A perfect day again...
zondag 12 juli 2009 om 23:19
Zo hee, al 5x Luni. Gaaf. Ik was eerlijk gezegd ook verrast door het feit dat we absoluut niet de oudsten waren, ik dacht dat het echt iets was voor ca 18-30 jarigen.... maar heb heel wat "oudere jongeren" voorbij zien komen, haha!
Nee, zijn niet bij de Mainstage gebleven hoor, Markus Schulz was bv in andere vallei om het zo maar te zeggen (a state of trance) en alle anderen die we gezien hebben waren ook niet bij Mainstage, het enige dat ik daar gezien heb was even in het begin iets, en Ferry Corsten een stukje.
Wat wij ook erg leuk vonden was Gary Global presents 90's now, bij Gary's Galaxy. "Jeugd"sentiment
Ja Freak, ik had ook wel gedacht Luni te ontmoeten tussen 40.000 man, heb gvd de hele dag met een Viva rondgelopen, maar niemand reageerde
Lekker al dat opruimen, ik ken het gevoel. (zou ik wel wat vaker willen voelen )
Nee, zijn niet bij de Mainstage gebleven hoor, Markus Schulz was bv in andere vallei om het zo maar te zeggen (a state of trance) en alle anderen die we gezien hebben waren ook niet bij Mainstage, het enige dat ik daar gezien heb was even in het begin iets, en Ferry Corsten een stukje.
Wat wij ook erg leuk vonden was Gary Global presents 90's now, bij Gary's Galaxy. "Jeugd"sentiment
Ja Freak, ik had ook wel gedacht Luni te ontmoeten tussen 40.000 man, heb gvd de hele dag met een Viva rondgelopen, maar niemand reageerde
Lekker al dat opruimen, ik ken het gevoel. (zou ik wel wat vaker willen voelen )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 12 juli 2009 om 23:23
quote:luni schreef op 12 juli 2009 @ 19:00:
Gevolg is dat ik maar 1 blaar heb,dat is ook weleens anders geweest Al doende leert men Oh ja, idd. Wij hadden gelukkig tips gekregen van vrienden van vrienden met wie we gingen (die dus al vaker geweest zijn); bv geen hoge hakken aan enzo, en ik was idd heel blij dat ik dat niet gedaan had. Zag ook veel mensen met regenlaarzen, die hebben zeker die keer meegemaakt dat het helemaal mis ging met het weer ineens omgeslagen en onderkoeling enzo.
Gevolg is dat ik maar 1 blaar heb,dat is ook weleens anders geweest Al doende leert men Oh ja, idd. Wij hadden gelukkig tips gekregen van vrienden van vrienden met wie we gingen (die dus al vaker geweest zijn); bv geen hoge hakken aan enzo, en ik was idd heel blij dat ik dat niet gedaan had. Zag ook veel mensen met regenlaarzen, die hebben zeker die keer meegemaakt dat het helemaal mis ging met het weer ineens omgeslagen en onderkoeling enzo.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 12 juli 2009 om 23:25
Oh ja, en qua sfeer ook zo leuk, op het einde toen we weer naar de pendelbus moesten hadden we nog maar 1,5 muntje met z'n 2-en, dus wij een glaasje rose nog bestellen, kijkt die jongen ons aan, van "oh, maar 1". Ik zeg ja, "we zijn blut". Dus hij loopt weg om dat glaasje te halen en ik zeg "je mag er ook wel 2 van maken hoor". Komt ie idd met 2 glaasjes terug. De schat!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 13 juli 2009 om 21:55
Hee Dee, had je niet even kunnen brullen? Ik woon aan de overkant van Spaarnwoude (wij kunnen gratis meeluisteren, hahaha). Ditmaal ging dat iets minder makkelijk: de achterburen hadden een buitenfeestje, met veel dronken brallende mannuh.....Tot een uurtje of 4 's nachts....Dance Valley kwam er ditmaal niet echt bovenuit
(maar ik klaag niet, mijn kinderen willen ook wel eens een kampvuuravondje houden, en niks zo pretbedervend als klagende buren, en zolang het niet elke avond is....)
Freeak, fijn dat je na de vakantie weer aan de bak kunt! Volgens mij is dit een standaard procedure onderhand in het onderwijs (ik heb vrienden en familie die voor de klas staan, en iedereen onder de 50 moet elke keer maar weer afwachten wat er na de zomervakantie beschikbaar voor ze is).
Ben zeker te laat om Dreamer uit te zwaaien, he? Nou ja, als ik HEEL HARD zwaai merkt ze het misschien nog:
(maar ik klaag niet, mijn kinderen willen ook wel eens een kampvuuravondje houden, en niks zo pretbedervend als klagende buren, en zolang het niet elke avond is....)
Freeak, fijn dat je na de vakantie weer aan de bak kunt! Volgens mij is dit een standaard procedure onderhand in het onderwijs (ik heb vrienden en familie die voor de klas staan, en iedereen onder de 50 moet elke keer maar weer afwachten wat er na de zomervakantie beschikbaar voor ze is).
Ben zeker te laat om Dreamer uit te zwaaien, he? Nou ja, als ik HEEL HARD zwaai merkt ze het misschien nog:
maandag 13 juli 2009 om 21:58
Dee, klinkt als lekker feestje en ook van mij groetjes aan Twin.
Jas, zwaar k*t, die pijn, hoop dat het snel wat minder voor je zal zijn. I-net shoppen is leuk maar neemt de pijn niet weg. Bah!
Luni, ben jij de Luni uit mijn woonplaats??
Freak, we hadden al gesmst en bellen nog.
Zelf ff geen zin om (privé)dingen te posten. Ben ff erg op mezelf. Blijf wel meelezen.
En nu maar hopen dat mooie weer weer snel terugkomt.
Jas, zwaar k*t, die pijn, hoop dat het snel wat minder voor je zal zijn. I-net shoppen is leuk maar neemt de pijn niet weg. Bah!
Luni, ben jij de Luni uit mijn woonplaats??
Freak, we hadden al gesmst en bellen nog.
Zelf ff geen zin om (privé)dingen te posten. Ben ff erg op mezelf. Blijf wel meelezen.
En nu maar hopen dat mooie weer weer snel terugkomt.
dinsdag 14 juli 2009 om 11:31
*zwaait naar Thee* . Zal ik doen!
Het mooie weer is hier alweer terug, t/m donderdag, lekker!
Uh Carlien? Ik dacht dat jij veel meer in de buurt van Jas woonde??
Had ik dat geweten! Dan hadden we met z'n allen bij jullie kunnen logeren! Dan had ik even naar je gezwaaid
Het mooie weer is hier alweer terug, t/m donderdag, lekker!
Uh Carlien? Ik dacht dat jij veel meer in de buurt van Jas woonde??
Had ik dat geweten! Dan hadden we met z'n allen bij jullie kunnen logeren! Dan had ik even naar je gezwaaid
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 14 juli 2009 om 12:22
Thee; klopt idd,we hebben elkaar 1x vluchtig ontmoet vanwege de zegeltjes-actie. Ik woon nu niet meer waar ik toen woonde,nu bijna naast het meer
Demoiselle, zo is het hoor,niemand die daar moeilijk over doet en als je het op een beetje leuke manier brengt lukt dat meestal wel
De sfeer is erg vredelievend (duh). Op de terugweg zagen we nog wat ME bussen rijden..het zal vast moeten wb veiligheid maar is echt niet nodig.
Demoiselle, zo is het hoor,niemand die daar moeilijk over doet en als je het op een beetje leuke manier brengt lukt dat meestal wel
De sfeer is erg vredelievend (duh). Op de terugweg zagen we nog wat ME bussen rijden..het zal vast moeten wb veiligheid maar is echt niet nodig.
dinsdag 14 juli 2009 om 20:05
Als je dichterbij gewoond had dan was ik nu even met een tas vol jurken en tunieken bij je langsgekomen om te kijken wat het leukste staat. (als je dat leuk gevonden had tenminste.... )
Heb al flink wat afgekeurd maar die laatsten daar kan ik dan altijd maar moeilijk een keuze uit maken. Iemand die dan ff zegt: neeeheee dat moet je niet doen, daar lijk je zwanger in of dat motiefje staat echt niet dat mis ik dan echt.
Maar goed, ik leg telkens wat weg en dan blijft er vanzelf wat over. 't Was namelijk niet de bedoeling dat ik de inhoud van de grote doos en de grote zak allemaal ging houden.
Heb al flink wat afgekeurd maar die laatsten daar kan ik dan altijd maar moeilijk een keuze uit maken. Iemand die dan ff zegt: neeeheee dat moet je niet doen, daar lijk je zwanger in of dat motiefje staat echt niet dat mis ik dan echt.
Maar goed, ik leg telkens wat weg en dan blijft er vanzelf wat over. 't Was namelijk niet de bedoeling dat ik de inhoud van de grote doos en de grote zak allemaal ging houden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 14 juli 2009 om 20:56
Oh Jas, dat vind ik inderdaad leuk, ja! Hou nog maar even, de bedoeling is toch dat we elkaar deze zomer toch nog zien? Sleep het mee, trek het aan (niet allemaal tegelijk en over elkaar heen ), en dan gaan we wel even uitzoeken wat je het leukst staat (en wat dus moet blijven!). En misschien krijg ik Manlief nog wel even zo gek om jouw kant weer op te gaan!
Ik bedoel, hij moet toch ééns een keertje ophouden met werken, toch?
Ik bedoel, hij moet toch ééns een keertje ophouden met werken, toch?
dinsdag 14 juli 2009 om 21:04
Hahahhaa Carlien, hmm deze doos en tas ga ik asap terug sturen want neemt veel ruimte in. Maar niet getreurd, er is nog veel meer onderweg. (oh ik ben echt erg)
Heeft Carlienman het zo druk? Wel mooi dat hij werk heeft maar je wilt hem af en toe ook even zien neem ik aan?
Heeft Carlienman het zo druk? Wel mooi dat hij werk heeft maar je wilt hem af en toe ook even zien neem ik aan?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 15 juli 2009 om 00:04
Lekker, zo'n doos vol kleding!
Goh, hoe kom ik daar dan bij dat jullie dicht bij elkaar zouden wonen. Nou ja. Wel fijn dat je altijd gratiesch en voor niks van Dance Valley kunt genieten
Die ME busjes leken mij ook niet nodig nee
Goh, hoe kom ik daar dan bij dat jullie dicht bij elkaar zouden wonen. Nou ja. Wel fijn dat je altijd gratiesch en voor niks van Dance Valley kunt genieten
Die ME busjes leken mij ook niet nodig nee
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 16 juli 2009 om 12:41
Hallo allemaal!
Vandaag nog even genieten van een prachtige dag ( voorlopig de laatste SNIK )
Ik ben heel erg druk geweest de laatste dagen en een dag van vreselijke pijn gehad ( dus de wijn vloeide rijkelijk
Ben maar even niet online gegaan want dan was ik vast net zo los gegaan als Jas...
Echt jammer dat we eigenlijk allemaal zo ver van elkaar vandaan wonen...
Ik was van de week nog wel in Utrecht om te shoppen met Mams en minifreak.
Ik heb heerlijk van de uitverkoop van Cora Kemperman geprofiteerd. Echt super geslaagd.
Gisteren heel mijn huis en buitenboel schoongemaakt echt keihard gewerkt en dat geeft megavoldoening.
Vanmiddag even boodschappen doen en naar het tuincentrum en dan even heerlijk van het zonnetje in de tuin genieten vandaag.
Fijne dag allemaal
Vandaag nog even genieten van een prachtige dag ( voorlopig de laatste SNIK )
Ik ben heel erg druk geweest de laatste dagen en een dag van vreselijke pijn gehad ( dus de wijn vloeide rijkelijk
Ben maar even niet online gegaan want dan was ik vast net zo los gegaan als Jas...
Echt jammer dat we eigenlijk allemaal zo ver van elkaar vandaan wonen...
Ik was van de week nog wel in Utrecht om te shoppen met Mams en minifreak.
Ik heb heerlijk van de uitverkoop van Cora Kemperman geprofiteerd. Echt super geslaagd.
Gisteren heel mijn huis en buitenboel schoongemaakt echt keihard gewerkt en dat geeft megavoldoening.
Vanmiddag even boodschappen doen en naar het tuincentrum en dan even heerlijk van het zonnetje in de tuin genieten vandaag.
Fijne dag allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 16 juli 2009 om 19:27
Ja jammer hè dat het weekend niet zo mooi weer wordt, ik had ook graag even naar het bos gewild maar misschien lukt dat nog tussen de buien door?
Heerlijk dat je zo goed geslaagd bent bij Cora Kemperman en nog wel in de uitverkoop en wat was je aktief in huis!
Ik ga ook nog even het balkon op, even van 't zonnetje genieten, kan nu nog.
Heerlijk dat je zo goed geslaagd bent bij Cora Kemperman en nog wel in de uitverkoop en wat was je aktief in huis!
Ik ga ook nog even het balkon op, even van 't zonnetje genieten, kan nu nog.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 20 juli 2009 om 06:10
Goeiemorgen.
Komt zo meteen een tegelzetter de kapotte tegeltjes in de badkamer vervangen waardoor ik dus nu al zo achterlijk vroeg fris gedoucht hier zit. (zodat de badkamer nog even kan drogen)
Gaaaaaaaaaaap.
Allemaal een goed weekend gehad? Wat een weer nu buiten hè?
Hm achteraf viel het vrijdag nog ontzettend mee met het weer hier, ik was 's middags even de stad in maar het was veel zonniger en warmer dan ik gedacht had.
Komt zo meteen een tegelzetter de kapotte tegeltjes in de badkamer vervangen waardoor ik dus nu al zo achterlijk vroeg fris gedoucht hier zit. (zodat de badkamer nog even kan drogen)
Gaaaaaaaaaaap.
Allemaal een goed weekend gehad? Wat een weer nu buiten hè?
Hm achteraf viel het vrijdag nog ontzettend mee met het weer hier, ik was 's middags even de stad in maar het was veel zonniger en warmer dan ik gedacht had.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 21 juli 2009 om 19:25
He.. jas.. ik dacht al wat is die er belacheluk vroeg bij vandaag!
Het was om te stikken buiten vandaag..,... zielig voor al onze wandelaars van de nijmeegse ( ik sponsor er 3!)
Hier lekker tutterdagje gehad ... haartjes verfen nagels lakken enzo
Wederom mijn kledingkast grondig uitgemest en nog meer spullen weggedaan die nu echt veeeeeeel te groot zijn geworden.
Heb ik een goeie reden om te shoppen de aankomende dagen.
Ik ga twee dagen naar Rutten ( bijna Friesland) naar mijn twinsister...Leuk voor de nichtjes!
Dus ik ben even niet online
Groetjes aan allen!
Het was om te stikken buiten vandaag..,... zielig voor al onze wandelaars van de nijmeegse ( ik sponsor er 3!)
Hier lekker tutterdagje gehad ... haartjes verfen nagels lakken enzo
Wederom mijn kledingkast grondig uitgemest en nog meer spullen weggedaan die nu echt veeeeeeel te groot zijn geworden.
Heb ik een goeie reden om te shoppen de aankomende dagen.
Ik ga twee dagen naar Rutten ( bijna Friesland) naar mijn twinsister...Leuk voor de nichtjes!
Dus ik ben even niet online
Groetjes aan allen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 24 juli 2009 om 11:38
vrijdag 24 juli 2009 om 14:31
Dee, om ff voor Freak te spreken, ze was net hier en stuurde sms naar de lopers om ze op deze laatste dag succes te wensen. Ze hadden pauze maar het ging goed.
Jeetje Jas, jij was wel erg vroeg wakker. Tja, 1 x indien nodig oké, maar voor je lol op dat tijdstip, nee!
Hier ondanks dat het eigenlijk niet kan deze maand ondanks (volgens mij foutieve = te lage) salarisstorting van vanochtend, toch klein beetje uit de band gesprongen.
Score:
zondag: een heel gave knaloranje rokje tot op de knie voor 5 euro
gister: een knalgele zomerjas, beetje trenchcoat idee maar dan tot boven de knie voor 35 euro (haha, de dag ervoor was ie nog 40 euro, maar omdat er nog maar 1 was durfde in niet te gokken op nog meer afgeprijsd).
En zonet een lingeriesetje waar ik me al aan vergaapt had vanaf dat het als nieuwe collectie binnenkwam. Omdat ik twijfelde qua budget, werd ie voor me afgeprijsd en zou anders geloof ik volgende week in de opruiming gaan (Freak en ik kopen er erg veel); nu dus van 85 voor 55 met een cadeaubon voor oktober en Freak was zo lief me haar cadeaubon ook te geven
Als je googlet op Lisca 10091 amber zie je de set; het strass-deel lijkt wel beetje antiek/zilverachtig. Ben er helemaal superblij mee!!!
Wel een bijzondere (particulier) winkel hoor; alle stijlen/soorten, alles betaalbaar en van 65AA tot 105H of I.
Dure maand omdat ik zo de rekening van advocaat moet betalen. Dacht na rekening 1 dat deze circa 2/3 van dat bedrag zou zijn, maar was bij de helft méér. Nou heeft de advocaat z'n geld wel opgebracht, maar toch en van het bedrag heb ik ook mijn andere auto gekocht.
Gelukkig vriezer nog aardig gevuld en dan maar ff niet teveel terrasje pakken/buiten de deur lunchen.
Het was hier vanochtend trouwens noodweer, maar het lijkt nu wat op te klaren.
Oh ja, gister ook nog grote Hibiscusplant gekocht met witte bloemen voor op m'n gerenoveerde balkon. Ook maar 5 euro.
Maar ja, vele 5 euro's tellen ook aan (of meer af ) hè!
Jeetje Jas, jij was wel erg vroeg wakker. Tja, 1 x indien nodig oké, maar voor je lol op dat tijdstip, nee!
Hier ondanks dat het eigenlijk niet kan deze maand ondanks (volgens mij foutieve = te lage) salarisstorting van vanochtend, toch klein beetje uit de band gesprongen.
Score:
zondag: een heel gave knaloranje rokje tot op de knie voor 5 euro
gister: een knalgele zomerjas, beetje trenchcoat idee maar dan tot boven de knie voor 35 euro (haha, de dag ervoor was ie nog 40 euro, maar omdat er nog maar 1 was durfde in niet te gokken op nog meer afgeprijsd).
En zonet een lingeriesetje waar ik me al aan vergaapt had vanaf dat het als nieuwe collectie binnenkwam. Omdat ik twijfelde qua budget, werd ie voor me afgeprijsd en zou anders geloof ik volgende week in de opruiming gaan (Freak en ik kopen er erg veel); nu dus van 85 voor 55 met een cadeaubon voor oktober en Freak was zo lief me haar cadeaubon ook te geven
Als je googlet op Lisca 10091 amber zie je de set; het strass-deel lijkt wel beetje antiek/zilverachtig. Ben er helemaal superblij mee!!!
Wel een bijzondere (particulier) winkel hoor; alle stijlen/soorten, alles betaalbaar en van 65AA tot 105H of I.
Dure maand omdat ik zo de rekening van advocaat moet betalen. Dacht na rekening 1 dat deze circa 2/3 van dat bedrag zou zijn, maar was bij de helft méér. Nou heeft de advocaat z'n geld wel opgebracht, maar toch en van het bedrag heb ik ook mijn andere auto gekocht.
Gelukkig vriezer nog aardig gevuld en dan maar ff niet teveel terrasje pakken/buiten de deur lunchen.
Het was hier vanochtend trouwens noodweer, maar het lijkt nu wat op te klaren.
Oh ja, gister ook nog grote Hibiscusplant gekocht met witte bloemen voor op m'n gerenoveerde balkon. Ook maar 5 euro.
Maar ja, vele 5 euro's tellen ook aan (of meer af ) hè!