Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Ann Liv schreef op 10 augustus 2009 @ 16:02:

Het gaat natuurlijk nooit zo snel als je zou willen, maar leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent en dat het in elk geval vooruit gaat! Voor tips hoef je toch niet naar het prikbord? Ik zou bij twijfel dingen gewoon op het forum zetten, als het over het randje is wordt je topic vanzelf naar het prikbord geschoven.

Mijn kat ligt achter me en roept me. Niet miauwend, meer kirrend. Zou dat dan echt het teken zijn dat ik nodig moet gaan stofzuigen en dweilen?

Dank je, ja goed idee van je, thanks. Ken je dat, dat je opeens op wolkjes loopt, nee hier helaas niet verliefd maar zoveel leuke dingen de laatste dagen op mijn pad dat je het allemaal helemaal ziet zitten. Dat zal jij ook waarschijnlijk herkennen Leo, dat je even in een putje zit en dat er zomaar dingen komen waardoor je het allemaal weer kan relativeren. Voor jullie waarschijnlijk echt belachelijk maar ik kan zo genieten van mijn katten. Een ervan is actief fotomodel en eentje minder actief. Nu is die ene gevraagd voor een tv serie, een reclame en een filmpje a.s. woensdag. Oh het is geen dikke inkomsten helaas maar en ik vind het echt leuk, en die kat van mij is zo aandachtsgeil dat ik hem met moeite altijd mee kan krijgen na een opdracht. Jammer dat ik altijd zo last heb van stress en zenuwen.

Even een dikke voor Fien. Wat prachtig zo'n mooi afscheid. Zo hoort het ook. Als ik wel eens hoor hoe ouders over die gevoelens heen gaan dan denk ik, je bent toch zelf ook kind geweest? Het mag toch met veel pracht en praal en drama. Ja behalve dat mooie beddengoed, dat is even een stapje te ver .

Ja ik geloof echt dat kinderen om deze manier het beste om kunnen gaan met "de dood".
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 16:27:

De zogenaamde 'Da Fiensie Code'.

Afgepeigerd, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Hoe geweldig je het hier beschrijft ook, logisch dat het extra of anders denken je uitput. Ik heb een vriendin met een verstandelijke beperking (heel anders dan bij Fien natuurlijk) maar zij is een van de weinigen in mijn omgeving bij wie ik niet mijn normale denkpatroon kan volgen. Mooi om met haar te praten, want dom is ze in géén geval. Maar vermoeiend: dat zeker.

Lief hoe jullie het konijntje een laatste rustplaats hebben gegeven. En van wie heeft je Fien dat theatrale? Komt hélemaal uit de lucht vallen, of niet?
quote:mylenevalerie schreef op 10 augustus 2009 @ 17:15:

[...]

Een ervan is actief fotomodel en eentje minder actief. Nu is die ene gevraagd voor een tv serie, een reclame en een filmpje a.s. woensdag. Oh het is geen dikke inkomsten helaas maar en ik vind het echt leuk, en die kat van mij is zo aandachtsgeil dat ik hem met moeite altijd mee kan krijgen na een opdracht. Jammer dat ik altijd zo last heb van stress en zenuwen.

Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je daar nerveus over bent, want het is toch lastig om ze in het gareel te houden. Heb je raskatten, dat het in hun karakter zit om rustig te poseren? Ik heb je kat wel door de Wehkamp-gids zien paraderen, fantastisch zeg!

Ik heb ook een camerageile kat, die poseert perfect. Laatst geeuwde ze, maar was ik te laat met de camera en toen zei ik: ach kom, geeuw je nog een keer voor me? Ze kijkt me even aan en prompt doet ze een uitgebreide geeuw-sessie. Kat 2 heeft dit helemaal niet. Die mauwt op commando en gaat met je in discussie. Als ze ergens ligt en je roept, dan kwettert ze altijd terug, ook als ze diep in slaap is. En net als net begint ze ook zelf tegen me te praten. Alsof ik echt aandacht moet geven, of moet gaan schoonmaken, zoals vanmiddag. Soms houden we het minutenlang vol om met elkaar te kletsen. Tot er een lens op haar gericht is. Dan houdt ze haar kaken STIJF op elkaar. En kijkt ze ook nog eens onmetelijk arrogant naar me. Niks doet ze om te entertainen. Terwijl ze normaal d'r bek niet houdt. Snif.
Wat gaaf MV beroemde katten heb je dus.
Krijgt ze al sterallures, MV?

quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 15:26:Zou kunnen, EV, maar wat vind je hiervan: jij een grote tattoo van zijn kop op jouw borst, hij een grote tattoo van jouw eh hoofd op zijn borst! Laatste idee wel goed, maar eh.. op mijn borst? Nou nee. Doe dan maar op mijn rechter schouderblad, dan staat ie naast mijn andere liefsten
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 16:27:de zogenaamde 'Da Fiensie Code'.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Haha,

Moet opeens denken aan een stukje in de NRC vorige week. Ging ook over een konijnenuitvaart.

Na de plechtigheid en delving van het graf, vroeg het buurjongetje aan de voormalige konijneneigenaresse of er geen kruis op het graf moest.

"Nee, hoor", zegt het meiske:

"Konijn was niet gelovig"
quote:hiltje schreef op 10 augustus 2009 @ 21:32:

"Konijn was niet gelovig"*sproeit rosé tegen beeldscherm*
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat heerlijk, al die leuke berichten! Leo en MV ere-doctoraat aan de Viva-academie, Bo Ghi die het helemaal gaat maken. Kan er niet een goed nieuws-topic komen? Ik ga er helemaal van fladderen.

Of ligt dat aan mijn eigen state of mind?
Nieuwe titel ook al, goed gedaan Leo. (of moet ik nu Lé zeggen? )
Hiltje whoehahaaha vooral in combi met je avatar!
Lé-Yo-Ma, denkelijk, als kruising tussen de wereldberoemde cellist en de forumberoemde poezenoma.
quote:hiltje schreef op 10 augustus 2009 @ 21:32:

Haha,

Moet opeens denken aan een stukje in de NRC vorige week. Ging ook over een konijnenuitvaart.

Na de plechtigheid en delving van het graf, vroeg het buurjongetje aan de voormalige konijneneigenaresse of er geen kruis op het graf moest.

"Nee, hoor", zegt het meiske:

"Konijn was niet gelovig"

Aaaaah wat schattig hahahahahaa!!!

(hou trouwens mijn hart vast voor als Fien met het geloof in aanraking komt....)
quote:Poezewoes schreef op 10 augustus 2009 @ 21:57:

Wat heerlijk, al die leuke berichten! Leo en MV ere-doctoraat aan de Viva-academie, Bo Ghi die het helemaal gaat maken. Kan er niet een goed nieuws-topic komen? Ik ga er helemaal van fladderen.

Of ligt dat aan mijn eigen state of mind?

Ja.

Maar dat is juist leuk!!!
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 22:06:

[...]

Aaaaah wat schattig hahahahahaa!!!

(hou trouwens mijn hart vast voor als Fien met het geloof in aanraking komt....)Misschien dat je in de Da Fiensie Code dan de Reviaanse Katholieke dieren kunt introduceren? Konijnen hoorden daar niet bij, voorzover ik me dat herinner, maar eh... papegaaien en ezels wel? Kraaien? Pauwen? Hoe dan ook, dat weet Fien vast te waarderen.
quote:Dushi74 schreef op 10 augustus 2009 @ 22:04:

Nieuwe titel ook al, goed gedaan Leo. (of moet ik nu Lé zeggen? )

Nou Lé rijmt natuurlijk lekker op 'mee' maar je mag gewoon zeggen wat je wil hoor.

Roelien is ook goed bijvoorbeeld

We hebben het topic op seks per ongeluk vermoord geloof ik he? Niet dat er gediscussieerd werd maar de TO heeft zijn discussie aan de wilgen gehangen.
quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 22:08:

[...]

Misschien dat je in de Da Fiensie Code dan de Reviaanse Katholieke dieren kunt introduceren? Konijnen hoorden daar niet bij, voorzover ik me dat herinner, maar eh... papegaaien en ezels wel? Kraaien? Pauwen? Hoe dan ook, dat weet Fien vast te waarderen.

O, dan zal ik me toch eerst eens in Reve moeten verdiepen. Misschien dat ik hem nu leuk vind, op mijn ouwe dag. Ik kon voorheen nooit zo door de man heenkomen.

Ja ja, ik schaam me diep maar ik was meer van de rauwe werkelijkheids schrijvers zoals Wolkers en Cremer en zo.....
Wie is nu die derde? Of is dit nog steeds een geheim en wil die niet in de publiciteit? Ik heb inmiddels diverse aanbiedingen die grof geld opleveren en zelfs de Playboy heeft interesse.
Weet je Zoeb, het kan zijn (weet ik echt niet) dat nummer drie helemaal geen zin heeft in het weten en zo. Gezien haar omstandigheden. Vandaar dat ik het ook maar gewoon zo laat. De Viva zal wel met de onthulling komen morgen (neem ik aan).
quote:Ann Liv schreef op 10 augustus 2009 @ 17:30:

[...]

Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je daar nerveus over bent, want het is toch lastig om ze in het gareel te houden. Heb je raskatten, dat het in hun karakter zit om rustig te poseren? Ik heb je kat wel door de Wehkamp-gids zien paraderen, fantastisch zeg!

Ik heb ook een camerageile kat, die poseert perfect. Laatst geeuwde ze, maar was ik te laat met de camera en toen zei ik: ach kom, geeuw je nog een keer voor me? Ze kijkt me even aan en prompt doet ze een uitgebreide geeuw-sessie. Kat 2 heeft dit helemaal niet. Die mauwt op commando en gaat met je in discussie. Als ze ergens ligt en je roept, dan kwettert ze altijd terug, ook als ze diep in slaap is. En net als net begint ze ook zelf tegen me te praten. Alsof ik echt aandacht moet geven, of moet gaan schoonmaken, zoals vanmiddag. Soms houden we het minutenlang vol om met elkaar te kletsen. Tot er een lens op haar gericht is. Dan houdt ze haar kaken STIJF op elkaar. En kijkt ze ook nog eens onmetelijk arrogant naar me. Niks doet ze om te entertainen. Terwijl ze normaal d'r bek niet houdt. Snif.Ohh wat enig dat je hem in die Wehkampgids hebt gezien. Nee ik heb maar 1 fotogenieke kat, Bo Ghi die van die gid, van interpolis en van ziggo. Ik heb nog maar 1 raskat, Brits Korthaar, letterlijk van de Whiskas reclame in de Libelle jaren geleden en van Ziggo samen met Bo. Maar ik gun hem nu zijn rust, hij is 11 jaar. Ik had gehoopt dat mijn kleine nieuwe het leuk zou vinden maar hij vind het thuis al niet leuk dus dat gaat niets worden en ze hoeven niets tegen hun zin te doen. Van Bo nam ik van kleins af aan 150 foto's per dag dus als ik nu het toestel pak dan gaat hij volgens mij er al voor zitten. Vooral bij Wehkamp deed ik hem een plezier. Zoveel aandacht kreeg hij, ik kreeg hem bijna niet meer mee eind van de sessiea/dagen. Als het goed is, hoop ik tenminste, gaat hij in een leuke tv serie spelen. Heel benieuwd of het doorgaat. Hij doet het niet gek dan als kat van de hoofdrolspeelster. Maar eerst woensdag maar afwachten of hij film ook zo leuk vind als foto's hihihi. Leuk dat ik altijd nerveuzer ben dan hij is.
Jaaaa echt morgen? Eindelijk. Zit te popelen ondertussen.

Of diegene wil echt niet, of ze leest geen mail en/of ze heeft niet in de gaten hoe wij hier in spanning zitten.

Lé hoe is ie?

Al een beetje aan je beroemde status gewend?
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 22:07:

[...]

Ja.

Maar dat is juist leuk!!!Poez' state of mind:
quote:Zoebie schreef op 10 augustus 2009 @ 22:12:

Wie is nu die derde? Of is dit nog steeds een geheim en wil die niet in de publiciteit? Ik heb inmiddels diverse aanbiedingen die grof geld opleveren en zelfs de Playboy heeft interesse.Wat Lé ook al zegt, ik durf het ook niet te zeggen, juist omdat ik haar summier ken. Ik moet zeggen dat ik het misschien ook niet had gezegd als Lé me niet overtuigd had dat het echt niet erg was op haar topic in te breken. Ik voelde me ook bezwaard. Maar ik geloof eerder dat nummer 3 niet eens weet dat er hier iets over staat. Ik zie nummer 3 niet zoveel op overig. Zou zo maar kunnen toch? Ja ik gok ook maar .
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 22:09:

[...]

Nou Lé rijmt natuurlijk lekker op 'mee' maar je mag gewoon zeggen wat je wil hoor.

Roelien is ook goed bijvoorbeeld Zolang ik je niet Gerda Smit hoef te noemen vind ik het best. Maar Leo/Lé bekt wel lekker ja

We hebben het topic op seks per ongeluk vermoord geloof ik he? Niet dat er gediscussieerd werd maar de TO heeft zijn discussie aan de wilgen gehangen. Niets vermoord Leo, hij wil gewoon zijn gelijk hebben en zeiken om het zeiken. Maar dat wil ik dit keer dus niet zeggen anders ben ik sowieso een reldeldel . Welk antwoord we hadden gegeven hij was erover gevallen, omdat we niet op het topic van zijn kennelijke partner (want tot vandaag zag ik geen connectie tussen die twee) gereageerd hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven