Het op internet gevonden spelfouten topic!
dinsdag 11 augustus 2009 om 18:45
Het is echt ongelooflijk wat sommige mensen van woorden weten te maken.
Een d of dt her en der vergeten kan gebeuren, maar soms kom je de meest briljante spelvormen tegen van woorden, die de moeite van het delen waard zijn
Soms zó fout geschreven dat je echt 3x moet kijken voor je ziet wat er staat!
Dus: kom je wat tegen op internet (Marktplaats en de reacties bij Telegraaf bijvoorbeeld doen het erg goed), plemp ze dan hier neer en laat ons verbazen!
Mijn vondsten van vandaag op Marktplaats:
Mooie bruine leren jas met een kapision.
Leuk transperant koltruite met gebruide kol, en mouwen!
Maat 38
Erg leuk op een witten broek.
Leuk rokje van Only maat 40.
Met een patico eronder zodat ie een beetje als een ballon rokje valt.
Een d of dt her en der vergeten kan gebeuren, maar soms kom je de meest briljante spelvormen tegen van woorden, die de moeite van het delen waard zijn
Soms zó fout geschreven dat je echt 3x moet kijken voor je ziet wat er staat!
Dus: kom je wat tegen op internet (Marktplaats en de reacties bij Telegraaf bijvoorbeeld doen het erg goed), plemp ze dan hier neer en laat ons verbazen!
Mijn vondsten van vandaag op Marktplaats:
Mooie bruine leren jas met een kapision.
Leuk transperant koltruite met gebruide kol, en mouwen!
Maat 38
Erg leuk op een witten broek.
Leuk rokje van Only maat 40.
Met een patico eronder zodat ie een beetje als een ballon rokje valt.
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:23
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:24
quote:Lunax schreef op 11 augustus 2009 @ 19:18:
[...]
Maar waar zoek je dan in hemelsnaam op. Ik bedoel, als ik een schommel zoek dan kan ik nog bedenken om er fout gespeld een sgommel of schomel van te maken maar "sjomal" Je hoéft niet te zoeken op trefwoord
[...]
Maar waar zoek je dan in hemelsnaam op. Ik bedoel, als ik een schommel zoek dan kan ik nog bedenken om er fout gespeld een sgommel of schomel van te maken maar "sjomal" Je hoéft niet te zoeken op trefwoord
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:25
Op Marktplaats:
ARGENTINIË tuis en uit shirt nieuw!
Wat ik aanbiedt is gloednieuw !!
Voor de print kan u zelf het nummer + de naam kiezen.
De verzendkosten per item / setje is : 2,00 euro
Als u intresse heb , mail me dan
ARGENTINIË tuis en uit shirt nieuw!
Wat ik aanbiedt is gloednieuw !!
Voor de print kan u zelf het nummer + de naam kiezen.
De verzendkosten per item / setje is : 2,00 euro
Als u intresse heb , mail me dan
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:27
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:28
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:30
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:32
quote:Festen schreef op 11 augustus 2009 @ 19:26:
robbert vd broeke tdt met zijn genverbrander
(als we toch gaan miepen )
Bedoel je met tdt toendertijd? Zo ja: dat moet toentertijd zijn - bijna iedereen doet het fout, maar dat moet maar eens afgelopen zijn!
Zie ook hier.
Enne: genverbrander, dat hebben we er hier thuis ook ingehouden. Als in: Ach, ja, je kunt altijd nog genverbrander worden...
robbert vd broeke tdt met zijn genverbrander
Bedoel je met tdt toendertijd? Zo ja: dat moet toentertijd zijn - bijna iedereen doet het fout, maar dat moet maar eens afgelopen zijn!
Zie ook hier.
Enne: genverbrander, dat hebben we er hier thuis ook ingehouden. Als in: Ach, ja, je kunt altijd nog genverbrander worden...
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:33
Marktplaats:
ik heb een thuin zet te koop
hallo ik heb een thuin zet met 3 stoelen en kusens er bij ik doe het weg om dat ik net een ander thuin zet heb gehaalt dus heb in mij ouden ofer en doe hem weg voor 30 euro maar als je er iets in ziet kan ik met de prijs wel in oferleg gegaan worden !!!!!! groeten sebas
hallo ik heb een thuin zet met 3 stoelen en kusens er bij ik doe het weg om dat ik net een ander thuin zet heb gehaalt dus heb in mij ouden ofer en doe hem weg voor 30 euro maar als je er iets in ziet kan ik met de prijs wel in oferleg gegaan worden !!!!!! groeten sebas
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:33
quote:MissMara schreef op 11 augustus 2009 @ 19:32:
[...]
Zie ook hier.
[...]
Zie ook hier.
dinsdag 11 augustus 2009 om 19:34
quote:Maeijken schreef op 11 augustus 2009 @ 19:33:
Marktplaats:
Marktplaats: