Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hé, ik voel me een soort van vereerd dat je je topictitel naar mijn suggestie hebt laten veranderen Het was laat (voor mij) en voelde me niet zo super-crea, maar toch!
quote:oliemun schreef op 10 augustus 2009 @ 22:48:

Hé, ik voel me een soort van vereerd dat je je topictitel naar mijn suggestie hebt laten veranderen Het was laat (voor mij) en voelde me niet zo super-crea, maar toch!

Ha! Dáár ben je! Ik was even kwijt wie er ook alweer met deze nieuwe naam kwam, maar dat was jij!

Dank je wel!

quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 22:46:

[...]

Ja, zo is ze. Ze wappert met manen en wimpers en je kunt inpakken. Ik moest mijn man ook vastbinden....Jou man heeft gewoon smaak. En jij heb net even wat meer taste dan ik. Ik stel nieuwe man dan ook nog maar even niet voor aan jou.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Graag gedaan! Geeft niet hoor, zo zichtbaar ben ik niet vergeleken met de anderen, haha!
quote:oliemun schreef op 10 augustus 2009 @ 22:54:

Graag gedaan! Geeft niet hoor, zo zichtbaar ben ik niet vergeleken met de anderen, haha!

Doe 's een avatar.....is leuk, een die je bij jou vindt passen...

Moeten we helpen zoeken?
quote:Poezewoes schreef op 10 augustus 2009 @ 22:51:

[...]

Jou man heeft gewoon smaak. En jij heb net even wat meer taste dan ik. Ik stel nieuwe man dan ook nog maar even niet voor aan jou. Wel, is leuk, neem je hem mee naar de boerderatio in Drenthe...
Leo, behalve mijn jeweetwel liggen hier ook nog drie Blijdorpkaartjes te beschimmelen. Zal ik ze invriezen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik wil ze heel graag hebben. Heb je mijn bericht op je hyves niet gelezen (lees dan een mens, ik zat ook al tegen je te kwekken laatst!)

We zouden er heel blij mee zijn.
I just have to get my lazy ass on the pc instead of my phone

Maar je mag wel helpen! Wat is de selectieprocedure?
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 22:56:

[...]

Wel, is leuk, neem je hem mee naar de boerderatio in Drenthe...Dat ga ik zeker doen. Dat lijkt me het summum van leuk...
quote:oliemun schreef op 10 augustus 2009 @ 23:00:

I just have to get my lazy ass on the pc instead of my phone

Maar je mag wel helpen! Wat is de selectieprocedure?

Een mooi plaatje wat iets zegt over jou. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed. Je moet dat plaatje een beetje aanpassen in grootte vaak.

Er zijn speciale avatarsites.

Eh...even kijken (die van mij zijn voor me gemaakt eigenlijk, ik doe het niet zelf dus even checken of ik niet uit mijn nek zit te kleppen)
Kijk, hiero, hier heb ik er een, moet je even kijken of je wat kan vinden, dat plaatje downloaden en dan bij je profiel (mijn Viva is dat) weer uploaden.

http://www.gratisavatar.nl/
ok thanks! Eerst mijn puberdochter van de pc afschoppen!
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 23:00:

Ik wil ze heel graag hebben. Heb je mijn bericht op je hyves niet gelezen (lees dan een mens, ik zat ook al tegen je te kwekken laatst!)

We zouden er heel blij mee zijn. Meel
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 10 augustus 2009 @ 23:11:

[...]

Meel Ik heb je terugbericht, wil je even laten weten of het gelukt is (voor de zekerheid?)
quote:oliemun schreef op 10 augustus 2009 @ 23:08:

ok thanks! Eerst mijn puberdochter van de pc afschoppen!Haha doe dat, naar bed met die griet!
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 17:04:

[...]

Het konijn is met veel ceremonie begraven. Fien wilde het konijn in haar donzen dekbed wikkelen en daarna, toen dat feest niet doorging, wilde ze haar prachtige dekbed/quilt, die ik van mijn bij elkaar gefilmde centjes voor Van Speijk voor haar gekocht had, toen ze een nieuw bed kreeg. Rib uit mijn lijf dat ding en zij wil haar konijn er in stoppen. Ook dat mocht niet doorgaan helaas maar ze nam blijmoedig genoegen met een oud badmanteltje, die ze als baby veel gebruikt heeft. Katoen. Dat vergaat goed.

Ze heeft er een hunebed op gebouwd op het graf. Met veel gevoel voor drama, zingend, (Lola, jij bent dooooooood en ikke nieieieieietttttttt) met bloemen en stilte en zo.

Hoe is jouw zoon verder? Ik bedoel, ook een beetje speciaal/anders (niet om je te kwetsen of beledigen!) zeg maar, net als mijn Fien? Wat fijn om te lezen dat er meer moeders zijn met zulke denkers.

Wat gaat het hier hard met de berichten. Ik vat het helemaal niet kwetsend op hoor, ik weet een beetje van jouw Fien (heb hier eea gelezen). En dan nog, Leo die kwetsend is, dat kan niet. Ik vind mijn zoon natuurlijk hastikke speciaal Hij is niet speciaal zoals jij bedoelt, maar het is wel een denker. Toen hij een paar maanden was werd mijn moeder ziek (heb ik ook wel eerder eens wat over gezegd) en vlak daarna kreeg ik een ernstig verkeersongeluk waardoor ik hem maanden niet zelf kon verzorgen, maar we thuiszorg in huis hadden. Ik denk dat hij van die hele periode iets heeft mee gekregen. Onveilige hechting is een te groot woord ervoor, maar het had beter gekund.

Ik herken dat zingen wel. Hij zat laatst ook opeens uit het niets te zingen "en oma Miepie, ooooomaaa Miepie, die is dood, die is dood". Of als hij na een paar weken vakantie mijn vader weer ziet, opeens roepen "jouw oma is dood he?!". Nou, dan staan mijn vader en ik natuurlijk weer met tranen in onze ogen. Dat soort dingen merk ik aan, dat hij veel nadenkt over dingen zonder dat we het erg merken. En dan opeens komt het eruit, ook over andere onderwerpen.

Ik denk dat er zat denkers zijn. Je moet het alleen als ouders zien (niet om mezelf op de borst te slaan) en er voor open staan. En eindeloos het geduld hebben om al die vragen te beantwoorden

Hoelang heeft Fien nog vakantie? Heb je haar uiteindelijk lekker bezig kunnen houden? En is jouw pijn weer op een acceptabel niveau?
Hee VC, lees even mijn overwinning op hyves? I did beat ya! Hij gaat niet voor de krullen.....

Nah, ik ben er ontroerd van Poez.....
quote:MarijeMarije schreef op 10 augustus 2009 @ 23:19:

[...]

Hoelang heeft Fien nog vakantie? Heb je haar uiteindelijk lekker bezig kunnen houden? En is jouw pijn weer op een acceptabel niveau?

Mooi, je bericht over je zoon, heel mooi, dank je wel

Da Fien heeft nog een week en dan gaat ze naar groep twee.

Mede door de forummers hier is het allemaal heel leuk geweest de vakantie, gewoon omdat het met mij na het openen van dit topic al snel veel beter ging.

Pijn is erg nu, met die vochtigheid, bah, mijn linkerbeen ligt helemaal in de kreukels.

Hopelijk is het morgen weer te behappen.
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 23:37:

Nah, ik ben er ontroerd van Poez.....Nou, ik ook.... tis toch niet te geloven dan een man zó lief kan berichten.... Ze bestaan dus gewoon écht!
Neeee, het is hier nog niet eens etenstijd... Ik heb geprobeerd mn avatar te veranderen, maar hij stond er net niet op? Hmm
GOOOOOOODMORNING!

Hè, wat een prachtige dag. Ik heb me voorgenomen dat ik de komende tijd heel wat mensen ga vervelen met een walgelijk goed humeur. Géén idee waar dat vandaan komt.

Artis, here we come! Gaan jullie ook wat leuks doen vandaag?
Sterkte met de pijn Leo, hoop dat het wat beter gaat vandaag.

*is nog steeds erg nieuwsgierig naar de derde in het rijtje van dames met prachtige japonnen*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:oliemun schreef op 11 augustus 2009 @ 00:22:

Neeee, het is hier nog niet eens etenstijd... Ik heb geprobeerd mn avatar te veranderen, maar hij stond er net niet op? HmmProbeer het nog een keer Oliemum en anders moet je even naar de digipijler gaan, daar zitten allemaal knapperds die jouw avatar in no time in de lucht hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven