Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
oeps....

Hel, vrijdagmiddag to zo. Heb er wel zin in. Al zitten kijken wat te doen besides shoppen. Rondvaart altijd leuk. Iemand nog tips?
Ah dank Suze! Heb leuke jas voor Ties gezien, maar ben nog aan het twijfelen want met die jas moet hij ook naar scool dus moet nog even goed over zijn image nadenken...

Hoeveel dagen nou nog werken?
Oh en Hel, 5 bij mij mag ook hoor. Ben zeer benieuwd. Gisteren begonnen en druk met de wii dus wil er eigenlijk deze week wel 0.5 tot 1 kg af hebben...

Deze...
Maar dan natuurlijk ab-so-luut niet met Cars shirt hè...
O jeetje ja zeg, in het winterkloffie dat we nu aanschaffen moeten ze straks ook naar school... Mss maar eens gaan posten daar, kijken wat er zoals gedragen wordt, haha!

Erg leuke jas Bridges, waarom twijfel je? Niet stoer genoeg? Of te hip?

Suus, aha vrijdag, lekker hoor. Nog iets van een hammam ofzo gespot voor een gezichtsbehandeling? Of vind je dat niks? En fijne pedicure.... Dat verdien je toch?!

Oo Star, helemaal je verslag van vk vanmiddag gemist, how unthoughtfull van me, want ik heb er nog wel aangedacht toen ik naar huis reed daarstraks (in de serie niet-nuttige info). Maar alles goed dus, mooi!
nog 5 Bridge... Eindelijk begint het ergens op te lijken!

Ik ben er ook wel klaar mee. Wil aan de slag met kamers en kleertjes enzo. Zelfs opruimen en poetsen begin ik zin in te krijgen. Ik heb echt zooooo geen zin meer om te werken.

Leuke jas! Ik ga voor Jeetje voor grijze getailleerde jas met bontkraagje om capuchon (sorry, ik kan nog steeds geen plaatjes )

Goed, morgen wel weer werken dus ik ga maar eens een tukkie doen. Slaap lekker dames!
Hel, ik stap wel een nagelsalon binnen want inderdaad, de voeten kunnen wel weer wat aandacht gebruiken....
Dan ben je dus 36 weken Suus? Jee dan kun je maar 2 weken van je verlof genieten joh! Moet BIB maar niet te snel komen...

Denk dat ik de jas maar bestel. Geen idee waarom ik twijfel. Misschien omdat ik nog niet verder heb gekeken en straks zie ik nog een leukere... Ben een muts hoor!
ohh leuke jas bridges, ik heb een leuke gezien van Mexx, hier ook in twijfelmodes.

Hai!!!

Leuk zeg Suze , weekendje maastricht, heb geen tips voor je!
Hé Bam! Alles wel? Plaatje van Mexx? Hoe duur?
Trusten Suus! Ha, ik had voor Mare precies dezelfde jas in gedachten maar dan de rode (donkergrijze hadden we afgelopen winter al - of in elk geval eentje die er heel erg op leek; deze valt vgs mij iets langer).

Na, van H&M zijn ze niet al te gek duur. Dar kun je er halverwege de winter gerust nog een van kopen.

Ik ga nog even administratie doen en dan lekker slapen, trusten!
Te duur, geen plaatje ( heb net gekeken toevallig )

Jawel alles wel. ben alleen verplicht aan het niks doen. veertje gebroken van drukapparaat. Man doet een poging om hem tijdelijk te maken.
Jij dus nog druk aan het wii-en. Vind je het nog steeds leuk.

Jullie zijn echt fanatiek..
Trustuh Hel en Suze
Goedemorgen!!
weet er iemand een merk die smalle spijkerbroekjes verkoopt?

Juul heeft nu vaak van de ( ben even de naam kwijt, kom ik zo wel weer op), maar met die broekjes loopt de halve buurt zag ik laatst. Dus ik ben op zoek naar andere modellen
quote:Suze2 schreef op 11 augustus 2009 @ 22:15:

Topic "geschokt" gezien? Amalia, jij wel zag ik....

Men, dat zal je toch overkomen: wat een ellende!!!

Zo, ik ben net wezen eten met verdrietige vriendinnetje. Was gezellig. Deze mk lijkt ze makkelijker te verwerken dan de 1e. Ik hoop maar snel op weer een zwschap voor hen.

Star, alles goed bij vk las ik. Mooi maar jammer dat de dame nog geen aanstalten maakt. Hebbie wel alles in orde? Je weet toch dat je rust moet hebben voor je kan bevallen he (daarom komt die van mij nog weken niet, ongeveer alles moet nog, ha ha ha).

Hopelijk is drie keer scheepsrecht voor je vriendin. Ze lassen geen pauze in?

Ik heb het topic 'geschokt' ook gelezen, maar begin te twijfelen aan het verhaal gezien haar posting net. Ze heeft gisteren laten testen aan het einde van de middag en vandaag uitslag. HIV test uitslag duurt langer naar mijn weten.

Moet ook nog vrij veel Suus en rust heb ik ook nog niet echt
Hel, volgens mij had ik hier ook niks geschreven over bezoek aan vk hoor, dus je had niks gemist

Bam, smalle pijpen of helemaal een smalle broek?
Bam, ik vind die van Z8 smal vallen, maar die zijn behoorlijk duur. Ik heb er voor Sam nu eentje van Okaidi gekocht in Frankrijk, maar die zit hier niet volgens mij. Vriendin heeft ook een smal zoontje en die haalt ze bij de C&A, van Palomino.

Ik zal zo eens naar dat geschokt topic toe gaan, zo te horen mis ik wat.

Ik weet niet of opa het al weet. Tante was voor de uitslag naar de uroloog omdat opa nu zo ver weg in het bejaardenhuis zit. In eerste instantie schrok ik er wel van, maar m'n tante was er verder zo laconiek onder dat dat snel wegebde.
In Hilversum wel ;)
helemaal smalle broek, hier en geen taille en geen kont en geen benen, hahaha zier erg raar uit ;)
Ik was ook al aan het scrollen geslagen, maar kon niks vinden vreemd... ;)

Okaidi vond ik leuk toen Juul nog een klein babietje was, maar vind het nu meestal tegenvallen, kan wel eens een keer gaan kijken.

Z8 ken ik niet, is daar ook een winkel van? of wordt het dan online?

he Bam, deze is voor jou. Hier komt Jonathan sneaky langschuiven in de flipflops
Stressed is just desserts spelled backwards
Vervelend voor je Opa. Het is idd goed raak bij jullie. Hopelijk is alles snel weer in rustig vaarwater

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven