. Zij spreken uit ervaring en je moet volgens mij echt even heel voorzichtig zijn met je bekken.

Ben ook benieuwd naar de reactie van je ouders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven