NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
mogguh
quote:mylenevalerie schreef op 08 augustus 2009 @ 07:57:

[...]

Moge ladies.

Ja klinkt gaaf he! Geen idee wat het verder inhoudt. Ik ben gevraagd om een interview te geven. Dat komt en hier op het forum en in het jubileumblad wat binnenkort komt.

Ja voel me alleen trots dat er toch dan veel mensen op mij gestemd hebben. Dat gevoel had ik ook toen ik forummer van de maand werd. Ja klinkt stom zo maar vond het toch hartverwarmend.

Vandaag achtelijk vroeg wakker, om 7 uur. Ben nog vreselijk moe maar in die hete slaapkamer liggen had ik ook geen zin in.

Ohhhh mijn terrine is zo prachtig geworden. Angel heeft mijn topic erover een andere naam gegeven, het heet nu Maak een terrine!

Echt een aanrader als voorgerecht, voor kerst of voor een buffet. Je kan het een dag ervoor al maken. Ik heb de smaak te pakken want volgende week ga ik een groente terrine maken.

Leuk hoor, wist trouwens helemaal niet dat je hiervoor kon stemmen. Jammer, heb ik gemist.

En ga je die terrine helemaal zelf opeten, of heb je eters? GA je die mediterrane terrine hierna proberen?
Everytime you make a typo, the errorists win.
En goeiemorgen ja
Shit, al 3 minuten middag...
Nee heb helaas geen eters vandaag. Dingen die ik nog nooit heb gemaakt durf ik niet zo aan mijn gasten te serveren. Dat maak ik altijd op proef vooraf. Binnenkort komt forumster Jacqui hier eten dus misschien maak ik het wel, heb nog niet besloten wat het gaat worden.

Ja heel grappig Info, ik had alles al gekocht voor die groente terrine. Vond ze allebei heerlijk om te zien dus het was toeval dat ik met die ham ben begonnen. Leuk dat jij hem ook al hebt gemaakt, ziet er irl goed uit. Die plaatjes uit die kookboeken moet je altijd maar afwachten of je het ook zo krijgt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maar krijg je zo'n hele terrine in je eentje wel op dan, of kun je 'm invriezen?

Had ik trouwens al gezegd dat LUSH echt superfijn spul is! Ik wil steeds smeren en douchen...
Ik heb laatst allemaal heerlijke producten uit Italie besteld, via deze site , meer over deFattoria hier: http://www.la-vialla.com/Home_NL.html

Zo mooi en lekker spul!!!

Heb er schandalig veel besteld, olijfolie, tig potten saus, paprika confituur, olijven, rode wijnazijn, zongedroogde tomaten, zakken pasta.

Zo, even reclame gemaakt.
Oh even zo op die site kijken. Ik had geen grote vorm, aan het brede gedeelte is die 26 x 12 cm. Dus bovenaan veel kleiner. En gelei vult niet zo hoor. Deze terrine is een voorgerecht, zit niets in wat zwaar vullend is. Oja, ik ga een stukje invriezen, alleen even om te kijken of het ook kan. Laat nog wel weten of het kan, hoe ik het nu kan zien is het geen probleem.

Ik ga even op die site kijken, is dat niet duur zo bestellen?
Ja, het was wel redelijk duur, dar ebstellen.

Maar je zou eignelijk de productencatalogus eens moeten bestellen (gratis), zo'n mooi boekwerk altijd!
ja ik kan de producten op de site niet zien dus ik heb die gratis catalogus aangevraagd.
De producten kun je hier zien, da's een andere site -wele ven een inlog aanmaken:

https://bestelkaart.lavialla.it:543/
heb net even zitten kijken Iejee, maar het meeste is wel per doos, je kunt niet 1 fles van het een en 1 pot van het andere bestellen
Nee, dat klopt, het gaat in grote hoeveelheden. Ik heb ook met een kennis en m'n moeder en zus besteld en veel verdeeld. Dat scheelt wel dus.
Middag.

Mijn kippenhok is weer compleet. Cooldownmiddagje voor ze met tv en computer. Straks misschien een ijsje van de lekkerste ijszaak van ons durp.
MV, gefeliciteerd met je titel
goedemiddag dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hi Its...
Thanks ploes en andere :-) . Itsme, ben je weer lekker thuis?

Iemand anders nog last van de hitte of ben ik de enige?
Tis nu niet zo warm hoor
ik vind het heerlijk nu, windje en lekker even geen volle zon
Precies
Hier al een tijdje de volle zon op mijn huiskamer. Zit hier te puffen.
Ik ben morgen op je werk Its

Daarna dagje dierentuin waarschijnlijk
heb ik net vrij dit weekend hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven