Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Lin67 schreef op 10 augustus 2009 @ 00:46:

Dat zou mooi zijn. Relativering acht ik in sommige topics ook hard nodig. Maar als dat niet gaat, en dat ook aangegeven wordt, moet je ophouden. Het is niet de bedoeling dat ze wegblijven...Nou dat zal zo'n vaart niet lopen hoor!
quote:Lin67 schreef op 10 augustus 2009 @ 00:47:

Dat wist ik niet. Ik dacht dat ik hier mijn vragen kon stellen of opmerkingen kon maken met betrekking tot de relatie topics....

dat leidt ik af van de openingstopic op dit moderatertopicJa vragen en opmerkingen mogen. Discussie niet. De koffie loopt!
Frizzy heeft wel bijna 4 op een rij!
Ik wil geen discussie voeren (ga zo plat), maar ik merkte op dat een aantal mensen op een aantal topics erg hilarisch aan het doen zijn...en dat daarmee topicopeners wegblijven.....dus dat is een opmerking. (verdomd, nu lijkt het wel op een discussie)

(grrr, dit soort discussies heb ik met mijn zoon ook altijd, stink er altijd in)
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Zoon is onder de 10? Ja, dan kom je er nog mee weg met; 'omdat ik het zeg!' Daarna niet meer en heb je dus een discussie.
Mijn zoon is 21 jaar, discussie dus...Ik heb alleen nooit door dat ik een discussie met hem heb, wilde dan alleen iets opmerken richting hem. Maar hij houdt enorm van discusseren, dus dan zit ik er ook in voordat ik er erg in heb....

Maar dit is offtopic en volgens mij mag dat ook niet. Zou erg graag de regels eens een keer duidelijk op een rij willen hebben. Ook over dat dubbelnicken, hengelen, enz....
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
la maar Angel
Stinkstofzuiger, wie heeft een goede tip? is verplaatst naar Thuis.
Hallo Engel!

Kan je ik LAT jij LAT wij LATTEN voor me veranderen in ik lat jij lat wij latten???

Schijnt irritant over te komen ofsow
Lin, kom je discussieren op dat andere topic, onder de pijler Overig? Heb iets voor je gepost.
quote:Viva Angel5 schreef op 08 augustus 2009 @ 20:31:

Dushi, dank! Ik heb er inmiddels een groot slot omheen geslingerd.

@Rob; done!

@Lin67/Floor/Frizzy; ik zal straks even lezen en kijken of ik nog iets zinnigs te melden heb
hoi, wil jij mijn topic sluiten (Angst om te scheiden) Ben herkenbaar en dat wil ik niet.
Ik heb hem offline gehaald Ninaenlisa.
Graag het topic 'advies gevraagd m.b.t. gedrag/levensstijl vriendin' verwijderen.
Ik heb je topic gesloten, hij verdwijnt vanzelf uit de lijst.
Zou je het topic Is mijn man alcoholist? na 2 uur offline willen halen? Of moet ik zelf al mijn reacties verwijderen? Graag z.s.m. antwoord.. Thanx!
ah, tuurlijk vakantie... Ik lees t nog wel ff snel door en verwijder zelf wel wat echt niet online moet blijven.. Laat topic maar staan.. Misschien heeft een ander er nog wat aan.
Wasbakje, je kunt het hier wel weghalen maar op google kun je het nog terug vinden hoor.
Angel, kun je alsjeblieft een n in mijn topictitel knutselen?

De ouders van mijN exGeliefde staat een stuk minder analfabetisch.
Zou je voor mij de topic 'al een paar jaar een virtuele relatie' weg willen halen i.v.m. herkenbaarheid. Bedankt!
Done.
De komende week ben ik even geen Angel. Angel 6 neemt mijn pijlers waar. Voor dringende zaken (of verzoekjes die je liever niet hier doet) kun je mailen met de forummailbox (forum@viva.nl)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven