Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
maandag 10 augustus 2009 om 00:07
quote:frizzy schreef op 10 augustus 2009 @ 00:05:
[...]
Ooooooh ik dacht dat het was om even te experimenteren met alle gegeven adviezen van het forum. Dat is namelijk het enige wat IK doe als ik naar buiten ga.
Ik weet ook wel dat dat eigenlijk de reden zou moeten zijn, dat is het eigenlijk ook, maar ik hoor ook de hele tijd dat vrouwen vaak het 1 zeggen maar eigenlijk het ander bedoelen, ik dacht, jij leest wel tussen de regels door en snapt dan dus wel
Wij als vrouwen onder elkaar...
[...]
Ooooooh ik dacht dat het was om even te experimenteren met alle gegeven adviezen van het forum. Dat is namelijk het enige wat IK doe als ik naar buiten ga.
Ik weet ook wel dat dat eigenlijk de reden zou moeten zijn, dat is het eigenlijk ook, maar ik hoor ook de hele tijd dat vrouwen vaak het 1 zeggen maar eigenlijk het ander bedoelen, ik dacht, jij leest wel tussen de regels door en snapt dan dus wel
Wij als vrouwen onder elkaar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 10 augustus 2009 om 00:25
Ik doe heel erg mijn best afstand te houden. Geen seks gehad ofzo (en daar heel trots op, ahum...) maar we spreken elkaar wel nog steeds. Gister stond ie ineens op de stoep met zijn beste vriendin en haar kind omdat zij zo nieuwsgierig waren naar mij en mij zo graag wilden zien(?). Zit als een domme koe het moment af te wachten even te kunnen praten, in de hoop dat een dikke nee qua relatie maakt dat ik stop met aan hem te denken.
To make a long story short: Ik heb de controle (nog!) niet terug.
To make a long story short: Ik heb de controle (nog!) niet terug.
maandag 10 augustus 2009 om 00:28
Mag je ook best trots op zijn.
HUH.....zijn beste vriendin was nieuwsgierig naar je terwijl hij geen relatie wil?
Weird!!!
Meissie pas je een beetje op jezelf, want zoals ik het lees vind hij die aandacht van jou eigenlijk maar wat leuk.
Wat hij voor het gemak even vergeet is dat jij er helemaal van in de war raakt...
Ik ga te bedde....al dat geforum de hele dag
Truste mede hysterica's!
HUH.....zijn beste vriendin was nieuwsgierig naar je terwijl hij geen relatie wil?
Weird!!!
Meissie pas je een beetje op jezelf, want zoals ik het lees vind hij die aandacht van jou eigenlijk maar wat leuk.
Wat hij voor het gemak even vergeet is dat jij er helemaal van in de war raakt...
Ik ga te bedde....al dat geforum de hele dag
Truste mede hysterica's!
maandag 10 augustus 2009 om 00:34
Ja dat bedoel ik nou. Deze manier zend vreemde signalen uit. Hij heeft me gister gedurende de dag wel 4x gebeld, paar smsjes gestuurd en heb hem dus een uurtje gezien met beste vriendin en kind. Gaf me ook een zoen vol op mijn mond waar zij bij was. En dit alles was zeker niet op mijn initiatief. En dat alles terwijl we al 3 weken geen seks hebben gehad...
Phiep! Kun jij deze ff analyseren voor mij? Please?
Het zou trouwens heel goed kunnen dat meneer er geen enkel idee van heeft dat ik ervan in de war raak. I like to play it cool.
Slaap lekker Sum, ik blijf nog ff op. Ben niet voor niks vrij natuurlijk!
*doet een vreugdedansje*
Phiep! Kun jij deze ff analyseren voor mij? Please?
Het zou trouwens heel goed kunnen dat meneer er geen enkel idee van heeft dat ik ervan in de war raak. I like to play it cool.
Slaap lekker Sum, ik blijf nog ff op. Ben niet voor niks vrij natuurlijk!
*doet een vreugdedansje*
maandag 10 augustus 2009 om 09:48
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
heerlijk hè Frizz, vakantie.
Ik ben er ook zo van aan het genieten!
Misschien is het toch wel handig om open kaart te spelen metr deze meneer.
Want ik denk echt niet dat hij dubbele signalen uitzend hoor.
Als een man zegt geen relatie te willen... (nou ja vul de rest zelf maar in)
Dat wil echter niet zeggen dat hij het niet naar zijn zin heeft met jou in de buurt.
En zolang jij blijft doen alsof het allemaal prima en zonder zorgen is zal hij daar niet mee ophouden
Das niet zo gek hoor, vanuit zijn oogpunt gezien
heerlijk hè Frizz, vakantie.
Ik ben er ook zo van aan het genieten!
Misschien is het toch wel handig om open kaart te spelen metr deze meneer.
Want ik denk echt niet dat hij dubbele signalen uitzend hoor.
Als een man zegt geen relatie te willen... (nou ja vul de rest zelf maar in)
Dat wil echter niet zeggen dat hij het niet naar zijn zin heeft met jou in de buurt.
En zolang jij blijft doen alsof het allemaal prima en zonder zorgen is zal hij daar niet mee ophouden
Das niet zo gek hoor, vanuit zijn oogpunt gezien
maandag 10 augustus 2009 om 12:48
maandag 10 augustus 2009 om 15:04
dinsdag 11 augustus 2009 om 15:24
Nee joh, wij hebben juist geadviseerd dat ze iets leuks moest gaan doen, gaan léven. En nadat ze eindelijk met zwangerschapstest bij leuke man met vriendin uit de bosjes kruipt na haar recordpoging stalken en gluren door de ramen gaat ze dat doen. Daarna komt ze vast weer posten hier, hoe het gegaan is en wanneer de volgende date is.
dinsdag 11 augustus 2009 om 15:35
dinsdag 11 augustus 2009 om 16:20
Ja maar dat heeft ze wel hoor. Doorzettingsvermogen. En ik ben zo blij dat ze dat met ons wilde delen. Geeft ons ook weer kracht om maar door te zetten en te blijven vasthouden aan het mannelijk schoon in onze omgeving.
Ik bedoel.. mijn vriend heeft een vriendin , maar no way dat ik hem laat gaan. Echt niet gewoon, en dat heb ik hem even heel duidelijk gemaakt. Het werkt ook nog. Goed he!
Dat heb ik geloof ik allemaal aan Sheera te danken.
Ik bedoel.. mijn vriend heeft een vriendin , maar no way dat ik hem laat gaan. Echt niet gewoon, en dat heb ik hem even heel duidelijk gemaakt. Het werkt ook nog. Goed he!
Dat heb ik geloof ik allemaal aan Sheera te danken.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 16:21
Reden: smilie vergeten en het is niet de bedoeling dat ik overkom als een gore vreemdgangerT
Reden: smilie vergeten en het is niet de bedoeling dat ik overkom als een gore vreemdgangerT
% gewijzigd
dinsdag 11 augustus 2009 om 16:53
Hysterie is natuurlijk de eerste stap. Nu je daar zo goed in bent geworden is het tijd voor de waanzin.
Die vriendin? Heb je daar al een tactiekje voor uitgestippeld. Het lijkt ze zeer onwaarschijnlijk dat hij vrijwillig bij 'r weggaat, en zij zal wel bij hem willen blijven omwille van de kids. Ze moet dus weg...
Waar is Sheera als je d'r nodig hebt.
Die vriendin? Heb je daar al een tactiekje voor uitgestippeld. Het lijkt ze zeer onwaarschijnlijk dat hij vrijwillig bij 'r weggaat, en zij zal wel bij hem willen blijven omwille van de kids. Ze moet dus weg...
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:14
quote:siepeltrien schreef op 11 augustus 2009 @ 16:53:
Hysterie is natuurlijk de eerste stap. Nu je daar zo goed in bent geworden is het tijd voor de waanzin.
Nee joh, die kids zijn weer van een andere gozert. Wat een hoer he, die vriendin van mijn vriend.
Maar ik heb een super-tactiek. Ik gedraag me gewoon alsof ie van mij is. Ze stemt er nog mee in ook! Hij ook Tot dusver geen problemen, maar ik vraag me inderdaad af of Sheera nog een beter advies heeft.
Nee joh, die kids zijn weer van een andere gozert. Wat een hoer he, die vriendin van mijn vriend.
Maar ik heb een super-tactiek. Ik gedraag me gewoon alsof ie van mij is. Ze stemt er nog mee in ook! Hij ook Tot dusver geen problemen, maar ik vraag me inderdaad af of Sheera nog een beter advies heeft.
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:37
quote:EvyBlissy schreef op 11 augustus 2009 @ 22:33:
wasdivooreenraartopic?
Raar????
Doe zelf eens niet zo raar!
Dit os de bijbel voor singles die een man willen
Voor vrouwen die een man willen houden
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
de bijbel om je relatie te testen
Alleen....ik weet nog steeds niet wat ik nou moet kiezen
Stalken of negeren
wasdivooreenraartopic?
Raar????
Doe zelf eens niet zo raar!
Dit os de bijbel voor singles die een man willen
Voor vrouwen die een man willen houden
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
de bijbel om je relatie te testen
Alleen....ik weet nog steeds niet wat ik nou moet kiezen
Stalken of negeren