Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Jaaaa, en dan weet ik helemaaaaal niet waar ik moet beginnen. Lama hoor!

Ik ga éven de deur uit en zoveel gepost weer hier. Maar geen spoor van Sheeeeeera!

Wel spannend nieuws: Ik liep over straat, en er kwamen 2 mannen uit tegenovergestelde richting. Ik negeerde ze (let op! negeren!), en toen zei die ene heel zachtjes toen hij me passeerde: "Je bent geil..." DUS. Negeren.
Frizzy, kan het niet zo zijn dat je ontzettend aan het lekken was en een spoor achterliet op straat?
quote:frizzy schreef op 08 augustus 2009 @ 00:13:

Ik ga éven de deur uit en zoveel gepost weer hier. Maar geen spoor van Sheeeeeera!

Wel spannend nieuws: Ik liep over straat, en er kwamen 2 mannen uit tegenovergestelde richting. Ik negeerde ze (let op! negeren!), en toen zei die ene heel zachtjes toen hij me passeerde: "Je bent geil..." DUS. Negeren.Whahahhahaha ik lig dubbel. Nu is het echt bewezen dat het werkt hoor. Super gedaan!
Haha! Ik las gisteren al mee in dit topic, en ik heb echt hardop zitten lachen achter de computer! Wat zijn jullie heerlijk droog, jullie verdienen wat mij betreft een of andere script-schrijf-prijs. Maar had nu eigenlijk wel gehoopt op the story to be continued... En jullie waarschijnlijk ook nu jullie zagen dat er weer gepost was in dit topic. ;)

Sheera, wil je ons ajb vertellen wat er nu is gebeurd??
Ladies wat zijn jullie vroeg wakker zeg! Tis weekend hoor! Sum ligt natuurlijk nog in bed. Zou ze die skinny wel uit hebben gekregen?

Nou eeehhh... Char, daar zeg je wat! Dus dan zou je voor het optimale resultaat wellicht het lekken moeten combineren met negeren? Wat denk jij?

Dankje Madhe. Wel weer een experiment vol risico hè, 's avonds laat over straat in een gevaarlijke buurt. Maar zo zie je maar weer, het was het waard! Nou schijnt het toch dat ik geen leven heb buiten het forum, dus mag ik ook best zulk soort offers brengen.
*sjeest naar binnen*

WAT, nog geen nieuws van Sheer?

Meiden ik begin me nu echt ernstige zorgen te maken heur...

Straks is er wat gebeurd.

Frizz, je hebt gelijk hoor, die negeer techniek...werkt als een dolle!

Hier ook!

Stond gister IN de deuropening (ook hier geleerd) steeds een beetje net geen oogcontact te maken met een bijzonder smakelijk hapje.

Toen ik om 02.00 naar huis wilde rollen (heb het rosebier ontdekt) moest ik langs dit heerschap.

En toen ik net bijna voorbij was fluisterde hij in mijn oor.....ga je nu zo maar weg zonder gedag te zeggen schoonheid?

Heb hem een beetje nuffig aangekeken en hem een klein kusje op zijn neus gegeven....

Misschien had ik beter even zijn nummer kunnen vragen want eigenlijk was ie best heel erg leuk.

Maar dat zijn zaken die bedenk ik me altijd pas als ik weer wiebelend op mijn fiets naar huis aan het rijden ben.

Ik heb echt extra tips nodig van Sheer...

Dat mag duidelijk zijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Er is dus blijkbaar een verband tussen negeren en iets in oren fluisteren!

Nuffig aangekeken en een klein kusje, hahahaha! Goeie actie, maar inderdaad, geen telefoonnummer. Das af en toe het probleem met negeren. Het allerbeste zou zijn als HIJ nu jouw nummer aan iemand ontfutselt (hebben jullie gezamelijke vrienden/kennissen?) en JIJ dan blijft negeren. Denk ik. Toch Sheer?
Frizz, ik had de beste meneer nog nooit gezien, terwijl ik toch al behoorlijk wat jaartjes in die kroeg kom

Ik denk idd dat er een verband bestaat tussen oren en negeren

Maar ik denk dat Phiep onze Viva psych daar wel uitsluitsel over kan geven.

Ik moet de nuance nog even onder de knie krijgen tussen negeren en toehappen.

Volgens vriendin heeft hij namelijk wel de hele avond toenadering gezocht

En ik denk dan...ja dahagggg

Als je me wil kom je wel een praatje maken toch?

(nou zag ik er ook wel oogverblindend uit in mijn skinny, high heels en sexy wit topje, dus misschien was ik wel gewoon onbenaderbaar....TE mooi als het ware...

Dat kan je dus blijkbaar ook nog hebben)

Mijn god wat is het leven eigenlijk vreselijk ingewikkeld!
Hmmmm... Is het Dr Phiep topic al geopend dan?

Nou ben het helemaal eens met vriendin hoor, een man moet niet blijven zitten en toenadering zoeken. Be a man!

Ja OF je was gewoon te mooi (vinden mannen weleens eng inderdaad), OF hij had ook dit topic gelezen...

Is het leven ingewikkeld? Of het leven met mannen ingewikkeld? Ikzelf pleit voor dat laatste hoor. Als er geen man in mijn buurt is is alles zo simpel als wat.
Misschien is TO wel mooie witte jassen aan het passen.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Madhe schreef op 07 augustus 2009 @ 23:04:

Oh en Suup. Ik heb je nog niet op mijn hyves. Je bent al zo lang stil tegen me. Ik trap erin ben nu overtuigd van je liefde voor me. Sta je op die van Sum en Char?

Madhe je kunt mijn hyves vinden bij summertje en Chardonay..

Zij willen je vast wel even vertellen welke ik ben..

Ik heb jullie een paar dagen genegeerd,ja verplicht want mijn pc is gecrasht..

Zit nu bij mijn moeder..

Potverdikke wat is er met Sheer aan de hand ik begin me nu echt zorgen te maken hoor..
Ik dacht al Suup, WOW die vind ons echt leuk!

Want ze negeert ons echt heul erg

Doet je pc het alweer?
Madhe, ik geef je op hyves wel even Suup haar hyves. Maar ik wilde dit niet zonder toestemming doen natuurlijk.
Sjeeeeeeeeeeeeeeeesus! Ik zag beweging op het topic en dacht dat Sheer weer gespot was ofzo.

Suup meid wat vreselijk. Je wil toch niet doen alsof je nog een leven hebt buiten dit forum he?
Haha! Ik dacht hetzelfde door jouw actie, Frizzy! Mooi niet dus. Zouden ze op huwelijksreis zijn?
Misschien moet ze al bevallen?
Gos wat een gedoe allemaal over een leven hebben buiten het forum...

Kan ik kort over zijn...

heb ik niet!

Heb ik allemaal geen tijd voor hoor, wat moet er dan van Sheer, Phiep en BM terecht komen....precies!

Kwestie van prioriteiten stellen ladies
Sum... Ben jij er gister niet stiekem tussenuit gephiept om in een skinny met sexy top en pumps lekkere hapjes nuffig aan te kijken en op de neus te zoenen? Het was maar heel even, maar toch...
quote:Summerdance schreef op 08 augustus 2009 @ 12:11:

*sjeest naar binnen*

WAT, nog geen nieuws van Sheer?

Meiden ik begin me nu echt ernstige zorgen te maken heur...

Straks is er wat gebeurd.

Frizz, je hebt gelijk hoor, die negeer techniek...werkt als een dolle!

Hier ook!

Stond gister IN de deuropening (ook hier geleerd) steeds een beetje net geen oogcontact te maken met een bijzonder smakelijk hapje.

Toen ik om 02.00 naar huis wilde rollen (heb het rosebier ontdekt) moest ik langs dit heerschap.

En toen ik net bijna voorbij was fluisterde hij in mijn oor.....ga je nu zo maar weg zonder gedag te zeggen schoonheid?

Heb hem een beetje nuffig aangekeken en hem een klein kusje op zijn neus gegeven....

Misschien had ik beter even zijn nummer kunnen vragen want eigenlijk was ie best heel erg leuk.

Maar dat zijn zaken die bedenk ik me altijd pas als ik weer wiebelend op mijn fiets naar huis aan het rijden ben.

Ik heb echt extra tips nodig van Sheer...

Dat mag duidelijk zijn!

Zet je eigen nummer op een groot reclame bord met de tekst; aandacht over? Ik ontvang graag en dans naar uw pijpen.

Effe serieus. Waarom zeg je dan niet; Ja ik ga weg zonder gedag te zeggen, maar als jij je nummer even geeft krijg je wel een 'goedemorgen-telefoontje' van me.
quote:Chardonnay schreef op 09 augustus 2009 @ 23:15:

Madhe, ik geef je op hyves wel even Suup haar hyves. Maar ik wilde dit niet zonder toestemming doen natuurlijk.

Snap ik lieverd, heel goed van je.

En Suup, ik heb je uitgenodigd Gezellig.
quote:Madhe schreef op 09 augustus 2009 @ 23:55:

[...]

Zet je eigen nummer op een groot reclame bord met de tekst; aandacht over? Ik ontvang graag en dans naar uw pijpen.

Effe serieus. Waarom zeg je dan niet; Ja ik ga weg zonder gedag te zeggen, maar als jij je nummer even geeft krijg je wel een 'goedemorgen-telefoontje' van me.

Blame it on the booze my dear!

Geloof me, normaal gesproken sta ik echt niet zo te sufkutten teuten met mannen, maar hij was zo leuk, ik ik had helemaal bibberknietjes (kan ook van de drank komen) dat ik dus voor het eerst sinds lange lange tijd sprakeloos was!

Klopt Frizz, ik was er heel even uit, maar dat was op therapeutische basis, anders neem ik Phiep,Sheer,BM mee naar bed, ik MOEST het even van me afschudden

Anders kan ik zo zelf een topic openen...
quote:Madhe schreef op 09 augustus 2009 @ 23:56:

[...]

Snap ik lieverd, heel goed van je.

En Suup, ik heb je uitgenodigd Gezellig.Owwwwwwwwwwww......we worden al een echt clupje
quote:Madhe schreef op 09 augustus 2009 @ 23:55:

[...]

Dat is em. De juiste opmerking. Het enige nadeel is, in 9 van de 10 gevallen bedenk je die pas achteraf. Of niet zelf...
quote:Summerdance schreef op 10 augustus 2009 @ 00:00:

[...]

Blame it on the booze my dear!

Geloof me, normaal gesproken sta ik echt niet zo te sufkutten teuten met mannen, maar hij was zo leuk, ik ik had helemaal bibberknietjes (kan ook van de drank komen) dat ik dus voor het eerst sinds lange lange tijd sprakeloos was!

Klopt Frizz, ik was er heel even uit, maar dat was op therapeutische basis, anders neem ik Phiep,Sheer,BM mee naar bed, ik MOEST het even van me afschudden

Anders kan ik zo zelf een topic openen... Ooooooh ik dacht dat het was om even te experimenteren met alle gegeven adviezen van het forum. Dat is namelijk het enige wat IK doe als ik naar buiten ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven