Good Luck
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:26
O jeetje ja zeg, in het winterkloffie dat we nu aanschaffen moeten ze straks ook naar school... Mss maar eens gaan posten daar, kijken wat er zoals gedragen wordt, haha!
Erg leuke jas Bridges, waarom twijfel je? Niet stoer genoeg? Of te hip?
Suus, aha vrijdag, lekker hoor. Nog iets van een hammam ofzo gespot voor een gezichtsbehandeling? Of vind je dat niks? En fijne pedicure.... Dat verdien je toch?!
Oo Star, helemaal je verslag van vk vanmiddag gemist, how unthoughtfull van me, want ik heb er nog wel aangedacht toen ik naar huis reed daarstraks (in de serie niet-nuttige info). Maar alles goed dus, mooi!
Erg leuke jas Bridges, waarom twijfel je? Niet stoer genoeg? Of te hip?
Suus, aha vrijdag, lekker hoor. Nog iets van een hammam ofzo gespot voor een gezichtsbehandeling? Of vind je dat niks? En fijne pedicure.... Dat verdien je toch?!
Oo Star, helemaal je verslag van vk vanmiddag gemist, how unthoughtfull van me, want ik heb er nog wel aangedacht toen ik naar huis reed daarstraks (in de serie niet-nuttige info). Maar alles goed dus, mooi!
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:30
nog 5 Bridge... Eindelijk begint het ergens op te lijken!
Ik ben er ook wel klaar mee. Wil aan de slag met kamers en kleertjes enzo. Zelfs opruimen en poetsen begin ik zin in te krijgen. Ik heb echt zooooo geen zin meer om te werken.
Leuke jas! Ik ga voor Jeetje voor grijze getailleerde jas met bontkraagje om capuchon (sorry, ik kan nog steeds geen plaatjes )
Goed, morgen wel weer werken dus ik ga maar eens een tukkie doen. Slaap lekker dames!
Ik ben er ook wel klaar mee. Wil aan de slag met kamers en kleertjes enzo. Zelfs opruimen en poetsen begin ik zin in te krijgen. Ik heb echt zooooo geen zin meer om te werken.
Leuke jas! Ik ga voor Jeetje voor grijze getailleerde jas met bontkraagje om capuchon (sorry, ik kan nog steeds geen plaatjes )
Goed, morgen wel weer werken dus ik ga maar eens een tukkie doen. Slaap lekker dames!
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:32
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:38
Trusten Suus! Ha, ik had voor Mare precies dezelfde jas in gedachten maar dan de rode (donkergrijze hadden we afgelopen winter al - of in elk geval eentje die er heel erg op leek; deze valt vgs mij iets langer).
Na, van H&M zijn ze niet al te gek duur. Dar kun je er halverwege de winter gerust nog een van kopen.
Ik ga nog even administratie doen en dan lekker slapen, trusten!
Na, van H&M zijn ze niet al te gek duur. Dar kun je er halverwege de winter gerust nog een van kopen.
Ik ga nog even administratie doen en dan lekker slapen, trusten!
woensdag 12 augustus 2009 om 09:22
quote:Suze2 schreef op 11 augustus 2009 @ 22:15:
Topic "geschokt" gezien? Amalia, jij wel zag ik....
Men, dat zal je toch overkomen: wat een ellende!!!
Zo, ik ben net wezen eten met verdrietige vriendinnetje. Was gezellig. Deze mk lijkt ze makkelijker te verwerken dan de 1e. Ik hoop maar snel op weer een zwschap voor hen.
Star, alles goed bij vk las ik. Mooi maar jammer dat de dame nog geen aanstalten maakt. Hebbie wel alles in orde? Je weet toch dat je rust moet hebben voor je kan bevallen he (daarom komt die van mij nog weken niet, ongeveer alles moet nog, ha ha ha).
Hopelijk is drie keer scheepsrecht voor je vriendin. Ze lassen geen pauze in?
Ik heb het topic 'geschokt' ook gelezen, maar begin te twijfelen aan het verhaal gezien haar posting net. Ze heeft gisteren laten testen aan het einde van de middag en vandaag uitslag. HIV test uitslag duurt langer naar mijn weten.
Moet ook nog vrij veel Suus en rust heb ik ook nog niet echt
Topic "geschokt" gezien? Amalia, jij wel zag ik....
Men, dat zal je toch overkomen: wat een ellende!!!
Zo, ik ben net wezen eten met verdrietige vriendinnetje. Was gezellig. Deze mk lijkt ze makkelijker te verwerken dan de 1e. Ik hoop maar snel op weer een zwschap voor hen.
Star, alles goed bij vk las ik. Mooi maar jammer dat de dame nog geen aanstalten maakt. Hebbie wel alles in orde? Je weet toch dat je rust moet hebben voor je kan bevallen he (daarom komt die van mij nog weken niet, ongeveer alles moet nog, ha ha ha).
Hopelijk is drie keer scheepsrecht voor je vriendin. Ze lassen geen pauze in?
Ik heb het topic 'geschokt' ook gelezen, maar begin te twijfelen aan het verhaal gezien haar posting net. Ze heeft gisteren laten testen aan het einde van de middag en vandaag uitslag. HIV test uitslag duurt langer naar mijn weten.
Moet ook nog vrij veel Suus en rust heb ik ook nog niet echt
woensdag 12 augustus 2009 om 09:29
Bam, ik vind die van Z8 smal vallen, maar die zijn behoorlijk duur. Ik heb er voor Sam nu eentje van Okaidi gekocht in Frankrijk, maar die zit hier niet volgens mij. Vriendin heeft ook een smal zoontje en die haalt ze bij de C&A, van Palomino.
Ik zal zo eens naar dat geschokt topic toe gaan, zo te horen mis ik wat.
Ik weet niet of opa het al weet. Tante was voor de uitslag naar de uroloog omdat opa nu zo ver weg in het bejaardenhuis zit. In eerste instantie schrok ik er wel van, maar m'n tante was er verder zo laconiek onder dat dat snel wegebde.
Ik zal zo eens naar dat geschokt topic toe gaan, zo te horen mis ik wat.
Ik weet niet of opa het al weet. Tante was voor de uitslag naar de uroloog omdat opa nu zo ver weg in het bejaardenhuis zit. In eerste instantie schrok ik er wel van, maar m'n tante was er verder zo laconiek onder dat dat snel wegebde.
woensdag 12 augustus 2009 om 09:43