Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Moggû,

Da's knap waardeloos Boro. Beterschap en sterkte ermee.

Lijst voor vandaag,

- Werken.

- De was.

- Auto ophalen!

- Bij ouders langs.

- Haren verven.

Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh.

Zo Bor dat wordt nu dus wel naar de dokter. Arme Terror, oorpijn is vreselijk. Had ook gisteren kunnen gebeuren als ze bij die dokter slim waren geweest. Meis ik hoop voor je dat Terror straks van moeheid in slaap valt en jij nog een tukkie op de bank kan doen.

Nik Haren verven. Is het nodig?

En heeft Pips zich verlslapen?
Deze grote vakantie is echt de kutste grote vakantie ever.

Tut begon 2 weken voor de grote vakantie met ziek zijn, Duurde 2 weken. De eerste week waren Terror en ik ziek. Daarna Tut weer. toen Vriend en nu Terror weer. Dit is de 4e week ! en de 6e week vol zieken.

Wat doe ik fout ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
mss zijn wel wel allemaal zo sterk van deze vakantie dat de mexicaanse griep aan onze deur voorbij gaat. ( ziet ineens oud testamentische taferelen voor zich met bloed aan de deur )
Dat denk ik ook Boro! Houd de moed erin!

Haren verven is zéker nodig Zoeb, er is uitgroei van donkerblondachtiggrijs.

Ik denk alleen dat ik het niet ga redden vanavond, morgenavond dan maar!

Nu opschieten, ik had al op de fiets moeten zitten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
werkse Nikki ! :-)
Boro wat Nik zegt, niet de moed verliezen. 't is natuurlijk wel zonde. Maar als Terror aan de antibiotica zit is het leed zo geleden. Dan heb je nog 2 weken om te genieten.
Mogu Dames!

Boro,dat is zo'n ellende,oorpijn!Hopelijk knapt Terror snel op!

Nikki,heb gister ergens gelezen dat uitgroei hip is

Zoeb..al meer bekend over plannen dit weekend?

Nieuweling(naam kwijt)welkom en succes met je lijstje vandaag.

Gold..lekkere bbq gehad?ben ook benieuwd naar salades

Vandaag:

zwemmen(als het weer het toelaat)

Nu snel vriend aan het werk schoppen!!Als hij vandaag klus klaar krijgt kan ik morgen met Mamz mee...schiet nou toch op!!
Mogguh Coubergh

Nee ik ga straks zoon even bellen.

Ben benieuwd.
Hoop het voor je Zoeb!Ga ik op viaduct heel hard zwaaien naar je
PFF kan niet zo goed wijs uit buienradar..komt die bui nu wel of niet??Voordat ik zo met mijn halve huisraad bij het water zit...
Goedemorgen!

Al gedaan: logeerbed verschonen en hond uitlaten

en nu beginnen met schilderen (buiten) en duimen dat het nog even duurt voordat het gaat regenen...

Vanavond sporten want kreeg een sms van sportmaatje dat ze weer terug is van vakantie, is maar goed ook want ik was al een week niet meer geweest!

En wat balen Borodini, allemaal ziek tijdens de vakantie. Zou fijn zijn als er nu nog twee weken probleemloze vakantie volgen.
Goedemorgen dames

ik was alweer tijdje wakker, denk je uit te slapen voor een late dienst wordt om half negen een pakje bezorgd (ook nog voor de buren)

Vandaag de laatste dag werk voor de boeg en vanochtend even alleen wat opruimen. Ik denk dat ik ook maar eens een routine moet gaan instellen zodat ik iedere dag wat opruim

boro arme terror. Het zit jullie niet mee. Die mexicaanse griep moet nu zeker aan jullie huis voorbij gaan.

Auw fuss, van de trap vallen. Dat doe ik hier ook wel eens als ik stofzuig. Nu mag ik dus eigenlijk niet meer de trap stofzuigen maar ik ben nogal eigenwijs

coebergh geen idee hoe het zit met Buienradar. Ik zie het nog allemaal aan Nederland voorbij gaan maar goed helemaal vertrouwen doe ik het nooit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mijn lijstje is veranderd, ga met man naar de huisarts en misschien even door naar het ziekenhuis. Man heeft een auto-ongeluk gehad, heeft zo op het eerste gezicht niets, maar je weet maar nooit. Volledige verhaal volgt later op de dag op de BH.
Hopelijk valt het idd mee Rainz!!!Sterkte met je man
Jemig Rainz, ik duim dat alles meevalt!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
succes rainz
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jee Rainz, wat een schrik. Hopen dat het meevalt inderdaad. Sterkte!
Oei, Rainz, dat is schrikken, hopelijk valt alles mee!

