Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Oh nee, ezeltjeprik. Heel veel sterkte! Pfff

Het is alweer vreselijk warm. Nog 1 dag en het wordt weer koeler. Of zaterdag, dat kan ook. Wat verlang ik daarnaar!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer. Ik lig in mijn tuintje, laptop en Ipod bij de hand....ik waan me in de tropen.
.
Normaal gesproken vind ik dit weer heerlijk, maar ik ben nu 8 weken zwanger, kotsmisselijk de hele dag en zo moe, dus weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
.
Franje, sterkte. Blijf voor de ventilator zitten en doe zo min mogelijk.

Festen, hoezo niet in bad gaan als ze alleen thuis is?
.
.
En lekker in alleen ondergoed op bed leggen. Maar helaas (nou, eigenlijk mag ik niet klagen, dat ik in deze tijden een gesprek heb) zo weer de auto in voor een sollicitatiegesprek.
O zooooo. Dus ik mag nooit in bad als single?
stom woord ondergoed...
.
Hehehe, ik heb niet eens een bad. Hè, weer een zorg minder.
.
.
quote:Festen schreef op 06 augustus 2009 @ 12:29:

[...]

jij bent duidelijk zwangerT
Binnen: 24 graden.

Buiten: 28 graden, zonnig.

quote:Franje schreef op 06 augustus 2009 @ 12:25:

En lekker in alleen ondergoed op bed leggen. Maar helaas (nou, eigenlijk mag ik niet klagen, dat ik in deze tijden een gesprek heb) zo weer de auto in voor een sollicitatiegesprek.Gedver (denkend aan de mogelijke warmte in de auto), heb je een airco erin?
World of Warcraft: Legion
Hans hoe lang blijft het nog zo'n rotweer? Ik verlang naar 20 graden, lekker windje en vooral geeeeeeeen zon.

Maak ons eens blij.
Binnen: 25 graden.

Buiten: 28 graden, zonnig.

Ik ben ook geen liefhebber van het hete weer, maar 23 of 24 graden met een zon erbij is ontzettend en gezellig mooi weer voor mij. Met zo'n weer zie ik honderden mensen op het terras!
World of Warcraft: Legion
Nou hierbinnen is het al 27 graden,buiten is het ruim over de 30 graden.
Als fervent winterfan vind ik deze zomer best wel lekker eigenlijk! Het is dik 30 graden buiten, maar ik trek het goed. Heerlijk weer dus!...
Ik trek het ook goed,ik hoef nu niet te werken.Als het 24 Augustus maar alvast herfst wordt:-))
Ik vind dit warme weer echt drie keer niets. Alles plakt en zelfs als je stil zit en niets doet zit je nog te zweten.

Krijg er ook bijna altijd koppijn van. Doe mij maar een graad of 21, 22 en een lekker zonnetje.
Het is hier in huis nog steeds 27 graden.
Hier ook 27 graden nog binnenshuis,gewoon niks doen shining,achter de pc ,lekker koud voetenbadje en glas cola light met ijsklontjes,heeeeeeeerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven