NIET groepje

donderdag 6 augustus 2009 om 14:45

donderdag 6 augustus 2009 om 15:27
Yam Weer een beestje erbij op de regenboogbrug.... Het word daar steeds gezelliger voor onze diertjes. Ik hoop dat ander Fretje een bijzonder zelfstandig fretje blijkt te zijn die heel happy is in zijn eentje.
Ik hou ook van Lush, geweldig spul!!
Kater geeft niet op. Ik ga na het werk nog even een ritje maken wat ik iemand beloofd heb en daarna naar bed.
Ik hou ook van Lush, geweldig spul!!
Kater geeft niet op. Ik ga na het werk nog even een ritje maken wat ik iemand beloofd heb en daarna naar bed.
donderdag 6 augustus 2009 om 22:16
'navond.
Heb 2 mooie grote nieuwe planten. M'n zus trekt bij haar vriend in, dus huis en inboedel over en 2 mooie grote planten dus. Mandu klom er al meteen in, die rotzak. Zit nu met de plantenspuit klaar. Gna gna.
En mijn bovenbuurvrouw schijnt op dit moment aan het bevallen te zijn!
Heb 2 mooie grote nieuwe planten. M'n zus trekt bij haar vriend in, dus huis en inboedel over en 2 mooie grote planten dus. Mandu klom er al meteen in, die rotzak. Zit nu met de plantenspuit klaar. Gna gna.
En mijn bovenbuurvrouw schijnt op dit moment aan het bevallen te zijn!
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 6 augustus 2009 om 23:05
donderdag 6 augustus 2009 om 23:18
Zo ben klaar, nu een paar uur stijven in de koelkast en morgen kijken of het gelukt is. Balen van het werk als het mislukt is.
Ja die met ham en bier. Zo moet ie gaan worden maar heb een sterk vermoeden dat het me niet lukt zo te krijgen.
Ja die met ham en bier. Zo moet ie gaan worden maar heb een sterk vermoeden dat het me niet lukt zo te krijgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 6 augustus 2009 om 23:31
Is wel leuk om te maken, een terrine, heb met kerst eentje gemaakt met mediterrane groenten:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=312328
Bij mij zag het er zo uit, was voor minder perosnen en dus wat lager geworden :
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=312328
Bij mij zag het er zo uit, was voor minder perosnen en dus wat lager geworden :
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 6 augustus 2009 om 23:54

vrijdag 7 augustus 2009 om 09:18
Ik heb gisteren tussen de middag idd in coma gelegen toen terror op bed lag.
Dus ik hoop dat ie vandaag ook gaat slapen, zodat ik ook weer even bij kan tanken. Nu ben ik echt niets waard. Ik word oud denk ik. Vroeger draaide ik mijn hand niet om voor een nachtje door gaan.
Dus ik hoop dat ie vandaag ook gaat slapen, zodat ik ook weer even bij kan tanken. Nu ben ik echt niets waard. Ik word oud denk ik. Vroeger draaide ik mijn hand niet om voor een nachtje door gaan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....