Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
woensdag 5 augustus 2009 om 02:17
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2009 @ 22:17:
Frizz....gaat tie?
Suup, ik heb me toch een heerlijk hapje gespot op het strand
Nou het ging de hele dag goed, maar toen... Mr X tegengekomen. Laat ie nou nét een broek aanhebben die hem echt goed staat en dat ene shirtje waar zijn borstspieren en zijn armen zo lekker in uitkomen... En het was natuurlijk hartstikke warm ook nog. Zucht. Negeren even volgehouden, maar ik ben duidelijk nog geen pro.
Daarentegen heb ik ook niks écht fouts gedaan, en niet ingegaan op de dingen die hij zei die hij samen wil doen. Houding was redelijk stoer, en meneer leek er even van in de war.
Ja verstandige ladies van het forum, ik wéét jullie zeiden 'Run Frizzy run!', ik heb al beduidend meer afstand genomen maar shiiiiiit ik was ff vergeten hoe lekker hij is...
Het is moeilijker dan ik dacht.
*wacht rustig op die klappen, kom maar op Suup, Sum en Char! I know I'm a fool!*
Frizz....gaat tie?
Suup, ik heb me toch een heerlijk hapje gespot op het strand
Nou het ging de hele dag goed, maar toen... Mr X tegengekomen. Laat ie nou nét een broek aanhebben die hem echt goed staat en dat ene shirtje waar zijn borstspieren en zijn armen zo lekker in uitkomen... En het was natuurlijk hartstikke warm ook nog. Zucht. Negeren even volgehouden, maar ik ben duidelijk nog geen pro.
Daarentegen heb ik ook niks écht fouts gedaan, en niet ingegaan op de dingen die hij zei die hij samen wil doen. Houding was redelijk stoer, en meneer leek er even van in de war.
Ja verstandige ladies van het forum, ik wéét jullie zeiden 'Run Frizzy run!', ik heb al beduidend meer afstand genomen maar shiiiiiit ik was ff vergeten hoe lekker hij is...
*wacht rustig op die klappen, kom maar op Suup, Sum en Char! I know I'm a fool!*
woensdag 5 augustus 2009 om 03:12
Nou ja zeg... Na 3 smsjes kom ik "toevallig" langs op t werk van meneer (barman, terras ging niet door). Wat denk je.. Komt achter de bar uit, komt met me kletsen, iets drinken, zoenen, gezellig doen. En dat t toppunt! Of ik vrijdag een een filmpje plus wijntje bij hem kom doen. Sms of ik veilig thuis ben gekomen, en slaap lekker.
Wat is er verdomme mis met die vent... Ik krijg gewoon de kans niet om hysterisch te doen. Hij functioneert niet, mss moet ik hem wegdoen..
Sheer?
Wat is er verdomme mis met die vent... Ik krijg gewoon de kans niet om hysterisch te doen. Hij functioneert niet, mss moet ik hem wegdoen..
Sheer?
donderdag 6 augustus 2009 om 09:22
donderdag 6 augustus 2009 om 10:28
Dankje Sum! Meneer vroeg gister wel ineens of ik (misschien) met hem naar Euro Disney wil (we hebben beide vakantie vanaf morgen)?
Ik weet zeker dat hij komende week toenaderingspogingen gaat doen, dan ga ik hem wel even vragen waar hij mee bezig is...
Tjeeee Sum ben je al pikzwart? Ik ga ook ff proberen te gaan, eerder wegsneaken bij werk. Morgen ga ik zéker!
Suup je hebt gelijk. Die Sheer... die beheerst het pas echt! Kijk hoe we naar d'r smachten!
Ik weet zeker dat hij komende week toenaderingspogingen gaat doen, dan ga ik hem wel even vragen waar hij mee bezig is...
Tjeeee Sum ben je al pikzwart? Ik ga ook ff proberen te gaan, eerder wegsneaken bij werk. Morgen ga ik zéker!
Suup je hebt gelijk. Die Sheer... die beheerst het pas echt! Kijk hoe we naar d'r smachten!
donderdag 6 augustus 2009 om 10:50
quote:frizzy schreef op 05 augustus 2009 @ 02:17:
[...]
*wacht rustig op die klappen, kom maar op Suup, Sum en Char! I know I'm a fool!* Mag ik niet eens meeslaan? You fool.. ik ben daar zooooo goed in!
[...]
*wacht rustig op die klappen, kom maar op Suup, Sum en Char! I know I'm a fool!* Mag ik niet eens meeslaan? You fool.. ik ben daar zooooo goed in!
donderdag 6 augustus 2009 om 12:00
Madhe ik dacht juist dat ik er nog goed vanaf was gekomen... Maar een rechtse uit onverwachte hoek ben ik niet tegenop gewassen hoor! Je wordt bedankt!
Toch is het verbazingwekkend (even een staaltje zelfreflectie hoor...) dat je als verstandige en ontwikkelde vrouw (ja zo zag ik mezelf toch wel eigenlijk) door verliefdheid ineens kan veranderen in een 'meisje' met allerlei onzekerheden en verschuivende grenzen. Maar ach, zo leer je weer eens wat over jezelf!
Toch is het verbazingwekkend (even een staaltje zelfreflectie hoor...) dat je als verstandige en ontwikkelde vrouw (ja zo zag ik mezelf toch wel eigenlijk) door verliefdheid ineens kan veranderen in een 'meisje' met allerlei onzekerheden en verschuivende grenzen. Maar ach, zo leer je weer eens wat over jezelf!
donderdag 6 augustus 2009 om 12:29
quote:frizzy schreef op 06 augustus 2009 @ 12:00:
Madhe ik dacht juist dat ik er nog goed vanaf was gekomen... Maar een rechtse uit onverwachte hoek ben ik niet tegenop gewassen hoor! Je wordt bedankt!
Altijd handig om jezelf beter te leren kennen. En dan nog een gratis cursus hysteri op de koop toe. Perfect.
Ik moet op herhaalcursus, ben echt gruwelijk gezakt voor het hysterisch doen examen. Het lukt me gewoon niet. Ik ben te relaxt ben ik bang.
Altijd handig om jezelf beter te leren kennen. En dan nog een gratis cursus hysteri op de koop toe. Perfect.
Ik moet op herhaalcursus, ben echt gruwelijk gezakt voor het hysterisch doen examen. Het lukt me gewoon niet. Ik ben te relaxt ben ik bang.
donderdag 6 augustus 2009 om 12:36
Hahahahhaa inderdaad, je weet nooit wanneer dat eens van pas kan komen. Jammer dat onze enige echte 'master' op dit gebied ons negeert. Maar dat hoort vast bij de les.
Ooit was ik er heel goed in, maar ach dat gejank enzo word je ook niet knapper van. Sinds ik in de relax-modus sta weet ik ook niet meer zo goed waar ik het destijds dan vandaan haalde. Ik geloof dat het vrij lastig is gemeend hysterisch te doen als je echt helemaal gelukkig bent met jezelf, zoals je bent.
Ooit was ik er heel goed in, maar ach dat gejank enzo word je ook niet knapper van. Sinds ik in de relax-modus sta weet ik ook niet meer zo goed waar ik het destijds dan vandaan haalde. Ik geloof dat het vrij lastig is gemeend hysterisch te doen als je echt helemaal gelukkig bent met jezelf, zoals je bent.
vrijdag 7 augustus 2009 om 01:52
Dag schatjes van me
Wat een heerlijke dag/nacht on the beach
Lekker verkleurd, heerlijk met vrienden, BBQtje aan, en maar praten over de zin des levens hihihi...
Slotconclusie
Het is verbazingwekkend dat wij allen (in totaal 8 man) toch nog single zijn.
Idee is geopperd om nu maar binnen de vriendengroep relaties te gaan beginnen.
Frizz, ik mag toch hopen dat je niet op het aanbod Euro Disney ingaat toch??
*oefent vast haar rechtse*
Suup, nieuwe lief zit op kantklossen, vind ik toch wel een minpuntje heur.
Ik hoop dat ik me daar over heen kan zetten
Heb even een time out gevraagd
Een break zoals ze dat hier op het forum zo mooi noemen.
Madhe.....wat ben je moooooooooooi
*wil eigenlijk ook nieuwe avatar maar is nog zo gehecht aan dees*
Wat een heerlijke dag/nacht on the beach
Lekker verkleurd, heerlijk met vrienden, BBQtje aan, en maar praten over de zin des levens hihihi...
Slotconclusie
Het is verbazingwekkend dat wij allen (in totaal 8 man) toch nog single zijn.
Idee is geopperd om nu maar binnen de vriendengroep relaties te gaan beginnen.
Frizz, ik mag toch hopen dat je niet op het aanbod Euro Disney ingaat toch??
*oefent vast haar rechtse*
Suup, nieuwe lief zit op kantklossen, vind ik toch wel een minpuntje heur.
Ik hoop dat ik me daar over heen kan zetten
Heb even een time out gevraagd
Een break zoals ze dat hier op het forum zo mooi noemen.
Madhe.....wat ben je moooooooooooi
*wil eigenlijk ook nieuwe avatar maar is nog zo gehecht aan dees*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 7 augustus 2009 om 07:22
En? Hebben jullie me gemist? Of is het helemaal niet opgevallen dat ik al 2 dagen niet gepost heb hier?
Frizz, ik snap best hoor dat het negeren van een lekkere SV moeilijk is. Maar probeer het toch maar. En Eurodisney???? Je zegt natuurlijk alleen JA op een tripje naar een bounty eiland. Eurodisney!
Frizz, ik snap best hoor dat het negeren van een lekkere SV moeilijk is. Maar probeer het toch maar. En Eurodisney???? Je zegt natuurlijk alleen JA op een tripje naar een bounty eiland. Eurodisney!
vrijdag 7 augustus 2009 om 10:21
Char, schat, tuurlijjk is het opgevallen dat je al twee hele dagen niet hebt gepost!
Ik was al 6x lsngs je huis gereden, want ik was ervan overtuigd dat je ons negeerde
Hoe bevalt je nieuwe job meissie?
*kijkt op haar schouders en denkt......best rood eigenlijk*
Ik was al 6x lsngs je huis gereden, want ik was ervan overtuigd dat je ons negeerde
Hoe bevalt je nieuwe job meissie?
*kijkt op haar schouders en denkt......best rood eigenlijk*
vrijdag 7 augustus 2009 om 11:01
Vakantie!!! Ik heb vakantie! Ruim twee weken lang. Finally...
Sum, 6x langs iemands huis rijden is dus écht niet genoeg hè? Vraag maar aan Sheer hoor.
Verbrand? Oei oei oei... Je moet ook smeren! Als rode kreeft sla je inderdaad geen man aan de haak.
Char natuurlijk is het opgevallen, veel te stil geweest hier. Moe van het werk?
Eeuuhh... nee ik ben niet op het aanbod ingegaan. Hahaha tripje naar een bounty eiland zou helemáál wat zijn zeg. Neem nog steeds afstand, wel elkaar gezien (door werk) maar niks stouts gedaan. Dat hebben we sowieso al een paar weken niet gedaan, terwijl we elkaar wel hebben gezien. Is ie dan wel SV, officieel?
Sum, 6x langs iemands huis rijden is dus écht niet genoeg hè? Vraag maar aan Sheer hoor.
Verbrand? Oei oei oei... Je moet ook smeren! Als rode kreeft sla je inderdaad geen man aan de haak.
Char natuurlijk is het opgevallen, veel te stil geweest hier. Moe van het werk?
Eeuuhh... nee ik ben niet op het aanbod ingegaan. Hahaha tripje naar een bounty eiland zou helemáál wat zijn zeg. Neem nog steeds afstand, wel elkaar gezien (door werk) maar niks stouts gedaan. Dat hebben we sowieso al een paar weken niet gedaan, terwijl we elkaar wel hebben gezien. Is ie dan wel SV, officieel?
vrijdag 7 augustus 2009 om 11:11
Hmmmm, lastig Frizz
Aangezien SV toch staat voor Sex vriendje
Maar SV kan ook staan voor:
Sociaal Vriendje, Stampot Vriendje, SMS Vriendje...tjs dan kan het dus weer wel een SV zijn.
Maar super dat je de afstand er in houdt!
Ik ben hoog blond en echt met een hele lichte huid, dus ik smeer me suf met factor 30 maar schouders blijven stug verbranden.
Ik zoek ook een SV...een Smeer Vriendje
Ga je nog weg met vakantie of blijf je in Nederland, ik heb net mijn eerste zonnige week erop zitten....
Aangezien SV toch staat voor Sex vriendje
Maar SV kan ook staan voor:
Sociaal Vriendje, Stampot Vriendje, SMS Vriendje...tjs dan kan het dus weer wel een SV zijn.
Maar super dat je de afstand er in houdt!
Ik ben hoog blond en echt met een hele lichte huid, dus ik smeer me suf met factor 30 maar schouders blijven stug verbranden.
Ik zoek ook een SV...een Smeer Vriendje
Ga je nog weg met vakantie of blijf je in Nederland, ik heb net mijn eerste zonnige week erop zitten....
vrijdag 7 augustus 2009 om 11:27
Sum dan is het denk ik een eehh... Sappig Vriendje.
Afstand kost wat moeite, en nog steeds wil ik het gewoon nog even er over hebben met hem. Ondanks dat het me wordt afgeraden en ik zelf ook wel snap waarom... Ik zoek naar IETS wat het makkelijker maakt om er een punt achter te zetten. Ik weet dat het suf is.
Hahahahhaha een Smeer Vriendje is helemaal handig. Zo eentje wil ik er ook wel! Irritant dat je blijft verbranden. Maar doe voorzichtig ermee hoor...
Ik blijf gewoon hier. In tegenstelling tot jou heb ik géén vrijgezelle vrienden, dus iedereen is met liefje of gezin weggeweest. Maar maakt niet uit, ik vermaak me wel hier.
Afstand kost wat moeite, en nog steeds wil ik het gewoon nog even er over hebben met hem. Ondanks dat het me wordt afgeraden en ik zelf ook wel snap waarom... Ik zoek naar IETS wat het makkelijker maakt om er een punt achter te zetten. Ik weet dat het suf is.
Hahahahhaha een Smeer Vriendje is helemaal handig. Zo eentje wil ik er ook wel! Irritant dat je blijft verbranden. Maar doe voorzichtig ermee hoor...
Ik blijf gewoon hier. In tegenstelling tot jou heb ik géén vrijgezelle vrienden, dus iedereen is met liefje of gezin weggeweest. Maar maakt niet uit, ik vermaak me wel hier.
vrijdag 7 augustus 2009 om 12:15
Kleine tip van een oude rot in het vak
Ik had dat trekje ook heel erg.
Als mijn relatie op de klippen was gelopen wilde ik ook altijd heel graag het naadje van de kous weten.
Waarom dan, en hoezo...
Tot dat iemand tegen me zij...en dan Sum.
Dan weet je het, heb je dan minder verdriet, kan je je er dan makkelijker overheen zetten, kortom, wat schiet je ermee op?
En ze had gelijk, hij wilde me niet en das eigenlijk genoeg om te weten.....toch?
Zo hey, ik heb goed bezig in mijn vakantie....gewoon de keuken al gesopt
Ik had dat trekje ook heel erg.
Als mijn relatie op de klippen was gelopen wilde ik ook altijd heel graag het naadje van de kous weten.
Waarom dan, en hoezo...
Tot dat iemand tegen me zij...en dan Sum.
Dan weet je het, heb je dan minder verdriet, kan je je er dan makkelijker overheen zetten, kortom, wat schiet je ermee op?
En ze had gelijk, hij wilde me niet en das eigenlijk genoeg om te weten.....toch?
Zo hey, ik heb goed bezig in mijn vakantie....gewoon de keuken al gesopt
vrijdag 7 augustus 2009 om 12:52
Het leuke is, die wijze hang ik ook aan. Precies het advies dat ik iemand anders óók zou geven.
Ik denk dat ik nog ff écht moet horen: 'Nee ik wil (je) niet.' Voor mij was vorig gesprek op de één of andere manier niet genoeg? Want... *verzint excuses* ... hij wist niet hoe ik erin stond en hij was dood- en doodmoe.
Sum ik weet wel dat het bullshit is hoor...
AL gesopt? Je bent al een week vrij! Ik ga ook aan het soppen vandaag, tis een puinzooi hier. Opruimen in huis = opruimen in het hoofd.
Ik denk dat ik nog ff écht moet horen: 'Nee ik wil (je) niet.' Voor mij was vorig gesprek op de één of andere manier niet genoeg? Want... *verzint excuses* ... hij wist niet hoe ik erin stond en hij was dood- en doodmoe.
Sum ik weet wel dat het bullshit is hoor...
AL gesopt? Je bent al een week vrij! Ik ga ook aan het soppen vandaag, tis een puinzooi hier. Opruimen in huis = opruimen in het hoofd.
vrijdag 7 augustus 2009 om 12:56