Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Geweldig, die jurken.

Poez, nieuwe liefde? Fijn!!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En dan had ik dat kapsel nog niet eens gezien. Wowwww.
Rodibo, jij krijgt voor je nakende halfjaardag van mij een tattoo kado! Lief he?

EV! Ik heb voor jouw hond ook een tattookadobon liggen!
En omdat Leo's poesjes al groot zijn bijna krijgt zij van mij een setje nieuwe assecoiredieren voor op haar boerderette.

(ook leuk voor stijlvolle poefjes als hun lapjes op de barbie moeten! )
quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 14:34:

Sgoed, Lejo! Doe ik er nog een leuk kapsel bij als jij tenminste belooft een enthousiaste buikschuiver te maken op de teppan yaki plaat!

[afbeelding]Als jij zorgt voor een scheut olie en je 'm nog niet aansteekt voor mijn snoekduik, doe ik het voor je!
quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 14:44:

En omdat Leo's poesjes al groot zijn bijna krijgt zij van mij een setje nieuwe assecoiredieren voor op haar boerderette.

[afbeelding] (ook leuk voor stijlvolle poefjes als hun lapjes op de barbie moeten! )

Fantastisch!

Getatoeëerd beest op de barbie, dát zal Fien leuk vinden!

(ik zet me nu al schrap voor de 100.000 vragen die dáár op zouden volgen)
Leuk idee al die jurken, maar jullie vergeten helemaal de roedel honden en katten die de ringen zouden komen geven. Die eten Poez en hubbie met huid en haar op. Leuk schouwspel, maar een feest zonder bruid en gom? En ik weet niet hoe het met haar katten is, maar mijn poezen houden ook van sla, witlof, mais en zo dies meer zij, dus ook die vega-jurken zullen geen succes zijn.

En Robo-Robo-Robo toch. Zo'n ballonnen-jurk: leuk en origineel, das waar. Maar wat moeten we dan als De Drie door vuurwerk begeleid hun ronde langs alle provincies moeten doen? Tegen de tijd dat ze bij jou in Frankrijk zijn aanbeland is er niks van die jurken over. Níks zeg ik je.
Hmm... Ann Liv, jij weet feestplezier wel lekker te bederven zo hoor. Maar ik heb een hufterproof jurk en pak voor je gevonden, van duct tape. Goedgekeurd door de Plattelandsvrouwenbond!

Voor jou, als zelfverklaarde "Kreja-Beja" heb ik ook een jurk. Stiften worden bijgeleverd.

Zo. Nou is mijn googlebundel leeg.
quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 14:58:

Voor jou, als zelfverklaarde "Kreja-Beja" heb ik ook een jurk. Stiften worden bijgeleverd.

[afbeelding]Ik mail net of ze hem nog hebben, maar nee hoor, allemaal besteld door ene Mrs. Mara. "Explicitly for own use" schijn je gezegd te hebben...
Wow. Een tattoo voor mijn hond.

Zo baasje, zo hond.

Misschien kunnen we dezelfde nemen?
quote:Ann Liv schreef op 10 augustus 2009 @ 15:11:

[...]

Ik mail net of ze hem nog hebben, maar nee hoor, allemaal besteld door ene Mrs. Mara. "Explicitly for own use" schijn je gezegd te hebben...

Details, AnnieLiv, details.

PS Note to self: Bij stoeien en knuffelen met de baby mag de baby niet meer on top ter voorkoming van babykwijl in oog en mond.
quote:Elmervrouw schreef op 10 augustus 2009 @ 15:12:

Wow. Een tattoo voor mijn hond.

Zo baasje, zo hond.

Misschien kunnen we dezelfde nemen?Zou kunnen, EV, maar wat vind je hiervan: jij een grote tattoo van zijn kop op jouw borst, hij een grote tattoo van jouw eh hoofd op zijn borst!
quote:Ann Liv schreef op 10 augustus 2009 @ 13:44:

[...]

Natúúrlijk zijn er meer leuke, geweldige, grappige en ontzéttend lieve forummers. Niets ten nadele van hen, maar volgens mij is Leo onbetwist no.1. Niet dat ik haar leuker vind dan anderen op het forum, maar als er een ereforummert is, moet zij het zijn volgens mij.

MV, jij bent ook onbetwist een fantastische ereforummer, je hoeft je niet vereerd te voelen, het is je plicht om in het lijstje te schitteren! Ben trouwens érg benieuwd naar je site. Gaat het voorbereiden ervan goed?

Ja het gaat lekker, alleen is het veel moeilijker dan ik dacht dus het gaat allemaal niet zo snel als ik gehoopt had, ben een beetje ongeduldig. Als ik iets in mijn hoofd heb dan heb ik het ook het liefst dezelfde dag. Ik denk dat ik maar op het prikbord een oproepje doe of iemand nog tips heeft of waar ik verder nog voor hulp zou kunnen vragen.

Wat een prachtige jurken. Die soepjurk vind ik ook wel wat, past zo mooi bij mijn motto.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het gaat natuurlijk nooit zo snel als je zou willen, maar leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent en dat het in elk geval vooruit gaat! Voor tips hoef je toch niet naar het prikbord? Ik zou bij twijfel dingen gewoon op het forum zetten, als het over het randje is wordt je topic vanzelf naar het prikbord geschoven.

Mijn kat ligt achter me en roept me. Niet miauwend, meer kirrend. Zou dat dan echt het teken zijn dat ik nodig moet gaan stofzuigen en dweilen?
quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 15:24:

[...]

PS Note to self: Bij stoeien en knuffelen met de baby mag de baby niet meer on top ter voorkoming van babykwijl in oog en mond.
Wij hadden trouwens een dood konijn vanmorgen in het konijnenhok. De leukste en liefste van de twee, lag op haar zijtje hartstikke dood te wezen.

En dan hebben we een Fien hier he. Die gaat daar op haar eigen manier mee om. Die gaat analyseren, bedenken, invullen, beredeneren, enzovoort en dan moet je in haar code terugpraten. Een code die Wé en ik door de jaren heen gelukkig goed onder de knie hebben gekregen, de zogenaamde 'Da Fiensie Code'.

Net weer een heel gesprek achter de rug. Vrij uitputtend, want nogal gedetailleerd, om de dood van 'Lola' het konijn een plek te geven.

Uitgelegd dat het konijn écht niet als knuffel mee naar bed kan. Waarom niet? Omdat het konijn allemaal spullen van binnen heeft zitten die gaan verrotten, net als de sla weet je wel, die mama vergeten was in de groentela, die ging toch zo stinken? Nou, dat zou Lola ook gaan doen en zeker nu het zo warm is. Dan zou Lola vliegen gaan aantrekken. Nee, niet aantrekken als een jurk maar vliegen lusten graag dode konijntjes. Zo heet dat, 'aantrekken'. Zeg maar 'aantrekkelijk'. Dat betekent dat het leuk en lief of lekker is of mooi. Ja psies, zoals je Spaanse jurk, die kun je aantrekken maar je ziet er ook heel aantrekkelijk uit met die jurk.

En dood is de natuur, klopt, het ene beestje gaat dood en de ander kan dan weer eten zoals de poezen ook een muis vangen om die op te kunnen e......Ja vliegen lusten graag een dood konijn, en die vliegen slaan wij dan weer dood inderdaad, als ze binnen op je brood gaan zitten......

Ben afgepeigerd!
quote:Ann Liv schreef op 10 augustus 2009 @ 14:49:

En Robo-Robo-Robo toch. Zo'n ballonnen-jurk: leuk en origineel, das waar. Maar wat moeten we dan als De Drie door vuurwerk begeleid hun ronde langs alle provincies moeten doen? Tegen de tijd dat ze bij jou in Frankrijk zijn aanbeland is er niks van die jurken over. Níks zeg ik je.

Nou, dat is dus juist de chàrme van zo'n jurk, Ann Liv! Dat als de ballonnen klappen, je een soort rubberfladdertjesjurk overhoudt.

Ik zie jullie al helemaal hier in het dorp aankomen, zwaaiend vanaf de praalwagen, met een vleesjurk, een zwanenjurk en een ballonnenjurk.

Magnifique!!
Leo, gecondoleerd met je konijn. En die Da Fiensie code lijkt ontzettend veel op hoe mijn zoon praat. Van die vragen waar je antwoord op wilt geven, maar dan op je antwoord weer 5 vragen krijgt. En uiteindelijk weet je niet eens meer waar de eerste vraag nou mee begon en ben je kapot van al het nadenken en antwoorden.

Of dat hij in zijn hoofd een boel zit na te denken en dan opeens begint met een verhaal of vragen, waar voor mijn gevoel geen touw aan vast te knopen is. Het andere deel heeft hij dan even niet hardop gedaan, dus dan moet ik heel snel schakelen om te bedenken waar hij het over heeft.

Is konijn al begraven?
Ach gos, konijn dood, wat rot!

Da Fiensie Code, echt heel grappig, maar kan me voorstellen dat het soms vermoeiend is :-)
quote:MarijeMarije schreef op 10 augustus 2009 @ 16:37:

Leo, gecondoleerd met je konijn. En die Da Fiensie code lijkt ontzettend veel op hoe mijn zoon praat. Van die vragen waar je antwoord op wilt geven, maar dan op je antwoord weer 5 vragen krijgt. En uiteindelijk weet je niet eens meer waar de eerste vraag nou mee begon en ben je kapot van al het nadenken en antwoorden.

Of dat hij in zijn hoofd een boel zit na te denken en dan opeens begint met een verhaal of vragen, waar voor mijn gevoel geen touw aan vast te knopen is. Het andere deel heeft hij dan even niet hardop gedaan, dus dan moet ik heel snel schakelen om te bedenken waar hij het over heeft.

Is konijn al begraven?

Het konijn is met veel ceremonie begraven. Fien wilde het konijn in haar donzen dekbed wikkelen en daarna, toen dat feest niet doorging, wilde ze haar prachtige dekbed/quilt, die ik van mijn bij elkaar gefilmde centjes voor Van Speijk voor haar gekocht had, toen ze een nieuw bed kreeg. Rib uit mijn lijf dat ding en zij wil haar konijn er in stoppen. Ook dat mocht niet doorgaan helaas maar ze nam blijmoedig genoegen met een oud badmanteltje, die ze als baby veel gebruikt heeft. Katoen. Dat vergaat goed.

Ze heeft er een hunebed op gebouwd op het graf. Met veel gevoel voor drama, zingend, (Lola, jij bent dooooooood en ikke nieieieieietttttttt) met bloemen en stilte en zo.

Hoe is jouw zoon verder? Ik bedoel, ook een beetje speciaal/anders (niet om je te kwetsen of beledigen!) zeg maar, net als mijn Fien? Wat fijn om te lezen dat er meer moeders zijn met zulke denkers.
Ach wat sneu Leo, konijntje dood. Maar de ceremonie was vast prachtig. En ik vind een badmanteltje een heel waardig grafdoek.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Agossie wat zielig voor Lola, maar zij heeft een begrafenis waardig gekregen inclusief monument. Ja Leo, daar gaat je bloemenhulde. Die gaan nu natuurlijk naar Lola.

Maar geweldig hoe je dit in Da Fiensie Code hebt opgelost.'

Geweldig want ik heb ondanks het trieste roemruchtige einde van Lola genoten van je verhaal. Jaja dat heb je als je beroemd bent. Dit staat natuurlijk groots uitgemeten in Story, prive enz. enz. en straks komt HvN ook nog even dat grandiose monument filmen. Schuift dat nog wat als ik ze een tip ga geven. Voor minder als ¤ 1000.- doe ik het niet hoor. (Per tip, dat dan weer wel).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven