Uitspraken - dooddoener?
zondag 9 augustus 2009 om 00:09

zondag 9 augustus 2009 om 00:32
zondag 9 augustus 2009 om 09:26
Ik vind die uitdrukking....ze zit niet lekker in haar vel......echt vreselijk! Het gaat dan meestal om iemand die het niet leuk heeft op haar werk of relatieproblemen (alsof je daar altijd wat aan kan doen!).
Ik vind het denk ik zo'n kut uitdrukking omdat het echt suggereert dat je alles in het leven zelf in de hand hebt, en overal zelf schuld aan hebt.
Een andere waar ik kromme tenen van krijg......die komt zichzelf nog wel tegen......ik denk dan altijd HUH!
Ik vind het denk ik zo'n kut uitdrukking omdat het echt suggereert dat je alles in het leven zelf in de hand hebt, en overal zelf schuld aan hebt.
Een andere waar ik kromme tenen van krijg......die komt zichzelf nog wel tegen......ik denk dan altijd HUH!
zondag 9 augustus 2009 om 09:57
Dat doet hij wel als hij eraan toe is of Als ze 18 zijn kunnen ze het allemaal of Het ene kind is nu eenmaal langzamer dan het andere of Dat had een neefje/broertje/zwager/zoon/buurjongen van het nichtje van mijn tante die drie huizen verder woont dat de zwager van de buurvrouw ook en het kwam echt allemaal goed. (Over mijn kind met een forse ontwikkelingsachterstand door medische problemen).
Nog een leuke: Het is een fase. (Over de krijsbuien van kind. Het zal best een fase zijn hoor, maar dat neemt niet weg dat ik er stapel van wordt en de buren ook.)
Nog een leuke: Het is een fase. (Over de krijsbuien van kind. Het zal best een fase zijn hoor, maar dat neemt niet weg dat ik er stapel van wordt en de buren ook.)