Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
Oh jooles! Je bent al de 3e die ik ken die het heeft, ook nog een ander vriendinnetje van mij heeft het. Die ligt al een week thuis.

Weet je wat ik alleen zo volslagen debiel vind?! Dat de hele wereld in rep en roer is, elke luchthaven waar ik kom word ik onderworpen aan een vragenlijst en ongevraagd worden er thermometers in je oren gepropt of lasers op je pupil gehouden (ik wist het niet, maar schijnbaar kan je zo ook koorts meten). De halve Aziatische wereld draagt mondkapjes (nog meer dan ze al deden) de kranten staan er vol van. Mensen moet in quarataine. En dan hadden ze niet even eerder kunnen ontdekken dat het eigenlijk maar een "gewone"griep is. Al die ophef voor niks.

Sukkels!

Ik dacht het al toen TR schreef dat ze het had. Pilletje en opgelost. Ik zei toen al: waar is dan die ophef over.

Zucht.

Kijk wie ik trouwens heb gezien in Bangkok:

Johnny Depp

Zelf gefilmd dit filmpje. Had eigenlijk even erbij moeten gaan staan!
Ine is nu wel mooi brak.

En dat terwijl ik bijna niets gedronken heb. Dat is dan weer zo zonde ergens. Zuipen tot je er bij neer valt en dan de volgende dag helemaal brak zijn, oke. Dat is dan voor het goede doel, zeg maar. Maar weinig drinken en dan toch brak, is niet eerlijk.

Het was ook wel een intensieve dag . Eerst pretparkJE, met achtbaanTJE en een kleine, maar onwijs leuke wildwaterbaan en nog wat andere speelspul voor kleine/jonge kinderen. Stelt niet veel voor, maar wij hebben er ons wel vermaakt.

Daarna dus die Bummelnacht in het dorp. Eerst gegeten, daarna het dorp in gegaan. Cadi wilde echt zelf thuisblijven hoor! Is haar eigen schuld dat zij het met de Weduwenaar moest doen .

Het was rustig in het dorp, dus ik heb het uiteindelijk met niemand gedaan ;). En met haar uiterlijk kan ze ze heir bij bosjes haar bed in sleuren, no problem. Alleen is ze nog niet helemaal 'om' wat betreft de Tiroler Hunk ;). Ik geef ook toe.. je moet er even aan wennen.

Het is zo heerlijk met Cadi, alsof we elkaar echt al jaaaaaren kennen. Ik kan gewoon mezelf zijn, lekker bij haar op de bank hangen of zij bij mij. Niks hoeft, alles mag en de kids vermaken zich opperbest zo samen.

Cadi is nu met kroost aan het minigolfen, mijn moeder met zoon naar het dorp en ik zit hier in mijn eentje nog even te forummen. Ga zo uitgebreid douchen en dan een kop koffie halen bij de bovenburen.

Jooles, dat is schrikken zeg! H1N1. Ben je er erg ziek van? Wat gek geregeld met die medicijnen enzo. Hebben de anderen het ook? Of ben je de enige van jullie groepje?

Marg, dat onrustige en dat zoekende, herken ik wel. Dat heb ik ook heel lang gehad. Steeds weer verder zoeken/kijken naar nieuwe banen, steeds weer nadenken over wat ik nog meer zou kunnen gaan doen. Ik rolde ook echt van het ene in het andere en werd daar nog onrustiger van. Zelfs hier heb ik er nog best lang last van gehad.

Maar nu is dat wel over. Het is nu pas sinds een klein jaar dat ik denk, oke. Ik zit nu hier, heb een bedrijf en moet er nu het beste van maken. Heel langzaam krijg ik ook echt het gevoel dat ik hier op mijn plek zit en niet verder hoef te 'zoeken'. Dat geeft echt onwijs veel rust en het is ook leuk om me nu eindelijk op 1 ding te kunnen concentreren, zonder alsmaar het gevoel te hebben dat ik nog meer 'moet' (van mezelf).

Nu ben ik ook eindelijk best wel trots op wat ik doe en geeft het me een goed gevoel bezig te zijn met bijv mijn website, opkomen voor mijn eigen belangen (door ruzie te schoppen met die debiele reisorganisatie die me wel veel gasten heeft bezorgd, maar aan de andere kant ook verschrikkelijk onaardig en arrogant personeel op kantoor heeft, die me vanalles in de schoenen wil schuiven).

Ik heb echt geen idee wat je aan die onrust kunt doen, echt niet. Ik werd er zelf wel horendol van. Wilde soms echt tevreden zijn met wat ik had/deed, maar dan kwam er altijd weer die drang om iets nieuws te zoeken/doen.

Volgens mij kun je er niet zoveel aan doen.
Dankdankdank voor jullie beterschapswensen. Tot op heden ben ik de enige van ons groepje en dat zal wel zo blijven, want heb begrepen dat je het na uiterlijk 7 dagen moet merken en dat is dus uiterlijk vandaag. Verder schijnt dat 1 op de 11 wordt aangestoken als iemand met H1N1 rondloopt. (Wijze uitingen allemaal, komt allemaal va ninternet, dus of het klopt...?) Mijn weerstand was tijdens Parijs door omstandigheden op het nulpunt, dus denk dat ik daarom de Sjaak ben.

Heb net heerlijk een aantal uren geslapen, paracetamol werkt eindelijk, dus knallende hoofdpijn is (iig even) weg. Tot op heden vind ik het nog niet erger dan de "gewone" griep. Wel heb ik het een aantal dagen "weggedrukt", want belangrijke gesprekken op werk, naderende deadline etc. Dom, I know, maar goed. Dus vandaag, nu ik me er echt bij neer heb gelegd dat ik ziek ben, komt het er helemaal uit. Dus, Isiss, werken is vandaag zeker geen optie. Denk meer aan eventueel morgen en zeker vrijdag, want deze week nog naar kantoor is geen optie. En de krant moet helaas wel af over 2 weken. Maar thuis kan ik het in m'n eigen tempo doen, stukje schrijven, weer liggen etc. Heb ook geen toegang tot e-mail of zo, het is echt puur schrijven. Dus dat komt wel goed.

Trouwens afgelopen weekend net van een vriendin 10 dvd's geleend, komt dat nu even mooi uit
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 16:19
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Kjong, de foto's zijn idd toeristiek, want we hebben alleen übertoeristieke dingen gedaan daar. Voor mijn doen heb ik héél weinig foto's, want de andere 3 waren continu met hun camera in de weer en dan word ik een beetje lui, zo van: laat maar, die krijg ik dan ook nog wel. Zodra ik de andere foto's heb (oa van de picknick onder de Eiffeltoren, die waarschijnlijk lekker melig zijn), zal ik ze ook plaatsen. Enne, wat suf van Chefke. Toch nog lekker geluncht?

Lekker nummer, trouwens, Ies!

Nemo, ik kan je filmpje niet openen Jammer! Heb wachtwoord etc nodig...

Ine, je mag ook trots op jezelf zijn, lijkt me zo! Je hebt wel het eea bereikt. Marg, jij trouwens ook. Zit je mooi met je afgeronde supermaster én baan én huisje (ookal klein) bij je vriend in het buitenland!! Denk dat je gewoon nog heel erg zoekende bent, wellicht ligt dat ook aan de leeftijd. (wat klinkt dit nu ouwe-wijverig...) Stapje voor stapje je lijst rustig afwerken is prima, maar niet te veel in één keer willen. Anders heb je straks op je 27e je droombaan, je droomhuis en je droomrelatie en denk je: is dat t dan? En schiet je daarvan in de stress
Trek nog maar een fles champagne open
Champagne koud: CHECK!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

VEEEEEEEEEEERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!

(ik zit hier harder te janken om jou dan ik ooit voor mezelf deed)

...

(en je bent een TRUUUUUUUUUT dat je op dit moment geen telefoon aan hebt staan)
Klachten bij de eigenaresse van het appt svp want het bereik is hier belabberd (Maar ja, of zij daar wat aan kan doen???)
Gewoon die bergen egaliseren en asfalteren, dan heb je daar ook geen gezeik mee.
Gefeliciteeeeeeerd!!!!!!!!!!!! Wat een super nieuws! Jij en kjong binnenkort allebei een man in de buurt! Wat geweldig!

Jooles, balen van de griep! Ik zou er vooral gebruik van maken en lekker een paar dagen niet werken. Bij mij was het helemaal niet erger dan normale griep. Hopelijk is dat bij jou ook het geval en ben je snel weer beter!

Isiss, wat een drama met de zussen. Knap dat je het al zo veel dagen volhoudt zonder ze de hersens in te slaan Het is voor ons natuurlijk wel erg grappig. Ben benieuwd hoe het verder loopt!

Nemo is je volgende groep er al? Misschien heb je er nu geen zin in, maar denk dat je als je over een paar weken in de schoolbanken zit je best af en toe terug droomt naar de reizen. Al is het natuurlijk ook lekker om in je eigen huisje te zijn, en in Nederland je leven op te bouwen. Ik vind het altijd heerlijk om weg te zijn, maar de laatste dagen van de reizen, die altijd in het stomme, ontzettend saaie Flores zijn, wil ik graag naar huis! Lekker thuis klooien, eigen spullen etc. Kop op, laatste reisje voorlopig voor je aan de studie moet!

Marg, wil je niet gewoon veel te veel en veel te snel? Je hebt toch een leuke baan nu? En je huis is dan misschien niet geweldig, maar je hebt ieder geval een plek! Natuurlijk, je moet wel je onderhandelingen voeren voor je salaris. Maar wat nou als er niks uit komt? Ga je dan weg? En een andere baan zoeken die heel stom is, maar misschien wel 50 euro in de maand meer oplevert? Dit is nu een kans om veel te leren, helaas voor weinig geld, maar wel een ervaring!

Ik snap je onrust wel want ik doe ook 100 verschillende dingen en kap overal zo weer mee. Het is allemaal sinds in 26 ben geworden. Dus daar schuif ik het maar op af. Volgens de Maya´s is elke 26 jaar tijd voor verandering. Het is dan een tijd dat je echt zoekend bent en plannen maakt voor de komende 26 jaar. Op zich klopt dat wel, ik heb dit jaar al van alles geprobeerd, en hoe dichter ik bij 27 kom hoe zekerder ik word van wat ik eigenlijk wil. Daarnaast ben ik me heel erg aan het verdiepen tegenwoordig in al die ´zweverij´ Vind het wel interessant, maar weet nog niet zo goed wat ik ermee moet. Bijvoorbeeld gister was het begin van een nieuwe cyclus volgens de maya´s, een soort nieuw jaar. Alleen dan van 32.000 jaar. Zijn naar Coba geweest, super gaaf allemaal. En weer met een men ceremonies en dergelijke. Vind het heel interessant om te zien, maar voel me nou niet helemaal verheven daarna.

Daarnaast ook begonnen met yoga, om te kijken of dat dan misschien iets is. Maar damn, wat een ontzettend zweverige onzin maken ze daar van zeg. Ik wil gewoon op mijn hoofd kunnen staan, de rest boeit me niet zo, haha. Maar we moeten nu al 3 keer je geboorte na spelen. Rot toch op zeg. En dan iedereen bloedserieus he. Liggen te kreunen en te janken op de vloer. En ik lig met de slappe lach in de hoek,haha. Ben denk iets te nuchter. Maar moet het van mezelf minimaal 2 weken proberen voor ik mag stoppen. Maar hoorde al dat we nog veel meer rare dingen gaan doen, dus ben benieuwd

Met Carlos is trouwens alles wel ok. Ik ben eigenlijk een ontzettend stomme doos met relaties. Vind het verliefd zijn geweldig, maar als het dan eenmaal beantwoord wordt hoeft het van mij niet meer zo. Dan is het leuke er snel af, haha. Ben niet zo goed hiermee. Dan gaat het me irriteren dat hij gewoon even belt om te vragen hoe het gaat. Terwijl het eigenlijk heel lief is. Moet daar dus ook wat mee doen. Want hij is echt heel leuk, en het is super gezellig als we samen zijn. Maar ja, wel weer die stomme afstand. En mutserige ik. Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat
En ine, brak zonder echt zuipen is gewoon niet eerlijk! Dan is het echt voor niks! Voortaan gewoon voor het slapen 2 aspirines met halve liter water en katers zijn voorgoed vergeten En anders is er altijd nog pepto bismol
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT????????

Ik las eerst de AK en toen hier. Ik neem aan dat wij binnenkort een forummeet kunnen houden met alle mannen erbij?

Oh was ben ik benieuwd. Nu maar ook hoe het gaat lopen. Ik weet geloof ik heel weinig van jullie voorgeschiedenis. Jullie hebben elkaar nu al lang niet meer gezien, toch?

Voor de zekerheid nog wat meer champagne.
Cadi! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Wauw we zijn echt bijna geen ldr-topic meer. Gek als je bedenkt dat we hier nu ruim drie jaar schrijven en hoeveel er nu veranderd is en hoeveel er binnenkort nog gaat veranderen. Toch wel bijzonder hoeveel er gebeurt, hoeveel iedereen meemaakt en dat we dat toch allemaal delen (ik heb genoeg wijn op om alles emotioneel te maken ).

Jooles, nee toch? Nouja buit het dan maar uit, zou ik zeggen. Als troost, de foto's zien er leuk uit. Ik heb laatst in Parijs en nauwelijks de toeristische trekpleisters bezocht terwijl dat toch ook alweer een eeuwigheid geleden is dus misschien moet dat toch wel weer. Anderzijds zijn we toch voor de vorm langs de Sacre coeur (?) gelopen en dat mondde meteen uit in een ruzie met een Afrikaan, dus da's ook geen goed teken.

Directora, ook irritaties als jullie samen zijn?

En Flores, god wat ben ik daar dronken geweest. En vréselijk over mijn nek gegaan als een gevolg daarvan. Net als mijn drinkemaatje. Van het balkon. Te gênant eigenlijk.
Wow!! Kjong én Cadi??

WOW!!

Geen bijzonderheden
Cadi zei dat we het topic nu wel op konden doeken. Wij deden toch maar voor pietsnot mee. En zij nu ook.
Zo kletst ze nu over ons, achter onze forumruggetjes om..

Niet zeggen dat ik het jullie zeg hoor
Wat vuil van Cadi.

En wat nsb'erig van jou Ine!
Ik kan mij wel voorstellen dat Cadi en Kjong straks wat beters te doen hebben dan hier schrijven...... Hoe dan ook hoop ik hoor contact te houden Ik vind de verhalen van iedereen hier zo leuk. Straks gaan er weer zoveel nieuwe dingen gebeuren. Fille in Berlijn, Nemo een nieuwe opleiding..... Er blijft zeker stof om over te kletsen al is het wellicht weinig ldr gerelateerd.
Laten we wel wezen, er wordt toch al bijzonder over ldr's gepraat. En we blijven toch naar de kapper gaan, twijfelen over brazilians, nieuwe liefdes en avontuurtjes, werk, frustraties etc.
De Fgezusters.
Natuurlijk de fgzusters, barzillan wax en de kapper, hoe kon ik dát vergeten......
Cadiiiiii! Zo hé, maak er effe 'n goeie verrassing van!

Wat goed! Kunnen de Turken samen vliegen en jullie samen op Schiphol gaan staan mutsen (bellen wij Joris van tevoren wel).

Directora, die 26 jaar! Blijf je nu de komende 26 jaar vol onrust en overal mee kappen? Is best heftig lang.

Fiejes ruzie met 'n Afrikaan.

Wanneer begin je aan je boek? Oneindig aantal delen stel ik me voor. En bestseller.

Hoe ironisch. Vlucht ik vandaag eindelijk alleen de deur uit, veel eerder de stad in dan afgesproken met vriendin, alleen maar om de deur uit te zijn. Begint 't keihard te gieten, voordat ik zelfs de straat uit bent. Zo hard dat 't buiten niet eens leuk is (zonder paraplu). Denk dat allah me zit te pesten.
quote:es1450 schreef op 12 augustus 2009 @ 22:26:

Ik kan mij wel voorstellen dat Cadi en Kjong straks wat beters te doen hebben dan hier schrijven...... Hoe dan ook hoop ik hoor contact te houden Ik vind de verhalen van iedereen hier zo leuk. Straks gaan er weer zoveel nieuwe dingen gebeuren. Fille in Berlijn, Nemo een nieuwe opleiding..... Er blijft zeker stof om over te kletsen al is het wellicht weinig ldr gerelateerd.

Neuh, straks heb ik alle tijd nl om hier te zijn. Scheelt me de helft van m'n huishouden (als het niet die 100% is, hij is jonger dus kan veel meer aan )

Na de fles champagne en wat bier......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven