Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaatjeplakken lukt niet. Naja, pindakaas dan. Maak er wel een plaatje van als Mare 'm aan heeft!
quote:Maleficent schreef op 12 augustus 2009 @ 14:43:

Dat jasje kost idd 50 euro. Ik zeg: doen!Pas op hoor, of ik haal je van het forum
O nee, ik mag dat soort uitspraken natuurlijk niet doen, want ik ben een betrouwbaar persoon voor veel mensen

Stressed is just desserts spelled backwards
Haha het is een schatje inderdaad! Vraag me wel af of hij warm genoeg is op de fiets...
quote:Maleficent schreef op 12 augustus 2009 @ 14:45:

O nee, ik mag dat soort uitspraken natuurlijk niet doen, want ik ben een betrouwbaar persoon voor veel mensen

Dat snap ik nou dus niet hè (ik zie die rotkop trouwens nog gewoon langskomen op tv). Wat voor soort mensen neemt hem serieus? Helemaal na dat gedoe met die Ernst Louwes moet ik hartelijk om die meneer lachen.
Ik neem alleen mezelf serieus. En jullie ook wel een beetje

maar niet Maurice de Hond dus.
O ja, die is ook te cute voor Fieke!

Mamax, enjoy de kermis! Zaletdrag: ik vertrek om een uur of 10 en ga tegen 3 weer op de terugweg. We houden wel contact anders, zou leuk zijn om elkaar even te treffen (zien de tortelduifjes elkaar ook weer eens, haha)!

Mare zit nu in maat 110/116, 'k ga voor de winterjas denk ik maar voor 110.
Tja, en die doos van Froger die eerst ging vertellen van de goedkope stroom, daaahaaaag. Ik word al helemaal dol gebeld door mensen van het stroom de laatste tijd dus zodra ik op TV het woord stroom hoor is het meteen ZAP.

Had er laatst weer een en ik zei dat ik geen interesse had en toen zei hij; o, u wilt dus helemaal geen 5000 euro verdienen???!!! (op zo'n dwingend toontje) Dus ik zei, dat hoef ik niet hoor, ik heb al geld zat.

haha, zat meteen met zijn mond vol tanden
Als het dezelfde is als in de winkel dan is die in de winkel mooier, donkerder van kleurhttp://eshop.mexx.com/Youth-Jassen/Gewatteerd%20jack%20met%20fleece-voering%20in%20tweekleurige%20look/K1RE1666/nl-nl_NL-pd-e9XAqAELNWsAAAEeJA55MIm8
krijg toch de hik
Zaletdrag Hel? Wat voor soort drag is dat? Gevalletje Zeedijk of meer Moulin Rouge?
Let wel op met jassen, dat die al groter zijn dan de normale kleding met maten. Daarom hier 104/110 Juul zit qua bovenkleding meestal al in 116
quote:bambino schreef op 12 augustus 2009 @ 14:52:

Als het dezelfde is als in de winkel dan is die in de winkel mooier, donkerder van kleurhttp://eshop.mexx.com/Youth-Jassen/Gewatteerd%20jack%20met%20fleece-voering%20in%20tweekleurige%20look/K1RE1666/nl-nl_NL-pd-e9XAqAELNWsAAAEeJA55MIm8Die vind ik leuk, is ook echt Juuls kleur!
Gewoon het rode stuk knip en plak en je ziet de jas van Julian. Leuke bijpassende mutsen hebben ze erbij trouwens.
opdurkken kan ook, maar dat wild eik niet.... hahaha
wordt moe van mezelf
quote:Maleficent schreef op 12 augustus 2009 @ 14:52:

Tja, en die doos van Froger die eerst ging vertellen van de goedkope stroom, daaahaaaag. Ik word al helemaal dol gebeld door mensen van het stroom de laatste tijd dus zodra ik op TV het woord stroom hoor is het meteen ZAP.

Had er laatst weer een en ik zei dat ik geen interesse had en toen zei hij; o, u wilt dus helemaal geen 5000 euro verdienen???!!! (op zo'n dwingend toontje) Dus ik zei, dat hoef ik niet hoor, ik heb al geld zat.

haha, zat meteen met zijn mond vol tanden

Mooi antwoord

Toch loont een beetje rondshoppen wel. Ik heb eens op zo'n vergelijksite ingevuld wat we gebruiken qua stroom en bij de NUON betaal ik bijna het dubbele dan bij bedrijf X waar ik de naam niet meer van weet. Wat is dan het addertje onder het gras?

Autoverzekering, heb een autoverzekering speciaal voor vrouwen gevonden (overgewaaid uit de UK denk ik, daar is het heel normaal), scheelt me ¤30,- in de maand.
]
quote:bambino schreef op 12 augustus 2009 @ 14:56:

][afbeelding][afbeelding]Ja ja, nee euhm, leuk, vooral die %ALEIFNF20%
ja hij is wel leuk maar colgens mij is ie niet hetzelfe.

Man vindt hem overigens afschuwelijk.
Autoverzekering altijd doen bij Malman, die krijgt hem nog goedkoper voor je dan je nu betaalt. Probeer het maar.
hahahahaha was niet een reactie op je bovenstaande bericht. proest
quote:Maleficent schreef op 12 augustus 2009 @ 14:58:

Autoverzekering altijd doen bij Malman, die krijgt hem nog goedkoper voor je dan je nu betaalt. Probeer het maar.Te laat te laat
quote:Star schreef op 12 augustus 2009 @ 14:53:

Zaletdrag Hel? Wat voor soort drag is dat? Gevalletje Zeedijk of meer Moulin Rouge?Nee nee, gevalletje Russische maffia.
quote:bambino schreef op 12 augustus 2009 @ 14:59:

hahahahaha was niet een reactie op je bovenstaande bericht. proestIk had 'm al gezien hoor, vond het echt een kleur ook voor Juul. Kleurt hem altijd goed blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven