A perfect day again...
maandag 3 augustus 2009 om 21:45
quote:thee schreef op 03 augustus 2009 @ 00:03: Alles keurig met mes/vork erbij.
Gelukkig
Hahaha, moest hier wel om lachen
Fijn dat het zo leuk is geweest met PTL!
Voorlopig gewoon vrij Thee, geen wilde buitenlandplannen nog. Is het trouwens goed met je broer, gezien wat er her en der allemaal gebeurt in het buitenland (en dan hoop ik nu maar dat je begrijpt wat ik bedoel....)
Gelukkig
Hahaha, moest hier wel om lachen
Fijn dat het zo leuk is geweest met PTL!
Voorlopig gewoon vrij Thee, geen wilde buitenlandplannen nog. Is het trouwens goed met je broer, gezien wat er her en der allemaal gebeurt in het buitenland (en dan hoop ik nu maar dat je begrijpt wat ik bedoel....)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 4 augustus 2009 om 01:52
Grin, ja ik ken(de) geen borrelgarnituur met 'mes en vork'. Hooguit prikkertjes, maar met zo een luxe bittergarnituur hadden we wel mes/vork nodig.
Ja, in opzicht dat jij naar mijn idee bedoelt wel goed met broer. Verder economisch en relationeel gezien niet echt, helaas.
Heb vanavond Freak gesproken en het gaat lekker daar. Huisje is super evenals ligging, weer etc. etc.
Verder (teveel) luier-/rommeldagje hier, ga ik morgen wel goedmaken en dus dan aan de slag.
En 'vrij' is in welke periode? Altijd handig om evt. keer te meeten!
Ja, in opzicht dat jij naar mijn idee bedoelt wel goed met broer. Verder economisch en relationeel gezien niet echt, helaas.
Heb vanavond Freak gesproken en het gaat lekker daar. Huisje is super evenals ligging, weer etc. etc.
Verder (teveel) luier-/rommeldagje hier, ga ik morgen wel goedmaken en dus dan aan de slag.
En 'vrij' is in welke periode? Altijd handig om evt. keer te meeten!
woensdag 5 augustus 2009 om 03:05
Haha, ik heb idd nog nooit bitterballen met mes en vork gegeten
Gelukkig voor je broer voor wat ik bedoelde Thee. Minder gelukkig voor die andere 2 dingen die je postte...
Ik heb bijna vaaaakaaansiee, maar weinig meetmogelijkheden ben ik bang... als wel, dan laat ik het je weten! We zouden nog steeds een keer varen, en dat hoeft niet per se in mijn vakantie hoor...
Gelukkig voor je broer voor wat ik bedoelde Thee. Minder gelukkig voor die andere 2 dingen die je postte...
Ik heb bijna vaaaakaaansiee, maar weinig meetmogelijkheden ben ik bang... als wel, dan laat ik het je weten! We zouden nog steeds een keer varen, en dat hoeft niet per se in mijn vakantie hoor...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 5 augustus 2009 om 11:48
Haihai
de Dreamerfam is geland
Vannacht rond half 12 aangekomen. Ging allemaal heel goed, eigenlijk. Het is dat ik de 'wekker' (elektronische agenda gebruik ik daarvoor) niet goed gezet had, anders waren we 2 uur eerder thuisgeweest. Nu versliepen we ons en reden we pas rond 9 uur. Maar goed, vanuit Bordeaux, dus best goed! NIET door Parijs, want daar stonden we op de heenweg stil
En dan nu.... een hond.. haha. Als grapje heb ik in een goedkoop winkeltje in Portugal al hondenbakken en een riem gekocht Vandaag leuk hondje gespot in Brabant Wilde al met de kinderen naar een kasteel (viel in Portugal tegen) en had Loevenstein in gedachten.. da's gewoon in de buurt !! (we hebben ook nog niet genoeg in de auto gezeten ) Nouja.. LD wil graag Surinaams vriendje bellen, die is weer in NL. WE moeten opruimen, enz...
dus.. ik gaat weer
toedels!
de Dreamerfam is geland
Vannacht rond half 12 aangekomen. Ging allemaal heel goed, eigenlijk. Het is dat ik de 'wekker' (elektronische agenda gebruik ik daarvoor) niet goed gezet had, anders waren we 2 uur eerder thuisgeweest. Nu versliepen we ons en reden we pas rond 9 uur. Maar goed, vanuit Bordeaux, dus best goed! NIET door Parijs, want daar stonden we op de heenweg stil
En dan nu.... een hond.. haha. Als grapje heb ik in een goedkoop winkeltje in Portugal al hondenbakken en een riem gekocht Vandaag leuk hondje gespot in Brabant Wilde al met de kinderen naar een kasteel (viel in Portugal tegen) en had Loevenstein in gedachten.. da's gewoon in de buurt !! (we hebben ook nog niet genoeg in de auto gezeten ) Nouja.. LD wil graag Surinaams vriendje bellen, die is weer in NL. WE moeten opruimen, enz...
dus.. ik gaat weer
toedels!
Later is nu
woensdag 5 augustus 2009 om 22:39
hebah, geen goede tijd om in bed te liggen
Pfff de wasmachine deed het vandaag niet. En hoe fijn dat ook klinkt () lastig is het ook. Gelukkig had ik de oorzaak snel door. De kraan (buiten de machine dus) is verkalkt. Dus.. vandaag nieuwe kraan gekocht en gemonteerd. Heb me nog even geergerd bij de boeken. Een boek "Klussen voor vrouwen" Aangezien IK hier in huis degene ben, die voornamelijk weet hoe er geklust moet worden (en het meestal ook niet doet )
Eigenlijk net zoiets als "Kookboek voor mannen"
Oh oh, wát grappig
Pfff de wasmachine deed het vandaag niet. En hoe fijn dat ook klinkt () lastig is het ook. Gelukkig had ik de oorzaak snel door. De kraan (buiten de machine dus) is verkalkt. Dus.. vandaag nieuwe kraan gekocht en gemonteerd. Heb me nog even geergerd bij de boeken. Een boek "Klussen voor vrouwen" Aangezien IK hier in huis degene ben, die voornamelijk weet hoe er geklust moet worden (en het meestal ook niet doet )
Eigenlijk net zoiets als "Kookboek voor mannen"
Oh oh, wát grappig
Later is nu
donderdag 6 augustus 2009 om 00:42
donderdag 6 augustus 2009 om 22:12
Wij hebben een hond!
En Loevestijn was ook al leuk Leuk was ook dat tomtom wel wéét waar het ligt, maar je stelselmatig aan de andere kant van het water neerzet. Bij de boot, die je ook naar de andere kant brengt. En ja.. dat staat op de site en dat zei ik Elvis ook.. meerdere keren, maar hee, als tomtom je ergens heenstuurt, dán ga je goed. Dus.. met boot heen en weer en nét op tijd voor hondje. Hoop wel dat de hond echt zindelijk is, want eerste plas in de kamer is al geweest Is/was ook een rommelige thuisreis en alles. Moest nog mandje en riem enzo gekocht..
Nu nog even weer mee wandelen, het is al gebadderd, en dan zelf ook maar naar bed.
Toedels
En Loevestijn was ook al leuk Leuk was ook dat tomtom wel wéét waar het ligt, maar je stelselmatig aan de andere kant van het water neerzet. Bij de boot, die je ook naar de andere kant brengt. En ja.. dat staat op de site en dat zei ik Elvis ook.. meerdere keren, maar hee, als tomtom je ergens heenstuurt, dán ga je goed. Dus.. met boot heen en weer en nét op tijd voor hondje. Hoop wel dat de hond echt zindelijk is, want eerste plas in de kamer is al geweest Is/was ook een rommelige thuisreis en alles. Moest nog mandje en riem enzo gekocht..
Nu nog even weer mee wandelen, het is al gebadderd, en dan zelf ook maar naar bed.
Toedels
Later is nu
vrijdag 7 augustus 2009 om 12:59
Goedemiddag!
Ja, het was gezellig met Its. Beetje geshopt (Its dan) en lekker op een terras gezeten met heerlijke bruschetta's en dito bediening !
Dreamer, wat is dat ineens snel gegaan met Hond! Had ie al een naam of kiezen/kozen jullie zelf?
En wanneer moet je weer werken en al idee hoe het dan gaat (qua belasting, pijn, uren etc.)??
Jasmine, ben je al weer (wat) opgeknapt???
Dee, aan de laatste werkloodjes bezig??
Nu maar eens kijken met voor iets ik ga lunchen? Tosti, eitje, prakje zuurkool (mmmm), gewone boterham?
Ja, het was gezellig met Its. Beetje geshopt (Its dan) en lekker op een terras gezeten met heerlijke bruschetta's en dito bediening !
Dreamer, wat is dat ineens snel gegaan met Hond! Had ie al een naam of kiezen/kozen jullie zelf?
En wanneer moet je weer werken en al idee hoe het dan gaat (qua belasting, pijn, uren etc.)??
Jasmine, ben je al weer (wat) opgeknapt???
Dee, aan de laatste werkloodjes bezig??
Nu maar eens kijken met voor iets ik ga lunchen? Tosti, eitje, prakje zuurkool (mmmm), gewone boterham?
vrijdag 7 augustus 2009 om 13:58
Thee over prakkiseren wat te eten, dat klinkt goed
Sja.. hondje was in Brabant, wij ook. Was nog een hondje in B (ws beter geschikt, ivm alleenzijn enzo) maar die was binnen een dag al weg
Dit is 'm
Naam was al gegeven, maar het is een zwervertje, dus geen idee wat z'n naam altijd was. Hij is 2 jaar oud gegokt, heeft zeker een opvoeding genoten, maar plaste al wel 2x in huis (Elvis weet maar van 1x) Met het uitlaten plast hij vrijwel niet, raar voor een mannetje. 't is een wat onzeker hondje dus. Gelijk aan 't piepen als hij even alleen in de kamer is. Dat ging zojuist gelukkig al beter. Vannacht wel een half uur gejankt.. niet aan één stuk en het ging gelukkig over. .
Sja.. hondje was in Brabant, wij ook. Was nog een hondje in B (ws beter geschikt, ivm alleenzijn enzo) maar die was binnen een dag al weg
Dit is 'm
Naam was al gegeven, maar het is een zwervertje, dus geen idee wat z'n naam altijd was. Hij is 2 jaar oud gegokt, heeft zeker een opvoeding genoten, maar plaste al wel 2x in huis (Elvis weet maar van 1x) Met het uitlaten plast hij vrijwel niet, raar voor een mannetje. 't is een wat onzeker hondje dus. Gelijk aan 't piepen als hij even alleen in de kamer is. Dat ging zojuist gelukkig al beter. Vannacht wel een half uur gejankt.. niet aan één stuk en het ging gelukkig over. .
Later is nu
zondag 9 augustus 2009 om 13:14
Zo, ik zit er weer. Hoest en blaf nog wel, lig ook nog het grootste deel van de dag in bed, nog steeds wat koorts maar toch ook weer even hier.
Ik ben echt goed ziek geweest zeg en ondanks zware antibiotica kuur is het hoesten nog lang niet over. Hoop niet dat ik er straks nog een tweede kuur achteraan moet.
Inderdaad wat een droppie zeg! Hartstikke leuk dat jullie nu een hond hebben. Hij ziet er heel erg lief uit. Hoe heet ie of wil je dat liever niet zeggen?
Thee, hoe lang gaat die renovatie nog duren? Je zit nu toch al maaaaaanden in de rommel? Wat enorm vervelend en balen zeg.
Dee, mocht je inmiddels vakantie hebben, lekker genieten van je vakantie en vrije tijd!
Ik ben echt goed ziek geweest zeg en ondanks zware antibiotica kuur is het hoesten nog lang niet over. Hoop niet dat ik er straks nog een tweede kuur achteraan moet.
Inderdaad wat een droppie zeg! Hartstikke leuk dat jullie nu een hond hebben. Hij ziet er heel erg lief uit. Hoe heet ie of wil je dat liever niet zeggen?
Thee, hoe lang gaat die renovatie nog duren? Je zit nu toch al maaaaaanden in de rommel? Wat enorm vervelend en balen zeg.
Dee, mocht je inmiddels vakantie hebben, lekker genieten van je vakantie en vrije tijd!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 9 augustus 2009 om 13:21
Ah.. ik zat me net af te vragen hoe het met je ging, Jasmine.. Vervelend dat je zo ziek bent. Is het griep? Ja, zo te lezen wel.. een overzeese? Nahja, maakt ook in principe niet uit, natuurlijk, ziek is ziek en dat is beroerd (f)
't Is inderdaad een droppie, onze hond. Raar genoeg wil ik inderdaad liever de naam niet zeggen, hoewel een beest laten zien natuurlijk méér invloed heeft op je privacy dan de naam te zeggen. Hij luistert al wel naar z'n (nieuwe, want sja.. hoe heet zo'n zwerver) naam. En.. heb ik weer, hij is geen enthousiaste wandelaar Doet alles wat ie moet doen en kijkt me vragend aan, terwijl hij weer terugloopt. Raar genoeg plast hij ook maar 1x, net als een vrouwtje. En hij lijkt de kinderen nu toch te missen. Eergisteren heb ik ze wakker gemaakt samen met hem (een nieuwe ervaring, kinderen wakker maken op een vrije dag ) en nu wil hij steeds naar boven, kennelijk kijken of ze er zijn.
Zo, voor zover de hond-update
Ben net begonnen in nieuwste boek van Dan Brown en heb een spelletje kolonisten gedaan met Elvis. Er is nu voetbal op, hond heeft lange wandeling gehad dus ik kan weer lezen. Mijn daginvulling De was vergeet ik nog even. Daar heb ik zo'n geen zin in en wat ik naar het werk aandoe, is toch schoon..
Tot laterz!
't Is inderdaad een droppie, onze hond. Raar genoeg wil ik inderdaad liever de naam niet zeggen, hoewel een beest laten zien natuurlijk méér invloed heeft op je privacy dan de naam te zeggen. Hij luistert al wel naar z'n (nieuwe, want sja.. hoe heet zo'n zwerver) naam. En.. heb ik weer, hij is geen enthousiaste wandelaar Doet alles wat ie moet doen en kijkt me vragend aan, terwijl hij weer terugloopt. Raar genoeg plast hij ook maar 1x, net als een vrouwtje. En hij lijkt de kinderen nu toch te missen. Eergisteren heb ik ze wakker gemaakt samen met hem (een nieuwe ervaring, kinderen wakker maken op een vrije dag ) en nu wil hij steeds naar boven, kennelijk kijken of ze er zijn.
Zo, voor zover de hond-update
Ben net begonnen in nieuwste boek van Dan Brown en heb een spelletje kolonisten gedaan met Elvis. Er is nu voetbal op, hond heeft lange wandeling gehad dus ik kan weer lezen. Mijn daginvulling De was vergeet ik nog even. Daar heb ik zo'n geen zin in en wat ik naar het werk aandoe, is toch schoon..
Tot laterz!
Later is nu
maandag 10 augustus 2009 om 21:41
Ohhh wat erg ik moest me opnieuw inloggen op hier te reageren.
Komt natuurlijk ook omdat ik een andere laptop heb, weken zonder gezeten dat is niet echt leuk;-)
Hyves laad bijna niet bij mij Dreamer, dus ik kom hier weer eens reageren, het gaat niet echt fijn hier, einde verhaal:-)
Maar nu hoera voor je nieuwe hondje, wat een schatje, gefeliciteerd, en leuk die foto hier. Ik hoop nog veel verhalen te lezen over je nieuwe huisgenoot, maar dat zal wel lukken:-)
Dikke hug voor Jasmine, wat naar dat je zo ziek bent. Ik hoop dat die 2e kuur niet nodig is,, want het is best wel zooi ook al kun je soms niet zonder.
Dee eet bitterballen in Volendam, weten jullie dat ook weer:p
Thee gezellig shoppen met Its, we moeten echt nog eens gaan lunchen met de meiden hier in de buurt hoor, lekker eten en praten, ben de laatste tijd erg lui met typen, dat zal jullie wel opgevallen zijn:-)
Komt natuurlijk ook omdat ik een andere laptop heb, weken zonder gezeten dat is niet echt leuk;-)
Hyves laad bijna niet bij mij Dreamer, dus ik kom hier weer eens reageren, het gaat niet echt fijn hier, einde verhaal:-)
Maar nu hoera voor je nieuwe hondje, wat een schatje, gefeliciteerd, en leuk die foto hier. Ik hoop nog veel verhalen te lezen over je nieuwe huisgenoot, maar dat zal wel lukken:-)
Dikke hug voor Jasmine, wat naar dat je zo ziek bent. Ik hoop dat die 2e kuur niet nodig is,, want het is best wel zooi ook al kun je soms niet zonder.
Dee eet bitterballen in Volendam, weten jullie dat ook weer:p
Thee gezellig shoppen met Its, we moeten echt nog eens gaan lunchen met de meiden hier in de buurt hoor, lekker eten en praten, ben de laatste tijd erg lui met typen, dat zal jullie wel opgevallen zijn:-)
.
maandag 10 augustus 2009 om 23:47
Hee Tweeling! Wat fijn je hier weer te zien! Goed dat je het wachtwoord nog wist!
Wat sneu dat hyves bijna niet meer wil laden. Zeker sneu omdat je al weken zonder zat.
Over de rest hebben we 't nog wel eens.
Dus Dee eet bitterballen, lekker! In Volendam nog wel, toe maar.
Dreamer, hoe ging het met 't hondje vandaag?
Ja het is griep, overzeese waarschijnlijk maar wordt niet getest. Symptomen zijn allemaal hetzelfde van mensen die we kennen die het hebben. Allemaal de overzeese.
Het begint met een raar hoestje, daarna krijg je koorts, spierpijn, buikgriep en ben je zomaar een dag of 3 a 4 van de wereld en kun je niks anders dan in bed liggen en slapen.
Je verliest ontzettend veel vocht en drinken is heel erg belangrijk.
Bij mij begon het dinsdag, woensdag dacht ik: dit komt niet goed, en was ik zo hondsmoe, bronchitis achtige hoest, in bed gaan liggen, do, vr, za & zo ochtend meest slapend doorgebracht en vanaf zondagmiddag gingen mijn ogen weer een beetje open.
Kan nog steeds niet lang staan, ben nog zomaar duizelig, zweterig en moe.
Heb in mijn dromen wel van alles meegemaakt. Heel spectaculair, ik maakte mee dat er vanuit de hemel iets groots op aarde viel en alles een moment bevroor, het water spatte op en bevroor zo in de lucht, mensen en auto's en alles stonden stil. Daarna werden we met enorm kracht richting de zon getrokken die net aan de hemel stond, vervolgens omgedraaid en toen leefden we opeens in een andere dimensie, wow.
Leuke fantasie!
Wat sneu dat hyves bijna niet meer wil laden. Zeker sneu omdat je al weken zonder zat.
Over de rest hebben we 't nog wel eens.
Dus Dee eet bitterballen, lekker! In Volendam nog wel, toe maar.
Dreamer, hoe ging het met 't hondje vandaag?
Ja het is griep, overzeese waarschijnlijk maar wordt niet getest. Symptomen zijn allemaal hetzelfde van mensen die we kennen die het hebben. Allemaal de overzeese.
Het begint met een raar hoestje, daarna krijg je koorts, spierpijn, buikgriep en ben je zomaar een dag of 3 a 4 van de wereld en kun je niks anders dan in bed liggen en slapen.
Je verliest ontzettend veel vocht en drinken is heel erg belangrijk.
Bij mij begon het dinsdag, woensdag dacht ik: dit komt niet goed, en was ik zo hondsmoe, bronchitis achtige hoest, in bed gaan liggen, do, vr, za & zo ochtend meest slapend doorgebracht en vanaf zondagmiddag gingen mijn ogen weer een beetje open.
Kan nog steeds niet lang staan, ben nog zomaar duizelig, zweterig en moe.
Heb in mijn dromen wel van alles meegemaakt. Heel spectaculair, ik maakte mee dat er vanuit de hemel iets groots op aarde viel en alles een moment bevroor, het water spatte op en bevroor zo in de lucht, mensen en auto's en alles stonden stil. Daarna werden we met enorm kracht richting de zon getrokken die net aan de hemel stond, vervolgens omgedraaid en toen leefden we opeens in een andere dimensie, wow.
Leuke fantasie!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 11 augustus 2009 om 00:22
Volgens mij hebben we een jarige in ons midden.
Purple, geen idee of je hier ooooooit nog leest, maar zo ja, dan van harte! Mijn kaart ging (net) te laat op de bus.
Daarom vast even zo een van harte berichtje!
Nou, heftige dromen Jas! Ik vroeg me al af of het nog van verkeerde invloed kon zijn op jullie weekendje weg. Hoop het niet.
Hee tweeling! Fijn dat je ook even langs komt waaien!! Hebben ze in Volendam meer dan paling en soap ??
Nee gekheid, ik zei net vorige week tegen PTL, toen we in Alkmaar waren dat Volendam e.o. me ook wel keer leuk lijkt. Gelukkig vindt hij ijsthee lekker + autorijden ook, zodat ik lekker aan een wijntje kan
Qua 'meet' maar eens kijken. Voorlopig ben ik nog thuis...... Al denk ik dat date er in jullie stad eerder in zit dan de al eeuwen geplande thee-stad-date.
Jas, heb jij de Klingelgids.... oh oh, wat ben ik verliefd op een rok en pumps..... ah.... zucht, zwijmel.... en geen euro's
Purple, geen idee of je hier ooooooit nog leest, maar zo ja, dan van harte! Mijn kaart ging (net) te laat op de bus.
Daarom vast even zo een van harte berichtje!
Nou, heftige dromen Jas! Ik vroeg me al af of het nog van verkeerde invloed kon zijn op jullie weekendje weg. Hoop het niet.
Hee tweeling! Fijn dat je ook even langs komt waaien!! Hebben ze in Volendam meer dan paling en soap ??
Nee gekheid, ik zei net vorige week tegen PTL, toen we in Alkmaar waren dat Volendam e.o. me ook wel keer leuk lijkt. Gelukkig vindt hij ijsthee lekker + autorijden ook, zodat ik lekker aan een wijntje kan
Qua 'meet' maar eens kijken. Voorlopig ben ik nog thuis...... Al denk ik dat date er in jullie stad eerder in zit dan de al eeuwen geplande thee-stad-date.
Jas, heb jij de Klingelgids.... oh oh, wat ben ik verliefd op een rok en pumps..... ah.... zucht, zwijmel.... en geen euro's
dinsdag 11 augustus 2009 om 01:12
dinsdag 11 augustus 2009 om 01:27
Eh... gelukkig dacht ik bij pag 6 (van 76 pagina's) dat ik ook op artikelnummer kon zoeken
Deze dus o.a.
Shit, de plaatjes doen het niet. Als je naar de site van Klingel gaat, kun je bovenaan op bestelnr. zoeken.
pumps: 85815/766
en daarbij of
rok: 75595/766 of
broek 18627/866
pumps zijn afgeprijsd zie ik, maar nog steeds 85 euro... *snik*
pumps zijn er ook vergelijkbaar in bordeaux met roosjes erbop
en zie nog veel meer afgeprijsde schoenen....
Vraag me wel af waarom jullie in dat andere topic wel postorderplaatjes kunnen plakken???
Deze dus o.a.
Shit, de plaatjes doen het niet. Als je naar de site van Klingel gaat, kun je bovenaan op bestelnr. zoeken.
pumps: 85815/766
en daarbij of
rok: 75595/766 of
broek 18627/866
pumps zijn afgeprijsd zie ik, maar nog steeds 85 euro... *snik*
pumps zijn er ook vergelijkbaar in bordeaux met roosjes erbop
en zie nog veel meer afgeprijsde schoenen....
Vraag me wel af waarom jullie in dat andere topic wel postorderplaatjes kunnen plakken???