NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oeh lush ! dat is een leuk kadootje info !!
die shampoo bars zijn handig ! op vakantie of zwembad, kan niet lekken in je tas en is lekker compact !!
Heb jij een bad Yam?

Hoop dat je bejaarde fretje inderdaad nog eventjes happy blijft zo..
Ja klopt ik vind ze ook zo fijn, vriend ook trouwens alles wat ik niet gebruik maakt hij op haha

Die shampoobars kun je trouwens als je echt heeeel lichtgewicht gaat backpacken eventueel ook gebruiken voor je lijf, je kleding en naja wat je nog meer kunt verzinnen waar je zeep bij gebruikt
nee ik heb geen bad. ik vind een bad onzin

als we bij centerparcs zijn sta ik te kirren van plezier een bad een bad een bad !!

maar na drie dagen bad ben ik er wel weer klaar mee
Lol ik heb dat na 5 minuten

ik denk altijd dat ik een bad wil, tot ik em gevuld heb en erin ga zitten, dan wil ik er eigenlijk al meteen weer uit
ik vind een bad heerlijk, kan er echt een uur in ronddobberen
Heb ik ook als ik eens in de drie jaar ergens in een vakantiehuisje in een bad zit, dat ik er al snel genoeg van heb.

Je krijgt er altijd zo'n warm hoofd van, vind ik.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Yam Weer een beestje erbij op de regenboogbrug.... Het word daar steeds gezelliger voor onze diertjes. Ik hoop dat ander Fretje een bijzonder zelfstandig fretje blijkt te zijn die heel happy is in zijn eentje.

Ik hou ook van Lush, geweldig spul!!

Kater geeft niet op. Ik ga na het werk nog even een ritje maken wat ik iemand beloofd heb en daarna naar bed.
Yam

Lush, nog nooit gebruikt... ik heb wel een bad en in de winter vind ik het heerlijk. Ik zou niet zonder bad willen. Lekker even een halfuurtje in warm water opwarmen. Ogen dicht en een beetje doezelen... Heerlijk.
Arm Flapsebeestje... hoop dat Bodhi jullie gezellig genoeg vindt voor een fret-alleen leven Yam..
'navond.

Heb 2 mooie grote nieuwe planten. M'n zus trekt bij haar vriend in, dus huis en inboedel over en 2 mooie grote planten dus. Mandu klom er al meteen in, die rotzak. Zit nu met de plantenspuit klaar. Gna gna.

En mijn bovenbuurvrouw schijnt op dit moment aan het bevallen te zijn!
Spannend, een poep en piesfabriekje in aankomst (hoop voor je dat het geen huilbaby is).

Dat met die plantenspuit klinkt ook wel leuk

Ik ga slapen, denk ik.
Ik ben al vanaf 7 uur vanaaf een terrine aan het maken. Wat een klus zeg. Zal blij zijn als ik klaar ben. Moet nog denk 2 lagen maken. Ben zo moe maar moet doorgaan helaas.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Die met ham en bier, MV? Las je topic, ben bneiwud hoe 'ie wordt!

Mamz, hoor nooit zoveel van boven gelukkig, dus dit zal wel meevallen!
Zo ben klaar, nu een paar uur stijven in de koelkast en morgen kijken of het gelukt is. Balen van het werk als het mislukt is.

Ja die met ham en bier. Zo moet ie gaan worden maar heb een sterk vermoeden dat het me niet lukt zo te krijgen.

Ben benieuwd hoe de jouwe eruit ziet morgen, Mleen.
Is wel leuk om te maken, een terrine, heb met kerst eentje gemaakt met mediterrane groenten:

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=312328

Bij mij zag het er zo uit, was voor minder perosnen en dus wat lager geworden :

ziet er lekker uit Iejee
Hihi, grappig Info, voor die terrine heb ik ook alles in huis. Die ga ik ook maken. Was die lekker? Anders kan ik hem beter niet maken.
Ja, ik vond 'm lekker (en m'n gasten ook). Had er alleen wat te veel gelatine in gedaan, waardoor 'ie wat te stevig was geworden, maar smaak was goed.

Had 'm geserveerd met courgettecappuccino, als een soort koffie met cake zo.
Goedemorgen
mogge.

Al weer een wakkere nacht met Terror. Behalve de oorpijn kreeg hij ook hoge koorts. Dus straks naar de dokter.

Ik verlang naar slaap. Heel heel veel slaap.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
arme Boortje

Hopen dat de dokter iets voor hem heeft, en misschien kun je dan even een tukkie doen? Is niet heel veel slaap, maar een klein beetje is ook lekker toch
Ik heb gisteren tussen de middag idd in coma gelegen toen terror op bed lag.

Dus ik hoop dat ie vandaag ook gaat slapen, zodat ik ook weer even bij kan tanken. Nu ben ik echt niets waard. Ik word oud denk ik. Vroeger draaide ik mijn hand niet om voor een nachtje door gaan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven