Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
maandag 10 augustus 2009 om 00:48
maandag 10 augustus 2009 om 00:49
quote:Lin67 schreef op 10 augustus 2009 @ 00:47:
Dat wist ik niet. Ik dacht dat ik hier mijn vragen kon stellen of opmerkingen kon maken met betrekking tot de relatie topics....
dat leidt ik af van de openingstopic op dit moderatertopicJa vragen en opmerkingen mogen. Discussie niet. De koffie loopt!
Dat wist ik niet. Ik dacht dat ik hier mijn vragen kon stellen of opmerkingen kon maken met betrekking tot de relatie topics....
dat leidt ik af van de openingstopic op dit moderatertopicJa vragen en opmerkingen mogen. Discussie niet. De koffie loopt!
maandag 10 augustus 2009 om 00:58
Ik wil geen discussie voeren (ga zo plat), maar ik merkte op dat een aantal mensen op een aantal topics erg hilarisch aan het doen zijn...en dat daarmee topicopeners wegblijven.....dus dat is een opmerking. (verdomd, nu lijkt het wel op een discussie)
(grrr, dit soort discussies heb ik met mijn zoon ook altijd, stink er altijd in)
(grrr, dit soort discussies heb ik met mijn zoon ook altijd, stink er altijd in)
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
maandag 10 augustus 2009 om 01:25
Mijn zoon is 21 jaar, discussie dus...Ik heb alleen nooit door dat ik een discussie met hem heb, wilde dan alleen iets opmerken richting hem. Maar hij houdt enorm van discusseren, dus dan zit ik er ook in voordat ik er erg in heb....
Maar dit is offtopic en volgens mij mag dat ook niet. Zou erg graag de regels eens een keer duidelijk op een rij willen hebben. Ook over dat dubbelnicken, hengelen, enz....
Maar dit is offtopic en volgens mij mag dat ook niet. Zou erg graag de regels eens een keer duidelijk op een rij willen hebben. Ook over dat dubbelnicken, hengelen, enz....
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
maandag 10 augustus 2009 om 13:13
Stinkstofzuiger, wie heeft een goede tip? is verplaatst naar Thuis.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:56
De komende week ben ik even geen Angel. Angel 6 neemt mijn pijlers waar. Voor dringende zaken (of verzoekjes die je liever niet hier doet) kun je mailen met de forummailbox (forum@viva.nl)