Boro, ook sterkte met de zieke!

Zoebie, de kledingkast is volgens mij momenteel het koelste plekje in huis (want altijd donker, in een kamer die ik ook donker en dus koeler kan houden), vandaar dat de kat daar nu uren doorbrengt.

Pips, succes met de studie!
Oh Rainz dat is schrikken. Sterktebij de HA of in het ziekenhuis.
- administratie opruimen

- wassen, drogen, opruimen (veul)

- poetsen

- studeerkamer leeg zien te krijgen

- muren schuren en schilderen

- spullen naar berging

- spullen naar berging schoonbroer

- spullen naar vuilnisstort

- bedje voor baby regelen opa en oma kijken op de rommelmarkt

- naar postkantoor

- veel weggooien

- hotels/huisjes boeken voor vakantie

- even langs reisbureau

- droger laten maken de monteur komt maandag

- gordijnen kopen voor voormalige studeerkamer

- haar verven

- pincode creditcard zoeken

- vissenkom verschonen

- kledingkast uitruimen en vooral wat weggooien

- naar dierenarts voor (duur ) voer voor Poes P.

- kleding herstellen en knopen aannaaien etc.

Het hangt nu dus helemaal op het leeg krijgen en opknappen van de studeerkamer...
Wow Miss, wat loopt jouw lijstje als een trein zeg!! Ik durf mijn oorspronkelijke lijstje hier niet eens meer neer te zetten...

En wat vliegen de postings hier me om de oren, ik houd het bijna niet bij. Volgens mij is dat voor niemand goed qua bezemen, hahaha!!

Leuk, nog een nieuwkomer! 1609, doe je best! En geef maar aan als iets speciale aandacht nodig heeft En die spannende boeken... [zucht]... misschien moet ik op mijn lijstje af en toe gewoon zetten 'op tijd gaan slapen' want dat ben ik gisteren dus niet gaan doen, vanwege het spannende boek. En vanochtend veuls te vroeg wakker met een gruwelijk duf hoofd. Vanwege duf hoofd en logee niet gaan zwemmen, maar dat kan ook nog tussen 12 en 13 dusssss...

En verder sluit ik me aan bij alle vorige reacties van medeleven en ondersteuning, maar het wordt steeds zo'n herhaling en het vult het topic zo, dus gewoon voor iedereen: !!!

Verder vind ik mijn lijstje vandaag niet zo belangrijk, maar ik heb hier iets voor me liggen om af te maken waar ik al een jaar tegen aan hik (durf niet eens te zeggen wat, maar het moet af en op de post) en wat heeeeeel veel ruimte in mijn hoofd gaat geven als het af is. En er komt een lekkere kwarktaart voor eenjarig neefje.

Rustig aan doen allemaal vandaag hoor!
Mogguh maisjes!

Welkom 1609!

Al nieuws van Rainz-man?

Da's schrikken zeg.

Boro, hoe is het met ziek kind?

Zoebie ik ga zo even op het andere topic lezen.

Voor Nikki en andere geïnteresseerden:

Komkommersalade a la Goldie

komkommer raspen

uitje snipperen

zout, peper, kerriepoeder, zoetstof, chilisaus

Door elkaar husselen, e vwalla!

Pastasalade a la Goldie:

driekleuren wokkeltjespasta koken en af laten koelen

halve pot rode pesto

gesnipperde ui

gehaveerde kerstomaatjes

champignons uit pot

kleine stukjes paprika

rucola sla

geroosterde pijnboompitjes of casewnoten

En wederom vwalla.

De avond was reuze geslaagd, we hebben het erg gezellig gehad. Na afloop alles nog opgeruimd dus geeen rommel toen ik vanmorgen op stond.

Bezemplannen voor vandaag:

Tennissen

Wassen, drogen bladiebla..

Stofzuigen

Zwembad sharken

NIET snoepen

Grouphug
Schilderen is klaar! Is nog best snel gegaan maar had het voorwerk gisteren al gedaan, scheelt natuurlijk ook.

Rainz, wat schrikken. Weet je al wat meer?

Wow Goldielocks, vooral die pastasalade klinkt errug lekker.

Voor vandaag nog in de planning:

-spannend boek uitlezen

-boodschappen doen (eet salade a la Goldie vanaaf)

-sporten
Goed idee. Wij eten vandaag denk ik ook Goldiesalade

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven